Normaal rantsoen.... dus geen noodrantsoen meer!quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:46 schreef Darklight het volgende:
huh? snap er niks meer van? ze zaten toch nog 1 week op rantsoen?
Volgens mij gaat dat nu ook gebeuren!quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:46 schreef Jojogirl het volgende:Ze zouden nu toch een aangepast rantsoen krijgen, ongeveer zoals 1 van de eerste weken?
vind t vergelijkbaar met aggressief worden als iemand van t andere geslacht je aanraakt die je onaatrekkelijk vindt. Zolang het niet met sexuele intenties is, of ze niet na 1 keer waarschuwen stoppen, in mijn ogen geen reden om agressief te worden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:41 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mja, ach, ik heb niks tegen lesbiennes, maar als een lesbische kennis van me aan me gaat pluken moet ik er ook niks van hebben, laat staan als er een vreemde vrouw in mijn kont zou knijpen ofzo...dat pik ik van een vreemde vent ook niet...
vind t wel meevallen allemaal...
nu nog rantsoen met een 's' schrijven dan zou je best gelijk kunnen hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:55 schreef Bocaj het volgende:
Er zijn dus volgens mij 3 soorten...
- Alles
- Rantzoen (basis)
- Noodrantzoen (water, brood, pdk, uien)
whahahaha sorryquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu nog rantsoen met een 's' schrijven dan zou je best gelijk kunnen hebben
ik vind iedereen die in mijn persoonlijke ruimte komt terwijl ik daar niet duidelijk van heb aangegeven dat ik t ok vind gewoon vervelend. als ik aggresief word ben ik alleen nog steeds ongeveer net zo angstaanjagend als een albino-babydwergkonijntje...dus jah...quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:54 schreef 5l45h het volgende:
[..]
vind t vergelijkbaar met aggressief worden als iemand van t andere geslacht je aanraakt die je onaatrekkelijk vindt. Zolang het niet met sexuele intenties is, of ze niet na 1 keer waarschuwen stoppen, in mijn ogen geen reden om agressief te worden.
die had ze nog van voor de operatiequote:Op vrijdag 30 september 2005 17:56 schreef Loedertje het volgende:
Wat heeft Ingird een schattig mannegiletje aan
Dat heet een spencer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:56 schreef Loedertje het volgende:
Wat heeft Ingird een schattig mannegiletje aan
Er zitten idd geen knoopjes op ...(had ik niet gezien)quote:
het is idd een spencer, en ze ziet er idd leuk uit zo, helemaal mijn smaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |