ik vind het prima, kheb spijt van die klote medic gun, nu heb ik meerdere guns, stukken beterquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:44 schreef Fillipe het volgende:
3200 punten al seargeant met 3 unlocks? Echt belachelijk, is wel een enorm verschil.
wat krijg ik dan met 55000 puntenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:44 schreef Fillipe het volgende:
3200 punten al seargeant met 3 unlocks? Echt belachelijk, is wel een enorm verschil.
Echt te zielig voor woorden dat farming.. Dat je als support de hele tijd bij je squad meeloopt om te supplien is logisch, maar dat ze dan op niets gaan schieten enzo, of killen en reviven.. Echt diep triestquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:55 schreef UnleashMitch het volgende:
Waar moet ik pointfarmers en dat soort tuig aangeven ? Heb er drie gevonden, screenshots en videomateriaal van gemaakt.
Goede keus, mijn jongenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:50 schreef Fillipe het volgende:
Zo eindelijk Corporal, en als nieuwe unlock snipe gun gedaan. Hij is wel slomer alleen veel krachtiger. Zo wel weer even genoeg geknald voor vandaag
En ik was er getuige van! Zat voorin notabenequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:13 schreef Sickert het volgende:
ik kan het ook hoor!!
[[url=http://img166.imageshack.us/img166/5439/bootje1yb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Idd!! Ik vind dat dat moet hoor, (een moet dan natuurlijk de foto nemen...)quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:22 schreef Sickert het volgende:
trouwens wanneer gaan we eens een groeps foto maken met zoveel mogelijk boffers?
You fly like Stevie Wonder
Moet ik even knippen en plakken e.d. Nu is het 280mb groot ofzo.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:45 schreef -Dries- het volgende:
kzou die screens en videomateriaal eigenlijk wel willen zien, mitch.
Postman wil dat wel doen gok ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Idd!! Ik vind dat dat moet hoor, (een moet dan natuurlijk de foto nemen...)
Als je gerevived wordt telt ie geen death bij je op.quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kan het statspadden niet aanwijzen. Ja ze hebben veel punten maar ik zie nergens iemand met veel deaths dus ze kunnen ook gewoon heel goed zijn. Of ging die persoon net weg ?
Ja hoor ik zet mijn tank wel een keer in de foto-stand. Ik hoop wel dat ik dan op het goeie knopje drukquote:
Dat is raar soms, dan richt ik mijn wrench op het staal van de BH, maar is het toch niet mogelijk om em te repairen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Waar ik me wel aan erg is dat wanneer er 5 engineers in een heli zitten dat er niemand repairt!!![]()
En af en toe moet je opletten dat de bestuurder er niet word uitgeschoten,Op een gegeven moment ging de BH zo gek vliegen, maar daar was dus een reden voor
![]()
tja de een heeft veel punten.. in t andere team zijn maatje.. en twee man met alleen maar team punten.. (als je iemand constant revived krijgt ie ook geen deaths) tja.. en die NR 1 van china was zeker aan t statspadden.. aangezien ie constant dezelfde persoon killde.. maar dat hoef je niet eens te bewijzen dat kunnen ze bij EA zelf wel natrekken denk ik :|quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kan het statspadden niet aanwijzen. Ja ze hebben veel punten maar ik zie nergens iemand met veel deaths dus ze kunnen ook gewoon heel goed zijn. Of ging die persoon net weg ?
Ja klopt, hier ook. Ik denk dat het dus uitmaakt waar je zit in de BH en waar de BH beschadigt is? Want je moet ook degelijk richten (onder repairen en soms het dak etc)quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:37 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat is raar soms, dan richt ik mijn wrench op het staal van de BH, maar is het toch niet mogelijk om em te repairen.
Dat zal idd wel een logische verklaring kunnen zijn ja. En neen, ik zit op stage, geen knal-tijd voor mij duschquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja klopt, hier ook. Ik denk dat het dus uitmaakt waar je zit in de BH en waar de BH beschadigt is? Want je moet ook degelijk richten (onder repairen en soms het dak etc)
Ik ben al weer van school trouwens, nog meer vrije mensen hier om te knallen??![]()
Nog druk, vanavond weer!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik ben al weer van school trouwens, nog meer vrije mensen hier om te knallen??![]()
Ik weet het ook niet, misschien heeft het te maken met hoe hoog je boven de zeespiegel zitquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:30 schreef -Dries- het volgende:
Ja, hoe laag moet je dan zitten om te repareren? Want altjid toen het bij mij niet lukte was ik niet zo ver van de grond af hoor...
he daar was ik weer bij mec, maar goed het liep inderdaad best goed, soms haperingenquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat ik me afvraag waarom de BoF server snel hapert zodra er 2 of 3 high pingers zijn... ik zat net op een server met allemaal high pingers en alles liep nog gewoon vlekkeloos...
[[url=
Je moet laag vliegen om te repairen, hoe hoger je komt, hoe dichter je bij de zon komt en die Amerikanen zijn dan te verdomd om te repairen vanwege die hitte natuurlijk !quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, misschien heeft het te maken met hoe hoog je boven de zeespiegel zit![]()
Of de afstand tot de zon![]()
Ach soms werkt het en soms niet![]()
hmm op sommige plekken in de BH moet je de sweet spot opzoeken waar je kan repairen.. maarja na de patch is dat allemaal niet meer van belang natuurlijk.. dan laat iedereen de blackhawk weer stof verzamelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgens mij heeft het te maken met hoe hoog de heli vliegt? Ik geloof dat Jedi dat een keer tegen mij zei. Hij kon niet repairen en vroeg me lager te vliegen, zodra ik wat lager vloog kon het wel?
Als ik in de BH vlieg dan ben ik (bijna) altijd medic en zodra ik merk dat ik er aan ga dan vlieg ik weg en als ik engineers aan boord heb dan ga ik meestal ergens redelijk dicht boven de grond hangen en dan ben ik zo weer heel.
Heb wel eens gehad dat ik dacht waarom fixed niemand me nu? Bleek ik er alleen in te zitten, waren alle andere eruit geschoten![]()
Ja maar dat gaat dus niet gebeuren, het is geen film!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:14 schreef Atreidez het volgende:
Ik vind t wel een goeie maatregel hoor, uitstappen.. Gewoon gaaf als die BH aankomt, iedereen eruit dropt en zelf even gaat cirkelen tot de vlag is gepakt
Daar gebruik ik de BH nu ook al wel eens voor. Als iemand repairs nodig heeft ga ik er even boven hangen. Zelfde doe ik als ik medic ben dan ga ik boven het mannetje hangen. Beetje MASH spelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
Opzich kun je de BH bij Mashtuur City nog wel gebruiken, je kan zo naar je basis vliegen om te repairen, de map is namelijk niet groot.
Je mag denk blij zijn als hij deze week nog komt!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef Gunner het volgende:
Reken er maar niet op dat de patch morgen komt, ze hebben nog een hoop bugs ontdekt
met EA en dice kan je er zeker van zijn dat je bij elke patch er een paar nieuwe bugs gratis bij krijgt die ze nog niet ontdekt hadden :|quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef Gunner het volgende:
Reken er maar niet op dat de patch morgen komt, ze hebben nog een hoop bugs ontdekt
je mag blij zijn als die uberhaupt nog komt, ze hebben liever de add on voor de kerst nog af zodat ze weer geld kunnen gaan cashen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Je mag denk blij zijn als hij deze week nog komt!
EA kennende is dat ook een optie jah..quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:23 schreef Gunner het volgende:
de add-on was al af toen BF2 gold ging
muis zegt niks, ik koop alleen maar muizen van rond de 20 euro, schiet net zo goed als die van 60 euro.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:35 schreef Suikermais het volgende:
Zo...hj ging net effe lekker. Zou dat nou komen door m'n nieuwe muis..logitech mx-518 ?
[afbeelding]
Als je muis niet lekker over je bureau glijdt/rolt kan dat zeer frustrerend zijn tijdens een gevecht en punten kosten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
muis zegt niks, ik koop alleen maar muizen van rond de 20 euro, schiet net zo goed als die van 60 euro.
ben net zo goed vaak eerste geworden.
God schiep uit gouden korenaren de Twentenaren. Uit de rommel en de resten de mensen uit 't westenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:57 schreef Incolumis het volgende:
ik ook niet :/
ze laten de tukkers weer in de steek zie je dat di3ki3?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:00 schreef Suikermais het volgende:
[..]
God schiep uit gouden korenaren de Twentenaren. Uit de rommel en de resten de mensen uit 't westen
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:00 schreef Suikermais het volgende:
[..]
God schiep uit gouden korenaren de Twentenaren. Uit de rommel en de resten de mensen uit 't westen
goede muismat doet wel wonderenquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Als je muis niet lekker over je bureau glijdt/rolt kan dat zeer frustrerend zijn tijdens een gevecht en punten kosten.
quote:BMH, je bent vrij, dus ga snel weer de BF2ers leiding geven!
Dago
'quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:19 schreef Suikermais het volgende:
ik heb een Xbox..jullie ook ?
Totaal NIET jaloers ...quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:05 schreef jpjedi het volgende:
[[url=http://img338.imageshack.us/img338/9782/afb0114sx.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img174.imageshack.us/img174/2347/afb0130rn.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img174.imageshack.us/img174/9927/afb0145kg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Erg off topic maar wel leuk voor de voetbal fans hier..
indrukwekkend stadion! plaats voor 125000 mensen.![]()
FC Barcelona - Saragossa
2-2 (laatste 20 minuten pas gelijk met medwerking van van Bommel)
Kom er zonder problemen opquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:39 schreef UnleashMitch het volgende:
Kan iemand hier wel op komen: http://www.bf2rankedservers.com/forums/
De internetverbinding hier zuigt echt aan alle kanten.
Kut verbinding hier ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:42 schreef Suikermais het volgende:
Kom er zonder problemen op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ]] ]
Nieuw woordquote:
Geen inet verbinding daar ? Neem dan een laptop met Wifi mee en ga daar mee "wardriven". Er zijn zoveel onbeschermde verbindingen dat je dan onderweg altijd ergens de patch kan downloaden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Beter bekend onder de noemer medal-whoring.
Ik ben ook benieuwd of wat de patch allemaal gaat brengen. Ik hoop eigenlijk dat hij voor vrijdag online staat, dan kan die nog mee met met lan weekendje![]()
Dat is lekker nieuwsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:37 schreef Gunner het volgende:
http://www.battlefield2.nl meldt dat de patch vanaf morgenochtend 06.00 online staat op hun mirror site
Me laptop gaat me, me game pc gaat mee, me server gaat me, me beamer gaat mee, me videorecorder gaat mee, me bier gaat mee. Me auto zit straks bommetje vol.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Geen inet verbinding daar ? Neem dan een laptop met Wifi mee en ga daar mee "wardriven". Er zijn zoveel onbeschermde verbindingen dat je dan onderweg altijd ergens de patch kan downloaden.
Een vriend van me vertelde dat hij eens in de trein vanaf Rotterdam CS naar het hoge noorden continue openstaande WiFi netwerken vond. Het is dat de trein er zo snel door heen rijdt dat je geen tijd hebt om verbinding te maken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan natuurlijk kijken of ze ergens een wifi hebben, maar ik zit wel in winterswijk en ik weet niet eens of ze daar al internet hebben, laat staan draadloos internet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |