quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:02 schreef matar het volgende:
Wat ziet iedereen er goed uit,...
Gaat er wat gebeuren ????
Bij dezequote:Op vrijdag 30 september 2005 18:06 schreef HighLander het volgende:
Op vrijdag 30 september 2005 16:00 schreef muizemeis het volgende:
MUIS!!!![]()
![]()
![]()
nieuwquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:09 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nieuwe week opdracht ze gaan fietsen
ok okquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:09 schreef matar het volgende:
moeten ze vanavond die shit doen van 'in de huid van...'?' ik dacht zondag
beetje ordi....quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:54 schreef Kimske het volgende:
[..]
Ze ziet er ook gewoon mooi uit nu..
zou er nicotine inzitten?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:12 schreef regenworm het volgende:
De dames hebben het over de Melkunie van Tanja borstvoeding
ze steekt liever wat anders opquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:12 schreef milagro het volgende:
[..]
beetje ordi....
Ze kan haar haar beter ook opsteken, vind ik, dit losse staat nu zo .... slonzig
dat is waar. en ik vergeet ook steeds dat ze een ingebouwd filter heeft.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Tanja rookt maar drie sigaretten![]()
per dag dus zal het wel meevallen
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon naar de streams kijken toch. dan boeit dat kut programma van henny huisman verder niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:15 schreef golfer het volgende:
Zijn we nou met zijn allen door BB gedwongen om nog naar een ander Talpaprogrammma dat "In de huid van" heet te gaan kijken ook.
RBC-NAC of de streams.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:15 schreef golfer het volgende:
Zijn we nou met zijn allen door BB gedwongen om nog naar een ander Talpaprogrammma dat "In de huid van" heet te gaan kijken ook.
Jaaaaa, want Hennie Huisman komt oooook!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:15 schreef golfer het volgende:
binnenkort doen ze ook live voetbalverslaggevingquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:15 schreef golfer het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:18 schreef GraafD het volgende:
[..]
binnenkort doen ze ook live voetbalverslaggeving
Lieskequote:Op vrijdag 30 september 2005 20:23 schreef scanman01 het volgende:
Voor wie denken jullie dat Tanja aan het duimen was gisteren, toen Bridget bekend ging maken wie eruit moest?
Lieske, en als zij er uit had gemoeten was Tanja waarschijnlijk vrijwillig vertrokken, dat was helemaal mooi geweestquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:23 schreef scanman01 het volgende:
Voor wie denken jullie dat Tanja aan het duimen was gisteren, toen Bridget bekend ging maken wie eruit moest?
Tanja duimt ook al?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:23 schreef scanman01 het volgende:
Vooral dat geroddel van chantalquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:25 schreef Cracka-ass het volgende:
Het lijkt me wel geinig als ze ze een keertje een aflevering van BB laten zien. Dan heb je pas echt de poppen aan het dansen.
voor mij stream 1 en 2 is het geluid goedquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is dat toch met het geluid
Alleen stream 2 heeft nu goed geluid...
Dat wordt lastig verklaren, aangezien ze zo ongeveer door heel BB kijkend NL wordt uitgekotst.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Lieske, en als zij er uit had gemoeten was Tanja waarschijnlijk vrijwillig vertrokken, dat was helemaal mooi geweest
Maar dan nog, als Tanja straks genomineerd staat, zorgt Hummie er wel voor dat ze er in blijft,
Ik denk inderdaad voor Lieske. Heel vreemd eigenlijk.quote:
Me2, dan zie je volgens mij meer van BB dan via het programma op de reguliere zenderquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:27 schreef Falco het volgende:
Ik bekijk gewoon via de streams dat programma "In de huid van" hoor!
Misschien of hij zijn geld goed verstopt heeftquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:34 schreef clauwheee het volgende:
Waar denkt Roel steeds aan? Hij kijkt steeds zo bedenkelijk.
Nerveus denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:34 schreef clauwheee het volgende:
Ja maar dan nog, waarom is het geluid vaak zo slecht en vaak hetzelfde beeld op de 4 streams, echt een hele slechte regie...quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:30 schreef rijzwijk het volgende:
[..]
voor mij stream 1 en 2 is het geluid goed
wat doe ik hier, ik wil naar bed.... met die dame rechts van mijquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:34 schreef clauwheee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |