pfff rustig aan zeg, voor we mashuur deden hadden we al 3 keer fushe gedaan, lijkt me een beetje te veel van het goedequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:26 schreef Suikermais het volgende:
gezeik altijd met die mappen...druk aan het laden met fushe pass. komt de een of andere admin eraan die dan maar vrolijk besluit om een andere map te kiezen. Schijtziek wordt ik ervan!!!!. Dat JIJ Fushe Pass geen ruk aan vindt wil nog niet zeggen dat je zomaar effe voor jezelf besluit om een andere map te gaan laden.
Dat zal het niet verhelpen... alleen de squadleiders en commander worden niet zomaar geswitcht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:52 schreef Incolumis het volgende:
hmm ik wordt veel geswitched door de server, niet dat ik goed ben ofzo maar toch
lekker goed potje teamplay met marty26 en ineens teamchange, hoop dat de volgende patch dit verhelpt
als een server de auto balance aan heeft staan kan dat niet zomaar, op onze server staat dat altijd aanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:49 schreef Suikermais het volgende:
tja..dan heb ik eigenlijk nog iets. Wat mij de laatste tijd opvalt is dat mensen met een hoge score vlak voor 't einde van een ronde naar het winnende team switchen. Niet dat 't mij wat uitmaakt,maar zie 't als competitie-vervalsing.
Is dat switchen van team normaal ?
Waarom zou iemand dat willen doen dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:49 schreef Suikermais het volgende:
tja..dan heb ik eigenlijk nog iets. Wat mij de laatste tijd opvalt is dat mensen met een hoge score vlak voor 't einde van een ronde naar het winnende team switchen. Niet dat 't mij wat uitmaakt,maar zie 't als competitie-vervalsing.
voor de war college onderscheiding welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:36 schreef Droopie het volgende:
Ja idd. mij boeit die overall score (teams als in win losses) intereseert niemand volgens mij
tja de bh is ook waardeloos zonder goede piloot en een goed squadje erbijquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Net nog ff als commander gespeeld in Mashtuur City bij de MEC. Ging lekker, het was ook echt een teamwerk wat we hadden. Alle squads luisterde en zo was de BH nergens! En als ze neerstortte gelijk Artillery bij de BH.![]()
Op een gegeven moment hadden we bijna alles en konden de amerikanen geen kant meer op (rechtsboven):
[[url=http://img256.imageshack.us/img256/5038/screen0012nk.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:15 schreef escape_nl het volgende:
ja het ging erg lekker, ahum
Hoezo niet ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:36 schreef Incolumis het volgende:
mja me harde schijf is al een oudje
krijg xp maar niet geinstalleerd op een s-ata schijf
Zoals al gezegd kan dat alleen als autobalance aanstaat. 99% van de tijd staat die aan, alleen als er mensen bv naar MEC willen maar nu ingedeeld zijn bij USMC wordt het wel eens heel even uitgezet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:49 schreef Suikermais het volgende:
Het duurt nog ruim een maand voordat het huidige contract afloopt. Mijn idee (nog niet in de groep gegooid) was wel om ongeveer een maand van te voren het weer even onder de aandacht te brengen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:55 schreef Droopie het volgende:
Zijn er al plannen voor de nieuwe server (de verlenging) ??
Zeker lekker teamworkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:52 schreef Incolumis het volgende:
hmm ik wordt veel geswitched door de server, niet dat ik goed ben ofzo maar toch
lekker goed potje teamplay met marty26 en ineens teamchange, hoop dat de volgende patch dit verhelpt
Ja hoor, is goed.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Doelde meer op de problemen met de patch en met het spel an sich![]()
speel je vanavond nog een rondje mee ?
Idd die dam met speedboot varen is altijd erg vet. Ook vette tekst heb je.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:23 schreef escape_nl het volgende:
Net even een screentje gemaakt, vond hem zelf wel gaaf
[afbeelding]
Ja inderdaad, 's middags hadden we een goede blackhawksquad maar vannacht was het wel een ramp zeg.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:07 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
tja de bh is ook waardeloos zonder goede piloot en een goed squadje erbij![]()
Patches downloaden en Punkbusterquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:34 schreef smart91 het volgende:
ik heb battlefield 1942 en nu wil ik on line spelen maar daar moet ik iets voor updaten weet iemand een site waar ik die update kan vinden
![]()
![]()
![]()
![]()
neuhquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:24 schreef Atreidez het volgende:
Thnx voor de forumaanmelding Frank
edit: Was dit bf2 filmpje (mine) hier al bekend? http://battlefield2.filef(...)en_Productions;47488
Haha, is echt grappig!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:24 schreef Atreidez het volgende:
Thnx voor de forumaanmelding Frank
edit: Was dit bf2 filmpje (mine) hier al bekend? http://battlefield2.filef(...)en_Productions;47488
Als je je e-mail adres even geeft kan ik je op het Forum aanmeldenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:26 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik kan me dus ook niet registreren ivm dat niet werkende verificatie plaatje
Okquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je je e-mail adres even geeft kan ik je op het Forum aanmelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziek !!..ziek !!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:23 schreef Sickert het volgende:
http://www.act-of-war.de/aow/download.php?list.158
iemand hier karma stunts al eens gezien?
echt sick wat ze doen met die jets (vooral die looping en dan eruit springen en er weer invallen)
dat is nog niet eens het ziekste... damn ..!
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:51 schreef Fillipe het volgende:
[..]
OkYou got mail!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Haha nee, in het echt heet ik:quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:24 schreef Droopie het volgende:
he filipe heetje je eigenlijk flipje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessant heh?Zo en nu ga ik weer knallen nog 197 puntjes en flipje is eindelijk Corporal.
haha wist wel dat jij zou reagerenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Optyfen sickert
Binnenkort lach ik weer (hopelijk)
Je 3d map heeft nu namen gekregen (plus de spawn map) alles belangerijke plaatsen in de map hebben nu een naam.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:46 schreef escape_nl het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/24295470#24295470
lees dit maar door, je kan nog steeds stas padden na de patch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |