Ja hoor ik zet mijn tank wel een keer in de foto-stand. Ik hoop wel dat ik dan op het goeie knopje drukquote:
Dat is raar soms, dan richt ik mijn wrench op het staal van de BH, maar is het toch niet mogelijk om em te repairen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Waar ik me wel aan erg is dat wanneer er 5 engineers in een heli zitten dat er niemand repairt!!![]()
En af en toe moet je opletten dat de bestuurder er niet word uitgeschoten,Op een gegeven moment ging de BH zo gek vliegen, maar daar was dus een reden voor
![]()
tja de een heeft veel punten.. in t andere team zijn maatje.. en twee man met alleen maar team punten.. (als je iemand constant revived krijgt ie ook geen deaths) tja.. en die NR 1 van china was zeker aan t statspadden.. aangezien ie constant dezelfde persoon killde.. maar dat hoef je niet eens te bewijzen dat kunnen ze bij EA zelf wel natrekken denk ik :|quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kan het statspadden niet aanwijzen. Ja ze hebben veel punten maar ik zie nergens iemand met veel deaths dus ze kunnen ook gewoon heel goed zijn. Of ging die persoon net weg ?
Ja klopt, hier ook. Ik denk dat het dus uitmaakt waar je zit in de BH en waar de BH beschadigt is? Want je moet ook degelijk richten (onder repairen en soms het dak etc)quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:37 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat is raar soms, dan richt ik mijn wrench op het staal van de BH, maar is het toch niet mogelijk om em te repairen.
Dat zal idd wel een logische verklaring kunnen zijn ja. En neen, ik zit op stage, geen knal-tijd voor mij duschquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja klopt, hier ook. Ik denk dat het dus uitmaakt waar je zit in de BH en waar de BH beschadigt is? Want je moet ook degelijk richten (onder repairen en soms het dak etc)
Ik ben al weer van school trouwens, nog meer vrije mensen hier om te knallen??![]()
Nog druk, vanavond weer!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik ben al weer van school trouwens, nog meer vrije mensen hier om te knallen??![]()
Ik weet het ook niet, misschien heeft het te maken met hoe hoog je boven de zeespiegel zitquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:30 schreef -Dries- het volgende:
Ja, hoe laag moet je dan zitten om te repareren? Want altjid toen het bij mij niet lukte was ik niet zo ver van de grond af hoor...
he daar was ik weer bij mec, maar goed het liep inderdaad best goed, soms haperingenquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat ik me afvraag waarom de BoF server snel hapert zodra er 2 of 3 high pingers zijn... ik zat net op een server met allemaal high pingers en alles liep nog gewoon vlekkeloos...
[[url=
Je moet laag vliegen om te repairen, hoe hoger je komt, hoe dichter je bij de zon komt en die Amerikanen zijn dan te verdomd om te repairen vanwege die hitte natuurlijk !quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, misschien heeft het te maken met hoe hoog je boven de zeespiegel zit![]()
Of de afstand tot de zon![]()
Ach soms werkt het en soms niet![]()
hmm op sommige plekken in de BH moet je de sweet spot opzoeken waar je kan repairen.. maarja na de patch is dat allemaal niet meer van belang natuurlijk.. dan laat iedereen de blackhawk weer stof verzamelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgens mij heeft het te maken met hoe hoog de heli vliegt? Ik geloof dat Jedi dat een keer tegen mij zei. Hij kon niet repairen en vroeg me lager te vliegen, zodra ik wat lager vloog kon het wel?
Als ik in de BH vlieg dan ben ik (bijna) altijd medic en zodra ik merk dat ik er aan ga dan vlieg ik weg en als ik engineers aan boord heb dan ga ik meestal ergens redelijk dicht boven de grond hangen en dan ben ik zo weer heel.
Heb wel eens gehad dat ik dacht waarom fixed niemand me nu? Bleek ik er alleen in te zitten, waren alle andere eruit geschoten![]()
Ja maar dat gaat dus niet gebeuren, het is geen film!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:14 schreef Atreidez het volgende:
Ik vind t wel een goeie maatregel hoor, uitstappen.. Gewoon gaaf als die BH aankomt, iedereen eruit dropt en zelf even gaat cirkelen tot de vlag is gepakt
Daar gebruik ik de BH nu ook al wel eens voor. Als iemand repairs nodig heeft ga ik er even boven hangen. Zelfde doe ik als ik medic ben dan ga ik boven het mannetje hangen. Beetje MASH spelenquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
Opzich kun je de BH bij Mashtuur City nog wel gebruiken, je kan zo naar je basis vliegen om te repairen, de map is namelijk niet groot.
Je mag denk blij zijn als hij deze week nog komt!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef Gunner het volgende:
Reken er maar niet op dat de patch morgen komt, ze hebben nog een hoop bugs ontdekt
met EA en dice kan je er zeker van zijn dat je bij elke patch er een paar nieuwe bugs gratis bij krijgt die ze nog niet ontdekt hadden :|quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef Gunner het volgende:
Reken er maar niet op dat de patch morgen komt, ze hebben nog een hoop bugs ontdekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |