quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat bed ?? was dat van iemand van het andere geslacht ?
Dat is toch die film met Frodo??quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:22 schreef Bluezz het volgende:
Is de film Hooligans wat denken jullie?
Krijgen we binnenkort weer nieuwe foto's te zien van je DVD collectie?quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:49 schreef pascalheister het volgende:
het bed van sch zeker
shit die is nog niet terug
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:49 schreef pascalheister het volgende:
het bed van sch zeker
shit die is nog niet terug
Ja, gaat ie schoppen met z'n hobbitvoetenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat is toch die film met Frodo??
Ja die jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:53 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat is toch die film met Frodo??
kast staat een beetje volquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Krijgen we binnenkort weer nieuwe foto's te zien van je DVD collectie?
Is een leuke film (heb hem al op DVD), maar niet de beste in z'n soort, het recente Football factory net uit op DVD) vond ik persoonlijk beter, ook tesamen met de heerlijke soundtrack.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:22 schreef Bluezz het volgende:
Is de film Hooligans wat denken jullie?
MM gaat gelijk krijgen met zijn columnquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Lindenbergh staat in de basis bij AJAX en speelt goed redelijk, ja![]()
Inderdaad, lijkt mij een kutprogramma!quote:
Dan kunnen we het ook bij de SBS groep onderbrengenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt mij een kutprogramma!
55 minuten!!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:
55 min met een klant aan de lijn gezetenmaar heb probleem is dan wel opgelost...
m'n oor gloeit nog na..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |