quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Lindenbergh staat in de basis bij AJAX en speelt goed redelijk, ja![]()
Inderdaad, lijkt mij een kutprogramma!quote:
Dan kunnen we het ook bij de SBS groep onderbrengenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt mij een kutprogramma!
55 minuten!!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:
55 min met een klant aan de lijn gezetenmaar heb probleem is dan wel opgelost...
m'n oor gloeit nog na..
hoeveel cent per minuut??quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:
55 min met een klant aan de lijn gezetenmaar heb probleem is dan wel opgelost...
m'n oor gloeit nog na..
¤ 10 cent... maar goed het is niet ons probleemquote:
Draadloze modem... met 2 computers... Normaal zijn de modems DHCP ... maar deze kenbaar niet.. Maar goed het werkt nu allemaalquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:14 schreef DeTolk het volgende:
[..]
55 minuten!!!!
Had je nog pauze tussendoor?
Maar wat was het probleem nou?
Heb ff 10 min pauze genomenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, je mag dan hoop ik toch wel even rustig aan doen of gaat het dom vedan?
Ik moet die nieuwe aflevering nog zien, maar hier kan ik dat niet downloadenquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:55 schreef pfaf het volgende:
Sjemig wat is Lost geniaal. Ze zijn Deep Space 9 wel voorbij qua favoriete serie.![]()
Goeie seriequote:Op vrijdag 30 september 2005 14:55 schreef pfaf het volgende:
Sjemig wat is Lost geniaal. Ze zijn Deep Space 9 wel voorbij qua favoriete serie.![]()
Ik volg het alleen via de Nederlandse zenders, dus ik ben nog niet zo ver. Maar het heeft potentiequote:Op vrijdag 30 september 2005 14:55 schreef pfaf het volgende:
Dat is nog altijd 24, Nu gevolgd door de Sopranos die laatste is ook geweldig zeg. Jammer dat het nooit echt goed op TV is geweest in nederlandquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:55 schreef pfaf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |