abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:07:47 #126
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_31137317
patch wordt hoogstwaarschijnlijk pas vrijdag
Where law ends, tyrrany begins.
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:31:48 #127
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_31137630
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:50 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Postman wil dat wel doen gok ik
Ja hoor ik zet mijn tank wel een keer in de foto-stand. Ik hoop wel dat ik dan op het goeie knopje druk
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_31137650
Waar ik me wel aan erg is dat wanneer er 5 engineers in een heli zitten dat er niemand repairt!!
En af en toe moet je opletten dat de bestuurder er niet word uitgeschoten, Op een gegeven moment ging de BH zo gek vliegen, maar daar was dus een reden voor
BF2: Diamond3d
pi_31137655

The Veteran Anti-Tank Combat

Grappig deze kreeg ik nog gisteravond, op naar de volgende
pi_31137710
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Waar ik me wel aan erg is dat wanneer er 5 engineers in een heli zitten dat er niemand repairt!!
En af en toe moet je opletten dat de bestuurder er niet word uitgeschoten, Op een gegeven moment ging de BH zo gek vliegen, maar daar was dus een reden voor
Dat is raar soms, dan richt ik mijn wrench op het staal van de BH, maar is het toch niet mogelijk om em te repairen.
pi_31139793
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 07:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kan het statspadden niet aanwijzen. Ja ze hebben veel punten maar ik zie nergens iemand met veel deaths dus ze kunnen ook gewoon heel goed zijn. Of ging die persoon net weg ?
tja de een heeft veel punten.. in t andere team zijn maatje.. en twee man met alleen maar team punten.. (als je iemand constant revived krijgt ie ook geen deaths) tja.. en die NR 1 van china was zeker aan t statspadden.. aangezien ie constant dezelfde persoon killde.. maar dat hoef je niet eens te bewijzen dat kunnen ze bij EA zelf wel natrekken denk ik :|
pi_31140193
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:37 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Dat is raar soms, dan richt ik mijn wrench op het staal van de BH, maar is het toch niet mogelijk om em te repairen.
Ja klopt, hier ook. Ik denk dat het dus uitmaakt waar je zit in de BH en waar de BH beschadigt is? Want je moet ook degelijk richten (onder repairen en soms het dak etc)
Ik ben al weer van school trouwens, nog meer vrije mensen hier om te knallen??
pi_31140465
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:32 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ja klopt, hier ook. Ik denk dat het dus uitmaakt waar je zit in de BH en waar de BH beschadigt is? Want je moet ook degelijk richten (onder repairen en soms het dak etc)
Dat zal idd wel een logische verklaring kunnen zijn ja. En neen, ik zit op stage, geen knal-tijd voor mij dusch
pi_31140597
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 11:32 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]
Nog druk, vanavond weer!
  maandag 3 oktober 2005 @ 12:33:13 #135
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_31141803
Volgens mij heeft het te maken met hoe hoog de heli vliegt? Ik geloof dat Jedi dat een keer tegen mij zei. Hij kon niet repairen en vroeg me lager te vliegen, zodra ik wat lager vloog kon het wel?
Als ik in de BH vlieg dan ben ik (bijna) altijd medic en zodra ik merk dat ik er aan ga dan vlieg ik weg en als ik engineers aan boord heb dan ga ik meestal ergens redelijk dicht boven de grond hangen en dan ben ik zo weer heel.
Heb wel eens gehad dat ik dacht waarom fixed niemand me nu? Bleek ik er alleen in te zitten, waren alle andere eruit geschoten
2de in de Tour de BoF!
pi_31143215
Ja, hoe laag moet je dan zitten om te repareren? Want altjid toen het bij mij niet lukte was ik niet zo ver van de grond af hoor...
pi_31143258
Wat ik me afvraag waarom de BoF server snel hapert zodra er 2 of 3 high pingers zijn... ik zat net op een server met allemaal high pingers en alles liep nog gewoon vlekkeloos...

[img][/img]
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:44:12 #138
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_31143602
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:30 schreef -Dries- het volgende:
Ja, hoe laag moet je dan zitten om te repareren? Want altjid toen het bij mij niet lukte was ik niet zo ver van de grond af hoor...
Ik weet het ook niet, misschien heeft het te maken met hoe hoog je boven de zeespiegel zit
Of de afstand tot de zon
Ach soms werkt het en soms niet
2de in de Tour de BoF!
pi_31144259
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat ik me afvraag waarom de BoF server snel hapert zodra er 2 of 3 high pingers zijn... ik zat net op een server met allemaal high pingers en alles liep nog gewoon vlekkeloos...

[[url=
he daar was ik weer bij mec, maar goed het liep inderdaad best goed, soms haperingen
pi_31144778
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet, misschien heeft het te maken met hoe hoog je boven de zeespiegel zit
Of de afstand tot de zon
Ach soms werkt het en soms niet
Je moet laag vliegen om te repairen, hoe hoger je komt, hoe dichter je bij de zon komt en die Amerikanen zijn dan te verdomd om te repairen vanwege die hitte natuurlijk !
pi_31145356
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgens mij heeft het te maken met hoe hoog de heli vliegt? Ik geloof dat Jedi dat een keer tegen mij zei. Hij kon niet repairen en vroeg me lager te vliegen, zodra ik wat lager vloog kon het wel?
Als ik in de BH vlieg dan ben ik (bijna) altijd medic en zodra ik merk dat ik er aan ga dan vlieg ik weg en als ik engineers aan boord heb dan ga ik meestal ergens redelijk dicht boven de grond hangen en dan ben ik zo weer heel.
Heb wel eens gehad dat ik dacht waarom fixed niemand me nu? Bleek ik er alleen in te zitten, waren alle andere eruit geschoten
hmm op sommige plekken in de BH moet je de sweet spot opzoeken waar je kan repairen.. maarja na de patch is dat allemaal niet meer van belang natuurlijk.. dan laat iedereen de blackhawk weer stof verzamelen
pi_31146096
Ik vind t wel een goeie maatregel hoor, uitstappen.. Gewoon gaaf als die BH aankomt, iedereen eruit dropt en zelf even gaat cirkelen tot de vlag is gepakt
Where facts are few, experts are many.
  maandag 3 oktober 2005 @ 15:26:19 #143
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_31146421
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:14 schreef Atreidez het volgende:
Ik vind t wel een goeie maatregel hoor, uitstappen.. Gewoon gaaf als die BH aankomt, iedereen eruit dropt en zelf even gaat cirkelen tot de vlag is gepakt
Ja maar dat gaat dus niet gebeuren, het is geen film!
EA gaat met deze patch een gedeelte van het spel aanpassen, waarin het beste werd samengewerkt. En ik altijd maar denken dat EA met BF2 een teamplay spel wilde maken
Dat ze de miniguns minder sterk maken en dat je minder snel kan repareren vind ik prima, maar waarom moeten ze nu ineens afstappen van het concept dat als je met meerdere personen in een voertuig zit, iedereen moet uitstappen om de vlag sneller te cappen. Nu wachten mensen nog wel eens op andere, maar dat wordt straks nog minder.
Dit is weer zo'n halve maatregel net als het aan kunnen passen van je nick, althans je kan er iets voorzetten We willen gewoon onze naam aanpassen, hoe moeilijk kan dat zijn.
Nee ze hebben besloten om een veel lastigere oplossing te verzinnen, namelijk een tag die je alleen in game voor je naam ziet
Gelukkig blijf ik het een leuk spel vinden.
2de in de Tour de BoF!
pi_31147451
Opzich kun je de BH bij Mashtuur City nog wel gebruiken, je kan zo naar je basis vliegen om te repairen, de map is namelijk niet groot.
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:55:15 #145
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_31148543
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
Opzich kun je de BH bij Mashtuur City nog wel gebruiken, je kan zo naar je basis vliegen om te repairen, de map is namelijk niet groot.
Daar gebruik ik de BH nu ook al wel eens voor. Als iemand repairs nodig heeft ga ik er even boven hangen. Zelfde doe ik als ik medic ben dan ga ik boven het mannetje hangen. Beetje MASH spelen
2de in de Tour de BoF!
pi_31149366
@Domo, ik ben nu dat aangeven aan het uitzoeken. Jammer dat Razorblits een Nederlander is die vaker op onze server kwam maar dit gedrag kunnen we gewoon niet toestaan.

De server was trouwens niet laggy vanwege high pingers maar simpelweg vanwege de server zelf. De server draaide al een tijd achter elkaar en blijkbaar werkt dat niet 100%. Zou me niets verbazen als dat aan de codering van BF2 ligt. We zullen de server dus overdag wat vaker resetten.

Ik ben er trouwens woensdagavond pas weer bij, hopelijk met de nieuwe patch.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:28:29 #147
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_31149388
Reken er maar niet op dat de patch morgen komt, ze hebben nog een hoop bugs ontdekt
Where law ends, tyrrany begins.
pi_31149544
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef Gunner het volgende:
Reken er maar niet op dat de patch morgen komt, ze hebben nog een hoop bugs ontdekt
Je mag denk blij zijn als hij deze week nog komt!
pi_31149752
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef Gunner het volgende:
met EA en dice kan je er zeker van zijn dat je bij elke patch er een paar nieuwe bugs gratis bij krijgt die ze nog niet ontdekt hadden :|
pi_31149807
Hij komt toch wel deze week Ik wil Waken!
Where facts are few, experts are many.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')