© - De officiële FIFA 2006 websitequote:EA SPORTS FIFA 06 brengt TOTAAL VOETBAL binnen handbereik. Het is een combinatie van aanvallende gameplay, complete aanpassingsmogelijkheden, pure authenticiteit en de meeste uitgebreide manageropties ooit.
Dankzij de intuïtieve gameplay beheers je iedere beweging van je spelers tot in het kleinste detail. Passen, schieten en tackelen is eenvoudiger dan ooit en je kunt dekken, afschermen en dribbelen als een speler van wereldklasse.
Iedere wedstrijd staat van de eerste tot de laatste minuut bol van de bloedstollende voetbalactie. Voel de teamspirit van je ploeg, laat de wedstrijd kantelen en zorg ervoor dat je de bovenliggende partij bent. Als een magistrale middenvelder bepaal jij de algehele tactiek, geef je het tempo aan en geef je de spelers aanwijzingen. Ondertussen voer je direct strategische beslissingen door met de tactische toetsen.
Beheer het meest uitgebreide managementonderdeel ooit. Contracteer sponsors, schuim de transfermarkt af, koop spelers en bouw zo aan de perfecte ploeg. Ontdek de sterren van de toekomst of verpats de afdankertjes voor wat extra geld. Met My FIFA kun je een echte sterspeler creëren en mag je alle onderdelen van FIFA 06 aanpassen aan je eigen speelstijl en voorkeuren.
FIFA 06 heeft de licenties van het grootste aantal officiële competities uit de hele wereld, met een ongekend aantal echte clubs, uitrustingen, stadions en spelers.
Met FIFA 06 krijg je zoveel voetbal als je wilt, wanneer je wilt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | Old Trafford Parc des Princes Rural Training Ground Ataturk Generic South American Bernabeau Urban Training Ground Jose Alvalade Generic Mediterranean Div One Euro Gerland Millennium Stadium Generic Modern San Siro Div Two Euro Azteca Generic Olympic Style Camp Nou Div Three Euro Estadio Da Bessa Highbury Div One UK Stadio De Luz Alpi Div Two UK Seoul Westfalen Div Three UK Daegu Mestalla Generic Square Closed Dragao Anfield Generic Square Open Bollaert BayArena Generic Square Oval Constant Vanden Stock Stamford Bridge Velodrome Hamburg AOL Calderon St James Park |
Dat is met álle spellen zo. Ook met racespellen, als ik vooruit rij en achteruit kijk, en dan naar links wil doet ie het niet, maar naar rechts wel, probeer maar eens uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:17 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens, heb volgens mij een klein bugje gevonden
Hebben jullie daar ook last van dat als je richting een doel loopt (met bal) en je drukt pijl omhoog, pijl links, en als je dan wil schieten (D) dat hij dat niet doet?
Ik moet eerst mijn 'linker' toets loslaten en daarna pas schieten. Maarja, dan schiet ik telkens mijlen ver.
Dit komt dacht ik omdat je geen 3 toetsen tegelijk in mag drukken van windowsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:17 schreef _moder8or_ het volgende:
Trouwens, heb volgens mij een klein bugje gevonden
Hebben jullie daar ook last van dat als je richting een doel loopt (met bal) en je drukt pijl omhoog, pijl links, en als je dan wil schieten (D) dat hij dat niet doet?
Ik moet eerst mijn 'linker' toets loslaten en daarna pas schieten. Maarja, dan schiet ik telkens mijlen ver.
Is dat ergens te veranderen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:49 schreef bamihap het volgende:
[..]
Dit komt dacht ik omdat je geen 3 toetsen tegelijk in mag drukken van windows![]()
Het is mij bij meerdere spellen inderdaad wel eens opgevallen dat ie geen 3 toetsen tegelijk pakt,![]()
Klopt. Bij mij dus ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:29 schreef Burbo het volgende:
[..]
Dat is met álle spellen zo. Ook met racespellen, als ik vooruit rij en achteruit kijk, en dan naar links wil doet ie het niet, maar naar rechts wel, probeer maar eens uit![]()
*hint* - PC-versiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:15 schreef Burning_Eye het volgende:
ren jij dan met de pijltjes?
want ijk meost eerst ook met die kutpijltjes rennen maar nu in een keer met de ananloge stick:S
Heb ik ook last van. Het ligt dus niet aan mijn manier van spelen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:44 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind 't echt kut dat je 9 van de 10 keer als je schiet de bal naar de 1e paal gaat.
Ze zeggen dat Nederland er in zit (qua nationale team). Ik zag ook bij de vlaggen een Nederlanse vlag. Maar Nederland zelf heb ik nog steeds niet kunnen kiezen! Moet je die dan unlocken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:08 schreef Apekoek het volgende:
Maar wat is er toegevoegd qua teams en nationale teams? niemand die daar nog iets over heeft gezegd.
het nederlands elftal zit niet in het spelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ze zeggen dat Nederland er in zit (qua nationale team). Ik zag ook bij de vlaggen een Nederlanse vlag. Maar Nederland zelf heb ik nog steeds niet kunnen kiezen! Moet je die dan unlocken?
Kijk vanavond even in mijn boekje. Weet het nu ook niet uit mijn hoofd. En je kan er maar 3 maximaal hebben toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:56 schreef bolletje_8 het volgende:
wat zijn die gekleurde stipjes naast m'n scorebord? Ene keer heb ik er 4 dan weer 2 enz., en m'n tegenstander ook.
Goeie vervanger : Mahdavikiaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:32 schreef Burning_Eye het volgende:
ik heb nu ook HSV en rafael nu al 4 weken gebleseerd:S
lauth trouwens wel al 15 keer gescoord uit 5 wedstrijden:D
ja klopt ik meost nu mijn opstelling door elkaar gooien om dat van der vaart geel had en toen moest mahdavikia een keer invallen en scoorde meteen alquote:
Hoe doet Mpenza het bij jou ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:48 schreef Burning_Eye het volgende:
trouwens lauth die begon met 85 ofzoiets en die is nu bij mij al 92 omdat ie al zo vaak heeft gescoord
zekerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:54 schreef _moder8or_ het volgende:
Is het een leuke club? HSV?
Ik heb het verholpen door wat vaak de shift toets te drukken. Terug in de windows-omgeving krijg je na 5 keer drukken een menuutje tevoorschijn wat daar over gaat. Je kunt het daar instellen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:49 schreef bamihap het volgende:
[..]
Dit komt dacht ik omdat je geen 3 toetsen tegelijk in mag drukken van windows![]()
Het is mij bij meerdere spellen inderdaad wel eens opgevallen dat ie geen 3 toetsen tegelijk pakt,![]()
Ow, bij mij stond hij vanaf het begin in de basisquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:20 schreef Burning_Eye het volgende:
[..]
geen idee
die naam heb ik nog neit gezien in mijn selectie
Ongeloofwaardig.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:33 schreef Burbo het volgende:
Rosenberg net 13 keer gescoord in 3 wedstrijden
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Ga naar configuratiescherm, systeem, hardware, apparaatbeheer. kijk dan of je 'human interface devices' ziet staan en schakel 'HID-compilant apparaat' en 'HID-compilant driver van gebruikers uit. Als je die niet hebt, probeer dan dingen uit te zetten die met joystick of het keyboard te maken hebben.
Ik had het probleem ook. De oplossing was m'n bluetooth toetsenbord uitzettenJe zou denken dat ze van BF2 geleerd hebben maar helaas...
Doelde meer op de problemen met de patch en met het spel an sichquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:12 schreef nlboy het volgende:
Bedankt het werkt! Ik had geen problemen bij Battlefield 2.
ik had hem 2 wedstrijden rechtsbuiten en hij had 1 doelpunt gescoordquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ow, bij mij stond hij vanaf het begin in de basis
Ik heb nu 33 doelpunten in 20 wedstrijdenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:33 schreef Burbo het volgende:
Rosenberg net 13 keer gescoord in 3 wedstrijden
Dat kan Rosenberg niet zijn, dat spel is nep.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb nu 33 doelpunten in 20 wedstrijden
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat kan Rosenberg niet zien, dat spel is nep.
of hij zet eens het niveau omhoog? is toch geen fuck aan als je altijd wint? (het gevoel van hevige competitie hoort toch bij voetbal?)quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat kan Rosenberg niet zien, dat spel is nep.
Ik win ook altijd graag en op de zwaarste stand win ik dus helemaal niks. Ik ben ook niet zo'n hardcore gamer als de meesten hier waarschijnlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
of hij zet eens het niveau omhoog? is toch geen fuck aan als je altijd wint? (het gevoel van hevige competitie hoort toch bij voetbal?)
Ik vind Rookie makkelijk, maar die daarop ho maar, dan kan ik echt niet meer scorenquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik win ook altijd graag en op de zwaarste stand win ik dus helemaal niks. Ik ben ook niet zo'n hardcore gamer als de meesten hier waarschijnlijk.![]()
of je zet hem op middel, semi pro of pro. dan win je eens een wedstrijd en dan weer niet, net zoals het echte leven.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik win ook altijd graag en op de zwaarste stand win ik dus helemaal niks. Ik ben ook niet zo'n hardcore gamer als de meesten hier waarschijnlijk.![]()
Ik kan amateur nog aan, semi-pro met minieme marge winnen en de rest is kansloos. Ik scoor gewoon niet. Ik speel nu fifa 2005 en dan komen paasjes gewoon niet aan, zit altijd een voet tussen en ik heb nergens genoeg ruimte om te schieten of scoren. Een mooi uitgespeelde aanval krijg ik niet voor elkaar op pro-stand en op semi-pro ook al zeldzaam.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik vind Rookie makkelijk, maar die daarop ho maar, dan kan ik echt niet meer scoren
Ik heb eens op het hardst gespeeld. Ajax - ADO 0-4quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan amateur nog aan, semi-pro met minieme marge winnen en de rest is kansloos. Ik scoor gewoon niet. Ik speel nu fifa 2005 en dan komen paasjes gewoon niet aan, zit altijd een voet tussen en ik heb nergens genoeg ruimte om te schieten of scoren. Een mooi uitgespeelde aanval krijg ik niet voor elkaar op pro-stand en op semi-pro ook al zeldzaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |