abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31075960
Om het bericht maar rechtstreeks te plaatsen:

EA meldt vandaag dat de langverwachte 1.03-patch in het laatste stadium van de kwaliteitscontrole is. Als het goed is vindt de release over enkele dagen plaats.
De eerste verrassing is dat naast de release van de patch - welke een aantal bugfixes en tweaks bevat - een kaartrelease zal plaatsvinden: Wake Island 2007. Het gaat om een hedendaagse versie van een van de populairste kaarten uit Battlefield 1942: Wake Island. Het Chinese Volksleger is Wake binnengevallen en bedreigt de Amerikaanse aanvoerlijnen. In reactie daarop is het USMC erop uitgestuurd om het eiland te heroveren. De nieuwe Wake Island-kaart is gratis verkrijgbaar via Fileplanet's nieuwe Battlefield 2-kanaal. Bezoek fileplanet voor meer informatie.

De patch zal de volgende verbeteringen bevatten:

Statistieken vergelijken - je kunt de uitgebreide statistieken van alle andere spelers bekijken in het BFHQ door te dubbelklikken op hun naam in het klassement of met behulp van de nieuwe zoekfunctie!

Server Favorieten / Geschiedenis - het zoeken van je favoriete servers is nu veel makkelijker, omdat je niet meer hoeft te zoeken in de algemene serverlijst.

Voorvoegsel alias - je kunt vanaf nu een voorvoegsel toevoegen aan je account-alias, dat je ook weer kunt wijzigen. Je hoeft dus nooit meer nieuwe accountnamen aan te maken als je competitieve carrière zich verder ontwikkelt!

Icoontjes gedropte voorraden - gedropte voorraden verschijnen vanaf nu op de kaart en op de 3D-kaart. Zo vind je die verdwaalde voorraden een stuk sneller!

Punten voor het vernietigen van materieel - je krijgt nu punten als je de speeltjes van de vijandelijke bevelhebber weet uit te schakelen. Hoera voor de elitetroepen!

Gereserveerde plaatsen op servers - de server-operator kan nu plaatsen reserveren voor admins, zodat er altijd plaats voor ze is.

Passagiers in voertuigen - de namen van spelers in een voertuig worden in de HUD weergegeven als iemand in het voertuig stapt of van plaats wisselt.

Tegenmaatregelen - er is een nieuw onderdeel opgenomen in de HUD van voertuigen. Nu weet je precies hoe lang het nog duurt voordat je weer rook of flares kunt gebruiken!

Aanpassingen

Punten 'farmen' - DICE heeft een functionaliteit geïntroduceerd waardoor het aanzienlijk moeilijker wordt punten te 'farmen' op klassementsservers.

Mod-ondersteuning - mods draaien nu goed op toegewezen servers. Bovendien activeert de game automatisch mods als op een server mods worden gedraaid die wel op je systeem zijn geïnstalleerd, maar die niet actief zijn.

Aanpassingen kaarten - de terugkeerinterface en bevelhebberkaart hebben nu een variabele grootte, die is gebaseerd op het gespeelde level (16, 32 of 64 spelers). Ook verandert het zoomniveau van de minikaart automatisch, afhankelijk van het type voertuig waarin je je bevindt (waarbij ook handmatige zoomniveaus worden onthouden).

Scores bevelhebber - artillerievuur levert niet langer teammoorden op.

Aanpassingen voertuigen - als je per ongeluk met een tank tegen een bondgenoot rijdt, vallen er niet meteen doden (probeer het alleen niet op hoge snelheid) en het heuvelopwaarts schakelen in troepenvoertuigen is ook voorbij. Als een voertuig van buitenaf wordt verwoest door een explosie, worden de slachtoffers niet meegeteld voor de bestuurder.

Aanpassing automatische teambalans - bevelhebbers en leiders worden niet langer in andere teams geplaatst.

Luchtdoelraketten - deze zijn nu effectiever tegen snelle doelwitten
BF2: Diamond3d
pi_31077819
pi_31079130
Ik heb het spel gisteren gekocht... maar ik word uit iedere server gekicked door punkbuster omdat ik een lege win32-module heb??? WTF is dat?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:13:03 #29
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31079999
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 10:19 schreef jdmorpheus het volgende:
Ik heb het spel gisteren gekocht... maar ik word uit iedere server gekicked door punkbuster omdat ik een lege win32-module heb??? WTF is dat?
Heb je wel de nieuwste patch geinstaleerd?
pi_31080018
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:13 schreef nlboy het volgende:

[..]

Heb je wel de nieuwste patch geinstaleerd?
ja ik heb die patch die in de OP staat....
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:16:58 #31
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_31080089
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:13 schreef jdmorpheus het volgende:

[..]

ja ik heb die patch die in de OP staat....
Volgens mij was er iemand van BoF (clan) die ook hetzelfde probleem had.
Ik weet niet meer hoe hij dat had opgelost...dus even totdat ie online is.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:45:54 #32
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_31080842
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 10:19 schreef jdmorpheus het volgende:
Probeer dit eens.
quote:
Go to punkbuster site...go to the BF2 section and download the manual update program....copy it to your pb folder and run it (I think it's called pbweb.exe) this will open a dos box and scan your files and download new ones...it can take a while.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_31083843
tvp
Narf!
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:53:55 #34
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_31084268
Je hebt de OP verneukt Jedi
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_31084353
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef hg het volgende:
Mogelijk dat ik daarom gekicked werd idd en soms hou je je punten als je meteen weer inlogt, dus dat heb ik geprobeerd, maar ik kreeg de melding dat ik gebanned was. Nou ja jammer.
Gebanned kan je zijn vanwege teveel TK's, dat doet de server automatisch.

De enige mensen die ik de afgelopen tijd gebanned heb hadden een ping van +500 tot +1000 en ook nog eentje die een TK bij Domo uitlokte toen Domo 'zijn' straaljager 'pikte'.

Mocht je er nog steeds niet op komen laat het dan even weten dan kunnen we de banlist weer clearen en kan je weer mee doen

@Jedi, je moet in het vorige topic op het tekstbestand klikken van "De OP kan je hier vinden" en die tekst moet je in copy pasten in een nieuw topic.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:01:28 #36
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_31084473
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:22 schreef Atreidez het volgende:
TVP en mede reminder dat ik niet kan registreren op www.bandoffokkers.nl. Bij het registerscreen laad het plaatje niet van de 6 karakters die ik in moet vullen

Hebben jullie trouwens een IRC kanaal op quakenet?
You got mail!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_31085128
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:01 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

You got mail!
Ik kan me dus ook niet registreren ivm dat niet werkende verificatie plaatje
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 15:51:08 #38
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_31087466
zo ik kom zo ook maar weer knallen
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_31087842
Ik heb een voorstel, zullen we er morgen een BH dagje van maken, kunnen we nog genieten van de BH en die punten op Mashuur.
Dus only Mashuur dagje.
De patch komt eraan dus dan is het over.

Wie is er voor?
pi_31088515
Zo ging lekker net op Mashtuur, 140 puntjes erbij en nog een ribbon verdient.

Escape ik ben voor

edit; sorry dat ik al weg ging maar ik had enorme honger, kom zo weer knallen op de server.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:45:26 #41
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_31092223
Ach heb net ook een rondje mashuur gevlogen en een score van 165 gehaald, wel grappig, maar vind het toch leuker om gewoon te spelen, ik vond mijn vorige record van 111 op mashuur toch lekkerder, aangezien ik toen tegen de BH vocht en deed dat niet al te slecht.
Voor Mashuur speelde we Fhu Se Pass en daar hebben we dus verloren omdat er zo veel met de BH gevlogen werd, op dat veld is het eigenlijk alleen maar een nadeel, misschien dat je met 1 BH speelt okee, maar met 2 of drie dan verlies je de strijd gewoon, en dat deden wij dus ook. Ik vind dat slechte teamwork. Op mashuur kan het omdat de map klein is en er toch maar 1 BH is.

Als je morgen toch een BH dagje gaat doen, doe dan ook de wat uitdagendere maps, zoals daqing oilfields, gulf of oman en dalian plant, daar kun je pas echt mooi met de BH, aangezien het dan een uitdaging is.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_31092372
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Probeer dit eens.
[..]
Hey thanks, ik ben hem nu aan het runnen, eens kijken of het werkt
pi_31092537
ik beslis daar niet over, maar een BH dag met verschillende mappen wil ik er best inknallen, wat vinden de andere admins ervan?
pi_31093063
Jezus gewoon in één middagje bijna 600 punten gehaald, bijna corporal dus.
pi_31093485
gezeik altijd met die mappen...druk aan het laden met fushe pass. komt de een of andere admin eraan die dan maar vrolijk besluit om een andere map te kiezen. Schijtziek wordt ik ervan!!!!. Dat JIJ Fushe Pass geen ruk aan vindt wil nog niet zeggen dat je zomaar effe voor jezelf besluit om een andere map te gaan laden.
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_31093638
corporal

alleen wachten op ea nog...
laat de patch maar komen

vanmiddag rondje strike at karkand als support idd
erg veel granaten gegooid
pi_31093655
heb je helemaal gelijk in, het kost mij een goeie 2 minuten voor die map geladen is, en om er dan achter te komen dat je nog langer moet wachten is wel erg frustrerend. heeft iemand het wel eens dat als je net binnenkomt op de map, dat de server je ineens disconnect? ik heb jet te vaak in mijn ogen.
pi_31093687
map laden duurt hier niet langer dan 30 seconden...
pi_31093780
bij jou ...er zijn er meer dan genoeg die echt veeeel langer moeten wachten.
en ja..ik heb dringend behoefte aan 1 gig meer aan geheugen
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_31093787
mja me harde schijf is al een oudje
krijg xp maar niet geinstalleerd op een s-ata schijf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')