Erg faag, maar wel weer leuk die kleine secrets in de eps.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hmm, interessant, heb net dat stukje gespeeld op hoogste contrast en brightness, en dat teken staat op de staart van de haai
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat die txt niet meer werkt kneus.
We zegt dat ik zeik. Was gewoon een geintje. Chill dude.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee, jij moet niet zeiken over iets waar ik ook niks aan kan helpen.
nee dat lijkt maar zoquote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef Symer het volgende:
Is het hetzelfde kantoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door b00ny op 29-09-2005 17:00:23 ]
De vraag was dan ook retorisch bedoeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Symer op 29-09-2005 17:02:24 (spoilertags) ]
Dat is de juiste instelling!quote:Op donderdag 29 september 2005 16:05 schreef b00ny het volgende:
Symer, ik wil het er nog niet eens over hebbenI know noothing...
Je wordt hartelijk bedankt!quote:Op donderdag 29 september 2005 15:56 schreef b00ny het volgende:
Jammer dat we al weten dat die mensen met die knotsjes de andere helft van het vliegtuig zijn door die kut trailer. Je zag die vrouw waarmee Jack praatte begin vorige aflevering (en in S1) en jawel, die zat helemaal achterin.
Dames en heren, het grote verhaal gaat nu pas beginnen.. nu hebben we 2 kampen..
Niet zo huilen joh. Een beetje spoiler is het einde van de wereld niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je wordt hartelijk bedankt!
Ik vliegensvlug die preview uitzetten door meteen geluid uit te pleuren en op alt+f4 te drukken, lees ik het alsnog hier
lijkt er sterk op dat je ervan baalt dat jij het gezien hebt, dus moet je er maar voor zorgen dat je niet de enige bent..
Quote het ook nog lekker even een keerquote:Op donderdag 29 september 2005 16:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je wordt hartelijk bedankt!
Ik vliegensvlug die preview uitzetten door meteen geluid uit te pleuren en op alt+f4 te drukken, lees ik het alsnog hier
lijkt er sterk op dat je ervan baalt dat jij het gezien hebt, dus moet je er maar voor zorgen dat je niet de enige bent..
Nouja, vroeger toen ik 24 nog op Yorin keek, zapte ik ook altijd weg voor de trailer. Ik denk dat veel TV-kijkers dat ook doen.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:58 schreef b00ny het volgende:
mja..excuses, zal er ff spoilertag van maken..
maar het werd wel gewoon op de ABC uitgezonden..alle Amerikanen hebben het sowieso gezien.. geen ramp, geen spoilers, ik heb de eigenschap snel conclusies te trekken
Dat maakte de hele aflevering goedquote:kate had trouwens inkijk tot aan dr navel in die schacht.
Ik dacht eerder aan een selfdestruct-timer: als-ie niet op tijd de code intikt, ontploft de boel.quote:Zou die Desmond een of ander experiment zijn hoelang mensen het uit kunnen houden onder de grond bij een nucleaire aanval ofzo? Het leek wel of er een soort van wekker afging (de luidsprekers gingen piepen), waarna hij zo snel mogelijk die getallen in moet voeren om aan te geven dat ie nog leeft ofzo
Ik heb het plaatje iets lichter gemaakt:quote:Op donderdag 29 september 2005 17:49 schreef RemcoDelft het volgende:
... Dat logo op die haai (?) kan ik niet vinden, dat zal wel aan m'n kleurinstellingen liggen dan...
Jammer? neee man.. nu kun je zelf kijken wanneer je wilt, zonder reclame in betere kwaliteit en zonder net5 logo.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:14 schreef FoXje het volgende:
Toch is het jammer dat we dit allemaal moeten downloadenOk, Net5 zendt het uit, maar die zijn nog in seizoen 1 !
Jin zat ook nog half vastgebonden...quote:Overigens denk ik niet dat 'the others' waar Jin het over had, 'the others' van Rousseau zijn,
maar gewoon de rest van de passagiers
Die kop erbijquote:Op donderdag 29 september 2005 19:59 schreef b00ny het volgende:
ff puberaal doen
[[url=http://img119.imageshack.us/img119/1914/tepel4qh.th.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:28 schreef tonks het volgende:
Als je op fok gaat kijken naar de topic 4 8 15 16 23 42, zijn dit allemaal topics in feedback.. wat hebben de cijfers met fok te maken? is danny locke?!.
Wow, inderdaad! Dat kantoor kwam me al gigantisch bekend voor.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef Symer het volgende:
Dat kantoor waar Michael, Susan en die advocaten zaten kwam me bekend voor...
Hier zit Claire voor haar kind:
[[url=http://img153.imageshack.us/img153/562/lost1109zi.th.jpg]afbeelding][/url]
Hier zit Michael voor zijn kind:
[[url=http://img153.imageshack.us/img153/5553/lost2020uo.th.jpg]afbeelding][/url]
Is het hetzelfde kantoor?
Vond ik ook een beetje vreemd ja. Maar voor Desmond was Jack gewoon waarschijnlijk iemand waar hij ooit mee gepraat had. Voor Jack was dat gesprek veel belangrijker. Dus daarom herkende Jack hem misschien wel maar andersom niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:50 schreef splendor het volgende:
Misschien krijgen we volgende week weer een korte flashback te zien waarin we zien hoe jin daar terecht kwam en waarom hij kon ontsnappen. Misschien met behulp van... en daarom zit ze nu... (lees de spoilers maar..).
Wat ik ook vreemd vind, waarom was desmond niet verrast om jack te zien? Het leek wel of hij hem niet herkende.
viel me ook gelijk op bij het kijkenquote:Op donderdag 29 september 2005 18:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik heb het plaatje iets lichter gemaakt:
[[url=http://img84.imageshack.us/img84/4538/logohaai1bq.th.jpg]afbeelding][/URL]
en dat stripboek met die ijsbeer wat walt zat te lezen..quote:Op donderdag 29 september 2005 22:30 schreef RemcoDelft het volgende:
Walt kreeg inderdaad een ijsbeer van z'n vader (als klein jochie)...... maakt de Walt-verzon-de-ijsbeer-theorie wel beter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik trouwens de enige die denkt dat ´him` wel eens Walt zou kunnen zijn?
Ik kan gewoon niet wachten op volgende week.
[ Bericht 6% gewijzigd door Lonewolf2003 op 30-09-2005 01:23:31 ]
Wat ik versta is: What did once someone say together somewhere?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lekkere aflevering. Al wist je natuurlijk hoe het `hatch´verhaal ging eindigen. Was het toch interessant om te zien hoe Locke en Kate gevangen werden genomen. Ondertussen weten we ook weer iets meer over Desmond. Hij denkt dus om één of de andere reden dat de wereld niet meer bestaat. Is bang voor een ziekte op het eiland. Heeft een computer met een teller, waarvan we de functie nog niet precies weten. Is alleen beneden. Wacht op iemand, maar op wie en waarom.
Weet iemand al wat Desmond eigenlijk zegt tegen Locke net nadat Locke toegeeft ´him´ te zijn? Ik heb het een paar keer herhaalt, maar kan het echt niet verstaan.
Ik maak er "What did one snowman say to the other snowman" vanquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat ik versta is: What did once someone say together somewhere?
Wtf?!quote:What did one snowman say to the other snowman?
Can you smell carrots!
Volgens deze en deze sites heb je gelijkquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:57 schreef KastaNopa het volgende:
[..]
Ik maak er "What did one snowman say to the other snowman" van.
*edit*
Even op gegoogled en:
[..]
Wtf?!
Dit keer zat er eentje aan het einde van de aflevering.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:52 schreef dapluiz het volgende:
Waar halen jullie die lost trailers vandaan ?
Dit kan ik echt niet begrijpenquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Het was weer een opvullertje hoorWanner zenden ze nou eens iets uit waarin daadwerkelijk wat gebeurd wat ECHT met het verhaal te maken heeft
quote:Op vrijdag 30 september 2005 02:57 schreef KastaNopa het volgende:
[..]
*edit*
Even op gegoogled en:
[..]
Wtf?!
Dude cmon, ze doen het al vanaf eps 1 season 1. Eerst maken ze een episode, met een GTST einde ( eigenlijk zijn alle eps net GTSTquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:11 schreef FOKke-H het volgende:
[..]
Dit kan ik echt niet begrijpen![]()
Wil je alle antwoorden in een aflevering ofzo![]()
Vond hem TOPcan't wait till next week
![]()
Ik denk dat Hurley 'him' is, omdat hij ook obsessed is met die nummersquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat ´him` wel eens Walt zou kunnen zijn?
Eu dude, dan kijk je nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dude cmon, ze doen het al vanaf eps 1 season 1. Eerst maken ze een episode, met een GTST einde ( eigenlijk zijn alle eps net GTST) en vervolgens wacht je een week op de ( waarschijnlijke anti-) climax van wat er nou ging gebeuren en wat doen ze ? Ze bekijken de vorige episode vanuit een ander perspectief
Dikke lul 3 bier dus. Want je weet nog net zoveel als een week van te voren. Ze moeten er niet zon soapy accent aan geven, dat verneukt het echt gigantisch. Verder krijg ik er een beetje Dragonball Z neigingen van ( voor de mensen die het gevolgd hebben ) Opzich een leuk concept maar door het TE langdradige gezeik en het uitrekken van gebeurtenissen over 5 - 10 episodes kan ik er niet lang naar kijken
my 2 cents
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:53 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Ik denk dat Hurley 'him' is, omdat hij ook obsessed is met die nummers![]()
Ik kijk alleen nog maar om erachter te komen hoe ze zich hier uit gaan lullenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:21 schreef FOKke-H het volgende:
[..]
Eu dude, dan kijk je nietIk vind het geweldig
quote:On its original airing this episode scored 22.66 million viewers for ABC, easily winning the night among network in total viewers and a 9.4/23 among adults 18-49.
Quote: Is the world still out there?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:21 schreef TC03 het volgende:
Waaruit maken jullie op dat Desmond denkt dat de wereld vergaan is ofzo?
Ohja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:45 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Quote: Is the world still out there?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:37 schreef Takemenow het volgende:
En om mijn post nog mooier af te sluiten:
[afbeelding]
![]()
![]()
oeh een beetje snijdende critiek op het "oh zo vernieuwende" lost ? Face it, het is zo, het is gewoon een soapserie. Don't get me wrong, het is de beste soapserie die ik ooit gezien heb ( eigenlijk de enigequote:Op vrijdag 30 september 2005 14:13 schreef moomoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
SuperFruitig: ik weet dat dit een forum is en dat je je mening mag uiten, maar volgens mij zit er niemand op te wachten.
Als je alleen maar kan zeikenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:58 schreef matthijst het volgende:
Pfff, dacht je dat ze in S1 het oprekken al wel maximaal hadden uitgebuit.
Gaan ze goddomme in S2 afleveringen dubbel doen, vanaf een ander perspectief, lekker creatief... Kenkerhippies zijn het.....
Naja, uit de voorstukjes te zien volgende week eindelijk actie...
Benieuwd hoeveel kneuzen ze aan het eind van het seizoen nog over hebben die die laatste stink ep in de bioscoop zullen gaan bekijken
Ik denk ook dat Hurley het isquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:53 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Ik denk dat Hurley 'him' is, omdat hij ook obsessed is met die nummers![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:42 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Hurley het isik ben benieuwd hoe die(hurley) daar gekomen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zag ik ook al ^^ Zouden ze dat over het hoofd hebben gezien? Want zoiets is natuurlijk makkelijk weg te halen voor een beetje film-editorquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:02 schreef Darklight het volgende:
je ziet ook een bootje, linksbovenin
[afbeelding]![]()
Threshold = goudquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:10 schreef Boondock_Saint het volgende:
@SuperFruitig: Noem mij eens een serie waarbij jouw kritiek niet van toepassing is.
Enige die ik kan bedenken is 24, maar zelfs daar vind ik dat ze soms opvulafleveringen hebben.
Er is door Lost weer een hele hype ontstaan rond 'mysterieuze' series en de budgetten voor dat soort series rijsen weer de pan uit. Ik ben getipt door iemand voor de volgende titels:
- Invasion
- Surface
- Threshold
Ik heb er nog niks van gezien, dus don't shoot the messenger, maar bij mij staan ze al in de queue. Ik laat wel weten of ik het wat vind
Die zag ik ook! En ik ging uit van een film-foutje, anders zouden de vlotbewoners hem wel gezien hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:02 schreef Darklight het volgende:
je ziet ook een bootje, linksbovenin
[afbeelding]
Ah, is dit het Lost-dickriders topic dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je alleen maar kan zeiken. kan je ook gewoon optyfen, kee?
Klopt, S1 was het al snel net zo kut.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:12 schreef Molluck het volgende:
Maar in S1 was het precies hetzelfde, afleveringen waarin helemaal niets gebeurde, of iets totaal anders (ik noem bijv. die 'waarzegger' van Claire) en daarna opeens een heleboel nieuwe ontwikkelingen, dat jij die op dat moment misschien anders hebt meegemaakt wil niet zeggen dat ze de serie aan het verkloten zijn nu je wel net als alle Amerikanen telkens een week moet wachten
- Invasionquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:10 schreef Boondock_Saint het volgende:
Er is door Lost weer een hele hype ontstaan rond 'mysterieuze' series en de budgetten voor dat soort series rijsen weer de pan uit. Ik ben getipt door iemand voor de volgende titels:
- Invasion
- Surface
- Threshold
Ik heb er nog niks van gezien, dus don't shoot the messenger, maar bij mij staan ze al in de queue. Ik laat wel weten of ik het wat vind
Zo!, Inderdaad, wat een vage zooi wordt me dat... Leek me eerst de leukste van deze 3 nieuwe series....quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:03 schreef XxxPimxxX het volgende:
- Threshold
1e aflevering was super goed, heel erg spannend. 2e aflevering werd al wat minder, en aflevering 3 sloeg echt totaal nergens op.
Open er een topic over en rot hier op als je Lost toch maar kut vind, doeiquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:06 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zo!, Inderdaad, wat een vage zooi wordt me dat... Leek me eerst de leukste van deze 3 nieuwe series....
Supernatural nog wel de moeite waard.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:10 schreef Darklight het volgende:
[..]
Open er een topic over en rot hier op als je Lost toch maar kut vind, doei
Of jij heb een gaar korte termijngeheugen of je probeert je eigen mening in iemands kont te duwen .quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
![]()
Wat een jankbekkies hier...
Ik vind dat ze die serie veels te lang oprekken, had allemaal makkelijk in 1 seizoen afgerond kunnen worden... Wil niet zeggen dat ik het niet meer kijk, want nu wil ik weten waar al die onzin voor nodig is ook.
Dat jij schijnbaar zo'n simpel zieltje bent die zich jarenlang met dezelfde onzin laat vermaken is jouw probleem lijkt me![]()
Ah, 24 duurt langer dan 1 seizoen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:22 schreef Darklight het volgende:
Geen enkele serie duurt 1 seizoen, de makers hebben van te voren gezegd dat het meerdere seizoenen zou duren, en ze weten al hoe het afloopt met iedereen
En jij bent diegene die simpel is, klagen maar toch kijken
quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:24 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Of jij heb een gaar korte termijngeheugen of je probeert je eigen mening in iemands kont te duwen .
In allebei de gevallen werkt het niet , Het is zelfs irritant , Jij vind het niet leuk ok prima.. meld het 1 keer en ga dan fietsen stelen ofzo .
Ik reageer op al die Lost-nerdjes die er niet tegen kunnen als je "hun" serie afzeikt.quote:meld het 1 keer en ga dan fietsen stelen ofzo .
Gevalletje van korte termijngeheugen dus aangezien je weer reageert .quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:28 schreef matthijst het volgende:
[..]
[..]
Ik reageer op al die Lost-nerdjes die er niet tegen kunnen als je "hun" serie afzeikt.
Waar staat je fiets?
Ik zag wel iets links boven sawyers schouder maar ik ging er vanuit dat dat het eiland was dat iets later in beeld kwam.quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Die zag ik ook! En ik ging uit van een film-foutje, anders zouden de vlotbewoners hem wel gezien hebben.
Idd, lost haters motte oprotte. Dit is een topic voor Lost loversquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:10 schreef Darklight het volgende:
[..]
Open er een topic over en rot hier op als je Lost toch maar kut vind, doei
Nee dat is teveel 'spiritueel' gedoe. Dat zal het niet zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:55 schreef Wally__ het volgende:
Even een theorie van mij (klopt misschien niks van):
Desmond heeft een soortgelijk probleem als Hurley: hij brengt ongeluk. Desmond was een x aantal afleveringen terug te zien terwijl hij Jack tegenkwam bij het hardlopen in een stadion. Jack viel op de trap waarop ze aan het omhoog rennen waren (ongeluk?).
Desmond is gek geworden van zijn ongeluk icm die nummers en heeft besloten zich in te graven op een onbewoond eiland. De enige manier om van het ongeluk af te komen is door Hurley 'him' te vinden. Met die nummers heeft hij hem gelokt en daardoor is het vliegtuig gecrashed
Maargoed, zoiets denk ik![]()
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:15 schreef matthijst het volgende:
Wil niet zeggen dat ik het niet meer kijk, want nu wil ik weten waar al die onzin voor nodig is ook.
16 jaar geleden.... Post misschien vlakbij het eiland? rond het tijdstip waarop de french chick is begonnen met het uitzenden van haar signal? (was ook al zo'n 16 jaar bezig toch...)quote:FLASHBACK: Hurley is standing at the receptionist's desk at a hospital. He is asking to see a patient named Leonard. He argues with the nurse. He notices a janitor climbing a ladder to change a light bulb. The ladder is wobbling. Just as he reaches out for the light bulb, Hurley yells at him and tells him not to do that right now. A doctor walks by and recognizes Hurley. He agrees to let him see Leonard. Hurley sits down at a table in the recreation room. Leonard is playing Connect Four and mumbling "the numbers" over and over again. Hurley says he needs information. "What do the numbers mean?" Hurley keeps asking even though Leonard will not answer. Leonard just keeps repeating the numbers. Hurley says he thinks the numbers did something to win when he used them to win the Lottery. Leonard stops immediately and can't believe what he has heard. "You've opened the box. It won't stop. You've got to get away from them or it won't stop!" Hurley asks Leonard where he got the numbers. He says he heard them when he was working with Sam Toomey in Kalgoorlie, Australia.
----skip----
FLASHBACK: There is a small house in the middle of the desert of Kalgoorlie. Hurley asks the woman who answers the door if the house belongs to Sam Toomey. She says the she is his wife and Hurley asks to speak to him. She says she would like to speak to him too but he died four years ago. She invites Hurley in. Hurley learns that Leonard served with Sam in the US Navy years ago. Sam heard a voice repeating the numbers while they were serving at a naval listening post monitoring the South Pacific. That was 16 years ago. A few years later, Sam used the numbers to win a local fair contest and a lot of money. After that, things started to go wrong for Sam and his family. Same thought the numbers were behind the bad luck so he decided to move out into the desert so no one else would get hurt. Hurley asks Mrs. Toomey is Sam succeeded in stopping the bad luck. "Yep. He put a shotgun in his mouth and pulled the trigger." Hurley tells her that he thinks he is under the same curse. Mrs. Toomy won't hear it. "You make your own luck, Mr. Reyes. You're looking for an excuse that doesn't exist."
Goed gevonden, maar die franse chick zond als het goed is niet die nummers uit toch? maar een nummer wat steeds optelde waardoor ze konde uitrekenen hoelang dat bericht al werd herhaald.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:47 schreef Miguel het volgende:
Hmm... Dat is misschien nog wel interessant!
-----opgezocht------
e01s18-numbers
[..]
16 jaar geleden.... Post misschien vlakbij het eiland? rond het tijdstip waarop de french chick is begonnen met het uitzenden van haar signal? (was ook al zo'n 16 jaar bezig toch...)
Die zender zond oorspronkelijk de nummers uit, maar Rousseau heeft het bericht gewist en hem veranderd in het huidige bericht dat dus al 16 jaar speeltquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:57 schreef splendor het volgende:
[..]
Goed gevonden, maar die franse chick zond als het goed is niet die nummers uit toch? maar een nummer wat steeds optelde waardoor ze konde uitrekenen hoelang dat bericht al werd herhaald.
Klinkt als verstoppertje spelen... Net als Desmond!quote:...so he decided to move out into the desert so no one else would get hurt.
Indeed! De bron van de evil numbers is dus uitgeschakeld.quote:Die zender zond oorspronkelijk de nummers uit, maar Rousseau heeft het bericht gewist
[ Bericht 28% gewijzigd door Ace1 op 30-09-2005 23:02:05 ]
[/quote][/url]quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:47 schreef Ace1 het volgende:]http://members.home.nl/stijn.teh.man/kut.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat dharma, ik denk dat de verklaring naar de Boeddhistische richting gaat (iets in de richting van eeuwig leven/wedergeboorte) maar het begrip dharma is heel groot en kan verschillende kanten opgaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:15 schreef Wuder het volgende:
Iemand al speculatie/ideeen wat dat bedrijf/logo van Desmond nou precies is?
Hé ja, de tekst zou inderdaad op Desmond kunnen slaan. Nog wat regels:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:10 schreef Molluck het volgende:
"You've gotta make your own kind of music. Sing your own special song "
Het eiland is blijkbaar een soort van zendinstallatie, het zond die nummers uit, wat ze ook mogen betekenen en wat de functie ook is. Je zou dit als 'your own kind of music' kunnen zien...
"Make your own kind of music. Even if nobody else sings along"
Desmond denkt dus duidelijk dat hij alleen op de wereld is, dus er is niemand to sing along...
Daar hadden we het vorige deel al over en het klinkt heel aannemelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:39 schreef Legally_Brunette het volgende:
Die magneet waar Jack mee te maken kreeg in de hatch, zou dat de oorzaak kunnen zijn van het fout functioneren van het kompas van Locke in seizoen 1?
Het enige wat ik verzinnen, is dat het natuurlijk wel hele toepasselijke muziek is voor iemand die in zijn eentje ergens zit opgesloten. En het dus snel aanspreekt bij hem en zijn lievelingsnummer wordt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:10 schreef Molluck het volgende:
Leuk om te zien dat heel de internet community geobsedeerd is door Mama Cass Elliot - Make Your Own Kind Of Music.
Maar ben ik de enige die denkt dat dit nummer een diepere betekenis heeft? Ze moesten iets ouds hebben, dus ze hadden maar een beperkte keuze, maar ik denk dat dit nummer wel degelijk vanwege de tekst is uitgekozen.
Het eiland is blijkbaar een soort van zendinstallatie, het zond die nummers uit, wat ze ook mogen betekenen en wat de functie ook is. Je zou dit als 'your own kind of music' kunnen zien...
Desmond denkt dus duidelijk dat hij alleen op de wereld is, dus er is niemand to sing along...
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:06 schreef Sai het volgende:
Ik weet niet of 'ie al gepost is want ik loop een aflevring achter en durf het topic niet door te lezen, maar dit filmpje is tè hip:
http://homepage.mac.com/mprieve/.Public/lost.mpg
Wat een mega vaag filmpje, is opgenomen ten tijde van de crash? Een jaar geleden dus, wat moeten we er nu mee...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:06 schreef Sai het volgende:
Ik weet niet of 'ie al gepost is want ik loop een aflevring achter en durf het topic niet door te lezen, maar dit filmpje is tè hip:
Is opgenomen als reclamespot voor de nieuwe uitzendingen op Channel 4. Wat we er nu mee moeten? Ervan genieten natuurlijk! Ik vind het in ieder geval een verschrikkelijk cool filmpje. En Portishead is altijd tof natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:12 schreef Miguel het volgende:
[..]
Wat een mega vaag filmpje, is opgenomen ten tijde van de crash? Een jaar geleden dus, wat moeten we er nu mee...
cool filmpjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:06 schreef Sai het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:57 schreef KastaNopa het volgende:
[..]
*edit*
Even op gegoogled en:
[..]
Wtf?!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:32 schreef RemcoDelft het volgende:
Sai ==> niet de moeite om te downloaden, totaal zinloos filmpje.
Helemaal mee eens, vind het ook een geweldige scene de beide keren met die muziek. Echt goed gemaakt! Leuk nummer ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:10 schreef Molluck het volgende:
Leuk om te zien dat heel de internet community geobsedeerd is door Mama Cass Elliot - Make Your Own Kind Of Music.
Maar ben ik de enige die denkt dat dit nummer een diepere betekenis heeft? Ze moesten iets ouds hebben, dus ze hadden maar een beperkte keuze, maar ik denk dat dit nummer wel degelijk vanwege de tekst is uitgekozen.
Inderdaad.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:50 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, vind het ook een geweldige scene de beide keren met die muziek. Echt goed gemaakt! Leuk nummer ook![]()
-edit-
Nee joh, echt 70's volgens mij.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:57 schreef eperon het volgende:
Wat me ook opviel in 202 (Locke loopt hatch in) is dat er een lava-lamp staat! dat zijn toch vrij moderne dingen?
Een vliegtuigcrash voel je NIET als aardbeving 500 meter verder......... Je zou het kunnen horen, maar niet voelen! Vergelijk het maar met een zware vrachtwagen die langskomt, veel meer is het niet. En op 500 meter afstand merk je dat niet.quote:De 'hatch'beving die je ziet wordt dan niet toegeschreven aan de dynamiet, maar aan bijvoorbeeld de vliegtuigcrash.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:15 schreef Wuder het volgende:
Iemand al speculatie/ideeen wat dat bedrijf/logo van Desmond nou precies is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.darkhorizons.com/news05/051003a.phpNothing lasts forever but the certainty of change
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:00 schreef JohnHannibalSmith het volgende:Damn!!! je hebt gelijk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou een goede grap zijn als de eilandbewoners de enige overlevenden zijn en dat de rest van de wereld door het een of ander (aliens, dodelijk virus, meeroken:) is uitgeroeid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Het zou best een goeie grap zijn als ze over 2 dagen allemaal gered worden van het eiland!! Iedereen gered, mysterie ontrafelt, einde serie!
Zou allebei een heel slechte grap zijn... Ga maar gauw weg....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het zou een goede grap zijn als de eilandbewoners de enige overlevenden zijn en dat de rest van de wereld door het een of ander (aliens, dodelijk virus, meeroken:) is uitgeroeid.
Ja, da's waar. Maar dan nog, gewoon een aflevering om het echte Lost-gevoel weer eens te laten zien zou wel stoer zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:27 schreef moomoo het volgende:
ja, en dan de volgenda dag weer door gigabytes aan klachtenposts heenwaden zeker. ik heb er ook geen probleem me, hoewel het verhaal natuurlijk wel gewoon verder moet gaan, maar de klachten zouden de serieuze talk zo overspoelen.
Wat was er met de rook dan??quote:Op donderdag 29 september 2005 22:07 schreef Sqall het volgende:
Ik vraag me af of de makers van Lost al die hints in de afleveringen stoppen, met in het achterhoofd houdend de kijkers die via de PC kijken (de downloaders dus)...
Woorden die achteruit gezegd worden, details die je alleen kunt zien door het beeld te bewerken (logo op haai, rook dat mensen meesleept), etc.
Hoe moet je anders al die hints uizoeken, zeker niet door het 1x op tv te kijken...![]()
Dat wordt volgens mij ook door niemand beweerd. Het gaat over of de mensen met knuppels die Jin gevangen hadden genomen"the other" of de andere passagiers zijn. Niemand beweert tot nu toe dat de others de andere passagiers zijn. Maar we zullen het snel genoeg weten. Of niet, de serie kennende.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:58 schreef djenneke het volgende:
Ik denk niet dat the others de andere overlevenden zijn. Rousseau is er bang van, en ze hoort hun stemmen (net als Shannon in het bos) en ik geloof niet dat een stel overlevenden voor de lol mensen in het bos, waar ze zelf met een crash zijn beland, gaan zitten bang maken...
Okee, in dat geval, denk ik dat er inderdaad nog overlevenden zijn (ik herinner me een Ana-Lucia, die flirtte met Jack in een van de laatste episodes van het 1e seizoen, in een flashback vlak voor het vertrek van het vliegtuig), en dat dat niet de mensen met die knuppels zijn. Dat leek me eigenlijk best duidelijk uit het voorstuk van vorige week...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat wordt volgens mij ook door niemand beweerd. Het gaat over of de mensen met knuppels die Jin gevangen hadden genomen"the other" of de andere passagiers zijn. Niemand beweert tot nu toe dat de others de andere passagiers zijn. Maar we zullen het snel genoeg weten. Of niet, de serie kennende.
Als het andere overlevenden zijn, is het niet gek dat je Jin gevangen namen... Hij spreekt tenslotte geen Engels, dus voor de zekerheid zeg maarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:58 schreef djenneke het volgende:
Ik denk niet dat the others de andere overlevenden zijn. Rousseau is er bang van, en ze hoort hun stemmen (net als Shannon in het bos) en ik geloof niet dat een stel overlevenden voor de lol mensen in het bos, waar ze zelf met een crash zijn beland, gaan zitten bang maken...
DIe plattegrond is gemaakt na aflevering 1 en toen wisten ze dat soort dingen nog niet. Er wordt ook gesproken over de ruimte 'achter' de ramen maar we weten nu dat daar lampen staan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:16 schreef Gremen het volgende:
Op die plattegrond staat niet eens de ruimte waar kate in werd opgesloten. (met al dat eten)
Of kijk ik nu te snel?
Yep, ik zit nu te kijken, maar het wordt steeds ergerquote:
Brrrr, als ik dit zo zie dan mijd ik dit topic tot ik de aflevering gezien hebquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:01 schreef Symer het volgende:
WOW! Geweldige aflevering!![]()
Er wordt gewoon een vrachtwagen vol antwoorden over je heen gestort!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.censuur :O
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede aflevering.
2000 light years from home
Pff, valt best mee hoor. Geluid liep nog geen seconde achter bij mij, viel amper op...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:11 schreef phileine het volgende:
Is dit misschien behulpzaam voor dat synchronisatieprobleem? (Heb het zelf nog niet uitgeprobeerd)
Een heel seizoen al dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:04 schreef endr0me het volgende:
vreemd, op nieuwsgroepen staan een 303 EN 304 ?
.. 2 afleveringen ? al geleaked ?
Mijn gok is dat ze al te maken hebben gehad met anderen (the others hoogstwaarschijnlijk), omdat ze al bewapend waren. En als dat zo is lijkt het mij dat ze geen risico nemen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Merkie ==> Maar als ze door andere overlevenden gevangen zijn genomen, wat is dan de reden DAT ze gevangen zijn genomen? Het lijkt mij dat ze dat wel zouden begrijpen, en na enig overleg niet in een kooi gooien maar vooral overleggen?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tri State. Tri State. !
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:12 schreef _Supreme het volgende:Waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel typisch van die teller.
locke die gewoon al meteen dwangmatig die teller wil resetten
Lijkt inderdaad behoorlijk op een psychologisch experiment.Jupiler is goed
In de preview aan het einde zag je dat, en nog een leuke scene met kate.. dat beloofd wat.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:44 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Waar?
Maar wel typisch van die teller.
locke die gewoon al meteen dwangmatig die teller wil resetten
Lijkt inderdaad behoorlijk op een psychologisch experiment.
Ik geloof dat ze de volgende aflevering gewoon weer vrij zijn. Wat dat voor nieuwe verhaal lijnen gaat brengen ben ik benieuwd naar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Merkie ==> Maar als ze door andere overlevenden gevangen zijn genomen, wat is dan de reden DAT ze gevangen zijn genomen? Het lijkt mij dat ze dat wel zouden begrijpen, en na enig overleg niet in een kooi gooien maar vooral overleggen?!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:18 schreef Gekkehenkie.de.gekste het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze de volgende aflevering gewoon weer vrij zijn. Wat dat voor nieuwe verhaal lijnen gaat brengen ben ik benieuwd naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.censuur :O
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seriously!?
Komt nog wel terug, in aflevering s2e1 hadden jack en kate het er heel even over: ze hebben het beiden gezien!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Waar is het geheimzinnige monster naartoe
We weten nog niet eens of ze wel echt bestaan! (besefte ik opeens)quote:Waar zijn the others
Misschien hebben ze de kennis niet? of kan dat systeem dat helemaal niet aan (het is wel een computer uit 1980 he?!)quote:Waarom bakken die einsteins niet gewoon een loop voor het invoeren van die code
Ja, dat vroeg ik me ook al af. Jack kreeg ook geen antwoord van Desmond over waar dat voedsel vandaan kwam.quote:Waarom wordt er in het filmpje dat ze kijken totaal niet gesproken van het ondergaan van de wereld maar over een project ( en het dus na 20 jaar echt geen HOL meer boeit dat er niemand meer de code invoert ( blijkbaar zijn de opdrachtgevers het ook vergeten )
Die is er vandoor gegaan, maar komen we vast nog wel eens tegen...quote:Waar is die franse chick met het hele ziekte gebeuren
Hij weet eigenlijk ook niet wat er gaat gebeuren... daarom maar zover mogelijk van het luik vandaan?quote:Waarom rent die schotse gast weg als hij toch zeker weet dat "de wereld" vergaatBesides, waar wou hij naartoe rennen, het is niet zo dat je van het eiland af kan
Komt vast nog wel... Ze houden het allemaal nog erg gesloten inderdaad, maar dat maakt het nou juist zo spannend...quote:Waar is de hele geheimzinnige sfeer van het eiland ( ik refereer aan de ijsbeer uit eps 2 ofzo )
Wat een mongool ben jij. Dat zijn dingen die nog moeten blijken he.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Waar is het geheimzinnige monster naartoe
Waar zijn the others
Waarom bakken die einsteins niet gewoon een loop voor het invoeren van die code
Waarom wordt er in het filmpje dat ze kijken totaal niet gesproken van het ondergaan van de wereld maar over een project ( en het dus na 20 jaar echt geen HOL meer boeit dat er niemand meer de code invoert ( blijkbaar zijn de opdrachtgevers het ook vergeten )
Waar is die franse chick met het hele ziekte gebeuren
Waarom rent die schotse gast weg als hij toch zeker weet dat "de wereld" vergaatBesides, waar wou hij naartoe rennen, het is niet zo dat je van het eiland af kan
Waar is de hele geheimzinnige sfeer van het eiland ( ik refereer aan de ijsbeer uit eps 2 ofzo )
Plotholes plotholes plotholes...
Ik wil me even aansluiten bij deze opmerking.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij. Dat zijn dingen die nog moeten blijken he.
Dat er inderdaad een organisatie achter zit en dat het voortkomt uit een of ander experiment. Veel mensen hadden al een vermoeden, maar nu is het dus echt duidelijk. En ook is er wat inzicht gegeven in de organisatie die erachter zit en is duidelijk waar het logo voor staat.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:17 schreef kastanova het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar ik vond het een behoorlijke suffe aflevering.
Ik bedoel; er was beloofd dat er in episode 3 veel duidelijk zou worden, maar wat is er dan in godsnaam duidelijk geworden?
A1. Het "monster" was een beveiligingssysteem. Ook was het met een staaf dynamiet bewerkt nadat het in het gat verdwenen was. Dat gat zag er DIEP uit. De hatch ook. Ik zie een samenhang! Misschien was het wel een beveiligingssysteem om de hatch te bewaken!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Q1. Waar is het geheimzinnige monster naartoe
Q2. Waarom bakken die einsteins niet gewoon een loop voor het invoeren van die code
Goh ja, wat een onthulling...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:20 schreef Wepeel2 het volgende:
Dat er inderdaad een organisatie achter zit en dat het voortkomt uit een of ander experiment.
Tja, leuk filmpje was het, maar weten we nu wiets meer over het eiland ofzo?quote:Veel mensen hadden al een vermoeden, maar nu is het dus echt duidelijk. En ook is er wat inzicht gegeven in de organisatie die erachter zit en is duidelijk waar het logo voor staat.
Tot nu toe vond ik het nog wel redelijk boeiend allemaal, maar als dit dan dé verrassende aflevering met antwoorden moest voorstellen, vrees ik voor de rest van het seizoenquote:Ik vind dat er wel redelijk veel verteld is. De truc is om elke keer net genoeg weg te geven en ik vind dat ze daar dit seizoen erg goed in slagen.
1. De "others" infiltrant was toch doodgeschoten in seizoen 1, die lui in die motorboot kwamen niet uit de lucht vallen, zwangere miep werd ook echt ontvoerd... Genoeg hints om te weten dat er "anderen" rondlopen! Nu nog weten hoe&wat ze daar doen! Het kan ook met de drugssmokkelaars te maken hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:02 schreef djenneke het volgende:
1. We weten nog niet eens of ze wel echt bestaan! (besefte ik opeens)
2. Ja, dat vroeg ik me ook al af. Jack kreeg ook geen antwoord van Desmond over waar dat voedsel vandaan kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pffffft wat een mysteries
censuur :O
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:48 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef RemcoDelft het volgende:
Theorie van http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=1950 :Lijkt me een beetje raar, dat ze dan de mensen uit het experiment niet gewoon terughalen. Die laat je dan toch niet gewoon maar zitten voor een 15/16 jaar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het trouwens wel met Kasta eens. Er is niet zoveel onthuld. We weten nog niets over die cijfers, we weten nog niets over de "toevalligheid" van samenkomst van de mensen die op het eiland crashen.
We weten nu eigenlijk alleen dat er iig nog een andere overlevende is (Ana-Lucia) die samen met anderen werkt (misschien wel meer overlevenden, maar misschien ook wel "the others". Verder weten we dat er een experiment werd uitgevoerd in de hatch, nou dat hadden we vorige aflevering ook al wel door. Ik hoop toch op een beetje meer actie en verhaal volgende week...I'm just a Soul whose Intentions are Good
Die is toch dood? Dat bedoelde hij hoor? Ik kon het ook niet zo goed verstaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:04 schreef splendor het volgende:
Wat was nu de werkelijke reden dat desmond op het eiland was? Mijn engels is goed maar ik hoor niet goed dus ik heb veel moeite om alles te verstaan.
Ik hoorde iets van een bootrace? en om de een of andere vage reden kwam hij op het eiland terecht en daar liep hij iemand (een vriend meen ik?) tegen het lijf en toen ineens bleef ie daar maar om samen met hem die knop in te drukken tot die vriend dood ging? Waar is die vriend eigenlijk?
De astro lamp (later lavalamp genaamd) werd toch echt al in 1965 op de markt gebracht...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:02 schreef splendor het volgende:
Het blijft alleen raar waarom hij een lavalamp heeft.Die hadden ze écht nog niet in 1980..
Ik vrees steeds meer dat er gewoon geen zinnige antwoorden komen.... "Raadsels" verzinnen is geen kunst, maar als er gewoon geen antwoorden bestaan, is dat (na afloop van de serie) een enorme afknapper... Maar tot die tijd hebben ze kijkcijfers. Ik wacht afquote:Ik ben het trouwens wel met Kasta eens. Er is niet zoveel onthuld. We weten nog niets over die cijfers, we weten nog niets over de "toevalligheid" van samenkomst van de mensen die op het eiland crashen.
Ja hij het ook over "zijn wereld", oftewel niet de hele wereld. Alleen dat kleine stukje wat hij als zijn wereld was gaan beschouwen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Waarom rent die schotse gast weg als hij toch zeker weet dat "de wereld" vergaatBesides, waar wou hij naartoe rennen, het is niet zo dat je van het eiland af kan
Ik hoop ook gewoon dat dit het laatste seizoen is, omdat het anders te lang rekken wordt. En ik wil wel gewoon antwoorden. Anders word ik boos...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik vrees steeds meer dat er gewoon geen zinnige antwoorden komen.... "Raadsels" verzinnen is geen kunst, maar als er gewoon geen antwoorden bestaan, is dat (na afloop van de serie) een enorme afknapper... Maar tot die tijd hebben ze kijkcijfers. Ik wacht af
Had ik niet gedacht maar ik geloof je metteenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
De astro lamp (later lavalamp genaamd) werd toch echt al in 1965 op de markt gebracht...
Desmond zit er pas 3 jaar. Kelvin (of Calvin, weet ik veel) zat er al veel langer, maar ja, die is dus dood.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:22 schreef splendor het volgende:
[..]
Had ik niet gedacht maar ik geloof je metteen
Dan neem ik bij deze ook aan dat hij er echt al 15? jaar zit, heel lang in ieder geval..
dat zeg ik tochquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:28 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij heeft Desmond toch echt gezegd dat hij daar al 3 jaar zat hoor?
Klopt.. dit was nummer 3 van de 6 als ik het goed gezien heb.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:01 schreef ImPrEzA het volgende:
Wat ik me ineens bedenk... volgens dat filmpje waren er meerdere bunkers, toch?
Nee man. Ik kan moeilijk wachten tot volgende week. Laat staan kerst! Het is ook leuk om nadat je de aflevering hebt gezien om er over te discussieren op de verschillende fora.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:38 schreef RemcoDelft het volgende:
En dan is nu de tijd aangebroken om Lost-afleveringen te gaan sparen!
Met de kerst of zo een dagje Lost kijken
Wie doet er mee?
Wat betekent dit voor volgende dan? Ik was niet echt tevreden met de versie dat ik deze week heb gekekenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:58 schreef PirE het volgende:
Voor de fans van LOL-releases, hun PROPER is uit. Hij zal zo wel via de verschillende circuits beschikbaar zijn.
Klopt ja, ze ging dus onderzoek doen naar de vreemde magnetische veld, dat werd waargenomen op een bepaalde gedeelte van het eiland ofzo. Magnetisme ---> Stemmetjes?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:19 schreef Wuder het volgende:
Trouwens, dat bedrijf deed toch iets met magnetische velden ofzo?
Hij deed mee aan een of andere "solar challenge" als ik me goed herriner, een soort race rond de wereld in een bootje met alleen zonnenergie oid, hij zij ook in de flashback dat ie aan het trainen was voor een "race around the world" toch ? En er zat geen vriend, maar gewoon een medewerker van Dharma waarvan ze collega al dood was, dus daarom ging hij hem maar helpen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:04 schreef splendor het volgende:
Wat was nu de werkelijke reden dat desmond op het eiland was? Mijn engels is goed maar ik hoor niet goed dus ik heb veel moeite om alles te verstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat iedereen het voorstukje wel had gezien inmiddels, of zijn er mensen die het bewust niet kijken?
[ Bericht 16% gewijzigd door splendor op 07-10-2005 11:29:59 ]-
Dat vrouwtje was 60+ en die neger ziet er wel erg veel jonger uit. Lijkt me niet waarschijnlijk dus.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:06 schreef rthls het volgende:
Goede episode
Ik denk dat die neger de man van dat vrouwtje is, die vorig seizoen zei dat haar man nog leefde
Ehhh Disney is toch de producer?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:32 schreef eperon het volgende:
die site van de hanso foundation is dus vet nep, met terms of use van disney.
Ik vond ze er qua leeftijd wel ongeveer even oud uitzien eigenlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat vrouwtje was 60+ en die neger ziet er wel erg veel jonger uit. Lijkt me niet waarschijnlijk dus.
Die deja-vû over hoe Swayer aan het pistool kwam was wel erg grappig vond ik. Ging (bijna) precies zo als de eerste keer in het oerwoud.
Dharma is een boedistische leer die staat voor het verlengen en extra genieten van je leven misschien hebben we eerder met dit project te maken, tenminste er was vrij veel van Dharma te vinden op google...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:22 schreef Capetown het volgende:
Op die Hanso Site staan de overige projecten:
The Hanso Life-Extension Project
Hij zal wel een spion van the others zijn ofzo. Zoiets gok ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:00 schreef djenneke het volgende:
Welnee, Jin kon natuurlijk allang engels (denk ik). Ik ben alleen benieuwd waarom hij het zolang verborgen heeft gehouden...
Er zijn mensen die niet de trailer kijken dus spoilers lijken me hier op hun plaats.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:00 schreef djenneke het volgende:
Welnee, Jin kon natuurlijk allang engels (denk ik). Ik ben alleen benieuwd waarom hij het zolang verborgen heeft gehouden...
Dat is ook wel weer heel erg ver gezocht. Het is veel simpeler denk ik. Jin wou aan zijn schoonvader ontsnappen. Dus die heeft ook al wel een cursusje gevolgd ergens. Ik denk dat hij het verborgen heeft gehouden, omdat hij dacht nog wel snel gevonden te worden. Hij wilde ook zo weinig mogelijk contact met de andere overlevenden, en al helemaal dat Sun zo min mogelijk contact maakte. Nu het toch wel duidelijk is, dat die redding niet, of iig nog lang niet, komt, geeft hij die houding maar op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij zal wel een spion van the others zijn ofzo. Zoiets gok ik.![]()
Dat zou kunnen, maar er waren al eerder 'noodsituaties' waarbij Engels wel makkelijk was geweest. Bijvoorbeeld toen The Others Sawyer en Michael pakten, en toen ze in die gevangenis gegooid werden, en toen die bootgasten Walt kwamen halen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer heel erg ver gezocht. Het is veel simpeler denk ik. Jin wou aan zijn schoonvader ontsnappen. Dus die heeft ook al wel een cursusje gevolgd ergens. Ik denk dat hij het verborgen heeft gehouden, omdat hij dacht nog wel snel gevonden te worden. Hij wilde ook zo weinig mogelijk contact met de andere overlevenden, en al helemaal dat Sun zo min mogelijk contact maakte. Nu het toch wel duidelijk is, dat die redding niet, of iig nog lang niet, komt, geeft hij die houding maar op.
(spoilers lijken me niet meer nodig aangezien hier al tig keer te lezen valt dat Jin Engels praat)
Het plaatje zegt me niets, te ver af en compleet de verkeerde hoek, maar als dat waar zou zijn!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[afbeelding]
Of draaf ik dan weer door
Tot nu toe heeft hij waarschijnlijk nog hoop gehad dat ze gered zouden worden. En was bang dat als hij Engels zou spreken, zijn schoonvader dan daarna achter zijn plannen zou komen. Waarschijnlijk gebeurt er iets volgende aflevering waardoor hij die hoop op redding volledig opgeeft. Of misschien toen de boot werd vernietigd ofzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar er waren al eerder 'noodsituaties' waarbij Engels wel makkelijk was geweest. Bijvoorbeeld toen The Others Sawyer en Michael pakten, en toen ze in die gevangenis gegooid werden, en toen die bootgasten Walt kwamen halen...Ik denk dat hij dan al lang Engels had gesproken.
Een spion is misshcien ook ver gezocht, 't was meer een suggestie.
Wie weet hoe groot zijn twijfel toen wel niet wasquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar er waren al eerder 'noodsituaties' waarbij Engels wel makkelijk was geweest. Bijvoorbeeld toen The Others Sawyer en Michael pakten, en toen ze in die gevangenis gegooid werden, en toen die bootgasten Walt kwamen halen...Ik denk dat hij dan al lang Engels had gesproken.
Een spion is misshcien ook ver gezocht, 't was meer een suggestie.
Juist wel man. Heerlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:30 schreef terrestrial het volgende:
Ik vond deze aflevering ook een beetje tegenvallen. Niet qua hoeveelheid antwoorden maar meer waar het verhaal lijkt heen te gaan. Ik houd niet van phychologische onzin..
Als ik Jin "Everything's going to change" hoorz eggen, dan zou ik denken dat hij een gevorderde Engels-spreker is. 'Everything' is namelijk een stuk moeilijker om uit te spreken dan 'blindfold', en z'n uitspraak is prima. Dat'ie misschien niet op het woord kan komen is mogelijk, maar aan z'n uitspraak ligt het nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:19 schreef djenneke het volgende:
Sun's engels is ook niet heel goed, dus dat van hem zal ook wel niet heel goed zijn...
Dat viel mij ook op. Niet zozeer dat ie engels sprak, maar dat het vloeiend engels was. Zijn vrouw sprak lang niet zo goed engels.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als ik Jin "Everything's going to change" hoorz eggen, dan zou ik denken dat hij een gevorderde Engels-spreker is. 'Everything' is namelijk een stuk moeilijker om uit te spreken dan 'blindfold', en z'n uitspraak is prima. Dat'ie misschien niet op het woord kan komen is mogelijk, maar aan z'n uitspraak ligt het niet
Dat kan ook gewoon 'per ongeluk' zijn. Die acteur spreekt in het echt namelijk accentloos Engels. Dan kan het moeilijk zijn om 'gebrekkig' Engels te spreken...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:49 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. Niet zozeer dat ie engels sprak, maar dat het vloeiend engels was. Zijn vrouw sprak lang niet zo goed engels.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef RemcoDelft het volgende:
Theorie van http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=1950 :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om even hier op terug te komen. Het zouden niet dezelfde symbolen zijn, op die 'haai' staat geen zwaan. Die zwaan staat dus symbool voor Installation 03 (het lijkt Halo wel) en dat andere dus voor die Hanso Corporation? Dat wil dus zeggen dat er nog wel degelijk activiteit is rond het eiland"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:06 schreef Molluck het volgende:
[..]Drie jaar geleden was er nog een Kelvin, de vraag is eigenlijk meer, hoe lang die er dan al was. We weten slechts dat zijn vervanger niet op kwam dagen... terwijl er iedere 570 dagen een vervanger zou komen... Desmond is geen vervanger, maar slechts een passant... Ik vraag me af of die ijsbeer ook niet ergens een merkteken heeft/had...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]
Om even hier op terug te komen. Het zouden niet dezelfde symbolen zijn, op die 'haai' staat geen zwaan. Die zwaan staat dus symbool voor Installation 03 (het lijkt Halo wel) en dat andere dus voor die Hanso Corporation? Dat wil dus zeggen dat er nog wel degelijk activiteit is rond het eilandI'm just a Soul whose Intentions are Good
Die link zou Locke anders wel gelegd hebben bij het zien van de film.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[afbeelding]
Of draaf ik dan weer door
Zo duidelijk is dat beeld nou ook weer niet, dus het zou best kunnen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Die link zou Locke anders wel gelegd hebben bij het zien van de film.
If you really must knowquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:20 schreef rthls het volgende:
[..]
Ik vond ze er qua leeftijd wel ongeveer even oud uitzien eigenlijk
[ Bericht 11% gewijzigd door -Mo- op 07-10-2005 18:01:11 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |