quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:10 schreef Gert het volgende:
Ik neem aan dat er helemaal geen slijtplekken onder zitten, maar dat het geacht wordt "nieuw hip" te zijn of zo.
Dan sla ik deze trend ff over.
Waar zijn die dingen te koop?quote:
Dat sjaaltjequote:Op vrijdag 30 september 2005 19:14 schreef milagro het volgende:
Jezus, wat ziet Lies er truttig uit
Die rok ......
gemaakt hi[ dan welquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:14 schreef schatje het volgende:
Wat ziet Rob er hip uit met z'n sneakers en witte riem. Hij heeft vast naar die enge zoon van hem geluisterd.
![]()
![]()
En dat stomme om haar nek geknupte sjaaltje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:14 schreef milagro het volgende:
Die rok ......
Wij zijn het vaak eens vandaagquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:14 schreef milagro het volgende:
Die rok ......
Hahaha, inderdaad wat een gast is dat.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:14 schreef schatje het volgende:
Wat ziet Rob er hip uit met z'n sneakers en witte riem. Hij heeft vast naar die enge zoon van hem geluisterd.
![]()
![]()
hmm liggend leek het leuker rok beetje te langquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:14 schreef milagro het volgende:
Die rok ......
Ralph afgelopen donderdag.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:16 schreef milagro het volgende:
Lieske kan uuuuuuuuuren make uppen.... [afbeelding] kadootje voor Lies!!!!!!!!
dan samen met Chantal neem ik aanquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:17 schreef regenworm het volgende:
Tanja is al gekleed op De Boerderij een nieuwe talpa serie.
Deze start begin januari met tanja in de hoofdrol
Ze doet ook alle bijrollenquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:17 schreef regenworm het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ralph afgelopen donderdag.
[[url=http://www.mushroomvillage.com/sitepics/20054
Foto van Roel na BBe groep* aanstaande vrijdag
[afbeelding]
Rob
Heb gehoord dat vooral homo's colberts met elleboogstukken dragen....quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Die zal wel van zijn pa zijn, dat doen normale mensen toch niet meer sinds 1973
als je Ingrid's outfit ook helemaal okay vindt, dan welquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wij zijn het vaak eens vandaag
Zondag is Expeditie Robinson, Studio Voetbal en nog een hele zooi programma's.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:19 schreef Gert het volgende:
Als ze het vanavond goed doen, gaat er zondag een sloot alcohol dat huis in.
Da's mooi, want morgenavond kan ik niet.
Linda zorgt er wel voor dat ze niets mist. Vannacht ook weer. Ze wil niets missen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:20 schreef Cracka-ass het volgende:
Het valt me weer op dat Linda overal soepel tussendoor sneakt. Die zou zomaar eens ver kunnen komen.
Oh nee, ik ben in de war met dat mysterieuze mysterie programma.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Zondag is Expeditie Robinson, Studio Voetbal en nog een hele zooi programma's.![]()
Ik schakel net de sterams in en dacht hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:17 schreef regenworm het volgende:
ER is op maandag lieve schat. Op zondag is dat andere vage programma. Terra nog wat.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Zondag is Expeditie Robinson, Studio Voetbal en nog een hele zooi programma's.![]()
Chantal is de spermabankquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dan samen met Chantal neem ik aan
Lieskequote:Op vrijdag 30 september 2005 19:17 schreef Loedertje het volgende:
<..>
dat jurkje is van Chantal, de Dominicaanse stoephoer, dus vandaarquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik schakel net de sterams in en dacht hetzelfde.
Ze heeft haar werkkleding van de sex-boerderij gewoon meegenomen?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:23 schreef schatje het volgende:
ER is op maandag lieve schat. Op zondag is dat andere vage programma. Terra nog wat.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:22 schreef APK het volgende:
Oh nee, ik ben in de war met dat mysterieuze mysterie programma.![]()
Lieske goes back to the 50´s tonight....quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:29 schreef Maurisico het volgende:
Wat heeft Lieske nou om der nekje??
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:32 schreef cuall het volgende:
Tanja ziet er echt hoerig uit zo
Ze ziet er ook gewoon mooi uit nu..quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:48 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze staat zichzelf ook nog te bewonderen in de spiegel
vast een jurk van Chantalquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:32 schreef cuall het volgende:
Tanja ziet er echt hoerig uit zo
als je het echt niet weet had je niet een paar dagen onder een steen moeten kruipenquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:02 schreef matar het volgende:
Wat ziet iedereen er goed uit,...
Gaat er wat gebeuren ????
quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:02 schreef matar het volgende:
Wat ziet iedereen er goed uit,...
Gaat er wat gebeuren ????
Bij dezequote:Op vrijdag 30 september 2005 18:06 schreef HighLander het volgende:
Op vrijdag 30 september 2005 16:00 schreef muizemeis het volgende:
MUIS!!!![]()
![]()
![]()
nieuwquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:09 schreef Knurkie het volgende:
[..]
nieuwe week opdracht ze gaan fietsen
ok okquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:09 schreef matar het volgende:
moeten ze vanavond die shit doen van 'in de huid van...'?' ik dacht zondag
beetje ordi....quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:54 schreef Kimske het volgende:
[..]
Ze ziet er ook gewoon mooi uit nu..
zou er nicotine inzitten?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:12 schreef regenworm het volgende:
De dames hebben het over de Melkunie van Tanja borstvoeding
ze steekt liever wat anders opquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:12 schreef milagro het volgende:
[..]
beetje ordi....
Ze kan haar haar beter ook opsteken, vind ik, dit losse staat nu zo .... slonzig
dat is waar. en ik vergeet ook steeds dat ze een ingebouwd filter heeft.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Tanja rookt maar drie sigaretten![]()
per dag dus zal het wel meevallen
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon naar de streams kijken toch. dan boeit dat kut programma van henny huisman verder niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:15 schreef golfer het volgende:
Zijn we nou met zijn allen door BB gedwongen om nog naar een ander Talpaprogrammma dat "In de huid van" heet te gaan kijken ook.
RBC-NAC of de streams.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:15 schreef golfer het volgende:
Zijn we nou met zijn allen door BB gedwongen om nog naar een ander Talpaprogrammma dat "In de huid van" heet te gaan kijken ook.
Jaaaaa, want Hennie Huisman komt oooook!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:15 schreef golfer het volgende:
binnenkort doen ze ook live voetbalverslaggevingquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:15 schreef golfer het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:18 schreef GraafD het volgende:
[..]
binnenkort doen ze ook live voetbalverslaggeving
Lieskequote:Op vrijdag 30 september 2005 20:23 schreef scanman01 het volgende:
Voor wie denken jullie dat Tanja aan het duimen was gisteren, toen Bridget bekend ging maken wie eruit moest?
Lieske, en als zij er uit had gemoeten was Tanja waarschijnlijk vrijwillig vertrokken, dat was helemaal mooi geweestquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:23 schreef scanman01 het volgende:
Voor wie denken jullie dat Tanja aan het duimen was gisteren, toen Bridget bekend ging maken wie eruit moest?
Tanja duimt ook al?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:23 schreef scanman01 het volgende:
Vooral dat geroddel van chantalquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:25 schreef Cracka-ass het volgende:
Het lijkt me wel geinig als ze ze een keertje een aflevering van BB laten zien. Dan heb je pas echt de poppen aan het dansen.
voor mij stream 1 en 2 is het geluid goedquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is dat toch met het geluid
Alleen stream 2 heeft nu goed geluid...
Dat wordt lastig verklaren, aangezien ze zo ongeveer door heel BB kijkend NL wordt uitgekotst.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Lieske, en als zij er uit had gemoeten was Tanja waarschijnlijk vrijwillig vertrokken, dat was helemaal mooi geweest
Maar dan nog, als Tanja straks genomineerd staat, zorgt Hummie er wel voor dat ze er in blijft,
Ik denk inderdaad voor Lieske. Heel vreemd eigenlijk.quote:
Me2, dan zie je volgens mij meer van BB dan via het programma op de reguliere zenderquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:27 schreef Falco het volgende:
Ik bekijk gewoon via de streams dat programma "In de huid van" hoor!
Misschien of hij zijn geld goed verstopt heeftquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:34 schreef clauwheee het volgende:
Waar denkt Roel steeds aan? Hij kijkt steeds zo bedenkelijk.
Nerveus denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:34 schreef clauwheee het volgende:
Ja maar dan nog, waarom is het geluid vaak zo slecht en vaak hetzelfde beeld op de 4 streams, echt een hele slechte regie...quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:30 schreef rijzwijk het volgende:
[..]
voor mij stream 1 en 2 is het geluid goed
wat doe ik hier, ik wil naar bed.... met die dame rechts van mijquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:34 schreef clauwheee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |