abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 september 2005 @ 17:25:15 #1
13546 XL
In de zin van Extra Lars
  donderdag 29 september 2005 @ 17:37:57 #2
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31032318
Fipo!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_31032322
sepo
pi_31033349
terugvindpo.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 29 september 2005 @ 19:00:10 #5
71115 Rnej
I walk the line
pi_31034540
hey XL je kunt tegenwoordig wel quoten vanuit een dicht topic.
Dan krijg je te zien dat het topic gesloten is maar je deze quote nog wel kunt gebruiken in een ander topic
en tot zover de huishoudelijke mededelingen.....
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:06 schreef Thermo het volgende:

[..]

Is het makkelijker om daar lokaal een kamer te regelen of beter toch iets commercieels boeken als je zo'n actie doet? ( met de auto 3 weken ofzo daar bivak houden )
Ik zou er niet heen gaan zonder helemaal iets geregeld te hebben. Dat kan wel en je zult ongetwijfelt wel wat vinden maar de vraag is hoeveel geld het dan gaat kosten. Ik heb het een keer gedaan voor 1 nacht. Toen kwam ik bij een hotel terecht waar ik 60 euro per nacht moest betalen
Als het niet voor 1 nacht was geweest had ik dat nooit gedaan

Maar als je het over Gerlos hebt, dan kun je gewoon op hun website zoeken: www.gerlos.at
Als je dan links op de pagina kijkt, zie je "Suchen & Buchen" Daar kun je gewoon zoeken welke kamers er vrij zijn bij de door jou opgegeven data en hoeveel ze kosten.
1 tip: Ze zijn er niet zo happig op als je midden in de week komt en/of gaat.... Vooral niet als je bijvoorbeeld op dinsdag, woensdag, donderdag ofzo komt...

btw ik vind dat jullie wel heel erg op de kleintjes letten zeg.
Ik denk ook meestal zoals XL. Nu genieten, wat er later komt lossen we dan wel weer op. Als je alles helemaal gaat uitrekenen enzo heb je toch ook geen leven meer
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_31034564
Ben er trouwens stiekem wel trots op dat het lijstje wat ik opgezocht heb in de OP staat
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_31035924
Hey Komakie, wanneer zit jij dan weer in Gerlos?
  donderdag 29 september 2005 @ 21:26:51 #9
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_31040033
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:01 schreef 360sjors het volgende:

[..]
En hoe droog je dan je (binnen)"patta's"?
[..]
Yay! Patta's! nu nog zonder aanhalingstekens .
[/tvp]
  donderdag 29 september 2005 @ 21:33:40 #10
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31040369
quote:
Op donderdag 29 september 2005 19:42 schreef Kentaro het volgende:
Hey Komakie, wanneer zit jij dan weer in Gerlos?
Het is nog niet helemaal zeker maar als het goed is kom ik daar een paar dagen voor de kerst aan en ga ik daar ergens eind maart weer weg Maar het is al wel redelijk zeker.
Het kan een paar dagen schelen maar het is wel de bedoeling dat ik daar het hele seizoen zit aangezien ik tegen mijn baas hier heb gezegd dat ik die tijd niet beschikbaar ben...
pi_31049483
Nou mensen ik heb na lang beraad eindelijk mijn board binnen en het is een Burton Baron geworden. Zielsgelukkig! en ik wil hem heel graag zo spoedig mogelijk gaan testen.
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_31050016
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 07:27 schreef shilizous_88 het volgende:
Nou mensen ik heb na lang beraad eindelijk mijn board binnen en het is een Burton Baron geworden. Zielsgelukkig! en ik wil hem heel graag zo spoedig mogelijk gaan testen.
pics
  vrijdag 30 september 2005 @ 08:45:14 #13
71115 Rnej
I walk the line
pi_31050084
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 08:39 schreef Kentaro het volgende:

[..]

pics
  vrijdag 30 september 2005 @ 09:46:12 #14
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_31051057
Gisteravond zitten spelen met m'n bindingen. Het zijn Missions (van Burton) en daar kan je van alles en nog wat instellen. Je kan bijvoorbeeld de Hi-back bijdraaien, en ze raden aan om hem parallel aan de kant van je bord te zetten, want dan zou het allemaal wat beter reageren. Dat is me gister dus zowaar bijna gelukt. Ben benieuwd hoe het rijdt... Volgens mij is het niet onverstandig om een schroevendraaier mee te nemen op wintersport, en ik denk zomaar dat ik die wel een paar keer zal gaan gebruiken...

Enniewee, er komt ook nog een vraag:
Volgens mij zit op de meeste Burton bindingen een 'tool-free adjustable Gas PedalTM'. Is er iemand met dergelijke bindingen en zo'n Gas PedalTM en weet iemand hoe dat ding werkt? Ik heb er aan lopen sjorren, trekken en duwen, maar er kwam niet echt beweging in.
pi_31051556
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 08:39 schreef Kentaro het volgende:

[..]

pics
Inderdaad, ik zal ze morgen even proberen te posten.
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_31054988
Ik heb Gaspedals op mij bindingen, zoals waarschijnlijk de meeste Burtonbindingen wel hebben. Om die te verschuiven moet je gewoon flink wat kracht gebruiken. Mij lukte het de eerste keer ook niet, omdat ik bang was dat er iest zou afbreken. Het gaspedal is van redelijk buigzaam materiaal gemaakt, dus dat moet je gewoon naar je toe trekken en dan het geheel naar de gewenste stand schuiven.
Highback Rotation maak ik overigens geen gebruik van. Het lijkt mij alles behalve praktisch als ik eerlijk ben. Enfin, mijn Highback moet dus tegen mijn achillespees vallen, niet tegen mijn enkel.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:33:21 #17
72282 360sjors
King of the Hill
pi_31057709
tvp..
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:41:57 #18
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31057939
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 09:46 schreef BrakkeAap het volgende:
Gisteravond zitten spelen met m'n bindingen. Het zijn Missions (van Burton) en daar kan je van alles en nog wat instellen. Je kan bijvoorbeeld de Hi-back bijdraaien, en ze raden aan om hem parallel aan de kant van je bord te zetten, want dan zou het allemaal wat beter reageren. Dat is me gister dus zowaar bijna gelukt. Ben benieuwd hoe het rijdt... Volgens mij is het niet onverstandig om een schroevendraaier mee te nemen op wintersport, en ik denk zomaar dat ik die wel een paar
keer zal gaan gebruiken...
Dat ligt helemaal aan je rijstijl.
ik sta redelijk recht op me board en wil ook kunnen faky rijden enzo. ik vind het dus niet relaxt om me binding in te draaien. Maar als je freeride en je rijdt eigenlijk geen faky, maar wel redelijk wat carven enzo, dan kun je de binding iets meer indraaien omdat je dan ook iets indraait en dat heeft weer voordelen met carven enzo

Als jij je "forward lean" bedoelt, die gebruik ik ook bijna niet. Ik heb hem op tandje 2 staan (tandje 1 is het minste forward lean, zo goed als geen dus, en 8 het meeste ofzo).
Forward lean zorgt er voor dat je dieper door je knieën gaat automatisch omdat de hi-back van je binding tegen je kuiten aan drukt. Je kunt dus meer druk zetten bij je backside bocht.

Dit is forward lean:
quote:
Enniewee, er komt ook nog een vraag:
Volgens mij zit op de meeste Burton bindingen een 'tool-free adjustable Gas PedalTM'. Is er iemand met dergelijke bindingen en zo'n Gas PedalTM en weet iemand hoe dat ding werkt? Ik heb er aan lopen sjorren, trekken en duwen, maar er kwam niet echt beweging in.
Je moet redelijk veel kracht zetten idd. En je moet trouwens wel de hele binding van het board afhalen wil je het kunnen aanpassen he. Ik ben een keer iemand tegen gekomen die het met de binding op het board probeerde aan te passen en dat werkt niet

Ik had er iig in het begin ook wat moeite mee.
Ik weet ook niet exact meer hoe het moet. Zou ik ff moeten kijken. Het is zoiets wat je 1x instelt en er dan nooit meer naar om kijkt. Tenzij je een nieuw board gaat kopen eventueel...
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:12:05 #19
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_31058777
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:41 schreef Komakie het volgende:

Je moet redelijk veel kracht zetten idd. En je moet trouwens wel de hele binding van het board afhalen wil je het kunnen aanpassen he. Ik ben een keer iemand tegen gekomen die het met de binding op het board probeerde aan te passen en dat werkt niet

Ik had er iig in het begin ook wat moeite mee.
Ik weet ook niet exact meer hoe het moet. Zou ik ff moeten kijken. Het is zoiets wat je 1x instelt en er dan nooit meer naar om kijkt. Tenzij je een nieuw board gaat kopen eventueel...
Toolfree adjustable noemen ze dat dus... right...
In ieder geval ben ik nog druk bezig met m'n rijstijl, dus voorlopig kan ik nog wel ff blijven spelen met de settings van m'n binding...

Nou nog de sneeuw om het in te testen

* kijkt vol verwachting uit het raam *
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:22:16 #20
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31059047
Hey trouwens Kentaro, welke schoenmaat heb jij??? en welke lengte van de Custom X heb je???
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:23:36 #21
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31059092
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:12 schreef BrakkeAap het volgende:

[..]

Toolfree adjustable noemen ze dat dus... right...
In ieder geval ben ik nog druk bezig met m'n rijstijl, dus voorlopig kan ik nog wel ff blijven spelen met de settings van m'n binding...

Nou nog de sneeuw om het in te testen

* kijkt vol verwachting uit het raam *
Nouja, je kunt het zonder tool aanpassen.
Alleen de voorbereiding niet
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:42:31 #22
72282 360sjors
King of the Hill
pi_31059663
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:12 schreef BrakkeAap het volgende:

[..]

Daar raak je nooit mee uitgespeeld, net zoals met je stance.. mijn stance pas ik ook regelmatig aan. Nu ligt dat ook wel aan het feit dat ik afgelopen jaren steeds nieuwe boards heb gekocht (zoals men hier ondertussen wel weet, heb ik er een paar gebroken) . Beetje experimenteren met setback is ook goed bevallen bij het offpiste rijden... Maximale setback, op die (freeride)plank betekende dat dat ik nog een cm of 30 aan tail had. Ultiem relaxed offpiste rijden is dat, je ontlast je achterste poot enorm.

Opvallend was wel de overstap van achterste patta 0 graden naar -5, net duck dus. Ik vond het flink wennen, na een piste of 3 durfde ik pas echt voluit te gaan. Het verdiende zich echter wel terug doordat offpiste switch rijden uiteindelijk makkelijker bleek, wat wel zo fijn is bij 180's (of 540's ) in tiefschnee...
  vrijdag 30 september 2005 @ 15:19:22 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31060784
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:42 schreef 360sjors het volgende:
Opvallend was wel de overstap van achterste patta 0 graden naar -5, net duck dus. Ik vond het flink wennen, na een piste of 3 durfde ik pas echt voluit te gaan. Het verdiende zich echter wel terug doordat offpiste switch rijden uiteindelijk makkelijker bleek, wat wel zo fijn is bij 180's (of 540's ) in tiefschnee...
Mja, duck rijden is een tijdje heel erg "not done" geweest voor niet-freestylers. Werd een beetje als populair beschouwt en niet nuttig. Ik vind het echter wel degelijk nuttig.
Als je geen duck staat kun je ook niet echt goed faky rijden. Daarnaast vind ik het voor een rechte stance op je board wel mooier.
Ik wil nooit te veel duck staan (ik sta -6 tot -10 achter), maar een beetje is toch best wel handig.
schijnt ook dat het nu weer redelijk geaccepteerd wordt
Dat krijg je wel vaker in het begin. Als iets nieuws komt en iedereen doet het gelijk dan wordt het door de oldskool rijders als lame beschouwd. Maar na een tijdje doen ze het zelf ook

Was bij mij tenminste wel zo. ben ik heel eerlijk in. In het begin hoefde het voor mij niet. Totdat een leraar me er op wees en zei dat ik het moest proberen.
Toch maar gedaan en na een tijdje ging het toch een stukje makkelijk
  vrijdag 30 september 2005 @ 16:05:31 #24
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31062184
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Mja, duck rijden is een tijdje heel erg "not done" geweest voor niet-freestylers. Werd een beetje als populair beschouwt en niet nuttig. Ik vind het echter wel degelijk nuttig.
Als je geen duck staat kun je ook niet echt goed faky rijden. Daarnaast vind ik het voor een rechte stance op je board wel mooier.
Ik wil nooit te veel duck staan (ik sta -6 tot -10 achter), maar een beetje is toch best wel handig.
schijnt ook dat het nu weer redelijk geaccepteerd wordt
Dat krijg je wel vaker in het begin. Als iets nieuws komt en iedereen doet het gelijk dan wordt het door de oldskool rijders als lame beschouwd. Maar na een tijdje doen ze het zelf ook

Was bij mij tenminste wel zo. ben ik heel eerlijk in. In het begin hoefde het voor mij niet. Totdat een leraar me er op wees en zei dat ik het moest proberen.
Toch maar gedaan en na een tijdje ging het toch een stukje makkelijk
De anti-duck verhalen uit de eerste topics van deze reeks waren niet van de lucht inderdaad, maar inmiddels ben ik ook om op 'het nieuwe rijden'. Ik sta tegenwoordig 9/-9.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 30 september 2005 @ 16:08:09 #25
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31062249
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 16:05 schreef XL het volgende:

[..]

De anti-duck verhalen uit de eerste topics van deze reeks waren niet van de lucht inderdaad, maar inmiddels ben ik ook om op 'het nieuwe rijden'. Ik sta tegenwoordig 9/-9.
Idd, de old skool mensen van het topic weten dat nog wel
Ik vind ook overdreven duck staan (bijvoorbeeld +20 -15) ook een beetje onnodig, maar een beetje je achterste voet uitdraaien werkt nou eenmaal erg goed. Je hebt er geen nadeel van met gewoon rijden (vergt alleen een iets andere manier van op je board staan) en het heeft voordelen met freestylen of gewoon faky rijden
  vrijdag 30 september 2005 @ 16:15:01 #26
71115 Rnej
I walk the line
pi_31062430
ik sta +15/-15 en vind het heerlijk or ... nooit meer iets anders voor mij

edit: heren, ga eens ff dit topic opleuken

Wat vind jij lekkerder dan seks?
geloof me, tis een bezoek waard.. er is iemand die een perfecte poederrun NIET beter dan sex vindt

[ Bericht 45% gewijzigd door Rnej op 30-09-2005 18:00:47 ]
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:27:52 #27
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_31064048
Zelfs ik sta duck, -5 achter, 15 voor ofzo.. Afgelopen wintersport gedaan, ging prima eigenlijk

[XLmode]
Hmm, duck lijkt me toch wat 'mainstream' worden, laat ik maar gaan hardbooten
[/XLmode]
Life's like music, get the rhythm..
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:14:08 #28
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31065309
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 16:15 schreef Rnej het volgende:
ik sta +15/-15 en vind het heerlijk or ... nooit meer iets anders voor mij

edit: heren, ga eens ff dit topic opleuken

Wat vind jij lekkerder dan seks?
geloof me, tis een bezoek waard.. er is iemand die een perfecte poederrun NIET beter dan sex vindt
ik heb ff een uitgebreide reactie gegeven
pi_31065344
Ik heb dan eindelijk de beslissing genomen ... het zijn de Cartels geworden

Mijn nieuwe schatjes

Zeer binnenkort maar naar een koelkast om ze uit te proberen ...
Er gaat niks boven een groot wit poederveld ....
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:55:16 #30
71115 Rnej
I walk the line
pi_31066477
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

whehe, k las m..

prachtig
pi_31066783
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dude, hou op. Dat is echt zo'n een keer per jaar moment .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:31:49 #32
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31067514
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:27 schreef NoComment het volgende:
Zelfs ik sta duck, -5 achter, 15 voor ofzo.. Afgelopen wintersport gedaan, ging prima eigenlijk

[XLmode]
Hmm, duck lijkt me toch wat 'mainstream' worden, laat ik maar gaan hardbooten
[/XLmode]
Ik ga zeker nog eens hardbooten, maar dat roep ik al sinds ik ermee gestopt ben.
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:39:18 #33
71115 Rnej
I walk the line
pi_31067744
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:31 schreef XL het volgende:

[..]

Ik ga zeker nog eens hardbooten, maar dat roep ik al sinds ik ermee gestopt ben.
ik ga t binnekort ook es proberen, maat van me heeft nog een plankje liggen dat ik mag lenen
pi_31068540
Heeft er hier iemand eigenlijk al orthopedische zolen?
ik lees overal nogal goeie zaken over echt speciale zolen, verlast ook nogal wat druk.
Wil dit nog gaan proberen, maar grootste probleem ermee is dat ze niet in 32 boots passen...
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  vrijdag 30 september 2005 @ 23:56:13 #35
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31074230
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:15 schreef Holyjoe het volgende:
Ik heb dan eindelijk de beslissing genomen ... het zijn de Cartels geworden

Mijn nieuwe schatjes

[afbeelding]

Zeer binnenkort maar naar een koelkast om ze uit te proberen ...
goeie keuze
Ik heb ze ook, maar dan de bling bling witte
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:55 schreef Rnej het volgende:

[..]

whehe, k las m..

prachtig
Thnx
hehe die reacties dan ook weer gelijk.
Ik snap niet dat die mensen dat gelijk afwijzen als ze duidelijk niet weten waar het over gaat. Vind het hele verhaal sex sowieso btje overtrokken wordt. Mensen met gebrek aan inhoud, ontwikkeling en passie voor iets vinden al die standaard dingen bij voorbaat al lekker, leuk en belangrijk. Maar das mijn mening en heeft verder niets met snowboarden te maken
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:05 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Dude, hou op. Dat is echt zo'n een keer per jaar moment .
1x per jaar? Als je heel veel mazzel hebt ja. Ik heb het geloof ik 2x gehad het afgelopen seizoen. Dat we de eerste waren op een lange afdaling. En maar 1x was de sneeuw echt erg goed. Maar nog steeds niet perfect dus de perfecte run heb ik vorig jaar niet gemaakt. Maar hij kwam wel in de buurt
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:31 schreef XL het volgende:

[..]

hmmm wil ik ook nog eens doen. Zal bij de Landestraining wel naar boven komen
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:02 schreef Thermo het volgende:
Heeft er hier iemand eigenlijk al orthopedische zolen?
ik lees overal nogal goeie zaken over echt speciale zolen, verlast ook nogal wat druk.
Wil dit nog gaan proberen, maar grootste probleem ermee is dat ze niet in 32 boots passen...
Hoe bedoel je dat? Ik heb wel die thermoliners. Die dingen die je moet laten verwarmen en dat ze naar je voeten gaan staan.
Dat is wel relaxt op zich. Je kunt een kleinere schoen rijden (binnenschoen zet iets uit waardoor je een halve maat kleiner kunt rijden) en het zit precies goed om je voet heen.

Het heeft alleen niet het probleem opgelost dat ik pijn onder me voeten heb als ik aan het boarden ben. Voornamelijk op zwaardere pistes (rood/zwart) waar er veel druk op je voeten komt te staan.
Ik wil nog steeds een keer naar een doktor ofzo om na te vragen of daar wat aan te doen is...
pi_31087045
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:22 schreef Komakie het volgende:
Hey trouwens Kentaro, welke schoenmaat heb jij??? en welke lengte van de Custom X heb je???
maat 41 - board 164cm
pi_31088016
Ik rijd gedurende 4 jaar nu een burton republik (freeride). Mijn board is 163 en ik ben zelf 175 met 75kg. Leuk om lekker snel te gaan en toch stabiel + responsive te blijven. Maar als je wat wil gaan stunten is dat kreng te lang en te stijf. Met stunten bedoel ik lage jumps, beetje flippen etc , poging tot half pipe en van die dingen. Ik zat dus te denken aan een tweede board dat flexibeler is, diepere cut, wat meer flex en een stukje korter. Ik zou dan werkelijk per dag kiezen (afhankelijk wat we gaan doen) welk board ik zou gebruiken.

Het probleem nu:

Mijn huidig board heeft toch al wat afgezien en nu merk ik ook dat er een bultje op de base zit. Te heet gewaxt ofwel vijsje van de binding te diep gedraaid (komt ervan als je 75x je bindingen verplaatst binnen de 5 dagen ) . Het is maar een zeer klein bultje, maar toch.

Wat zouden jullie doen ?

-Freestyle erbij: bv. rome agent 155/158
-Huidig board vervangen door een all-round, bv. burton vapor 157 of rome anthem 156/158

Laatste komt wat duurder uit, maar dan kan ik wel mijn huidig board verkopen voor een zeer zacht prijsje en dan blijft de prijs dus gelijk.
pi_31089214
Trouwens, weet er iemand van jullie of die vapor ook getest kan worden op de burton test days in Landgraaf (14 oktober is er weer zo'n dag zie ik op de site) ? En of dat wat georganiseerd is daar dat je geen 2h moet wachten om iets te kunnen testen...
pi_31090857
quote:
verhaal erroken
Je geeft zelf al aan dat je er eigenlijk een board bij wil en dan per dag kijkt wel board je pakt, dus koop er een freestyleboard bij zou ik zeggen. 155 lijkt me lang genoeg dan. Je houdt gewoon je Republic voor poeder, dat bultje ofzo in je base dat zou mij niet boeien
pi_31095384
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 23:56 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Ik heb wel die thermoliners. Die dingen die je moet laten verwarmen en dat ze naar je voeten gaan staan.
Dat is wel relaxt op zich. Je kunt een kleinere schoen rijden (binnenschoen zet iets uit waardoor je een halve maat kleiner kunt rijden) en het zit precies goed om je voet heen.

Het heeft alleen niet het probleem opgelost dat ik pijn onder me voeten heb als ik aan het boarden ben. Voornamelijk op zwaardere pistes (rood/zwart) waar er veel druk op je voeten komt te staan.
Ik wil nog steeds een keer naar een doktor ofzo om na te vragen of daar wat aan te doen is...
Het gaat dus om die pijn onder je voeten. orthopedische voetzolen zijn gewoon naar je voet gemaakt @ de doc. kost paar 100 euro. Niet de thermoliners.
Schijnt dat je dan veel ontspannender kan rijden.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:33:05 #41
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31095600
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:59 schreef errorken het volgende:
Trouwens, weet er iemand van jullie of die vapor ook getest kan worden op de burton test days in Landgraaf (14 oktober is er weer zo'n dag zie ik op de site) ? En of dat wat georganiseerd is daar dat je geen 2h moet wachten om iets te kunnen testen...
Ik zou gewoon een mailtje uit doen naar Duyvestein en vragen of hij ergens te testen is. Op die testdagen is het natuurlijk weer een stuk drukker en je kunt bij Duyvestein altijd boards testen.

Btw maatje 41 en 164m board. fuck wat voel ik me dan genaaid met me maat 44
Eigenlijk is snowboarden voor mensen zoals ik echt een kutsport. Als je mazzel hebt dan heb je 2 of 3 boards per merk waar je uberhaupt op kunt en je bent altijd minder af (Als het voordeel zou hebben zouden ze boards wel breder maken he).

Aan de andere kant is die minder keus ook wel weer makkelijker met kiezen

Btw errorken, of ik er een freeride board bij zou kopen is maar helemaal afhankelijk van het board. Ik zou met jou lengte wel een iets korter board kopen, maar ik zou niet voor een mega freestyle board gaan. Dat rijdt echt zo anders dan een freerider. Ik vond het tenminste niet lekker...
Je kunt ook een allrounder kopen met iets meer gericht op freestyle dan freeride en dan die republic voor de poeder houden
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:25 schreef Thermo het volgende:

[..]

Het gaat dus om die pijn onder je voeten. orthopedische voetzolen zijn gewoon naar je voet gemaakt @ de doc. kost paar 100 euro. Niet de thermoliners.
Schijnt dat je dan veel ontspannender kan rijden.
hmmm geen ervaringen mee helaas
Maar wel een idee om eens bij een doktor te gaan vragen. Die pijn onder me voeten is niet te harden. Het wordt wel minder naar mate het seizoen vordert, maar de eerste paar dagen is het echt niet te harden en als ik een paar weken verder ben, heb ik er nog steeds last van. Zou wel uitkomst zijn...

ff opzoeken op internet....
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:28:21 #42
71115 Rnej
I walk the line
pi_31101175
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

Btw maatje 41 en 164m board. fuck wat voel ik me dan genaaid met me maat 44
Eigenlijk is snowboarden voor mensen zoals ik echt een kutsport. Als je mazzel hebt dan heb je 2 of 3 boards per merk waar je uberhaupt op kunt en je bent altijd minder af (Als het voordeel zou hebben zouden ze boards wel breder maken he).
man, met maat 44 kom je nog wel op de meeste planken......

ik heb maat 48... kan alleen wide boards rijden...

enne, met mijn 135 kg is mijn board met 263 mm waist width echt fijn.. lekker stabiel en reteagressief als het nodig is

[ Bericht 12% gewijzigd door Rnej op 02-10-2005 11:26:34 ]
  zondag 2 oktober 2005 @ 09:44:59 #43
72282 360sjors
King of the Hill
pi_31107008
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 23:28 schreef Rnej het volgende:

[..]

man, met maat 44 kom je nog wel op de meeste planken......
Ja.. met 43 heb ik ook nauwelijks egens last van..
pi_31108258
Maat 46 enzo, ben al gewend dat ik minimaal 26 breed nodig heb. ( mid-wide dus, wide rijdt als een zeepkist )
  zondag 2 oktober 2005 @ 12:03:00 #45
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31109146
Zullen we een schoenmaat-topic openen?
pi_31111933
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 12:03 schreef XL het volgende:
Zullen we een schoenmaat-topic openen?
Heb jij eigenlijk klitteband?
  zondag 2 oktober 2005 @ 13:36:20 #47
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31112251
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 13:27 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Heb jij eigenlijk klitteband?
Ik heb vrienden die kunnen strikken en flow.
Die combi gaat goed.
  zondag 2 oktober 2005 @ 22:04:00 #48
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31127301
Met maat 44 op de meeste planken
Alles wat minder breed is dan 25.5cm in het midden kom ik zeker weten al niet op en zo veel boards zijn er nou ook weer niet breder dan dat. Zeker niet als ze ook nog eens lang genoeg moeten zijn en de goeie karakterestieken moeten hebben.
Alleen de grotere merken hebben nog wat keuze.

Ik kan echt niet op iets wat smaller is dan 25.5cm omdat ik dan problemen krijg met carven.

Ik snap dat 46 en 48 nog veel moeilijker is, maar snowboarden is nou eenmaal niet voor grote mensen. Kijk maar naar de pro's. Ik heb 2 of 3 pro's (in een overzicht van 100) zien staan met maatje 11. De rest allemaal kleiner.
  maandag 3 oktober 2005 @ 02:55:30 #49
71115 Rnej
I walk the line
pi_31135592
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:04 schreef Komakie het volgende:
Met maat 44 op de meeste planken
Alles wat minder breed is dan 25.5cm in het midden kom ik zeker weten al niet op en zo veel boards zijn er nou ook weer niet breder dan dat. Zeker niet als ze ook nog eens lang genoeg moeten zijn en de goeie karakterestieken moeten hebben.
Alleen de grotere merken hebben nog wat keuze.

Ik kan echt niet op iets wat smaller is dan 25.5cm omdat ik dan problemen krijg met carven.

Ik snap dat 46 en 48 nog veel moeilijker is, maar snowboarden is nou eenmaal niet voor grote mensen. Kijk maar naar de pro's. Ik heb 2 of 3 pro's (in een overzicht van 100) zien staan met maatje 11. De rest allemaal kleiner.
er is een burton pro rider die baron rijdt.. weet zo 123 niet meer wie...

maargoed...

I don't care.. uiteindelijk blijft een plank een plank en ik ben allang blij dat ik KAN boarden

maargoed.. ik ben vrij zwaar dus die brede planken krijg ik fluitend de bocht om, maar snap dat t voor lichtere mensen met schoenmaat kano vrij frustrerend is..
pi_31136911
Probleem is ook dat de meeste ontwikkelings$$$ ook in de pro-models gaat die allemaal 25 breed of minder.
De mid-wides die je kan krijgen zijn op 1 hand te tellen, je keuze is dan gewoon erg beperkt.

Kentaro: Ik heb btw tijd zat hoor, blue-tomato gedoe komt wel goed.
  maandag 3 oktober 2005 @ 10:32:03 #51
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31138872
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 02:55 schreef Rnej het volgende:

[..]

er is een burton pro rider die baron rijdt.. weet zo 123 niet meer wie...

maargoed...
hmm zou best kunnen. Ik heb het van een lijstje uit de transworld buyers guide van 2005. Daar stond die persoon niet in. Maar ja, daar stonden ook "maar" 101 riders in. Er zijn natuurlijk veel meer proriders en er moet toch wel 1 te vinden hebben met ongeveer dezelfde problemen als dat wij hebben `

Maar die stond daar dan weer net niet bij...

Die Baron is ook iets meer freestyle georiënteerd dan de Baron ES. Dat werd me ook vertelt bij Duyvestein.
quote:
I don't care.. uiteindelijk blijft een plank een plank en ik ben allang blij dat ik KAN boarden

maargoed.. ik ben vrij zwaar dus die brede planken krijg ik fluitend de bocht om, maar snap dat t voor lichtere mensen met schoenmaat kano vrij frustrerend is..
Ik ben ook niet zo licht hoor. Tenminste, 92kg vind ik niet echt licht voor iemand van 1.92m.
Ik heb nog nooit problemen gehad om een board de bocht om te krijgen. Ik rij op techniek en niet door me gewicht te gebruiken
maar als je 70kg bent en je moet op een 26.5cm board rijden dat is dat niet echt makkelijk nee

Anyway, feit is gewoon dat hoe breder het board, hoe langzamer je kantenwissel is. Dat kun je wel opvangen door een lichter board te maken maar ja, het blijft zo dat als het board smaller was geweest, het een nog snellere kantenwissel zou hebben.
Doe je verder niets aan maar goed
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 08:19 schreef Thermo het volgende:
Probleem is ook dat de meeste ontwikkelings$$$ ook in de pro-models gaat die allemaal 25 breed of minder.
De mid-wides die je kan krijgen zijn op 1 hand te tellen, je keuze is dan gewoon erg beperkt.

Kentaro: Ik heb btw tijd zat hoor, blue-tomato gedoe komt wel goed.
Het is gewoon ook lastig omdat nederlanders nou eenmaal grote mensen zijn en de meeste ontwikkeling in amerika gebeurd. Daar zijn de meeste mensen wat kleiner dus worden de meeste boards daar op af gesteld.

Mid-wides zit dan nog een beetje onwikkeling in zoals K2 met de Nemesis en de Recon. Die hebben het toch een erg snel board gemaakt voor grote voeten. Maar goed, het blijft een nadeel

En ach, ik hoef niet altijd de nieuwste technieken. Ik heb liever een board waarvan de techniek al bewezen is. Een board wat 2 of 3 jaar al in produktie is enzo. Hebben ze een jaartje de kans om alle shit eruit te halen
  maandag 3 oktober 2005 @ 12:13:32 #52
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31141274
Mijn plankje is trouwens echt TE sexy.
Ik moet dat ding nog elke dag een paar keer vastpakken om te kijken hoe vet hij wel niet is. Hij staat ook nog echt oprecht in de weg, waar de nidecker wel in het zicht stond, maar nooit in de weg. De Malolo vier keer per dag ergens anders zetten is gewoon leuk. Eind van de maand ga ik hem uitlaten. Ik kan niet wachten.
pi_31142717
Ik heb mijn nieuwe Burton Baron inmiddels afgesteld en droog getest, maar merk toch wel dat je rubbers van mijn straps veel rekken (zijwaardse speling) en dat ga ik waarschijnlijk in de bergen niet zo prettig vinden. Is daar eigenlijk wat aan te doen (andere rubbers, vaker boarden en de nieuwigheid eruit halen) of komt het bijvoorbeeld doordat ik geen Burton schoenen heb, maar Nitro's?
  maandag 3 oktober 2005 @ 14:33:29 #54
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31144877
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:11 schreef shilizous_88 het volgende:
Ik heb mijn nieuwe Burton Baron inmiddels afgesteld en droog getest, maar merk toch wel dat je rubbers van mijn straps veel rekken (zijwaardse speling) en dat ga ik waarschijnlijk in de bergen niet zo prettig vinden. Is daar eigenlijk wat aan te doen (andere rubbers, vaker boarden en de nieuwigheid eruit halen) of komt het bijvoorbeeld doordat ik geen Burton schoenen heb, maar Nitro's?
ik volg ff niet welke rubbers je bedoelt

Btw XL: Je begint echt steeds maffer te worden met je Malolo.
Maar eerlijk is eerlijk, de graphics op dat ding zijn vet
pi_31144982
en vooral dat handbuild tekst geval gebeuren is geil

Btw, hij heeft waarschijnlijk rubber op zijn straps , burton mensen die zijn leer gewend
pi_31145925
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 14:38 schreef Thermo het volgende:
Btw, hij heeft waarschijnlijk rubber op zijn straps , burton mensen die zijn leer gewend
Dat scheelt want het zijn ook Burton Cartels.
Het rubberige is het gedeelte waarmee je de bindingen strakker trekt (schakelgedeelte).
(vast aan de onderkant van je binding en verbind na het aantrekken het lere gedeelte dat over je voet geslagen wordt.) Dat is het deel dat mee rekt.
pi_31146075
dat is geen rubber maar plastic.

En dat vormt zich gewoon naar je voet. Niet zo'n probleem lijtk me.
pi_31146187
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:13 schreef Thermo het volgende:
dat is geen rubber maar plastic.

En dat vormt zich gewoon naar je voet. Niet zo'n probleem lijtk me.
Het probleem is dat het plastic uitrekt als er spanning op komt te staan, wat ervoor zorgt dat mijn board iets langzamer reageert..
  maandag 3 oktober 2005 @ 15:26:03 #59
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31146415
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:17 schreef shilizous_88 het volgende:

[..]

Het probleem is dat het plastic uitrekt als er spanning op komt te staan, wat ervoor zorgt dat mijn board iets langzamer reageert..
Dan moet je gewone strap scheef over je tenen doen. Is helemaal hip!
pi_31146654
Hij heeft capstraps op zijn cartels, flownerd

pi_31146966
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:36 schreef Thermo het volgende:

ik dacht al.... dat standje gaat pijn doen
pi_31147429
gaat iemand zondag naar Rotterdam ?!
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:13:30 #63
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31147615
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:17 schreef shilizous_88 het volgende:

[..]

Nooit last van gehad bij capstraps....
Misschien iets anders afstellen zodat hij wat strakker om je teen kan en dan niet meer kan uitrekken ofzo
Ik doe maar een voorstel want ik kan me het niet helemaal visualiseren...
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:14:39 #64
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31147639
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:06 schreef linebear het volgende:
gaat iemand zondag naar Rotterdam ?!
Wat is er in Rotterdam zondag?
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:16:19 #65
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31147671
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:36 schreef Thermo het volgende:

Oh ja... Dinges heeft die Nitro's
pi_31147785
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nooit last van gehad bij capstraps....
Misschien iets anders afstellen zodat hij wat strakker om je teen kan en dan niet meer kan uitrekken ofzo
Ik doe maar een voorstel want ik kan me het niet helemaal visualiseren...
hij heeft het met 'droog' boarden - dan lijkt altijd of je bindingen erg rekken. Je maakt dan namelijk geen hakken/tenen beweging.
pi_31147830
Word cup Big Air @ rotterdam zondag.
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:23:58 #68
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31147876
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:22 schreef Thermo het volgende:
Word cup Big Air @ rotterdam zondag.
Zaterdagavond wel een feestje in R'dam.
Denk echter dat ik daar niet naartoe kan, als het wel lukt is Big Air misschien ook wel aardig.
pi_31147897
Slide-Zoetermeer Presents Flatland contest 8 oktober
Slide Snow en Skateshop in Zoetermeer presenteert ism BoardStyle. HEIDI.COM. Dit Zwitserse skate, snow en surf wear merk is sinds kort te verkrijgen in Nederland, En hoe kan je een merk nou beter introduceren dan met een contest en een modeshow?

Aankomende 8 okober zal er in de Dorpsstraat in Zoetermeer een hele vette flatland contest gehouden worden waarbij er mooie prijzen te winnen zijn.

Ook zal er deze dag een modeshow gehouden worden met de kleding van Heidi.com en de kleding van Nikita, Dickies, Volcom enz enz, Ook Dragon zal brillen vertonnen tijdens deze mode show..

LEUK WEETJE....de modeshow zal gegeven worden door de BS en Slide teamriders...
De volgende riders zullen aantreden op de catwalk:

-Susan Reekers (BoardStyle, Board r us)
-Mathew Johola (BoardStyle, DownHill )
-Joey Blommaert (BoardStyle, Sessions, Permanent)
-Britte vd Pouw (BoardStyle, Slide, Ride, Heidi.com)
-Jean Pierre Frans (BoardStyle, Sessions, Permanent)
-Jennifer de Sera (BoardStyle, independent outlet, built to destroy, Heidi.com)

Inschrijvingen voor de contest zullen zijn vanaf 10 uur in de winkel van Slide in Zoetermeer. Contest start om 12 uur.

De modeshows zullen door de contest heen lopen vandaar dat er 2 pauzes zitten in de contest, zodat ook iedereen een beetje bij kan komen en zijn of haar tricks nog eens goed kan oefenen..De modeshows zullen zijn om 13.20 uur en om 15.20 uur.
Tevens zal in de winkel van Slide de gehele colectie Heidi.com van zomer 2005 en winter 2005/2006 te zien zijn (en te koop uiteraart) Bij aankoop van een Heidi.com tee of sweater krijg je een supervette wallet kado!!!

DUS ZORG DAT JE ERBIJ BENT OP 8 OKTOBER 2005 IN ZOETERMEER

Meer info? check www.slide-zoetermeer.nl of www.boardstyle.nl
pi_31148173
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:25 schreef shilizous_88 het volgende:
Bij aankoop van een Heidi.com tee of sweater krijg je een supervette wallet kado!!!
Gewoon portomonee klinkt niet streetslangy genoeg?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:37:44 #71
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31148240
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:35 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
pi_31148405
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:37 schreef XL het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Doe mij maar zo'n supervette wallet kado!
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_31148464
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:35 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Nee, Portemonnee klinkt beter.
pi_31148630
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:51 schreef Thermo het volgende:

[..]

Nee, Portemonnee klinkt beter.
Los van dat, .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 3 oktober 2005 @ 18:52:50 #75
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31151776
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:47 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Doe mij maar zo'n supervette wallet kado!
Zie je nu wel.
pi_31152323
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 18:52 schreef XL het volgende:

[..]

Zie je nu wel.
Ook ik ben niet onbereikbaar voor marketinggelul
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 3 oktober 2005 @ 19:21:02 #77
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31152622
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 19:11 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ook ik ben niet onbereikbaar voor marketinggelul
Ik ook niet.
Ik rijd Burton
pi_31152831
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 19:21 schreef XL het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Ik rijd Burton
Dat weet ik, vandaar ook de ook .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 3 oktober 2005 @ 21:43:38 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31157344
Waarom nou weer een world cup op zondag. Dan lig ik op me bed gaar te wezen van de dag ervoor
Anyway, die flatland is skateboarden geloof ik he. hmm ben ik niet zo'n fan van. Maar misschien ga ik wel ff kijken. Ik ken 1 van die gasten van Boardstyle en die heb ik al vet lang niet meer gesproken. En mij is altijd vertelt dat je vrienden in hoge plaatsen altijd te vriend moet houden

En natuurlijk die mega vette wallet die je krijgt bij aankoop van een sweater of shirt

Ik weet trouwens wel waarom ze wallet zeggen....
Ze stonden bij de drukkerij en toen was het zo van "ehm.... portemonnee he.... hoe schrijf je dat eigenlijk???"
"hey yo man! zet er gewoon wallet neer, das 10x makkelijker en veel chiller weet je"

[ Bericht 34% gewijzigd door Komakie op 03-10-2005 21:49:30 ]
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 00:11:19 #80
71115 Rnej
I walk the line
pi_31162602
over dat op techniek rijden enz...

ik rij ook op techniek, maar je kantenwissel is retesnel als je dus 130 weegt.. wat ik dus doe

dan is een plank niet gauw te breed.. met 90 kg kan ik me voorstellen dat je je er nog aan stoort maar daar heb ik dus geen last meer van
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 00:29:35 #81
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31163206
Ook jij hebt er last van dat je plank breder is.
Het is gewoon een feit dat je dan een minder snelle kantenwissel hebt. Dat heeft verder weinig met je gewicht te maken.
Stel je voor: Je hebt 2 boards met precies dezelfde eigenschappen. Alleen de een is breder dan de ander. Dan zal de smalste van de 2 nog altijd het snelste rijden.

Wat wel natuurlijk een voordeel is aan een breder board is het floaten in de puf. Maar op de piste en in het park is het nou eenmaal nadelig.

Of je je er aan stoort is wat anders. Ik heb er alleen een hekel aan als ik ergens in beperkt wordt met rijden. Of ik het verschil nou merk of niet. Het is soms ook iets tussen de oortjes.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:28:44 #82
71115 Rnej
I walk the line
pi_31178263
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 00:29 schreef Komakie het volgende:
Ook jij hebt er last van dat je plank breder is.
Het is gewoon een feit dat je dan een minder snelle kantenwissel hebt. Dat heeft verder weinig met je gewicht te maken.
Stel je voor: Je hebt 2 boards met precies dezelfde eigenschappen. Alleen de een is breder dan de ander. Dan zal de smalste van de 2 nog altijd het snelste rijden.

Wat wel natuurlijk een voordeel is aan een breder board is het floaten in de puf. Maar op de piste en in het park is het nou eenmaal nadelig.

Of je je er aan stoort is wat anders. Ik heb er alleen een hekel aan als ik ergens in beperkt wordt met rijden. Of ik het verschil nou merk of niet. Het is soms ook iets tussen de oortjes.
in verhouding staat er op mijn plank meer gewicht dan op een plank met een 1cm minder breedte

en je hebt wel een punt, ware het niet dat ik niet smaller kan rijden....

dus slomere kantenwissel merk ik echt niet
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 18:10:48 #83
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31180899
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:28 schreef Rnej het volgende:

[..]

in verhouding staat er op mijn plank meer gewicht dan op een plank met een 1cm minder breedte

en je hebt wel een punt, ware het niet dat ik niet smaller kan rijden....

dus slomere kantenwissel merk ik echt niet
That's what I said he
pi_31183376
Sorry dat ik de jongens van de slome kantenwissel even moet onderbreken maar ik zag deze Drake's bij de blauwe tomaat. op het eerste gezicht lijken het een soort van Flows maar de highback blijft overeind. Je heb alleen nog maar 1 strap ipv 2. Heel apart

dinsdag 4 oktober 2005 @ 19:41:05 #85
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31183593
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:34 schreef Kentaro het volgende:
Sorry dat ik de jongens van de slome kantenwissel even moet onderbreken maar ik zag deze Drake's bij de blauwe tomaat. op het eerste gezicht lijken het een soort van Flows maar de highback blijft overeind. Je heb alleen nog maar 1 strap ipv 2. Heel apart

[afbeelding]
Het zal wel net zo zwaar zijn als Flow
Rotzooi!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:56:02 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31185930
Vage bindingen idd
Ik vind ze er trouwens best strak uit zien. Ik snap alleen niet helemaal hoe het werkt. Ok hij zit met 1 strap vast, maar waar normaal je teenstrap zit, zit aan de ene kant wel een aansluiting maar aan de andere kant is hij los, maar er steekt wel wat uit.
Vaag
pi_31186138
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 20:56 schreef Komakie het volgende:
Vage bindingen idd
Ik vind ze er trouwens best strak uit zien. Ik snap alleen niet helemaal hoe het werkt. Ok hij zit met 1 strap vast, maar waar normaal je teenstrap zit, zit aan de ene kant wel een aansluiting maar aan de andere kant is hij los, maar er steekt wel wat uit.
Vaag
Dat touwtje ziet er vrij stevig uit, mss dat je dat touwtje met dat uitsteeksel aan kunt trekken, en dat aan de andere kant zeg maar de buckel van de strap zit om het aan de andere kant vast te maken. Beetje omslachtig, lijkt me zo.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:09:16 #88
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31186313
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:02 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Dat touwtje ziet er vrij stevig uit, mss dat je dat touwtje met dat uitsteeksel aan kunt trekken, en dat aan de andere kant zeg maar de buckel van de strap zit om het aan de andere kant vast te maken. Beetje omslachtig, lijkt me zo.
Als je de strap losmaakt zit dat touwtje nog vast. Je kunt dan die sok naar voor kieperen, je voet ertussen wroeten en dan die sok loslaten en vervolgens vaststrappen. Innovatie is toch net even wat anders dan iets anders nabouwen. Als ik het zo zie is het niet gemakkelijker, niet sneller, niet lichter dan Flow en vind ik de constructie twijfelachtig in degelijkheid. Dan moet er wel een mega-marketingverhaal komen wil je dat nog rechtbreien.
pi_31186419
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:09 schreef XL het volgende:

[..]

Als je de strap losmaakt zit dat touwtje nog vast. Je kunt dan die sok naar voor kieperen, je voet ertussen wroeten en dan die sok loslaten en vervolgens vaststrappen. Innovatie is toch net even wat anders dan iets anders nabouwen. Als ik het zo zie is het niet gemakkelijker, niet sneller, niet lichter dan Flow en vind ik de constructie twijfelachtig in degelijkheid. Dan moet er wel een mega-marketingverhaal komen wil je dat nog rechtbreien.
Breekt je touwtje, kun je je binding wegflikkeren, .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:15:26 #90
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31186503
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:12 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Breekt je touwtje, kun je je binding wegflikkeren, .
Misschien is het wel elastisch

Als de binding open is staat er waarschijnlijk weinig/geen spanning op.
pi_31186559
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:15 schreef XL het volgende:

[..]

Misschien is het wel elastisch

Als de binding open is staat er waarschijnlijk weinig/geen spanning op.
Als het elastisch is, wat is dan uberhaupt het nut van het touwtje?

Of board jij graag ook alleen maar met je grootste strap vast?

Ohnee, Flow .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:25:14 #92
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31186775
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:17 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Als het elastisch is, wat is dan uberhaupt het nut van het touwtje?

Of board jij graag ook alleen maar met je grootste strap vast?

Ohnee, Flow .
Als het een touwtje is, misschien inderdaad logischer....

Kan dan 'de ketting' eraf? Als het touwtje loskomt van het wieltje waar het omheen gaat?
Daarnaast doet het touwtje sterk afbreuk aan het instapcomfort.
pi_31187068
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:25 schreef XL het volgende:

[..]

Als het een touwtje is, misschien inderdaad logischer....

Kan dan 'de ketting' eraf? Als het touwtje loskomt van het wieltje waar het omheen gaat?
Daarnaast doet het touwtje sterk afbreuk aan het instapcomfort.
Volgens mij zijn we het er over eens. Het is een kutproduct.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:41:22 #94
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31187278
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:34 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Volgens mij zijn we het er over eens. Het is een kutproduct.
Het mooiste van alles, dat hebben we even bepaald zonder ook maar iets over die flutbinding op te zoeken. Gewoon op basis van onterechte aannames en onterechte vooroordelen. Al helemaal niet door de Drake site te bezoeken, zelfs de BlueTomato site niet bekeken.... Gewoon op basis van een foto en dan nog gewoon gelijk hebben ook. Mooi he....
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:45:14 #95
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31187395
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:09 schreef XL het volgende:

[..]

Niet lichter is weinig over te zeggen denk ik. Of heb je meer gegevens dan dat plaatje? Sneller en gemakkelijker lijkt mij ook niet nee. En de constructie heb ik ook een beetje mijn vraagtekens bij.

Misschien dat het in het eggie wel beter eruit ziet of dat wij de constructie niet goed vinden maar ik trek toch de conclusie:
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:34 schreef -Mzraki- het volgende:
Het is een kutproduct.
Drake
pi_31187400
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:41 schreef XL het volgende:

[..]

Het mooiste van alles, dat hebben we even bepaald zonder ook maar iets over die flutbinding op te zoeken. Gewoon op basis van onterechte aannames en onterechte vooroordelen. Al helemaal niet door de Drake site te bezoeken, zelfs de BlueTomato site niet bekeken.... Gewoon op basis van een foto en dan nog gewoon gelijk hebben ook. Mooi he....
Inderdaad, zijn wij even analytisch bezig. Waarschijnlijk nog overpriced troep ook.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:47:38 #97
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31187461
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:45 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Inderdaad, zijn wij even analytisch bezig. Waarschijnlijk nog overpriced troep ook.
Ik wed dat je er geen Wallet bij krijgt inderdaad!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:48:19 #98
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31187489
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:47 schreef XL het volgende:

[..]

Ik wed dat je er geen Wallet bijkrijgt inderdaad!
Ok nou is het bij mij definitief afgedaan.
Bindingen waar je geen wallet bij krijgt
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:31:27 #99
71115 Rnej
I walk the line
pi_31188800
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ok nou is het bij mij definitief afgedaan.
Bindingen waar je geen wallet bij krijgt
idd, kga mijn cartels terugbrengen.. ookal kreeg ik 10% korting
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:11:53 #100
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_31190202
Hee, waar kreeg jij 10% korting?

en belangrijker, kan ik die ook krijgen..

Maargoed, kga (weer..) zuipen, mzzls!
Life's like music, get the rhythm..
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:22:03 #101
71115 Rnej
I walk the line
pi_31190570
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:11 schreef NoComment het volgende:
Hee, waar kreeg jij 10% korting?

en belangrijker, kan ik die ook krijgen..

Maargoed, kga (weer..) zuipen, mzzls!
heb bij SW gewerkt (uitgifte) ... kreeg geen zomercontract...

ik naar verkoopdude: " ja dude, ik heb hier al zoveel geld neergelegd... en ik ga hier volgende winter toch weer werken.. maar ik wil NU cartels... en ik ben een arme student"

"nja ik kan er 200 van maken ipv 220, maar dat ist dan ook"

"pak maar in "

(normaal krijg je 15% korting als personeel daaro, maar ach )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')