Ik ga bij het callcenter van de Belastingdienst werken waar ze de vragen van ondernemers en/of over ondernemingen beantwoorden. Om deze vragen te beantwoorden krijg je een cursus om je wat basiskennis te geven.quote:
Oké, interessant.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ga bij het callcenter van de Belastingdienst werken waar ze de vragen van ondernemers en/of over ondernemingen beantwoorden. Om deze vragen te beantwoorden krijg je een cursus om je wat basiskennis te geven.
ophalen of zelf friturenquote:
Ik ben wel blij met dit baantje, omdat het goed aansluit bij mijn studiequote:
Dat is dan inderdaad mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met dit baantje, omdat het goed aansluit bij mijn studie
Is toch al een soort van werkervaring
Hier zelf frituren. Al had ik het ook liever opgehaaldquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Ophalen natuurlijk
Zo lui mogelijk!
Fiscale Economiequote:Op vrijdag 30 september 2005 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad mooi meegenomen.
Welke opleiding deed je ook al weer ?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:05 schreef tong80 het volgende:
In Veenendaal is een man overleden die door een trein werd gegrepen toen ie een zelfmoordenares die op de rails stond wilde redden. Zij werd lichtgewond. Heeft ze wel een reden om een tweede poging te ondernemen.
![]()
wat verwacht je op 1. Of is het al bekendquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:05 schreef rubbereend het volgende:
eten weer op, laatste uur van de top 100
OMG...quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:05 schreef tong80 het volgende:
In Veenendaal is een man overleden die door een trein werd gegrepen toen ie een zelfmoordenares die op de rails stond wilde redden. Zij werd lichtgewond. Heeft ze wel een reden om een tweede poging te ondernemen.
![]()
Bizarquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:05 schreef tong80 het volgende:
![]()
dat was ook wel de verwachte, die is al jaren 1 in de de top100 van de jaren 90quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
wat verwacht je op 1. Of is het al bekend
laat maar ik zie het al
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
En toch vind ik dat absoluut niet de beste plaat van de nineties...
ik ook niet, maar wel één van de belangrijkstequote:Op vrijdag 30 september 2005 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
ik ook nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |