ik denk dat er best luisteraars waren die bepaalde nummers niet kenden (of iig, amper). ik moet zelf bekennen dat ik No Rain van Blind Melon niet ken(de)quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, zou het? Er stond toch niets onbekends in?
ik weet het, heb ze in 2002 (of was het 2003?) gezien in de bierhal, één van de beste concerten die ik ooit heb gezienquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:06 schreef popolon het volgende:
Heb ze al eens live gezien.
Zeker aanrader.
Met die clip met dat meisje als tomaat of bij was dat dacht ik.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk dat er best luisteraars waren die bepaalde nummers niet kenden (of iig, amper). ik moet zelf bekennen dat ik No Rain van Blind Melon niet ken(de)
Heeft ze geen mooie vriendinnetjes voor je?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben ook weer thuis. Ja hoor, heeft mn zusje een feestje. Hele huiskamer vol met dat 18jarig grut![]()
En ik ben natuurlijk verbannen naar boven (ga jij maar computeren)
Ik moet het niet wagen ook maar in de buurt te komen geloof ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Heeft ze geen mooie vriendinnetjes voor je?
I know, ik ga zo maar ff een biertje halenquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt toch niet slecht Boez.
Whehehe.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
http://www.teletet.org/post/post.php?PID=47916
Is nep trouwens
Moet je dr meteen maar zo'n dame bij meenemen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
I know, ik ga zo maar ff een biertje halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |