Yup, net de tweede episode gezien.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Goeie serie
is seizoen 2 al weer bezig?
Dat is zo, 't is nog maar afwachten of Lost na 7 seizoenen ook nog zo kan boeien.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik volg het alleen via de Nederlandse zenders, dus ik ben nog niet zo ver. Maar het heeft potentie
En DS9 moest ook even op gang komen
Heb je weer genoeg vuile wasquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga mn tas inpakken voor het weekend, maar weer es een paar daagjes naar pappie en mammie toe
Die doe ik zelfquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
optie B lijkt me nou niet iets om naar uit te kijken....
Tegen uitquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:43 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Tegen wie moet Den Bosch dit weekend? Uit of thuis?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
optie B lijkt me nou niet iets om naar uit te kijken....
daluk thuis tegen Eindhoven.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:43 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Tegen wie moet Den Bosch dit weekend? Uit of thuis?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
daluk thuis tegen Eindhoven.
vorige week uit naar veedam geweest 8 uur onderweg geweest 1 uur wedstrijd gezien (waren een half uur te laat) was het spel nog belabberd ook![]()
Ja echt een kut programma is het nu met die play offs, veel wedstrijden op donderdag en maandag..quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Maar maandag weer een wedstrijd dus? Jezus
a b cquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:41 schreef DeTolk het volgende:
en dan....
a. ben je klaar met werken
b. zie je Golfer weer
c. heb ik een date met een 18 jarig lekker ding
quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
a b c
Alle vragen juist beantwoord, u verdient een appel
Ik twijfel welk duo IK had meegenomen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:09 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Geen van Bommel en Makaaij wel Boateng en Vennegoor
zitten er toevallig ook nog eens veel feyenoorders op je werk?quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:12 schreef rubbereend het volgende:oi
wat een dag met de top 100 van de jaren 90, zelden zoveel plezier gehad op mn werk
quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
zitten er toevallig ook nog eens veel feyenoorders op je werk?
ik zat wel goed met m'n downtimequote:Op vrijdag 30 september 2005 17:33 schreef appelsientje het volgende:
Yeah we zijn er weer, gzellig!!
ben ondertussen ook weer thuis
Ik denk dat hij in totaal ongeveer een uur down is geweestquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:34 schreef popolon het volgende:
Was ie weg?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
en dan....
b. zie je Golfer weer
c. is er weer een downtime op Fok!
En de trein had ook nog vertragingquote:
Oh neeeee.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in totaal ongeveer een uur down is geweest
ga je toch naar AH, Smullers, MacD.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En de trein had ook nog vertraging
Pff moet nog tot half 8 wachten voordat ik eten krijg ....
Optie C klopte helaas ook weer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:41 schreef DeTolk het volgende:
en dan....
b. zie je Golfer weer
c. is er weer een downtime op Fok!
Wat houdt die cursus precies in?quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:51 schreef dndiek het volgende:
Maandag begint de cursus bij de Belastingdienst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |