Linda zorgt er wel voor dat ze niets mist. Vannacht ook weer. Ze wil niets missen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:20 schreef Cracka-ass het volgende:
Het valt me weer op dat Linda overal soepel tussendoor sneakt. Die zou zomaar eens ver kunnen komen.
Oh nee, ik ben in de war met dat mysterieuze mysterie programma.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Zondag is Expeditie Robinson, Studio Voetbal en nog een hele zooi programma's.![]()
Ik schakel net de sterams in en dacht hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:17 schreef regenworm het volgende:
Tanja is al gekleed op De Boerderij een nieuwe talpa serie.
Deze start begin januari met tanja in de hoofdrol
ER is op maandag lieve schat. Op zondag is dat andere vage programma. Terra nog wat.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Zondag is Expeditie Robinson, Studio Voetbal en nog een hele zooi programma's.![]()
Chantal is de spermabankquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dan samen met Chantal neem ik aan
Lieskequote:Op vrijdag 30 september 2005 19:17 schreef Loedertje het volgende:
<..>
dat jurkje is van Chantal, de Dominicaanse stoephoer, dus vandaarquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik schakel net de sterams in en dacht hetzelfde.
Ze heeft haar werkkleding van de sex-boerderij gewoon meegenomen?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:23 schreef schatje het volgende:
ER is op maandag lieve schat. Op zondag is dat andere vage programma. Terra nog wat.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:22 schreef APK het volgende:
Oh nee, ik ben in de war met dat mysterieuze mysterie programma.![]()
Lieske goes back to the 50´s tonight....quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:29 schreef Maurisico het volgende:
Wat heeft Lieske nou om der nekje??
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:32 schreef cuall het volgende:
Tanja ziet er echt hoerig uit zo
Ze ziet er ook gewoon mooi uit nu..quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:48 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze staat zichzelf ook nog te bewonderen in de spiegel
vast een jurk van Chantalquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:32 schreef cuall het volgende:
Tanja ziet er echt hoerig uit zo
als je het echt niet weet had je niet een paar dagen onder een steen moeten kruipenquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:02 schreef matar het volgende:
Wat ziet iedereen er goed uit,...
Gaat er wat gebeuren ????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |