BF2 patches geven altijd problemen wanneer hij niet in de originele dir staat...Oplossing weet ik niet behalve bf2 opnieuw installeren. (Geen no-dvd patch!!)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:11 schreef MasterDisaster het volgende:
Als ik de nieuwe patch wil installeren zegt de installer dat hij mijn installatie dir niet kan vinden en kapt er dan gewoon meeIk kan dan ook geen andere locatie selecteren, Iemand een fix?
ja gisteren ook gezien...Ik weet niet wie dat gedaan heeft maar ik dacht dat we dit net meer gingen doen aangezien gros van de mensen het vreselijk vind.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:15 schreef Sickert het volgende:
grrrrrrrrrrrrrrrr 64 plyr maps op de BOF! server
Oke ik gebruikte geen nocdpatch, Maar hij staat nu in C:\games\bf2 die moet dan ffe worden c\program files\bf2 ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
BF2 patches geven altijd problemen wanneer hij niet in de originele dir staat...Oplossing weet ik niet behalve bf2 opnieuw installeren. (Geen no-dvd patch!!)
omfg dan ben ik nu zeker een 3 sterrenadmiraal ofzo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:20 schreef escape_nl het volgende:
ik ben nu een of andere onder generaal, ben 3 rangen omhoog gegaan
Jep, dat had ik net ook in Wake Island 2007.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:08 schreef Fillipe het volgende:
Nou een enorme bug tegenkomen en ik niet alleen:
Net met 64 spelers op Mashtuur City geknald en wat gebeurde er, het alom bekende rode tag syndroom! Ofterwel, teamleden worden als vijanden weergegeven en dus waren er ontzettend veel teamkills en punishs! Zo irritant, nou nu maar wachten op de hotfix.
vet cool toch.. was zeker geen optie om dat stilletjes te doen :/quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:24 schreef mstx het volgende:
haha dat rankingsysteem is helemaal naar de klote![]()
je krijgt nu gewoon elke 5 seconden een bericht dat er spelers zijn gepromoveerd
Het enige jammere is dat het bij iedereen gebeurt, op mij en nog 2 of 3 spelers na.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:26 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
vet cool toch.. was zeker geen optie om dat stilletjes te doen :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |