Heb je wel de nieuwste patch geinstaleerd?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:19 schreef jdmorpheus het volgende:
Ik heb het spel gisteren gekocht... maar ik word uit iedere server gekicked door punkbuster omdat ik een lege win32-module heb??? WTF is dat?
ja ik heb die patch die in de OP staat....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:13 schreef nlboy het volgende:
[..]
Heb je wel de nieuwste patch geinstaleerd?
Volgens mij was er iemand van BoF (clan) die ook hetzelfde probleem had.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:13 schreef jdmorpheus het volgende:
[..]
ja ik heb die patch die in de OP staat....
Probeer dit eens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:19 schreef jdmorpheus het volgende:
Ik heb het spel gisteren gekocht... maar ik word uit iedere server gekicked door punkbuster omdat ik een lege win32-module heb??? WTF is dat?
quote:Go to punkbuster site...go to the BF2 section and download the manual update program....copy it to your pb folder and run it (I think it's called pbweb.exe) this will open a dos box and scan your files and download new ones...it can take a while.
Gebanned kan je zijn vanwege teveel TK's, dat doet de server automatisch.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:38 schreef hg het volgende:
Mogelijk dat ik daarom gekicked werd idd en soms hou je je punten als je meteen weer inlogt, dus dat heb ik geprobeerd, maar ik kreeg de melding dat ik gebanned was. Nou ja jammer.
You got mail!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:22 schreef Atreidez het volgende:
TVP en mede reminder dat ik niet kan registreren op www.bandoffokkers.nl. Bij het registerscreen laad het plaatje niet van de 6 karakters die ik in moet vullen
Hebben jullie trouwens een IRC kanaal op quakenet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |