Je kijkt mss teveel streamsquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit topic stond voor een halve minuut in ONZ. Of ik begin hallucinaties te krijgen.
* Jojogirl heeft bij Menno op deze foto een heel erg Westlife gevoel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:23 schreef scanman01 het volgende:
Wie was ook al weer de homo?
[afbeelding]
Zal ik wel weer gedaan hebben en iemand anders heeft het hee lief (quote:
Begint idd met de minuut platvloerser te wordenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:26 schreef D.Rose het volgende:
Hennie had toch ook gelijk dat het niveau laag ligt
Blijf dan van die knopjes af... We zijn hier serieus bezig, hoor... Niks geen onzin.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zal ik wel weer gedaan hebben en iemand anders heeft het hee lief () teruggetrapt
welnee, ze werd gewoon een beetje nat van die mannen op tvquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Tans vliezen schijnen live te gaan breken
Wat niet zo heel gek is als er constant een baby op je blaas druktquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:26 schreef Bep het volgende:
Dr vliezen zijn gevroken of ze is inc, van urine
Waarschijnlijk sloeg de onzin-meter te ver uit....[ verwcht dat topic na dezeopmerking opnieuw in ONZIN komt......quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit topic stond voor een halve minuut in ONZ. Of ik begin hallucinaties te krijgen.
Nou ik ben nooit inc geweest hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat niet zo heel gek is als er constant een baby op je blaas drukt
Sneu?? Sneu?? Sneu???????? Ik snap dat jij dat sympathie op weet te wekken voor die zelfingenomen heks.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:27 schreef Kimske het volgende:
Er ligt een plasje iets op de plek van Tanja... Hoogzwangere vrouwen zijn vaak beetje incontinent. Als dit t geval zou zijn, zou ik t echt wel sneu voor dr vinden..
Ik ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit verdorie naar dat stomme talpaprogramma te kijken omdat BB erin zit.
Tja, nou snap ik het, joe Cocker moet toch nog komen? De baby van Tanja floept eruit pakt een microfoon en met haar reeds doorrookte stem doet baby Tanja een perfecte imitatie van Joe Cocker!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Tans vliezen schijnen live te gaan breken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |