quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:50 schreef Anitra het volgende:
Heeft nu niemand een foto van Tanja?
Ben zelf ook vandaag nog amper online geweest, maar op de Talpa site staat weinig schokkends...quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:52 schreef Coos het volgende:
Hoi iedereen.
Is er nog wat gebeurd? Moet ik al die topics weer doorworstelen? Of is er iemand zo lief om even een héle korte samenvatting te geven?Als er niets "schokkends gebeurd is na 4 uur vannacht laat het dan maar.
ik was jarig vorige week vrijdagquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:52 schreef Coos het volgende:
Hoi iedereen.
Is er nog wat gebeurd? Moet ik al die topics weer doorworstelen? Of is er iemand zo lief om even een héle korte samenvatting te geven?Als er niets "schokkends gebeurd is na 4 uur vannacht laat het dan maar.
Rob en Joost hebben NIET gen**kt !!quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:52 schreef Coos het volgende:
Hoi iedereen.
Ik moet het vragenquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:50 schreef Anitra het volgende:
ok danquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:50 schreef Anitra het volgende:
Feli wijffiequote:Op vrijdag 30 september 2005 18:53 schreef milagro het volgende:
[..]
ik was jarig vorige week vrijdag
Van Harte Gefeliciteerd....quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:53 schreef milagro het volgende:
[..]
quote:
Alsnog van harte, Milagro!quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:53 schreef milagro het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:00 schreef schatje het volgende:
Momenteel vind ik van de mannen eigenlijk alleen nog maar Joost leuk. Menno is een schijterd geworden, Roel is een homofoob mannetje en Rob is een grote viespeuk. Bij de vrouwen staat alleen Ingrid nog als favoriet.
![]()
![]()
Genoeg materiaal aan me aan te ergeren![]()
.
Dat mag hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:01 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hier sluit in mij graag bij aan als dat mag
Dank je Milagro.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:00 schreef milagro het volgende:
[..]er is geen zak gebeurd dus vandaag
nu ja, een kleine woordenwisseling tussen Ingrid en Menno, over zijn paranoia en opzijnpikgetrapte houding tav anderen die vermoeden dat hij de homo is en iets met gebroken vertrouwen, maar dat ging dus zoals gewoonlijk weer driekeernergens over, dus zo weer bijgelegd
Ik vind ook alleen nog maar 1 vrouw leuk en 1 man. De rest is irritatie factor. Alleen wel beide anderen dan die jij genoemd hebtquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:00 schreef schatje het volgende:
Momenteel vind ik van de mannen eigenlijk alleen nog maar Joost leuk. Menno is een schijterd geworden, Roel is een homofoob mannetje en Rob is een grote viespeuk. Bij de vrouwen staat alleen Ingrid nog als favoriet.
![]()
![]()
Genoeg materiaal aan me aan te ergeren![]()
.
\quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:04 schreef Pinball het volgende:
Regie is weer eens dood. Tijd voor een nieuwe
[afbeelding]
Ze heeft extra buik ter compensatiequote:
Roel en Lieske?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind ook alleen nog maar 1 vrouw leuk en 1 man. De rest is irritatie factor. Alleen wel beide anderen dan die jij genoemd hebt
Jamaar Linda is niet zwangerquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:05 schreef Knurkie het volgende:
heeft Linda nu echt maar 3 lange broeken 1 roze 1 bruine en 1 witte? zij kreeg toch ook een blauwe zak met spullen in het begin?
2 cams op slapen de mensen, 1 cam zonder hoofden....quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:04 schreef Pinball het volgende:
Regie is weer eens dood. Tijd voor een nieuwe
[afbeelding]
(deze cam beweegt dus al een kwartier niet)
Lieske en ..... ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind ook alleen nog maar 1 vrouw leuk en 1 man. De rest is irritatie factor. Alleen wel beide anderen dan die jij genoemd hebt
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:07 schreef Cracka-ass het volgende:
Lieske ziet er wel schattig uit zo.
Die zal wel van zijn pa zijn, dat doen normale mensen toch niet meer sinds 1973quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:05 schreef AnTjUh het volgende:
Menno heeft een colbertje met elleboogstukken erop
Zou hij die vaak gebruikt hebben??
De regie is effe eten, moet ook gebeuren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:07 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
2 cams op slapen de mensen, 1 cam zonder hoofden....
quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:59 schreef Maurisico het volgende:
Kheb Scanman hier nog niet gesignaleerd. Vandaar dat ik maar even voor de Lieske-caps zorg. Ze ligt te slapen op stream 3, rob doet dat op 2, terwijl Ingrid ligt te duimen op 4.
[afbeelding]
Ik neem aan dat er helemaal geen slijtplekken onder zitten, maar dat het geacht wordt "nieuw hip" te zijn of zo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Die zal wel van zijn pa zijn, dat doen normale mensen toch niet meer sinds 1973
das nu weer hipquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Die zal wel van zijn pa zijn, dat doen normale mensen toch niet meer sinds 1973
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |