Jaquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:19 schreef appelsientje het volgende:
Yeah dat was de eerste klant van vandaag die boos ophing.
ik had net een man aan de lijn die vast zit op corsicaquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:19 schreef appelsientje het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja
Nou, dan feliciteer ik MaxPower ook maar
behandel je mijn aanslag voor volgend jaar dan ook even ajbquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:32 schreef dndiek het volgende:
Ik ga mijn trein naar Eindhoven proberen te halen. Vanmiddag een gesprek bij de Belastingdienst voor een bijbaantje
vast niet de laatste van vandaagquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:19 schreef appelsientje het volgende:
nee dat weet ik zeker.. moest nog wat uitzoeken voor een klant..quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vast niet de laatste van vandaag
Hoest met u ?quote:
beetje jammer ja.quote:
wie is jochemquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
beetje jammer ja.
maar ja, ze moeten wat het daar. hij zal wel de nieuwe jochem van der schaaf worden.
* Bluezz steekt hand opquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:15 schreef appelsientje het volgende:
Wie gaat er nog wat leuks doen het weekend ?
ten eerste gefeliciteerd met je zusquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz steekt hand op
We gaan vader en moedertje spelen het hele weekend en mijn zus wordt zondag 60.
Zaterdagavond wil ik naar de film. (Sophie Scholl of zoiets)
En u?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:31 schreef pfaf het volgende:
Mogguh.
Licht katertje, maar nog maar 2 nachtjes en het is zo ver...
- Huis opruimenquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:15 schreef appelsientje het volgende:
Nee niet naar het stadion in elk gevalquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ga je nog naar Almelo?
Alle wedstrijden bij vv zijn dit weekend al afgelast.
dvdtje kijken zit er wel inquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:15 schreef appelsientje het volgende:
De hysterie wordt lekker opgevoerd en de boel lekker opgefokt inderdaad. Heerlijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee niet naar het stadion in elk geval
ja ik las het in de krant. Toch mooi van de tubantia ruim aandacht voor deze wedstrijd
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen, laat het de dag van het goede nieuws worden. We zijn aardig op weg.
Gisteravond is de Abrahampop voor m'n vader door de buurt geinstalleerd, vanmorgen kreeg ie van z'n collega's een ontbijt op bed bezorgd.
Volgende week danquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:45 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Doezz
Laatste werkweek Sientje?
Het komt dichterbijijijijijijij
waarschijnlijk heb je het al geposts maar wat ga je hem geven?quote:
Een DVD, Once upon a time in the West. Vindt ie mooi.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb je het al geposts maar wat ga je hem geven?
Geweldige film iddquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een DVD, Once upon a time in the West. Vind ie mooi.
Die moet ik dus nog steeds een keer kijken... ooitquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een DVD, Once upon a time in the West. Vindt ie mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |