abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 september 2005 @ 15:02:56 #51
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_31027703
Ik denk toch dat ik Sex toch nummer 1 qua lekker vind
  donderdag 29 september 2005 @ 15:04:42 #52
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_31027760
De optimale smash slaan met squash of tennis..

Echt daar kan niks meer tegenop
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_31028091
wat ik het aller lekkerst vind:

Een heftig orgasme tijdens een goal van ajax gevolgd door de perfecte squash van hornykova. en daarna een banane split eten.
pi_31028320
ehmmm het aangezicht van me vriendin strippend ??
There comes a time every man needs a woman.Satisfy my soul.Touch me softly.Energize me.Take full control.Let my sweet love come a tumbling in.Discover new uprising.I'll push the wood,blaze the fire.Your love I desire.
pi_31028394
.Ben&Jerry's Cookie Dough eten terwijl je een massage krijgt van een mooie blondine en Reservoir Dogs op de tv aan hebt
.waarom zou je een punt nou weer achter de zin moeten zetten?
pi_31028737
of een big tasty van de mac
pi_31028775
pissen en poepen is wel lekker, maar niet lekkerder dan (goed uitgevoerde) sex... imho
Chocola heb ik het niet zo op... twee hapjes en dan... niet meer lekker.
Ijs is alweer beter, een magnum ofzo, maar goed, na 1 magnum is het ook wel weer leuk geweest, en sex wil ik wel 2 (keer) achter elkaar hebben!
Masturberen is soms lekkerder dan sex
And the druids turn to stone...
  Eindredactie Games donderdag 29 september 2005 @ 15:41:59 #58
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_31028802
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:27 schreef ctrl_fuck het volgende:
.Ben&Jerry's Cookie Dough eten terwijl je een massage krijgt van een mooie blondine en Reservoir Dogs op de tv aan hebt

sig
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_31029041
beter dan seks?
op mn snowboard door de maagdelijke sneeuw het eerste spoortje trekken...
Op zondag 4 december 2005 18:46 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Als jij bij mij alles onder schijt schiet ik je ook dood.
pi_31030369
Tegen elkaar aan liggen na de seks, als hij me vast houdt en over mijn rug kriebelt... Voldaan en liefdevol...
pi_31030748
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:33 schreef innovative het volgende:
Tegen elkaar aan liggen na de seks, als hij me vast houdt en over mijn rug kriebelt... Voldaan en liefdevol...
Homo. .
Ik ga naar huis.
pi_31031324
quote:
Op donderdag 29 september 2005 16:46 schreef nietzman het volgende:

[..]

Homo. .
Ik val inderdaad op mannen...

En als jij even verder keek dan je neus lang was, zou je zien dat ik een vrouw ben... Mét heteroseksuele relatie.
  donderdag 29 september 2005 @ 17:10:53 #63
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_31031449
Ik vrees dat niets beter is als goede seks met een goed voor- en na-spel. Met stip op 2: Pissen na een aantal pilsjes teveel.

En daarna komen de kleffe dingen zoals op zondag wakker worden terwijl het regent en je een hele dag niets hoeft, etc ...
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_31032884
Cmon, er is niets lekkerder dan sex.
Dat gevoel wanneer je een vrouw met mooie ronde billen naar beneden ziet zakken, haar grot der liefde over jouw mannelijkheid heen plaatst.

Er is gewoon niets lekkerder!.

Of wanneer ze hem helemaal achterin haar huig stopt, je aankijkt en van je moet zeggen:
"mmwmmwmI mwmwmlove mwmwmwyour mwmwmwcock"

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2005 18:00:50 ]
pi_31033048
quote:
Op donderdag 29 september 2005 17:59 schreef Aneurism het volgende:
Of wanneer ze hem helemaal achterin haar huig stopt, je aankijkt en van je moet zeggen:
Dat gebeurt je regelmatig?
pi_31033118
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat gebeurt je regelmatig?
Laatst nog, het hele volkslied zonder tandafdrukken.
pi_31033146
een heerlijke massage !!!! = heerlijkheid boven sex
pi_31033186
SEX-> GC
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_31033198
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

De 'doelgroep' is mensen die sex hebben en die zitten volgens mij toch echt hier.
Tsk, deze vraag heeft echt niets in SEX te zoeken. Het gaat niet over seks.

Je kan het met die gedachte beter naar OUD schoppen, daar hebben ze allemaal seks gehad.
In seks mogen ook rustig mensen komen die alleen ruk- of masturbeer-ervaring hebben, net als in PUB. Zelfs mensen die seksloos door het leven gaan hebben hier wel eens iets aan een topic toe te voegen, als het over frigiditeit gaat, of over geen behoefte hebben aan seks.

Maar dit topic heeft hier niets te zoeken imho.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_31033221
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:11 schreef Insomaniac het volgende:
SEX-> GC
Timing is crucial, isn't it?
twee violen en een trommel en een fluit
pi_31033234
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:11 schreef Insomaniac het volgende:
SEX-> GC
Goedzo!

*Op slotje wacht*
pi_31033246
de bodyrush van acid tijdens een concert van underworld
pi_31034156
KLAARKOMEN is lekkerder dan seks!
  donderdag 29 september 2005 @ 19:07:05 #74
71115 Rnej
I walk the line
pi_31034607
een maagdelijk poederveld berijden in het stralende zonnetje
pi_31034655
Wanneer ik op mijn knieen de kroeg uitkruip, nadat ik een dag lang heerlijk heb geskied, en daarna de hele avond heb gedronken op kosten van de barkeeper, en het blijkt dan ook nog eens te sneeuwen
O, en Thomy natuurlijk
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_31034925
Alles
pi_31057317
quote:
Dat gevoel wanneer je een vrouw met mooie ronde billen naar beneden ziet zakken, haar grot der liefde over jouw mannelijkheid heen plaatst.

kijk jij snapt het!
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:35:33 #78
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_31057778
Heerschende muziek.
Ijs koffie
Goede bak koffie (het liefst koffie verkeerd).
Heerschende film
Gegrilde kip.
Opgebakken macaroni
Macaroni met kaassaus.

En nee, ik ben geen maagd.
Sex is gewoon soms overrated.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_31061707
Elke rit met mijn citroën verslaat elke vorm van sex

nee, eigenlijk is er niks wat kan tippen aan sex maar het komt wel het meeste in de buurt.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_31061828
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:12 schreef bonke het volgende:
een goeie pot schijten
Vooral als je het langere tijd op hebt moeten houden
pi_31062520
quote:

Helemaal mee eens (maar dan vanuit vrouwelijk perspectief) Als je patat, door de sneeuw rijden of ijskoffie al lekkerder vind heb je duidelijk nog nooit goede sex gehad. Sex is gewoon über
pi_31062896
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 16:17 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Helemaal mee eens (maar dan vanuit vrouwelijk perspectief) Als je patat, door de sneeuw rijden of ijskoffie al lekkerder vind heb je duidelijk nog nooit goede sex gehad. Sex is gewoon über
helemaal niet mee eens (maar dan vanuit een snowboard perspectief) Als je sex lekkerder vind dan heb je duidelijk nog nooit een perfecte run door de puff gehad!

(by the way, een orgasme van ca. 10 minuten is beter dan eentje van +/- 5 seconden
maar toegegeven, dat van ijskoffie en patat snap ik ook niet!)
Op zondag 4 december 2005 18:46 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Als jij bij mij alles onder schijt schiet ik je ook dood.
pi_31063014
Ik ben het wel met TS eens. Een vet feest
tata!
pi_31063106
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:35 schreef erodome het volgende:
Als je zo nodig moet plassen dat je buik er pijn van doet, je met je benen over elkaar naar de wc toe struikeld en dan kan plassen, dat is lekkerder dan seks

Zo nu en dan een heerlijke truffel, chocolade truffel wel te verstaan, dat is zoooooooooo lekker

Of als je jeuk hebt op dat nare plekje op je rug, net dat ene plekje waar je net niet goed genoeg bij kan om eens lekker te krabben en dat iemand dan even voor je krabt, ohhhhhhhh de heerlijkheid
Ja, mee eens.. al kan weinig er aan tippen natuurlijk.
Ipv de truffel prefereer ik dan weer liever een grote patat met heeeel veel mayo, waar ik dan al een week naar verlangd heb en eindelijk mag verorbenen!

+ het voorspel, een lange aanloop naar sex. Dit kan soms ook beter zijn ,dan de seks zelf.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  vrijdag 30 september 2005 @ 17:52:39 #85
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_31063107
Beter dan sex:

* Snelle vibrator
* Indisch (vegetarisch) eten
* Reizen
* Zoenen en knuffelen
ha ha ha ha ha
pi_31063236
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:16 schreef wilwilwel het volgende:
er is NIKS beters als sex .. alleen maar dingen die wel goed zijn .. maar zeker niet beter dan sex
heroine schijnt 1000en kerren beter te zijn
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  vrijdag 30 september 2005 @ 17:59:47 #87
71115 Rnej
I walk the line
pi_31063326
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 17:43 schreef Jean_Le_Blanc het volgende:

[..]

helemaal niet mee eens (maar dan vanuit een snowboard perspectief) Als je sex lekkerder vind dan heb je duidelijk nog nooit een perfecte run door de puff gehad!

(by the way, een orgasme van ca. 10 minuten is beter dan eentje van +/- 5 seconden
maar toegegeven, dat van ijskoffie en patat snap ik ook niet!)
idd...

ik ga ff de heren van het centrale snowboardtopic hierheen sturen
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:12:54 #88
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31065279
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 16:17 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Zolang jij nog niet een perfecte poederrun heb gereden weet je ook niet dat dat gewoon nog beter is dan sex. Don't get me wrong, sex is lachen, vet en mega lekker. Je moet met iets heel goeds aankomen wil het dat overtreffen (ehm, als het goed is natuurlijk )

Die dingen van patat en ijskoffie of een vet feest ofzo, dat snap ik ook niet. Maar dat zal aan mij liggen want die mensen beleven dat anders dan ik. Feit is gewoon dat er hier niet zo heel erg veel mensen zullen zijn die weten wat de perfecte poederrun is. Dus ook niet begrijpen wat het betekent en het voelt, maar een impressie....:

Het is een prachtige dag. Gisteren is er iets meer dan 50cm sneeuw gevallen op de toch al zo goede gepakte laag sneeuw. Het idee dat je straks zwevend door die sneeuw heen gaat bekruipt je en geeft je al een lekker gevoel van binnen.
Je komt bovenaan de berg en stapt uit de lift. Je doet je snowboard uit en hiked naar het hoogste punt van de berg. Als je daar aan komt en op het topje van de berg staat (bij het kruis) kijk je om je heen en zie je alle bergen om je heen. Geweldig uitzicht.
Als je dan naar de afdaling kijkt, zie je precies waar je op hoopte. Er is nog helemaal niemand je voor geweest.
De afdaling heeft precies de goeie hoek, zuidhelling (dus goeie sneeuw) en net een verse laag sneeuw.
Als je goed uitgerust bent van de hike, doe je je snowboard onder en dan begint het ultieme genot!
Eerst moet je een stukje traverseren maar dan ligt het veld helemaal voor je open.
Je maakt prachtige lange bochten. Terwijl je de bodem van de sneeuw niet voelt en dus een beetje op je achterste been moet staan om je board boven de sneeuw uit te houden. Ondertussen gaat alles heerlijk soepel en zo perfect vloeiend dat je het bijna zelf niet kan geloven. Je hart gaat ondertussen te keer want als je valt heb je wel een probleem. Zo ga je door totdat je aan het einde komt van het poederveld. Je duikt de bomen in en wacht daar op je vrienden die niet als eersten durfden. Adrenaline stroomt door je lichaam en ondertussen gaat er het meest geweldige gevoel door je heen dat je ooit gevoelt hebt. Alsof je de hele wereld verslagen hebt!

Het is moeilijk uit te leggen als je het nooit ervaren hebt denk ik....

Sex is lekker, maar perfecte poeder is nog lekkerder
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_31065642
Een heerlijke nacht in de Westergasfabriek te Amsterdam op een goed technofeest vol met liefde, knuffels en xtc!

En nog een heleboel andere techno/electro whatever feesten op andere locatie's met hetzelfde toppubliek en vibe
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:28:22 #90
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_31065692
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:26 schreef anoukforza het volgende:
Een heerlijke nacht in de Westergasfabriek te Amsterdam op een goed technofeest vol met liefde, knuffels en xtc!

En nog een heleboel andere techno/electro whatever feesten op andere locatie's met hetzelfde toppubliek en vibe
het is maar goed dat ik dan geregeld heb dat ik daar ook bij ben
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_31066151
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:28 schreef Paxlie het volgende:

[..]

het is maar goed dat ik dan geregeld heb dat ik daar ook bij ben
Die gevoelens zitten ontzettend diep en ik denk altijd met een huge smile en een verliefd hoofdje terug aan zulke nachten
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:45:58 #92
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_31066226
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:43 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Die gevoelens zitten ontzettend diep en ik denk altijd met een huge smile en een verliefd hoofdje terug aan zulke nachten
wij samen lekker knuffelen in de zaal en lekker op de tribune genieten van de show

hoop dus dat het lukt, anders moet ik dik lappen voor een 2e hands kaartje
pi_31066369
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:45 schreef Paxlie het volgende:
wij samen lekker knuffelen in de zaal en lekker op de tribune genieten van de show
+ nog 100000 andere superdingen zoals uiteraard dansen gillen bij een vette plaat, tof dansen met andere mensen, chemistry met andere mensen...duimpjes in de lucht..handjes in de lucht..knuffels kusjes..en uiteindelijk met alle brakke maar toch ongelofelijk gelukzalige lichaampjes nog 1 maal roepen om de laatste plaat en dan..opnieuw

EN IJSJES VAN ONBEKENDE TOFFE MENSEN KRIJGEN (precies op het moment dat je het zo graag wil..)
quote:
hoop dus dat het lukt, anders moet ik dik lappen voor een 2e hands kaartje
Zondag vind je de nacht vast onbetaalbaar
pi_31066390
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:12 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zolang jij nog niet een perfecte poederrun heb gereden weet je ook niet dat dat gewoon nog beter is dan sex. Don't get me wrong, sex is lachen, vet en mega lekker. Je moet met iets heel goeds aankomen wil het dat overtreffen (ehm, als het goed is natuurlijk )
Euh ik heb het nooit over snowboarden gehad hoor (ik las iets over rijden door de sneeuw, óf het berichtje is ge-edit, óf ik heb het verkeerd gelezen -sorry dan- , ik had beter een ander voorbeeld kunnen nemen iig..)

Ik heb nog nooit gesnowboard en ga het ook nooit doen want ik ben zo'n stuntel dat ik toch wel met mn hele lijf in het gips eindig, dat jullie het lekker vinden, okeej, dan duik ik 't bed iig weer in en wens ik jullie veel plezier
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:55:28 #95
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_31066484
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 19:51 schreef anoukforza het volgende:

[..]

+ nog 100000 andere superdingen zoals uiteraard dansen gillen bij een vette plaat, tof dansen met andere mensen, chemistry met andere mensen...duimpjes in de lucht..handjes in de lucht..knuffels kusjes..en uiteindelijk met alle brakke maar toch ongelofelijk gelukzalige lichaampjes nog 1 maal roepen om de laatste plaat en dan..opnieuw

EN IJSJES VAN ONBEKENDE TOFFE MENSEN KRIJGEN (precies op het moment dat je het zo graag wil..)
[..]

Zondag vind je de nacht vast onbetaalbaar
je vergeet nog 1 ding:

jij die super enthousiast komt vertellen waar je een bepaalde plaat van kent
pi_31066577
Dat zeg ik, gillen bij een vette plaat
pi_31067116
Snowboarden beter dan sex? Wie dat zegt is niet goed bij z'n hoofd. Of maagd.
Ruler of the Two Lands, Guardian of Maät, United with Amon
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:19:06 #98
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_31067175
sex
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:21:46 #99
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_31067250
een ferrari enzo @ 10000 toeren
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:24:16 #100
71115 Rnej
I walk the line
pi_31067311
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:16 schreef Kamose het volgende:
Snowboarden beter dan sex? Wie dat zegt is niet goed bij z'n hoofd. Of maagd.
nee, jij hebt nog nooit echt goed gesnowboard

trouwens, ieder z'n passie

we zeggen toch niet dat snowboarden sex met mijlen verslaat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')