hinkstapsprong hinkstapsprong 20 Surinamers met een ingeklapte longquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:52 schreef -Delta- het volgende:
10 Surinamers dansend en Tanja is in d'r nopjes.![]()
http://bb5.florisd.nl/quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:01 schreef farceman het volgende:
hoe open ik die streams eigenlijk? met welk programma?
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:01 schreef farceman het volgende:
hoe open ik die streams eigenlijk? met welk programma?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:01 schreef milagro het volgende:
[..]
hinkstapsprong hinkstapsprong 20 Surinamers met een ingeklapte long![]()
Nou jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:01 schreef milagro het volgende:
[..]
hinkstapsprong hinkstapsprong 20 Surinamers met een ingeklapte long![]()
Ga er zelf staan dan, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:01 schreef Falco het volgende:
Ilse de Lange is ook weerzinwekkend. Mên wat een niveau.
Zijn de voorrondes van Idols nog open? Dan ga ik speciaal voor jou een liedje zingenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga er zelf staan dan, zou ik zeggen
Almeloooooooooquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:03 schreef golfer het volgende:
Ilse in het echt is ook niets en deze Ilse was ook niets.
Hebbie geen wepkem danquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:03 schreef Falco het volgende:
[..]
Zijn de voorrondes van Idols nog open? Dan ga ik speciaal voor jou een liedje zingen.
Het stoplicht op rood... het stoplicht op groen....quote:
Dan verplaatsen we hem toch tijdelijk even naar TV/Radioquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:05 schreef Isabeau het volgende:
Zitten we verdorie over dat In de huid van gedoe te praten in een BB SC topic![]()
maar ze lijkt welquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:04 schreef golfer het volgende:
Oh, die Cher is ook van de sex-boerderij van Tanmja geplukt.![]()
Erg he?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:05 schreef Isabeau het volgende:
Zitten we verdorie over dat In de huid van gedoe te praten in een BB SC topic![]()
Toch iets geleerd deze week hequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Cherilyn Sarkisian LaPiere B)
een SC er van maken was jullie idee, nu mag het 'overal' over gaanquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:05 schreef Isabeau het volgende:
[inkopper]quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
Minpuntje voor Roel.
Iedere keer als de bewoners negatief zijn over Hennie Huisman, drukt hij het min of meer de kop in.
Ja, en haar stem lijkt er ook wel erg op.quote:
Armeense rootsquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Cherilyn Sarkisian LaPiere B)
Anouk of Cherquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:06 schreef jessie het volgende:
Ik vind dat Anouk mag winnen. Nou ja eigenlijk diegene die net de finale niet haalde maar dat kan dus niet
En Hennie Huisman.....dat die daar gaat zitten in dat gekloonde programma toont ook niet echt van hoog iq
Zolang jij niet de moeite neemt om een fatsoenlijke TT te maken, niet neequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tellen is ook niet jouw sterkste kant he, mijn topic dichtflikkeren, wat een Tanja-niveau
er is altijd wat te doenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het stoplicht op rood... het stoplicht op groen....
Sorry, maar je gebruikt in correct Nederland in situatie dat het gelijk blijft "als" - dus: even alsquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vaak is beter als ook correct Nederlands hoor, alleen klinkt het niet zo netjes![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef Maurisico het volgende:
Na een maand geen tv is alles spannend zelfs een playbackshow...
[afbeelding]
Ik had er geen seconde bij stilgestaan dat ik dat zou willen gaan kijkenquote:
dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en haar stem lijkt er ook wel erg op.![]()
Had ik er ook iets over te zeggenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef D.Rose het volgende:
een SC er van maken was jullie idee, nu mag het 'overal' over gaan
rustig maar meis , neem een beta blokkerquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had er geen seconde bij stilgestaan dat ik dat zou willen gaan kijkenen nu kijk ik het.
Sterf Talpa sterf![]()
een TT kun je ook aanpassenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zolang jij niet de moeite neemt om een fatsoenlijke TT te maken, niet nee![]()
Dus als het gelijk blijft kun je beter als gebruiken dan dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Sorry, maar je gebruikt in correct Nederland in situatie dat het gelijk blijft "als" - dus: even als
en als er verschil is gebruik je "dan" - dus: beter dan![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
[inkopper]
Wat jij hier met Tanja doet zeg maar.
[/]
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:09 schreef Pinball het volgende:
Wil de homo nú zijn of haar hand opsteken?
[afbeelding]
Dat is niet helemaal waar en een soort stokpaardje van taalpuristen die niet beter weten, maar dat is wel heel erg offtopicquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef cuall het volgende:
Sorry, maar je gebruikt in correct Nederland in situatie dat het gelijk blijft "als" - dus: even als
en als er verschil is gebruik je "dan" - dus: beter dan![]()
* BONG4002 maakt je wel even wakkerquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:10 schreef Jojogirl het volgende:Geef mij maar een avondje triktrak
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:09 schreef Pinball het volgende:
Wil de homo nú zijn of haar hand opsteken?
[afbeelding]
Mijn 'ervaring' is dat 'jullie' elkaar altijd steunen, tot in den treurequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had ik er ook iets over te zeggen![]()
Leuk altijd, dat "jullie" maar ik ben hier geen mod hoor
een echte coole dame schaamt zich nooit , ook niet voor Talpa kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had er geen seconde bij stilgestaan dat ik dat zou willen gaan kijkenen nu kijk ik het.
Sterf Talpa sterf![]()
Ja hallo, we zijn je hondje niet.quote:
Is wel waar hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar en een soort stokpaardje van taalpuristen die niet beter weten, maar dat is wel heel erg offtopic(en ja, na 10 topics over dit onderwerp in TTK is er wel iets bij me blijven hangen)
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:10 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dus als het gelijk blijft kun je beter als gebruiken dan dan?
In slow chat mag dat dus geloof ik juist weer welquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar en een soort stokpaardje van taalpuristen die niet beter weten, maar dat is wel heel erg offtopic(en ja, na 10 topics over dit onderwerp in TTK is er wel iets bij me blijven hangen)
Zeur niet zo. Krijg je ervoor betaald als je een topic opent? Wat maakt het nou uit in welk topic er oeverloos geslowchat wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |