quote:Op donderdag 29 september 2005 15:27 schreef ctrl_fuck het volgende:
.Ben&Jerry's Cookie Dough eten terwijl je een massage krijgt van een mooie blondine en Reservoir Dogs op de tv aan hebt
Homo.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:33 schreef innovative het volgende:
Tegen elkaar aan liggen na de seks, als hij me vast houdt en over mijn rug kriebelt... Voldaan en liefdevol...
Ik val inderdaad op mannen...quote:
Dat gebeurt je regelmatig?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:59 schreef Aneurism het volgende:
Of wanneer ze hem helemaal achterin haar huig stopt, je aankijkt en van je moet zeggen:
"mmwmmwmI mwmwmlove mwmwmwyour mwmwmwcock"
Laatst nog, het hele volkslied zonder tandafdrukken.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat gebeurt je regelmatig?
Tsk, deze vraag heeft echt niets in SEX te zoeken. Het gaat niet over seks.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De 'doelgroep' is mensen die sex hebben en die zitten volgens mij toch echt hier.
Timing is crucial, isn't it?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:11 schreef Insomaniac het volgende:
SEX-> GC
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:11 schreef Insomaniac het volgende:
SEX-> GC
kijk jij snapt het!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:59 schreef Aneurism het volgende:
Cmon, er is niets lekkerder dan sex.
Dat gevoel wanneer je een vrouw met mooie ronde billen naar beneden ziet zakken, haar grot der liefde over jouw mannelijkheid heen plaatst.
Er is gewoon niets lekkerder!.
Of wanneer ze hem helemaal achterin haar huig stopt, je aankijkt en van je moet zeggen:
Helemaal mee eens (maar dan vanuit vrouwelijk perspectief) Als je patat, door de sneeuw rijden of ijskoffie al lekkerder vind heb je duidelijk nog nooit goede sex gehad. Sex is gewoon überquote:Op donderdag 29 september 2005 17:59 schreef Aneurism het volgende:
Cmon, er is niets lekkerder dan sex.
Dat gevoel wanneer je een vrouw met mooie ronde billen naar beneden ziet zakken, haar grot der liefde over jouw mannelijkheid heen plaatst.
Er is gewoon niets lekkerder!.
helemaal niet mee eens (maar dan vanuit een snowboard perspectief) Als je sex lekkerder vind dan heb je duidelijk nog nooit een perfecte run door de puff gehad!quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Helemaal mee eens (maar dan vanuit vrouwelijk perspectief) Als je patat, door de sneeuw rijden of ijskoffie al lekkerder vind heb je duidelijk nog nooit goede sex gehad. Sex is gewoon über![]()
Ja, mee eens.. al kan weinig er aan tippen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:35 schreef erodome het volgende:
Als je zo nodig moet plassen dat je buik er pijn van doet, je met je benen over elkaar naar de wc toe struikeld en dan kan plassen, dat is lekkerder dan seks
Zo nu en dan een heerlijke truffel, chocolade truffel wel te verstaan, dat is zoooooooooo lekker
Of als je jeuk hebt op dat nare plekje op je rug, net dat ene plekje waar je net niet goed genoeg bij kan om eens lekker te krabben en dat iemand dan even voor je krabt, ohhhhhhhh de heerlijkheid
heroine schijnt 1000en kerren beter te zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 11:16 schreef wilwilwel het volgende:
er is NIKS beters als sex .. alleen maar dingen die wel goed zijn .. maar zeker niet beter dan sex
idd...quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:43 schreef Jean_Le_Blanc het volgende:
[..]
helemaal niet mee eens (maar dan vanuit een snowboard perspectief) Als je sex lekkerder vind dan heb je duidelijk nog nooit een perfecte run door de puff gehad!
(by the way, een orgasme van ca. 10 minuten is beter dan eentje van +/- 5 seconden
maar toegegeven, dat van ijskoffie en patat snap ik ook niet!)
Zolang jij nog niet een perfecte poederrun heb gereden weet je ook niet dat dat gewoon nog beter is dan sex. Don't get me wrong, sex is lachen, vet en mega lekker. Je moet met iets heel goeds aankomen wil het dat overtreffen (ehm, als het goed is natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Helemaal mee eens (maar dan vanuit vrouwelijk perspectief) Als je patat, door de sneeuw rijden of ijskoffie al lekkerder vind heb je duidelijk nog nooit goede sex gehad. Sex is gewoon über![]()
het is maar goed dat ik dan geregeld heb dat ik daar ook bij benquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:26 schreef anoukforza het volgende:
Een heerlijke nacht in de Westergasfabriek te Amsterdam op een goed technofeest vol met liefde, knuffels en xtc!
En nog een heleboel andere techno/electro whatever feesten op andere locatie's met hetzelfde toppubliek en vibe![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
het is maar goed dat ik dan geregeld heb dat ik daar ook bij ben
wij samen lekker knuffelen in de zaal en lekker op de tribune genieten van de showquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:43 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Die gevoelens zitten ontzettend diep en ik denk altijd met een huge smile en een verliefd hoofdje terug aan zulke nachten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+ nog 100000 andere superdingen zoals uiteraard dansenquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:45 schreef Paxlie het volgende:
wij samen lekker knuffelen in de zaal en lekker op de tribune genieten van de show
Zondag vind je de nacht vast onbetaalbaarquote:hoop dus dat het lukt, anders moet ik dik lappen voor een 2e hands kaartje
Euh ik heb het nooit over snowboarden gehad hoor (ik las iets over rijden door de sneeuw, óf het berichtje is ge-edit, óf ik heb het verkeerd gelezen -sorry dan- , ik had beter een ander voorbeeld kunnen nemen iig..)quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zolang jij nog niet een perfecte poederrun heb gereden weet je ook niet dat dat gewoon nog beter is dan sex. Don't get me wrong, sex is lachen, vet en mega lekker. Je moet met iets heel goeds aankomen wil het dat overtreffen (ehm, als het goed is natuurlijk)
je vergeet nog 1 ding:quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:51 schreef anoukforza het volgende:
[..]
+ nog 100000 andere superdingen zoals uiteraard dansengillen bij een vette plaat, tof dansen met andere mensen, chemistry met andere mensen...duimpjes in de lucht..handjes in de lucht..knuffels kusjes..en uiteindelijk met alle brakke maar toch ongelofelijk gelukzalige lichaampjes nog 1 maal roepen om de laatste plaat en dan..opnieuw
EN IJSJES VAN ONBEKENDE TOFFE MENSEN KRIJGEN
(precies op het moment dat je het zo graag wil..)
[..]
Zondag vind je de nacht vast onbetaalbaar![]()
nee, jij hebt nog nooit echt goed gesnowboardquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:16 schreef Kamose het volgende:
Snowboarden beter dan sex? Wie dat zegt is niet goed bij z'n hoofd. Of maagd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |