212.122.202.161 - 16567quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Welke server is het, ip, password etc is dat al bekend??
Wellicht dat je slachtoffer bent geworden van het ruimte maken voor clanmembers? Gebanned ben je niet volgens mij..quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:24 schreef hg het volgende:
Lache zeg. Ging best wel goed als commander daarnet. Jammer dat ik weer om onduidelijke redenen zelfs gebanned(?) werd maar het blijft de band of kickers natuurlijk of de ban of fok!kers whatever. Wel jammer hoor. Kan iemand me vertellen waarom? Heb ik een rare naam ofzo of had ik teveel punten? Erg vaag allemaal.
Kijk,hadiegeequote:Op vrijdag 30 september 2005 21:24 schreef hg het volgende:
Lache zeg. Ging best wel goed als commander daarnet. Jammer dat ik weer om onduidelijke redenen zelfs gebanned(?) werd maar het blijft de band of kickers natuurlijk of de ban of fok!kers whatever. Wel jammer hoor. Kan iemand me vertellen waarom? Heb ik een rare naam ofzo of had ik teveel punten? Erg vaag allemaal.
Die punten raak je niet kwijt, toch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef hg het volgende:
Mogelijk dat ik daarom gekicked werd idd en soms hou je je punten als je meteen weer inlogt, dus dat heb ik geprobeerd, maar ik kreeg de melding dat ik gebanned was. Nou ja jammer.
P.S. @suikermais is dat je eigen site over de jaren 80? Wel hip hoor. Ik hou ook wel van 80ies muziek. Ik mis alleen op het eerste gezicht mijn favo band Joy Division
Ik speel nooit commander, dan bedoel ik echt nooit, maar dit vind ik echt zuigen! Dan kan toch niet! Komen tig granaten uit de lucht storten, maar omdat het van je eigen commander is is er niks aan de hand, nee zo'n explosie voel je niet. Ik mag hopen dat ze dit niet bedoelen!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Scores bevelhebber - artillerievuur levert niet langer teammoorden op.
dat is zeker een verbetering net als andere punten!!
Ik neem aan dat ze het laatste bedoelen anders zou het heel erg zuigen ja!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik speel nooit commander, dan bedoel ik echt nooit, maar dit vind ik echt zuigen! Dan kan toch niet! Komen tig granaten uit de lucht storten, maar omdat het van je eigen commander is is er niks aan de hand, nee zo'n explosie voel je niet. Ik mag hopen dat ze dit niet bedoelen!
Als ze het zo maken dat je teamgenoten wel dood gaan maar je geen -4 punten krijgt (en dus geen TK) dan kan ik er nog mee leven anders verneuken ze het spel gewoon, kun je net zo goed meteen de FF (friendly fire) uitzetten.
Heb je wel de nieuwste patch geinstaleerd?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:19 schreef jdmorpheus het volgende:
Ik heb het spel gisteren gekocht... maar ik word uit iedere server gekicked door punkbuster omdat ik een lege win32-module heb??? WTF is dat?
ja ik heb die patch die in de OP staat....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:13 schreef nlboy het volgende:
[..]
Heb je wel de nieuwste patch geinstaleerd?
Volgens mij was er iemand van BoF (clan) die ook hetzelfde probleem had.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:13 schreef jdmorpheus het volgende:
[..]
ja ik heb die patch die in de OP staat....
Probeer dit eens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:19 schreef jdmorpheus het volgende:
Ik heb het spel gisteren gekocht... maar ik word uit iedere server gekicked door punkbuster omdat ik een lege win32-module heb??? WTF is dat?
quote:Go to punkbuster site...go to the BF2 section and download the manual update program....copy it to your pb folder and run it (I think it's called pbweb.exe) this will open a dos box and scan your files and download new ones...it can take a while.
Gebanned kan je zijn vanwege teveel TK's, dat doet de server automatisch.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef hg het volgende:
Mogelijk dat ik daarom gekicked werd idd en soms hou je je punten als je meteen weer inlogt, dus dat heb ik geprobeerd, maar ik kreeg de melding dat ik gebanned was. Nou ja jammer.
You got mail!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:22 schreef Atreidez het volgende:
TVP en mede reminder dat ik niet kan registreren op www.bandoffokkers.nl. Bij het registerscreen laad het plaatje niet van de 6 karakters die ik in moet vullen
Hebben jullie trouwens een IRC kanaal op quakenet?
pfff rustig aan zeg, voor we mashuur deden hadden we al 3 keer fushe gedaan, lijkt me een beetje te veel van het goedequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:26 schreef Suikermais het volgende:
gezeik altijd met die mappen...druk aan het laden met fushe pass. komt de een of andere admin eraan die dan maar vrolijk besluit om een andere map te kiezen. Schijtziek wordt ik ervan!!!!. Dat JIJ Fushe Pass geen ruk aan vindt wil nog niet zeggen dat je zomaar effe voor jezelf besluit om een andere map te gaan laden.
Dat zal het niet verhelpen... alleen de squadleiders en commander worden niet zomaar geswitcht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:52 schreef Incolumis het volgende:
hmm ik wordt veel geswitched door de server, niet dat ik goed ben ofzo maar toch
lekker goed potje teamplay met marty26 en ineens teamchange, hoop dat de volgende patch dit verhelpt
als een server de auto balance aan heeft staan kan dat niet zomaar, op onze server staat dat altijd aanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:49 schreef Suikermais het volgende:
tja..dan heb ik eigenlijk nog iets. Wat mij de laatste tijd opvalt is dat mensen met een hoge score vlak voor 't einde van een ronde naar het winnende team switchen. Niet dat 't mij wat uitmaakt,maar zie 't als competitie-vervalsing.
Is dat switchen van team normaal ?
Waarom zou iemand dat willen doen dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:49 schreef Suikermais het volgende:
tja..dan heb ik eigenlijk nog iets. Wat mij de laatste tijd opvalt is dat mensen met een hoge score vlak voor 't einde van een ronde naar het winnende team switchen. Niet dat 't mij wat uitmaakt,maar zie 't als competitie-vervalsing.
voor de war college onderscheiding welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:36 schreef Droopie het volgende:
Ja idd. mij boeit die overall score (teams als in win losses) intereseert niemand volgens mij
tja de bh is ook waardeloos zonder goede piloot en een goed squadje erbijquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Net nog ff als commander gespeeld in Mashtuur City bij de MEC. Ging lekker, het was ook echt een teamwerk wat we hadden. Alle squads luisterde en zo was de BH nergens! En als ze neerstortte gelijk Artillery bij de BH.![]()
Op een gegeven moment hadden we bijna alles en konden de amerikanen geen kant meer op (rechtsboven):
[[url=http://img256.imageshack.us/img256/5038/screen0012nk.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:15 schreef escape_nl het volgende:
ja het ging erg lekker, ahum
Hoezo niet ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:36 schreef Incolumis het volgende:
mja me harde schijf is al een oudje
krijg xp maar niet geinstalleerd op een s-ata schijf
Zoals al gezegd kan dat alleen als autobalance aanstaat. 99% van de tijd staat die aan, alleen als er mensen bv naar MEC willen maar nu ingedeeld zijn bij USMC wordt het wel eens heel even uitgezet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:49 schreef Suikermais het volgende:
Het duurt nog ruim een maand voordat het huidige contract afloopt. Mijn idee (nog niet in de groep gegooid) was wel om ongeveer een maand van te voren het weer even onder de aandacht te brengen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:55 schreef Droopie het volgende:
Zijn er al plannen voor de nieuwe server (de verlenging) ??
Zeker lekker teamworkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:52 schreef Incolumis het volgende:
hmm ik wordt veel geswitched door de server, niet dat ik goed ben ofzo maar toch
lekker goed potje teamplay met marty26 en ineens teamchange, hoop dat de volgende patch dit verhelpt
Ja hoor, is goed.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Doelde meer op de problemen met de patch en met het spel an sich![]()
speel je vanavond nog een rondje mee ?
Idd die dam met speedboot varen is altijd erg vet. Ook vette tekst heb je.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:23 schreef escape_nl het volgende:
Net even een screentje gemaakt, vond hem zelf wel gaaf
[afbeelding]
Ja inderdaad, 's middags hadden we een goede blackhawksquad maar vannacht was het wel een ramp zeg.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:07 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
tja de bh is ook waardeloos zonder goede piloot en een goed squadje erbij![]()
Patches downloaden en Punkbusterquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:34 schreef smart91 het volgende:
ik heb battlefield 1942 en nu wil ik on line spelen maar daar moet ik iets voor updaten weet iemand een site waar ik die update kan vinden
![]()
![]()
![]()
![]()
neuhquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:24 schreef Atreidez het volgende:
Thnx voor de forumaanmelding Frank
edit: Was dit bf2 filmpje (mine) hier al bekend? http://battlefield2.filef(...)en_Productions;47488
Haha, is echt grappig!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:24 schreef Atreidez het volgende:
Thnx voor de forumaanmelding Frank
edit: Was dit bf2 filmpje (mine) hier al bekend? http://battlefield2.filef(...)en_Productions;47488
Als je je e-mail adres even geeft kan ik je op het Forum aanmeldenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:26 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik kan me dus ook niet registreren ivm dat niet werkende verificatie plaatje
Okquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je je e-mail adres even geeft kan ik je op het Forum aanmelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziek !!..ziek !!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:23 schreef Sickert het volgende:
http://www.act-of-war.de/aow/download.php?list.158
iemand hier karma stunts al eens gezien?
echt sick wat ze doen met die jets (vooral die looping en dan eruit springen en er weer invallen)
dat is nog niet eens het ziekste... damn ..!
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:51 schreef Fillipe het volgende:
[..]
OkYou got mail!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Haha nee, in het echt heet ik:quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:24 schreef Droopie het volgende:
he filipe heetje je eigenlijk flipje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessant heh?Zo en nu ga ik weer knallen nog 197 puntjes en flipje is eindelijk Corporal.
haha wist wel dat jij zou reagerenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Optyfen sickert
Binnenkort lach ik weer (hopelijk)
Je 3d map heeft nu namen gekregen (plus de spawn map) alles belangerijke plaatsen in de map hebben nu een naam.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:46 schreef escape_nl het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/24295470#24295470
lees dit maar door, je kan nog steeds stas padden na de patch
ik vind het prima, kheb spijt van die klote medic gun, nu heb ik meerdere guns, stukken beterquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:44 schreef Fillipe het volgende:
3200 punten al seargeant met 3 unlocks? Echt belachelijk, is wel een enorm verschil.
wat krijg ik dan met 55000 puntenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:44 schreef Fillipe het volgende:
3200 punten al seargeant met 3 unlocks? Echt belachelijk, is wel een enorm verschil.
Echt te zielig voor woorden dat farming.. Dat je als support de hele tijd bij je squad meeloopt om te supplien is logisch, maar dat ze dan op niets gaan schieten enzo, of killen en reviven.. Echt diep triestquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:55 schreef UnleashMitch het volgende:
Waar moet ik pointfarmers en dat soort tuig aangeven ? Heb er drie gevonden, screenshots en videomateriaal van gemaakt.
Goede keus, mijn jongenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:50 schreef Fillipe het volgende:
Zo eindelijk Corporal, en als nieuwe unlock snipe gun gedaan. Hij is wel slomer alleen veel krachtiger. Zo wel weer even genoeg geknald voor vandaag
En ik was er getuige van! Zat voorin notabenequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:13 schreef Sickert het volgende:
ik kan het ook hoor!!
[[url=http://img166.imageshack.us/img166/5439/bootje1yb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Idd!! Ik vind dat dat moet hoor, (een moet dan natuurlijk de foto nemen...)quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:22 schreef Sickert het volgende:
trouwens wanneer gaan we eens een groeps foto maken met zoveel mogelijk boffers?
You fly like Stevie Wonder
Moet ik even knippen en plakken e.d. Nu is het 280mb groot ofzo.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:45 schreef -Dries- het volgende:
kzou die screens en videomateriaal eigenlijk wel willen zien, mitch.
Postman wil dat wel doen gok ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Idd!! Ik vind dat dat moet hoor, (een moet dan natuurlijk de foto nemen...)
Als je gerevived wordt telt ie geen death bij je op.quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kan het statspadden niet aanwijzen. Ja ze hebben veel punten maar ik zie nergens iemand met veel deaths dus ze kunnen ook gewoon heel goed zijn. Of ging die persoon net weg ?
Ja hoor ik zet mijn tank wel een keer in de foto-stand. Ik hoop wel dat ik dan op het goeie knopje drukquote:
Dat is raar soms, dan richt ik mijn wrench op het staal van de BH, maar is het toch niet mogelijk om em te repairen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Waar ik me wel aan erg is dat wanneer er 5 engineers in een heli zitten dat er niemand repairt!!![]()
En af en toe moet je opletten dat de bestuurder er niet word uitgeschoten,Op een gegeven moment ging de BH zo gek vliegen, maar daar was dus een reden voor
![]()
tja de een heeft veel punten.. in t andere team zijn maatje.. en twee man met alleen maar team punten.. (als je iemand constant revived krijgt ie ook geen deaths) tja.. en die NR 1 van china was zeker aan t statspadden.. aangezien ie constant dezelfde persoon killde.. maar dat hoef je niet eens te bewijzen dat kunnen ze bij EA zelf wel natrekken denk ik :|quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kan het statspadden niet aanwijzen. Ja ze hebben veel punten maar ik zie nergens iemand met veel deaths dus ze kunnen ook gewoon heel goed zijn. Of ging die persoon net weg ?
Ja klopt, hier ook. Ik denk dat het dus uitmaakt waar je zit in de BH en waar de BH beschadigt is? Want je moet ook degelijk richten (onder repairen en soms het dak etc)quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:37 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat is raar soms, dan richt ik mijn wrench op het staal van de BH, maar is het toch niet mogelijk om em te repairen.
Dat zal idd wel een logische verklaring kunnen zijn ja. En neen, ik zit op stage, geen knal-tijd voor mij duschquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja klopt, hier ook. Ik denk dat het dus uitmaakt waar je zit in de BH en waar de BH beschadigt is? Want je moet ook degelijk richten (onder repairen en soms het dak etc)
Ik ben al weer van school trouwens, nog meer vrije mensen hier om te knallen??![]()
Nog druk, vanavond weer!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik ben al weer van school trouwens, nog meer vrije mensen hier om te knallen??![]()
Ik weet het ook niet, misschien heeft het te maken met hoe hoog je boven de zeespiegel zitquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:30 schreef -Dries- het volgende:
Ja, hoe laag moet je dan zitten om te repareren? Want altjid toen het bij mij niet lukte was ik niet zo ver van de grond af hoor...
he daar was ik weer bij mec, maar goed het liep inderdaad best goed, soms haperingenquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat ik me afvraag waarom de BoF server snel hapert zodra er 2 of 3 high pingers zijn... ik zat net op een server met allemaal high pingers en alles liep nog gewoon vlekkeloos...
[[url=
Je moet laag vliegen om te repairen, hoe hoger je komt, hoe dichter je bij de zon komt en die Amerikanen zijn dan te verdomd om te repairen vanwege die hitte natuurlijk !quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, misschien heeft het te maken met hoe hoog je boven de zeespiegel zit![]()
Of de afstand tot de zon![]()
Ach soms werkt het en soms niet![]()
hmm op sommige plekken in de BH moet je de sweet spot opzoeken waar je kan repairen.. maarja na de patch is dat allemaal niet meer van belang natuurlijk.. dan laat iedereen de blackhawk weer stof verzamelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgens mij heeft het te maken met hoe hoog de heli vliegt? Ik geloof dat Jedi dat een keer tegen mij zei. Hij kon niet repairen en vroeg me lager te vliegen, zodra ik wat lager vloog kon het wel?
Als ik in de BH vlieg dan ben ik (bijna) altijd medic en zodra ik merk dat ik er aan ga dan vlieg ik weg en als ik engineers aan boord heb dan ga ik meestal ergens redelijk dicht boven de grond hangen en dan ben ik zo weer heel.
Heb wel eens gehad dat ik dacht waarom fixed niemand me nu? Bleek ik er alleen in te zitten, waren alle andere eruit geschoten![]()
Ja maar dat gaat dus niet gebeuren, het is geen film!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:14 schreef Atreidez het volgende:
Ik vind t wel een goeie maatregel hoor, uitstappen.. Gewoon gaaf als die BH aankomt, iedereen eruit dropt en zelf even gaat cirkelen tot de vlag is gepakt
Daar gebruik ik de BH nu ook al wel eens voor. Als iemand repairs nodig heeft ga ik er even boven hangen. Zelfde doe ik als ik medic ben dan ga ik boven het mannetje hangen. Beetje MASH spelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
Opzich kun je de BH bij Mashtuur City nog wel gebruiken, je kan zo naar je basis vliegen om te repairen, de map is namelijk niet groot.
Je mag denk blij zijn als hij deze week nog komt!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef Gunner het volgende:
Reken er maar niet op dat de patch morgen komt, ze hebben nog een hoop bugs ontdekt
met EA en dice kan je er zeker van zijn dat je bij elke patch er een paar nieuwe bugs gratis bij krijgt die ze nog niet ontdekt hadden :|quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef Gunner het volgende:
Reken er maar niet op dat de patch morgen komt, ze hebben nog een hoop bugs ontdekt
je mag blij zijn als die uberhaupt nog komt, ze hebben liever de add on voor de kerst nog af zodat ze weer geld kunnen gaan cashen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Je mag denk blij zijn als hij deze week nog komt!
EA kennende is dat ook een optie jah..quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:23 schreef Gunner het volgende:
de add-on was al af toen BF2 gold ging
muis zegt niks, ik koop alleen maar muizen van rond de 20 euro, schiet net zo goed als die van 60 euro.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:35 schreef Suikermais het volgende:
Zo...hj ging net effe lekker. Zou dat nou komen door m'n nieuwe muis..logitech mx-518 ?
[afbeelding]
Als je muis niet lekker over je bureau glijdt/rolt kan dat zeer frustrerend zijn tijdens een gevecht en punten kosten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
muis zegt niks, ik koop alleen maar muizen van rond de 20 euro, schiet net zo goed als die van 60 euro.
ben net zo goed vaak eerste geworden.
God schiep uit gouden korenaren de Twentenaren. Uit de rommel en de resten de mensen uit 't westenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:57 schreef Incolumis het volgende:
ik ook niet :/
ze laten de tukkers weer in de steek zie je dat di3ki3?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:00 schreef Suikermais het volgende:
[..]
God schiep uit gouden korenaren de Twentenaren. Uit de rommel en de resten de mensen uit 't westen
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:00 schreef Suikermais het volgende:
[..]
God schiep uit gouden korenaren de Twentenaren. Uit de rommel en de resten de mensen uit 't westen
goede muismat doet wel wonderenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Als je muis niet lekker over je bureau glijdt/rolt kan dat zeer frustrerend zijn tijdens een gevecht en punten kosten.
quote:BMH, je bent vrij, dus ga snel weer de BF2ers leiding geven!
Dago
'quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:19 schreef Suikermais het volgende:
ik heb een Xbox..jullie ook ?
Totaal NIET jaloers ...quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:05 schreef jpjedi het volgende:
[[url=http://img338.imageshack.us/img338/9782/afb0114sx.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img174.imageshack.us/img174/2347/afb0130rn.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img174.imageshack.us/img174/9927/afb0145kg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Erg off topic maar wel leuk voor de voetbal fans hier..
indrukwekkend stadion! plaats voor 125000 mensen.![]()
FC Barcelona - Saragossa
2-2 (laatste 20 minuten pas gelijk met medwerking van van Bommel)
Kom er zonder problemen opquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:39 schreef UnleashMitch het volgende:
Kan iemand hier wel op komen: http://www.bf2rankedservers.com/forums/
De internetverbinding hier zuigt echt aan alle kanten.
Kut verbinding hier ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:42 schreef Suikermais het volgende:
Kom er zonder problemen op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ]] ]
Nieuw woordquote:
Geen inet verbinding daar ? Neem dan een laptop met Wifi mee en ga daar mee "wardriven". Er zijn zoveel onbeschermde verbindingen dat je dan onderweg altijd ergens de patch kan downloaden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Beter bekend onder de noemer medal-whoring.
Ik ben ook benieuwd of wat de patch allemaal gaat brengen. Ik hoop eigenlijk dat hij voor vrijdag online staat, dan kan die nog mee met met lan weekendje![]()
Dat is lekker nieuwsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:37 schreef Gunner het volgende:
http://www.battlefield2.nl meldt dat de patch vanaf morgenochtend 06.00 online staat op hun mirror site
Me laptop gaat me, me game pc gaat mee, me server gaat me, me beamer gaat mee, me videorecorder gaat mee, me bier gaat mee. Me auto zit straks bommetje vol.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Geen inet verbinding daar ? Neem dan een laptop met Wifi mee en ga daar mee "wardriven". Er zijn zoveel onbeschermde verbindingen dat je dan onderweg altijd ergens de patch kan downloaden.
Een vriend van me vertelde dat hij eens in de trein vanaf Rotterdam CS naar het hoge noorden continue openstaande WiFi netwerken vond. Het is dat de trein er zo snel door heen rijdt dat je geen tijd hebt om verbinding te maken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan natuurlijk kijken of ze ergens een wifi hebben, maar ik zit wel in winterswijk en ik weet niet eens of ze daar al internet hebben, laat staan draadloos internet![]()
We nemen de patch wel mee, maar of we hem gaan gebruiken is nog maar de vraag, aangezien we een aantal mensen hebben die het spel niet zelf hebbenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:44 schreef UnleashMitch het volgende:
Het beste werkt het in industrieterreinen. Bloedsnelle verbindingenMaar goed, probleem is er niet meer want morgen is de patch er. Veel plezier iig
![]()
Tja het blijft irritant ja maar goed ik kan niet anders concluderen dan dat we (in het algemeen) het er naar hebben gemaakt. Als we geen spellen kopieren of downloaden is er ook geen need om ze te beveiligen. Ach, aan de andere kant, hoe moeilijker het is hoe groter de uitdaging om het toch te proberenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Waarom zijn de spellen niet meer zo als vroeger (SoF2 bijvoorbeeld) gewoon de hele directory kopieren en klaar![]()
Ja inderdaad dat is wel balen. Kopen en verkopen is geen optie ? Tweedehands koop je zoiets voor een euro of 30,- en dan verkoop je m weer voor bv 25,-. Sterker nog, er staat er nu een te koop in V&A voor 25,-.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het ook een beetje lullig als iemand die het spel 1 weekendje speelt 40 euro moet gaan betalen voor het spel. Eigenlijk hadden we (FoD) gewoon allemaal de cd versie moeten kopen, alleen zag ik die nergens te koop, weet eigenlijk niet eens of die bestaat.
Dankje, ik ga het vanavond thuis direct proberen, nu alleen nog een keygen ergens vandaan plukken en dan zijn de problemen weer opgelost!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:38 schreef Gunner het volgende:
JMPoSTMaN en UnleashMitch: Ik speel BF2 door een image gemaakt met Alcohol 120 en gewoon via Alcohol gemount. Komt geen BF2 dvd meer aan te pas
Deze is goedkoper!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:24 schreef UnleashMitch het volgende:
De CDversie is wel te koop maar in beperkte winkels.
Serieus ? Dat betekent dus dat ook illegale versies op internet werken of dat weer niet ? Ik hoef overigens niet de werkwijze te weten. Het mounten is bij BF2 het grote probleem niet maar het online komen met een illegale serial.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:38 schreef Gunner het volgende:
JMPoSTMaN en UnleashMitch: Ik speel BF2 door een image gemaakt met Alcohol 120 en gewoon via Alcohol gemount. Komt geen BF2 dvd meer aan te pas
Volgens mij moet je wel een echte key hebben? Maar als een keygen niet van echt te onderscheiden keys kan maken tja, dan moet dat dus kunnen, al betwijfel ik het wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:50 schreef UnleashMitch het volgende:
Serieus ? Dat betekent dus dat ook illegale versies op internet werken of dat weer niet ?
Ik weet dat bij de vorige versie van Battlefield de cd alleen werd gebruikt bij het laden van de maps.quote:Meer technisch vraagje, wordt je CD nog ergens voor gebruikt in BF2 ? Worden er data vanaf gelezen oid ? Zou het bv een bottleneck kunnen zijn in je systeem met die spel ?
Punt is dat zoiets eenvoudig te controleren is. EA genereert CDkeys en houdt bij wanneer deze verkocht worden. Wat je dan dus kan doen is de barcode van BF2 koppelen aan de serial die er bij zit. Op het moment dat BF2 het warenhuis van EA verlaat wordt de cd-key pas geactiveerd. Dat maakt een keygen dus eigenlijk zo goed als nutteloos.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgens mij moet je wel een echte key hebben? Maar als een keygen niet van echt te onderscheiden keys kan maken tja, dan moet dat dus kunnen, al betwijfel ik het wel.
Ja serieus. Ik installeer het gewoon onder mn eigen key. Dus over illegale keys kan ik niets zinnigs zeggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:50 schreef UnleashMitch het volgende:
Serieus ? Dat betekent dus dat ook illegale versies op internet werken of dat weer niet ? Ik hoef overigens niet de werkwijze te weten. Het mounten is bij BF2 het grote probleem niet maar het online komen met een illegale serial.
18 November.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:00 schreef -Dries- het volgende:
Wanneer komt die uitbreiding ook alweer?
Heb ik ook jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kan me niet herinneren dat hij er al eens is uit geweest. Die dvd is rechtstreeks van het hoesje me dvd latje in gegaan![]()
volgens mij ish et zelfs sneller; je dvd hoeft niet meer op te spinnen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Merk je nu ook iets in snelheid of dat niet ?
Overigens is de prijs van de addon niet verkeerd. 20,- is best te doen. Veel meer zou ik er niet graag aan uitgeven en al helemaal niet als ik dan dadelijk bij het opstarten niet eens kan kiezen of ik BF2 of Special Forces wil spelen.
voor zover ik weet kan Daemon Tools geen images maken, slechts 'afspelen' / mountenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:05 schreef -Dries- het volgende:
Waarom niet gewoon met Daemon Tools images maken?
Er staat me iets bij van Battlefield 1942 dat je toen aparte icontjes had voor de addons en BF1942.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:17 schreef UnleashMitch het volgende:
Is er trouwens iets bekend over de add-on in combinatie met BF2 ? Kan je ze gewoon naast elkaar blijven spelen ? bv 1 icoon van BF2 en 1 icoon van Special Forces ? Of is na het installeren van Special Forces je BF2 installatie 'verziekt' ?
Ik heb nog nooit zulke addons gespeeld dus ik weet het ook echt nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:20 schreef Atreidez het volgende:
Dat slaat nergens op natuurlijk, dat als je SF installeert je geen bf2 meer kan spelen
Je ban is weer opgehevenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:22 schreef BMH het volgende:
Vrijdag clanwar
Je mag je unlocked weapon niet gebruiken, je moet dus je std wapen gebruiken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:54 schreef CittaR het volgende:
Global weapon unlocks?: Not allowed
wat betekent dit?
Slimmer was geweest om het s morgens online te gooien, scheelt peak load denk ik. Nu gaat echt iedereen meteen de patch downloaden omdat ze toch thuis zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:06 schreef kievit19 het volgende:
de patch is weer vervroegd, nu binnen een paar uur op http://www.battlefield2.nl/
zelf had ik als 1e de special ops unlocked, ben erg blij met dit wapen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:02 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je mag je unlocked weapon niet gebruiken, je moet dus je std wapen gebruiken.
Wat zijn trouwens de unlocks die je het best kan kiezen ? Ik las dat je bij 3200 punten al 3 unlocks had dus ik mag er dan minimaal 2 uitkiezen. Ik denk aan Sniper en Special Ops.
Medic heb ik al, Assault wil ik niet omdat ik dan m'n granaat werper kwijt ben.
Wij kunnen zo goed als niets met de server dus dat antwoord is een volmondig jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:28 schreef Gunner het volgende:
Hoe zit het met de BoF server; wordt die door i3d geupdate?
Ik heb de Anti Tank gun, DAO nog wat ofzo.. Maar je kan gewoon kiezen tussen standaard wapen en unlock, als je de assualt doet zit er op t extra wapen geen grenade launcher, maar die kan je wel nog steeds kiezen natuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat zijn trouwens de unlocks die je het best kan kiezen ? Ik las dat je bij 3200 punten al 3 unlocks had dus ik mag er dan minimaal 2 uitkiezen. Ik denk aan Sniper en Special Ops.
Medic heb ik al, Assault wil ik niet omdat ik dan m'n granaat werper kwijt ben.
hoezo is een image maken nou weer illegaal op fok ? volgens mij mocht je voor de nl wet een kopie maken van eigen gebruik.. anders zou je ook geen norton ghost mogen gebruiken voor t backuppen van je schijf omdat je dan ook copyrighted progamma´s kopieertquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Stop nou maar over die images. Is illegaal op FOK!, straks heb je nog een ban aan je broek.
aangezien EA partners de patch altijd eerder krijgen kunnen we met de nieuwe patch spelen als wij m downloaden en installeren.. dan moet i3d m allang erop hebben staanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wij kunnen zo goed als niets met de server dus dat antwoord is een volmondig jaZo ging het met de vorige patches ook. Ligt er een beetje aan hoe snel i3d is met de patch installeren maar dat zal niet zo lang duren denk ik.
I know maar dat is dus het probleem. Als ik assault kies dan doe ik dat mede door de granaatwerper. Als die er niet meer is vind ik Assault niet zo boeiend meer en dan is m'n unlock dus eigenlijk nutteloosquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb de Anti Tank gun, DAO nog wat ofzo.. Maar je kan gewoon kiezen tussen standaard wapen en unlock, als je de assualt doet zit er op t extra wapen geen grenade launcher, maar die kan je wel nog steeds kiezen natuurlijk
Lol hoe wou EA je ass rapen als je speelt met een kopie/backup maar met een legale key?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Doe nou maar niks met images ook al heb je ze van een origineelHet werkt, laat zo voor EA je assraped
Wat is mooi ? Hier [patsmodusaan]3500+ 1gb 6800GT 256mb[patsmodusuit]en dat werkt perfect met alles op high, met AA op 2x komen er al wat schokjes af en toe en aangezien niets irritanter is als schokjes....daarnaast schijnt BF2 na de nieuwe patch enorm veel beter te gaan lopen dus ik zou me geen zorgen maken met jou setup.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:37 schreef ROG het volgende:
Is BF2 een beetje (mooi) te spelen op een AMD64 3000+, 1 Gb RAM en bijv. een Nvidia 6600GT 256Mb?
Ik heb zo'n setup. draait primaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:37 schreef ROG het volgende:
Is BF2 een beetje (mooi) te spelen op een AMD64 3000+, 1 Gb RAM en bijv. een Nvidia 6600GT 256Mb?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Doe nou maar niks met images ook al heb je ze van een origineelHet werkt, laat zo voor EA je assraped
speelbaar is t zeker aangezien ik t doe met een AMD 2200 met 1 gb ram en een radeon 9600 XT.. mooi is een kwestie van smaak..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:37 schreef ROG het volgende:
waar download jij, ik bij dat i3d.nl ofzo, maar dat gaat maar met 35kb/squote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:57 schreef domolanglekker het volgende:
175 mb druppelt binnen met rond de 300 kb/s
ROG! Kunnen we straks weer samen op de slachtvelden de tegenpartij vernederen! Top dat je BF2 gaat spelen! Spreek je snel pik!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:47 schreef ROG het volgende:
Super, thanks heren.Deze week maar eens kaartje en game aanschaffen!
Ik ben je redder:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:36 schreef CittaR het volgende:
ik kan daar niet van downloaden :s
internet explorer kan de website niet openen :s
tot die tijd.... 14kb/s![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:47 schreef Fillipe het volgende:
Jeuj! Je kan clantag voor je naam zetten ofterwel Prefix bij het inlogmenu wat doen we allemaal?
Ik doe iig:
[BOF!]
Hup Xfire aan tot zo
Jah gaat bagger traag maar ja ik heb hem bijna binnenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:11 schreef Incolumis het volgende:
hmm 24kb/s :/
ik ook ff eten enzo en dan ben ik er ook rond 20.00uurquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:34 schreef Sickert het volgende:
220 kbs
ben ff douchen en dan vanavond wake island 24/dinges
ja hebben TS zal ff ip droppenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:36 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ik ook ff eten enzo en dan ben ik er ook rond 20.00uurhebben jullie TS?
kom ik die ook wel ff joinen is wel zo gezellig of jullie kunnen de mijne joinen if u like?
BF2 patches geven altijd problemen wanneer hij niet in de originele dir staat...Oplossing weet ik niet behalve bf2 opnieuw installeren. (Geen no-dvd patch!!)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:11 schreef MasterDisaster het volgende:
Als ik de nieuwe patch wil installeren zegt de installer dat hij mijn installatie dir niet kan vinden en kapt er dan gewoon meeIk kan dan ook geen andere locatie selecteren, Iemand een fix?
ja gisteren ook gezien...Ik weet niet wie dat gedaan heeft maar ik dacht dat we dit net meer gingen doen aangezien gros van de mensen het vreselijk vind.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:15 schreef Sickert het volgende:
grrrrrrrrrrrrrrrr 64 plyr maps op de BOF! server
Oke ik gebruikte geen nocdpatch, Maar hij staat nu in C:\games\bf2 die moet dan ffe worden c\program files\bf2 ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
BF2 patches geven altijd problemen wanneer hij niet in de originele dir staat...Oplossing weet ik niet behalve bf2 opnieuw installeren. (Geen no-dvd patch!!)
omfg dan ben ik nu zeker een 3 sterrenadmiraal ofzo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:20 schreef escape_nl het volgende:
ik ben nu een of andere onder generaal, ben 3 rangen omhoog gegaan
Jep, dat had ik net ook in Wake Island 2007.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:08 schreef Fillipe het volgende:
Nou een enorme bug tegenkomen en ik niet alleen:
Net met 64 spelers op Mashtuur City geknald en wat gebeurde er, het alom bekende rode tag syndroom! Ofterwel, teamleden worden als vijanden weergegeven en dus waren er ontzettend veel teamkills en punishs! Zo irritant, nou nu maar wachten op de hotfix.
vet cool toch.. was zeker geen optie om dat stilletjes te doen :/quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:24 schreef mstx het volgende:
haha dat rankingsysteem is helemaal naar de klote![]()
je krijgt nu gewoon elke 5 seconden een bericht dat er spelers zijn gepromoveerd
Het enige jammere is dat het bij iedereen gebeurt, op mij en nog 2 of 3 spelers na.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:26 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
vet cool toch.. was zeker geen optie om dat stilletjes te doen :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |