Jaquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:19 schreef appelsientje het volgende:
Yeah dat was de eerste klant van vandaag die boos ophing.
ik had net een man aan de lijn die vast zit op corsicaquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:19 schreef appelsientje het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja
Nou, dan feliciteer ik MaxPower ook maar
behandel je mijn aanslag voor volgend jaar dan ook even ajbquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:32 schreef dndiek het volgende:
Ik ga mijn trein naar Eindhoven proberen te halen. Vanmiddag een gesprek bij de Belastingdienst voor een bijbaantje
vast niet de laatste van vandaagquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:19 schreef appelsientje het volgende:
nee dat weet ik zeker.. moest nog wat uitzoeken voor een klant..quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vast niet de laatste van vandaag
Hoest met u ?quote:
beetje jammer ja.quote:
wie is jochemquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
beetje jammer ja.
maar ja, ze moeten wat het daar. hij zal wel de nieuwe jochem van der schaaf worden.
* Bluezz steekt hand opquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:15 schreef appelsientje het volgende:
Wie gaat er nog wat leuks doen het weekend ?
ten eerste gefeliciteerd met je zusquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz steekt hand op
We gaan vader en moedertje spelen het hele weekend en mijn zus wordt zondag 60.
Zaterdagavond wil ik naar de film. (Sophie Scholl of zoiets)
En u?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:31 schreef pfaf het volgende:
Mogguh.
Licht katertje, maar nog maar 2 nachtjes en het is zo ver...
- Huis opruimenquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:15 schreef appelsientje het volgende:
Nee niet naar het stadion in elk gevalquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ga je nog naar Almelo?
Alle wedstrijden bij vv zijn dit weekend al afgelast.
dvdtje kijken zit er wel inquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:15 schreef appelsientje het volgende:
De hysterie wordt lekker opgevoerd en de boel lekker opgefokt inderdaad. Heerlijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee niet naar het stadion in elk geval
ja ik las het in de krant. Toch mooi van de tubantia ruim aandacht voor deze wedstrijd
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen, laat het de dag van het goede nieuws worden. We zijn aardig op weg.
Gisteravond is de Abrahampop voor m'n vader door de buurt geinstalleerd, vanmorgen kreeg ie van z'n collega's een ontbijt op bed bezorgd.
Volgende week danquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:45 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Doezz
Laatste werkweek Sientje?
Het komt dichterbijijijijijijij
waarschijnlijk heb je het al geposts maar wat ga je hem geven?quote:
Een DVD, Once upon a time in the West. Vindt ie mooi.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb je het al geposts maar wat ga je hem geven?
Geweldige film iddquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een DVD, Once upon a time in the West. Vind ie mooi.
Die moet ik dus nog steeds een keer kijken... ooitquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een DVD, Once upon a time in the West. Vindt ie mooi.
Dat bed ?? was dat van iemand van het andere geslacht ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
ik ga zo denk ik mar es een tukkiie doen
Schijnt wel realistisch te zijn. Volgens de Volkskrant een wanstaltige verheerlijking van een subcultuur. Klinkt goed.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:22 schreef Bluezz het volgende:
Is de film Hooligans wat denken jullie?
Heerlijk hè, student zijn. En nu nog 6 jaar vol houden en je bent de man.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:28 schreef VoreG het volgende:
Wat een avond
Lag om 6 uur pas in mn nest, tenmisnte het was niet mijn bed, maar het was ergens. Daarna ben ik door mn nest heen gelazerd en om 9 uur had ik een verplicht college.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat bed ?? was dat van iemand van het andere geslacht ?
Dat is toch die film met Frodo??quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:22 schreef Bluezz het volgende:
Krijgen we binnenkort weer nieuwe foto's te zien van je DVD collectie?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:49 schreef pascalheister het volgende:
het bed van sch zeker
shit die is nog niet terug
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:49 schreef pascalheister het volgende:
het bed van sch zeker
shit die is nog niet terug
Ja, gaat ie schoppen met z'n hobbitvoetenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat is toch die film met Frodo??
Ja die jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat is toch die film met Frodo??
kast staat een beetje volquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Krijgen we binnenkort weer nieuwe foto's te zien van je DVD collectie?
Is een leuke film (heb hem al op DVD), maar niet de beste in z'n soort, het recente Football factory net uit op DVD) vond ik persoonlijk beter, ook tesamen met de heerlijke soundtrack.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:22 schreef Bluezz het volgende:
MM gaat gelijk krijgen met zijn columnquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Lindenbergh staat in de basis bij AJAX en speelt goed redelijk, ja![]()
Inderdaad, lijkt mij een kutprogramma!quote:
Dan kunnen we het ook bij de SBS groep onderbrengenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt mij een kutprogramma!
55 minuten!!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:
55 min met een klant aan de lijn gezetenmaar heb probleem is dan wel opgelost...
m'n oor gloeit nog na..
hoeveel cent per minuut??quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:
55 min met een klant aan de lijn gezetenmaar heb probleem is dan wel opgelost...
m'n oor gloeit nog na..
¤ 10 cent... maar goed het is niet ons probleemquote:
Draadloze modem... met 2 computers... Normaal zijn de modems DHCP ... maar deze kenbaar niet.. Maar goed het werkt nu allemaalquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:14 schreef DeTolk het volgende:
[..]
55 minuten!!!!
Had je nog pauze tussendoor?
Maar wat was het probleem nou?
Heb ff 10 min pauze genomenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, je mag dan hoop ik toch wel even rustig aan doen of gaat het dom vedan?
Ik moet die nieuwe aflevering nog zien, maar hier kan ik dat niet downloadenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:55 schreef pfaf het volgende:
Sjemig wat is Lost geniaal. Ze zijn Deep Space 9 wel voorbij qua favoriete serie.![]()
Goeie seriequote:Op vrijdag 30 september 2005 14:55 schreef pfaf het volgende:
Sjemig wat is Lost geniaal. Ze zijn Deep Space 9 wel voorbij qua favoriete serie.![]()
Ik volg het alleen via de Nederlandse zenders, dus ik ben nog niet zo ver. Maar het heeft potentiequote:Op vrijdag 30 september 2005 14:55 schreef pfaf het volgende:
Dat is nog altijd 24, Nu gevolgd door de Sopranos die laatste is ook geweldig zeg. Jammer dat het nooit echt goed op TV is geweest in nederlandquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:55 schreef pfaf het volgende:
Yup, net de tweede episode gezien.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Goeie serie
is seizoen 2 al weer bezig?
Dat is zo, 't is nog maar afwachten of Lost na 7 seizoenen ook nog zo kan boeien.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik volg het alleen via de Nederlandse zenders, dus ik ben nog niet zo ver. Maar het heeft potentie
En DS9 moest ook even op gang komen
Heb je weer genoeg vuile wasquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga mn tas inpakken voor het weekend, maar weer es een paar daagjes naar pappie en mammie toe
Die doe ik zelfquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
optie B lijkt me nou niet iets om naar uit te kijken....
Tegen uitquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:43 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Tegen wie moet Den Bosch dit weekend? Uit of thuis?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
optie B lijkt me nou niet iets om naar uit te kijken....
daluk thuis tegen Eindhoven.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:43 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Tegen wie moet Den Bosch dit weekend? Uit of thuis?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
daluk thuis tegen Eindhoven.
vorige week uit naar veedam geweest 8 uur onderweg geweest 1 uur wedstrijd gezien (waren een half uur te laat) was het spel nog belabberd ook![]()
Ja echt een kut programma is het nu met die play offs, veel wedstrijden op donderdag en maandag..quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Maar maandag weer een wedstrijd dus? Jezus
a b cquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:41 schreef DeTolk het volgende:
en dan....
a. ben je klaar met werken
b. zie je Golfer weer
c. heb ik een date met een 18 jarig lekker ding
quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
a b c
Alle vragen juist beantwoord, u verdient een appel
Ik twijfel welk duo IK had meegenomen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:09 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Geen van Bommel en Makaaij wel Boateng en Vennegoor
zitten er toevallig ook nog eens veel feyenoorders op je werk?quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:12 schreef rubbereend het volgende:oi
wat een dag met de top 100 van de jaren 90, zelden zoveel plezier gehad op mn werk
quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
zitten er toevallig ook nog eens veel feyenoorders op je werk?
ik zat wel goed met m'n downtimequote:Op vrijdag 30 september 2005 17:33 schreef appelsientje het volgende:
Yeah we zijn er weer, gzellig!!
ben ondertussen ook weer thuis
Ik denk dat hij in totaal ongeveer een uur down is geweestquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:34 schreef popolon het volgende:
Was ie weg?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
en dan....
b. zie je Golfer weer
c. is er weer een downtime op Fok!
En de trein had ook nog vertragingquote:
Oh neeeee.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in totaal ongeveer een uur down is geweest
ga je toch naar AH, Smullers, MacD.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En de trein had ook nog vertraging
Pff moet nog tot half 8 wachten voordat ik eten krijg ....
Optie C klopte helaas ook weer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:41 schreef DeTolk het volgende:
en dan....
b. zie je Golfer weer
c. is er weer een downtime op Fok!
Wat houdt die cursus precies in?quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:51 schreef dndiek het volgende:
Maandag begint de cursus bij de Belastingdienst
Ik ga bij het callcenter van de Belastingdienst werken waar ze de vragen van ondernemers en/of over ondernemingen beantwoorden. Om deze vragen te beantwoorden krijg je een cursus om je wat basiskennis te geven.quote:
Oké, interessant.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ga bij het callcenter van de Belastingdienst werken waar ze de vragen van ondernemers en/of over ondernemingen beantwoorden. Om deze vragen te beantwoorden krijg je een cursus om je wat basiskennis te geven.
ophalen of zelf friturenquote:
Ik ben wel blij met dit baantje, omdat het goed aansluit bij mijn studiequote:
Dat is dan inderdaad mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met dit baantje, omdat het goed aansluit bij mijn studie
Is toch al een soort van werkervaring
Hier zelf frituren. Al had ik het ook liever opgehaaldquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Ophalen natuurlijk
Zo lui mogelijk!
Fiscale Economiequote:Op vrijdag 30 september 2005 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad mooi meegenomen.
Welke opleiding deed je ook al weer ?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:05 schreef tong80 het volgende:
In Veenendaal is een man overleden die door een trein werd gegrepen toen ie een zelfmoordenares die op de rails stond wilde redden. Zij werd lichtgewond. Heeft ze wel een reden om een tweede poging te ondernemen.
![]()
wat verwacht je op 1. Of is het al bekendquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:05 schreef rubbereend het volgende:
eten weer op, laatste uur van de top 100
OMG...quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:05 schreef tong80 het volgende:
In Veenendaal is een man overleden die door een trein werd gegrepen toen ie een zelfmoordenares die op de rails stond wilde redden. Zij werd lichtgewond. Heeft ze wel een reden om een tweede poging te ondernemen.
![]()
Bizarquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:05 schreef tong80 het volgende:
![]()
dat was ook wel de verwachte, die is al jaren 1 in de de top100 van de jaren 90quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wat verwacht je op 1. Of is het al bekend
laat maar ik zie het al
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
En toch vind ik dat absoluut niet de beste plaat van de nineties...
ik ook niet, maar wel één van de belangrijkstequote:Op vrijdag 30 september 2005 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
ik ook nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
ja, ik vind dat ook zo'n ontzettend kunstmatig in elkaar gezet stuk dramaquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:22 schreef rubbereend het volgende:
strax komt trouwens weer een vreselijke plaat, November Rainwaarom staat die plaat in alle lijstjes altijd in de top 10
mwah dat was niet echt wereldwijd wat Nirvana heeft losgemaakt, die opende de weg voor een hele nieuwe generatie gitaarmuziek. Vind trouwens dat de hele opkomst van de house nauwelijks weerspiegeld is in de lijst.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Mjah, een van de belangrijkste...
Ik vind niet dat je je daardoor moet laten leiden, dan hadden CL&MT met Wonderfull Days veel hoger moeten staan...
idd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:26 schreef Da_Sandman het volgende:
November Rain vind ik dan wel weer erg mooi, ook al hebben de GnR wel mooiere platen gemaakt indd..
En inderdaad eend, met de houseplaten in de lijst doet 3fm de populairste stroming van het decennium te kort... Maar daarom is het dan ook 3fm he...
echt wel topplaatquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Zometeen Anouk's Nobody's Wife...
Leuke plaat, maar niet de vierde beste van de jaren negentig...
Zou kunnen dan begreep ik het verkeerd. Maar bizar en erg triest natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bizar
dat was toch in Naarden/bussum?
Iets met Sylvie en Reeperbahn, moet lukken lijkt mij.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:35 schreef SCH het volgende:
Gave topictitel
Clauw en golfer bedankt voor het sms-en, was er dit keer echt heel blij mee
Geweldig natuurlijk, nu hopen op een mooie loting: Sylvie is de hoer van heel Hamburg, zoiets?
Dat wil ik ook doen.. maar ga toch zo weg...quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:30 schreef Da_Sandman het volgende:
ik dacht er gisteren aan de kachel aan te zetten
quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:35 schreef SCH het volgende:
Gave topictitel
Geweldig natuurlijk, nu hopen op een mooie loting: Sylvie is de hoer van heel Hamburg, zoiets?
Niet alles wat standaard is is slecht, rare trend blijft dat toch op Fok...quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:36 schreef tong80 het volgende:
Waar luisteren jullie in hemelsnaam naar. Alleen maar zeiknummers met als toppunt November rain, het meest pretentieuze misbaksel ooit. Under the bridge, het meest a-typisch RHCP nummer ooit. Het lijkt arbeidvitaminen wel.
De top 100 van de jaren 90. Samengesteld door luisterend 3fm.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:36 schreef tong80 het volgende:
Waar luisteren jullie in hemelsnaam naar. Alleen maar zeiknummers met als toppunt November rain, het meest pretentieuze misbaksel ooit. Under the bridge, het meest a-typisch RHCP nummer ooit. Het lijkt arbeidvitaminen wel.
Graag gedaan SCHatquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:35 schreef SCH het volgende:
Gave topictitel
Zorba welquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:40 schreef SCH het volgende:
Staat Demis Roussos er wel tussen?
missen is een groot woord, en idd EBTG had erin gemoeten. k mis ook Rammsteinquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, ik stel me altijd iets anders voor bij de jaren negentig dan Anouk, hoewel de plaat wel erg goed is...
Zo mis ik Puff Daddy's I'll Be Missing You, een van de grootste zomerhits ooit. En over Missing gesproken, Everything But The Girl had er ook wel in gemogen...
had ik dat op de wc ook maar gedaanquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien doen ze de toegift ook nog wel eend
Op Engel kon gestemd worden, helaas te weinig, zo blijktquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
missen is een groot woord, en idd EBTG had erin gemoeten. k mis ook Rammstein
Wat is dat voor vaag gedoe dan? Een hitlijstje?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
missen is een groot woord, en idd EBTG had erin gemoeten. k mis ook Rammstein
Top 100 van de jaren 90. Nu op 3fm (aanbeland bij nr. 2. U2 - one )quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat is dat voor vaag gedoe dan? Een hitlijstje?
in de eerste stond hij er nog wel inquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op Engel kon gestemd worden, helaas te weinig, zo blijkt
de top100 van de jaren 90quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat is dat voor vaag gedoe dan? Een hitlijstje?
Jammer inderdaad. Maar gelukkig heb ik hier cd's van Rammstein liggen, dus meteen maar aangezetquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de eerste stond hij er nog wel int gaat achteruit
[..]
Ah. Laat me raden. Minstens top 10 voor November Rain, iets van Live, One en Nothing Else Matters van Metallica en iets van Pearl Jam (Alive of Jeremy)?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Top 100 van de jaren 90. Nu op 3fm (aanbeland bij nr. 2. U2 - one )
1 Nirvana Smells Like Teen Spirit 1991quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah. Laat me raden. Minstens top 10 voor November Rain, iets van Live, One en Nothing Else Matters van Metallica en iets van Pearl Jam (Alive of Jeremy)?
Valt nog mee, geen Live. Verder dus vrij voorspelbaar, alleen Anouk verrast me een beetje. Maar dat is het kenmerk van deze lijstjes. Heb je de hele top 100??quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1 Nirvana Smells Like Teen Spirit 1991
2 U2 One 1992
3 Guns 'N Roses November Rain 1992
4 Anouk Nobody's Wife 1997
5 Red Hot Chili Peppers Under The Bridge 1992
6 Rage Against The Machine Killing In The Name Of 1993
7 Pearl Jam Black 1992
8 Oasis Wonderwall 1995
9 Metallica One 1994
10 Faithless Insomnia 1996
indoor?quote:
Positie Artiest Titel Jaarquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Valt nog mee, geen Live. Verder dus vrij voorspelbaar, alleen Anouk verrast me een beetje. Maar dat is het kenmerk van deze lijstjes. Heb je de hele top 100??
Indoor of outdoor?quote:
live staat op twaalf, gelukkig wel met lightning crashesquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Valt nog mee, geen Live. Verder dus vrij voorspelbaar, alleen Anouk verrast me een beetje. Maar dat is het kenmerk van deze lijstjes. Heb je de hele top 100??
tja, het is wel 3FM natuurlijk, die dwepen nogal met haar.quote:
Dat zijn nummers die ik momenteel nog kan waarderen / goed vind.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
2 U2 One 1992
13 Blur Song 2 1997
17 Radiohead Creep 1993
18 Verve Bitter Sweet Symphony 1997
20 Underworld Born Slippy 1996
23 Nirvana Come As You Are 1992
32 R.E.M. Losing My Religion 1991
35 Counting Crows Mr. Jones 1994
44 Nirvana Lithium 1992
46 Radiohead Street Spirit 1996
48 Beck Loser 1994
58 Radiohead Karma Police 1997
69 Manic Street Preachers If You Tolerate This Your Children Will B 1998
70 R.E.M. Everybody Hurts 1993
74 Oasis Don't Look Back In Anger 1996
83 Acda & De Munnik Niet Of Nooit Geweest 1998
87 Dijk Als Ze Er Niet Is 1993
en terechtquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, het is wel 3FM natuurlijk, die dwepen nogal met haar.
uit jouw lijstje vind ik alleen radiohead niet zo... rest welquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zijn nummers die ik momenteel nog kan waarderen / goed vind.
idd, zeer terecht!quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:57 schreef rubbereend het volgende:
leuk dat Kane weinig indruk heeft achterlaten
Ik had overigens zelf andere nummers gekozen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
uit jouw lijstje vind ik alleen radiohead niet zo... rest wel
zoals?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik had overigens zelf andere nummers gekozen.
allemaal geweldige nummer behalve anoukquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
2 U2 One 1992
3 Guns 'N Roses November Rain 1992
4 Anouk Nobody's Wife 1997
5 Red Hot Chili Peppers Under The Bridge 1992
6 Rage Against The Machine Killing In The Name Of 1993
7 Pearl Jam Black 1992
8 Oasis Wonderwall 1995
9 Metallica One 1994
10 Faithless Insomnia 1996
Nummers van dEUS, Nick Cave, Jeff Buckley, PJ Harvey, Blur bijvoorbeeld.quote:
FFquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:02 schreef popolon het volgende:
Concert Foo Fighters and Weezer voor $29.
Weezer vind ik niet zoveel aan, FF is lekker.
Maar ik kan niet.
Vlakbij.quote:
kee, die zijn (helaas) niet zo bekend bij het grote 3FM publiek, ik denk dat een deel van de luisteraars nu zelfs af en toe met zijn oren zat te klapperen...quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nummers van dEUS, Nick Cave, Jeff Buckley, PJ Harvey, Blur bijvoorbeeld.
Nou, zou het? Er stond toch niets onbekends in?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
kee, die zijn (helaas) niet zo bekend bij het grote 3FM publiek, ik denk dat een deel van de luisteraars nu zelfs af en toe met zijn oren zat te klapperen...
ik denk dat er best luisteraars waren die bepaalde nummers niet kenden (of iig, amper). ik moet zelf bekennen dat ik No Rain van Blind Melon niet ken(de)quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, zou het? Er stond toch niets onbekends in?
ik weet het, heb ze in 2002 (of was het 2003?) gezien in de bierhal, één van de beste concerten die ik ooit heb gezienquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:06 schreef popolon het volgende:
Heb ze al eens live gezien.
Zeker aanrader.
Met die clip met dat meisje als tomaat of bij was dat dacht ik.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk dat er best luisteraars waren die bepaalde nummers niet kenden (of iig, amper). ik moet zelf bekennen dat ik No Rain van Blind Melon niet ken(de)
Heeft ze geen mooie vriendinnetjes voor je?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben ook weer thuis. Ja hoor, heeft mn zusje een feestje. Hele huiskamer vol met dat 18jarig grut![]()
En ik ben natuurlijk verbannen naar boven (ga jij maar computeren)
Ik moet het niet wagen ook maar in de buurt te komen geloof ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Heeft ze geen mooie vriendinnetjes voor je?
I know, ik ga zo maar ff een biertje halenquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt toch niet slecht Boez.
Whehehe.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.teletet.org/post/post.php?PID=47916
Is nep trouwens
Moet je dr meteen maar zo'n dame bij meenemen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
I know, ik ga zo maar ff een biertje halen
Is het nu Almelo-Enschede of andersom?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:42 schreef pfaf het volgende:
Heerlijk die dagelijkse voorbeschouwingen van TV Oost en de kranten op de derby dit weekend.
Zo ja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Is het nu Almelo-Enschede of andersom?
Outch pijnlijk!! Kun je nog wel lachen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:29 schreef Eilanden het volgende:
Alleen jammer dat ik door een gekneusde rib zelf niet kan voetballen...
Gaaf!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:14 schreef popolon het volgende:
Ik heb m'n kentekenplaat binnen:
[afbeelding]
My hometown.quote:
Eet je dan ook hutspot met klapstuk in de winter?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:28 schreef popolon het volgende:
[..]
My hometown.
Gij zult uw wortels niet verloochenen.
Je bent de 16 al gepasseerd he Popolon?quote:"Student die seks had met mij is geen slachtoffer"
"De 16-jarige die seks had met mij is geen slachtoffer." Dat beweert Amber S. Jennings, de 32-jarige lerares van de jongen, nadat een seksvideo met hen beiden in de hoofdrol voor de nodige commotie zorgde in het puriteinse Amerika.
Jennings, die deze week toegaf dat ze naaktfoto's van zichzelf naar haar vroegere student stuurde, haalt nu uit naar de moeder van de tiener. Volgens de onderwijzeres is het enkel haar bedoeling om via een rechtszaak geld te slaan uit deze zaak. "Ik vind het jammer dat ze enkel uit eigenbelang het geluk van haar bloedeigen zoon ondermijnt", verklaarde ze deze week in een lokale krant.
De jongen verklaarde intussen dat de seks wel degelijk met wederzijdse toestemming gebeurde. Het was zelfs zijn idee om hun stoeipartij op video vast te leggen. Het gerecht hield echter geen rekening met zijn uitspraken en veroordeelde de vrouw tot twee jaar voorwaardelijk. Als seksuele delinquente mag ze niet meer in de buurt van haar slachtoffer komen en moet ze ook haar job als onderwijzeres vaarwel zeggen
Helaas wel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je bent de 16 al gepasseerd he Popolon?
Ik zat nog in de treinquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:42 schreef SCH het volgende:
Waarom is die stoephoer van een BLuezz hier nooit als ik er ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |