? wat bedoel je?quote:
mja, ach, ik heb niks tegen lesbiennes, maar als een lesbische kennis van me aan me gaat pluken moet ik er ook niks van hebben, laat staan als er een vreemde vrouw in mijn kont zou knijpen ofzo...dat pik ik van een vreemde vent ook niet...quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:37 schreef 5l45h het volgende:
[..]
valt me ook erg tegenvan een over t algemeen redelijk en weldenkend persoon als Roel. Daalt weer ff op mn ranglijst
leest Dido net voorquote:
dus de rookopdracht / het falen daarvan had een konsekwentie van 1 dag?quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
leest Dido net voor
vanavond einde rantsoen, zondag een feestje
vanavond zijn ze ook live vakjury voor de soundmixshow van Talpa
kennelijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:43 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dus de rookopdracht / het falen daarvan had een konsekwentie van 1 dag?
nouja, die assisteren zequote:Op vrijdag 30 september 2005 17:43 schreef Jojogirl het volgende:
vakjury?
Misschien ter bescherming van Tanja ???quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:43 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dus de rookopdracht / het falen daarvan had een konsekwentie van 1 dag?
Normaal rantsoen.... dus geen noodrantsoen meer!quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:46 schreef Darklight het volgende:
huh? snap er niks meer van? ze zaten toch nog 1 week op rantsoen?
Volgens mij gaat dat nu ook gebeuren!quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:46 schreef Jojogirl het volgende:Ze zouden nu toch een aangepast rantsoen krijgen, ongeveer zoals 1 van de eerste weken?
vind t vergelijkbaar met aggressief worden als iemand van t andere geslacht je aanraakt die je onaatrekkelijk vindt. Zolang het niet met sexuele intenties is, of ze niet na 1 keer waarschuwen stoppen, in mijn ogen geen reden om agressief te worden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:41 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mja, ach, ik heb niks tegen lesbiennes, maar als een lesbische kennis van me aan me gaat pluken moet ik er ook niks van hebben, laat staan als er een vreemde vrouw in mijn kont zou knijpen ofzo...dat pik ik van een vreemde vent ook niet...
vind t wel meevallen allemaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |