nu nog rantsoen met een 's' schrijven dan zou je best gelijk kunnen hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:55 schreef Bocaj het volgende:
Er zijn dus volgens mij 3 soorten...
- Alles
- Rantzoen (basis)
- Noodrantzoen (water, brood, pdk, uien)
whahahaha sorryquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu nog rantsoen met een 's' schrijven dan zou je best gelijk kunnen hebben
ik vind iedereen die in mijn persoonlijke ruimte komt terwijl ik daar niet duidelijk van heb aangegeven dat ik t ok vind gewoon vervelend. als ik aggresief word ben ik alleen nog steeds ongeveer net zo angstaanjagend als een albino-babydwergkonijntje...dus jah...quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:54 schreef 5l45h het volgende:
[..]
vind t vergelijkbaar met aggressief worden als iemand van t andere geslacht je aanraakt die je onaatrekkelijk vindt. Zolang het niet met sexuele intenties is, of ze niet na 1 keer waarschuwen stoppen, in mijn ogen geen reden om agressief te worden.
die had ze nog van voor de operatiequote:Op vrijdag 30 september 2005 17:56 schreef Loedertje het volgende:
Wat heeft Ingird een schattig mannegiletje aan
Dat heet een spencer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:56 schreef Loedertje het volgende:
Er zitten idd geen knoopjes op ...(had ik niet gezien)quote:
het is idd een spencer, en ze ziet er idd leuk uit zo, helemaal mijn smaakquote:
Ja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:01 schreef Avenger84 het volgende:
Tanja naar de DBK?
verstond het niet goed
Wat is die Tanja toch ook een plebejer, in die streepjessweater met die pens er nog half bloot onderuit. Een echte trucker.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:56 schreef Loedertje het volgende:
Hoef niet meer te vragen wie de homo of lesbo in dit topic isquote:
De mijne ook wel, vrouwelijk stoer, zeg maar.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:01 schreef milagro het volgende:
[..]
het is idd een spencer, en ze ziet er idd leuk uit zo, helemaal mijn smaak
programma met de muisquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:02 schreef Jojogirl het volgende:
D.rose waar is die mol uit je avatar ook alweer van?
* Jojogirl kent hem maar weet niet meer waarvan.
Programma met de Muis (duits kinderprogramma dat jaaaren geleden ook eens in nederland is uitgezonden !!!)quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:02 schreef Jojogirl het volgende:
D.rose waar is die mol uit je avatar ook alweer van?
* Jojogirl kent hem maar weet niet meer waarvan.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is die Tanja toch ook een plebejer, in die streepjessweater met die pens er nog half bloot onderuit. Een echte trucker.
En dat is 2quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De mijne ook wel, vrouwelijk stoer, zeg maar.
niets, ik was je voorquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:04 schreef CGJung het volgende:
hoera ik weet een antwoord op een vraag, wat heb ik gewonnen![]()
![]()
![]()
Sinds Ralph de was niet meer doet is alles gekrompenquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:04 schreef milagro het volgende:
die bloesjes van Nathalie zijn net te kort allemaal , of de broek te laag.
Zal wel sexy bedoeld zijn, maar ik vind het niet mooi zo, het lijkt gewoon te klein
ik ben een lesbische man , idd, jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoef niet meer te vragen wie de homo of lesbo in dit topic is
Leuk hoor, de boel verraden
Te lang bovenlichaam en te korte beentjes.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:04 schreef milagro het volgende:
die bloesjes van Nathalie zijn net te kort allemaal , of de broek te laag.
Zal wel sexy bedoeld zijn, maar ik vind het niet mooi zo, het lijkt gewoon te klein
Dat jurkje is wel leuk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze trekt zo een zwart jurkje aan, Chantal gaat haar opmaken en kappen.
en af en toe te hoog haarquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Te lang bovenlichaam en te korte beentjes.
Voor een **** wel, ja.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:05 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Te lang bovenlichaam en te korte beentjes.
*zapptquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:07 schreef teckeltje het volgende:
Ralph nu bij Thuis op Talpa
Hele verhalen heeft-ie zeker weer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:07 schreef teckeltje het volgende:
Ralph nu bij Thuis op Talpa
Ja lul je er maar weer uit.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:05 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben een lesbische man , idd, ja
en ik maak zelf wel uit wanneer ik mijzelf verraad
Khebbum net opstaan heefttie alwat gezegd ???quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:09 schreef milagro het volgende:
Ralph zit bij Thuis op Talpa!!!!!
Nee ik zag m ook, hij zei alleen minder dan dattie in het BBhuis deedquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Joh, da's Gordon, je bent in de war
quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja lul je er maar weer uit.
Haal die kipfiletjes uit je BH , ziet er niet uit )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |