quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:50 schreef Anitra het volgende:
Heeft nu niemand een foto van Tanja?
Ben zelf ook vandaag nog amper online geweest, maar op de Talpa site staat weinig schokkends...quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:52 schreef Coos het volgende:
Hoi iedereen.
Is er nog wat gebeurd? Moet ik al die topics weer doorworstelen? Of is er iemand zo lief om even een héle korte samenvatting te geven?Als er niets "schokkends gebeurd is na 4 uur vannacht laat het dan maar.
ik was jarig vorige week vrijdagquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:52 schreef Coos het volgende:
Hoi iedereen.
Is er nog wat gebeurd? Moet ik al die topics weer doorworstelen? Of is er iemand zo lief om even een héle korte samenvatting te geven?Als er niets "schokkends gebeurd is na 4 uur vannacht laat het dan maar.
Rob en Joost hebben NIET gen**kt !!quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:52 schreef Coos het volgende:
Hoi iedereen.
Ik moet het vragenquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:50 schreef Anitra het volgende:
ok danquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:50 schreef Anitra het volgende:
Feli wijffiequote:Op vrijdag 30 september 2005 18:53 schreef milagro het volgende:
[..]
ik was jarig vorige week vrijdag
Van Harte Gefeliciteerd....quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:53 schreef milagro het volgende:
[..]
quote:
Alsnog van harte, Milagro!quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:53 schreef milagro het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:00 schreef schatje het volgende:
Momenteel vind ik van de mannen eigenlijk alleen nog maar Joost leuk. Menno is een schijterd geworden, Roel is een homofoob mannetje en Rob is een grote viespeuk. Bij de vrouwen staat alleen Ingrid nog als favoriet.
![]()
![]()
Genoeg materiaal aan me aan te ergeren![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |