`quote:
Ik heb ook zoietsquote:Op donderdag 29 september 2005 11:10 schreef nectarientje het volgende:
op mijn rug gekrabt worden!
In een brievenbus.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:57 schreef Oksel het volgende:
Met stip op 1;
- Pissen als je dronken bent. Dat is ZO lekker.
waar en hoe maakt niet zoveel uitquote:
De 'doelgroep' is mensen die sex hebben en die zitten volgens mij toch echt hier.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:18 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
goh wat een sex onderwerp is dit...![]()
ook wel in de rest van het forum hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De 'doelgroep' is mensen die sex hebben en die zitten volgens mij toch echt hier.
In PUB niet zo. Vandaar de schop.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ook wel in de rest van het forum hoor
HAHAHAHA.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:36 schreef Apekoek het volgende:
Ik schijt altijd in jou brievenbus.
Dat lijkt haast op een orgasmequote:Op donderdag 29 september 2005 11:22 schreef Pilldriver het volgende:
ik ga ook voor pissen als je echt zo ontzettend hard moet dat je het gevoel hebt dat je blaas gaat knappen, heerlijk
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De 'doelgroep' is mensen die sex hebben en die zitten volgens mij toch echt hier.
Ik wil dit toch even finetunen: pissen als je dronken bent na het drinken van tig biertjes en eigenlijk al een uur moet, en al een halfuur door de stad waggelt op zoek naar een beschikbare muur, maar je voortdurend politieagenten ziet rondlopen op zoek naar overtreders van het verbod op wildplassen, en dan eíndelijk een achterafsteegje vindenquote:Op donderdag 29 september 2005 10:57 schreef Oksel het volgende:
Met stip op 1;
- Pissen als je dronken bent. Dat is ZO lekker.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 29 september 2005 12:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik kan helemaal niks bedenken. Worden allemaal wel lekkere dingen opgenoemd hier maar sex stijgt er voor mij ver bovenuit
die fascinatie van vrouwen voor chocola - of nog erger, van die figuren die winkelen vergelijken met sex - kan ik echt niet begrijpen.. ja tis lekker maar zo bijzonder is het toch niet..)
Beter dan sex?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:18 schreef Westlife-fan het volgende:
Een doelpunt of goed uitgevoerde panna bij voetbal.
Hij is een Westlife fan, en als anale seks niet je ding is kan ik me voorstellen dat een doelpunt dan bevredigender is dan seks.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:24 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Beter dan sex?
mag ik er dan vanuit gaan dat jij nog nooit sex gehad hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |