quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:29 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Tja, nou snap ik het, joe Cocker moet toch nog komen? De baby van Tanja floept eruit pakt een microfoon en met haar reeds doorrookte stem doet baby Tanja een perfecte imitatie van Joe Cocker!!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:30 schreef Maurisico het volgende:
Wat zingt Rob nu: You can leave your leg on?
Doe normaal.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:28 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Sneu?? Sneu?? Sneu???????? Ik snap dat jij dat sympathie op weet te wekken voor die zelfingenomen heks.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee , bevallenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:31 schreef stil het volgende:
Ik log net in, Maar moet Tanja vanavond werken?
Ik was pro Tanja, nu allang echt niet meer hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:28 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Sneu?? Sneu?? Sneu???????? Ik snap dat jij dat sympathie op weet te wekken voor die zelfingenomen heks.![]()
![]()
![]()
![]()
idd.. de mutsquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:24 schreef cuall het volgende:
Wat heeft Lies nou een grote mond, net in de uitzending was ze niet zo stoer
Ja das de nieuwe weekopdracht, Tanja moet uitzoeken wie van de mannen homo is.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:31 schreef stil het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:32 schreef Zabb het volgende:
Tanja zat net in de hal voordat ze weer naar de woonkamer ging eens goed aan haar rok te voelen.. zal idd wel iets zijn!![]()
Mijn haat jegens Tanja is erg groot dus ik kan niks meer voor haar zielig vinden. Ik zou het eerder zielig vinden voor de medebewoners.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:32 schreef Kimske het volgende:
[..]
Ik was pro Tanja, nu allang echt niet meer hoorMaar kan soms wel een mening pro hebben
![]()
Een vriendin van mij die liet echt steeds d'r urine lopen, nou ze schaamde rott... was echt wel zielig.
Tena-Lady rechtleggen.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:31 schreef stil het volgende:
ja Janis was nog wat rauwer, maar ja wat wil je met al die dope/drank Ik vind haar best goed hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:35 schreef Bep het volgende:
Toch knap als iemand het aandurft op Janis na te doen , Janis stem is iets snerpender
Dit had net dat echt doorleefde niet , nehquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:37 schreef cuall het volgende:
[..]
ja Janis was nog wat rauwer, maar ja wat wil je met al die dope/drank Ik vind haar best goed hoor
nee, niet echt , maar ja, de bewoners in het BB huis (behalve Rob en Chantal dan) kennen de echte toch nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:37 schreef golfer het volgende:
Deze Janis haalt het niet bij de echte.
Nee. Is niet te imiteren.quote:
Ik denk dat ze de drol Hennie Huisman de komende week nog wel een paar keer gaan doortrekken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb het gevoel dat de bewoners het laatste beetje respect voor Hennie Huisman hebben verloren vanavond. Moet je die zure koppen zien wanneer hij aan het woord is.
de bewoners kunnen echt niets hebben gewoon, stelletje kleutersquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb het gevoel dat de bewoners het laatste beetje respect voor Hennie Huisman hebben verloren vanavond. Moet je die zure koppen zien wanneer hij aan het woord is.
Nee ik hoorde ze laatst zeggen dat het een Soul zangeres wasquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:40 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, niet echt , maar ja, de bewoners in het BB huis (behalve Rob en Chantal dan) kennen de echte toch niet
Top Gear staat hier op.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:42 schreef Bep het volgende:
Hij heeft totaal het charisma van Bono niet
Denk ook dat bono dat liever voor zichzelf houdt...quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:42 schreef Bep het volgende:
Hij heeft totaal het charisma van Bono niet
Nathalie is fanquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:43 schreef AMDFreak het volgende:
Wie loopt er nou steeds mee te zingen?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:43 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Denk ook dat bono dat liever voor zichzelf houdt...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |