ik vind het prima, kheb spijt van die klote medic gun, nu heb ik meerdere guns, stukken beterquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:44 schreef Fillipe het volgende:
3200 punten al seargeant met 3 unlocks? Echt belachelijk, is wel een enorm verschil.
wat krijg ik dan met 55000 puntenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:44 schreef Fillipe het volgende:
3200 punten al seargeant met 3 unlocks? Echt belachelijk, is wel een enorm verschil.
Echt te zielig voor woorden dat farming.. Dat je als support de hele tijd bij je squad meeloopt om te supplien is logisch, maar dat ze dan op niets gaan schieten enzo, of killen en reviven.. Echt diep triestquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:55 schreef UnleashMitch het volgende:
Waar moet ik pointfarmers en dat soort tuig aangeven ? Heb er drie gevonden, screenshots en videomateriaal van gemaakt.
Goede keus, mijn jongenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:50 schreef Fillipe het volgende:
Zo eindelijk Corporal, en als nieuwe unlock snipe gun gedaan. Hij is wel slomer alleen veel krachtiger. Zo wel weer even genoeg geknald voor vandaag
En ik was er getuige van! Zat voorin notabenequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:13 schreef Sickert het volgende:
ik kan het ook hoor!!
[[url=http://img166.imageshack.us/img166/5439/bootje1yb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Idd!! Ik vind dat dat moet hoor, (een moet dan natuurlijk de foto nemen...)quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:22 schreef Sickert het volgende:
trouwens wanneer gaan we eens een groeps foto maken met zoveel mogelijk boffers?
You fly like Stevie Wonder
Moet ik even knippen en plakken e.d. Nu is het 280mb groot ofzo.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:45 schreef -Dries- het volgende:
kzou die screens en videomateriaal eigenlijk wel willen zien, mitch.
Postman wil dat wel doen gok ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Idd!! Ik vind dat dat moet hoor, (een moet dan natuurlijk de foto nemen...)
Als je gerevived wordt telt ie geen death bij je op.quote:Op maandag 3 oktober 2005 07:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kan het statspadden niet aanwijzen. Ja ze hebben veel punten maar ik zie nergens iemand met veel deaths dus ze kunnen ook gewoon heel goed zijn. Of ging die persoon net weg ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |