Ja maar.... politiek correct.... ze lezen ook wel eens een dagje niet uit de Torah neem ik aan?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Torahlezers was de politiekcorrecte term toch?
Truste Tokayquote:Op donderdag 29 september 2005 01:03 schreef Tokay het volgende:
Even de RJPvD'ertjes welterusten wensen...![]()
![]()
Je mag van mij ze ook wel gewoon Joden noemen hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja maar.... politiek correct.... ze lezen ook wel eens een dagje niet uit de Torah neem ik aan?
Moslims noem ik ook geen Koranlezers.
Ik bedoel dus de mensen die het Joodse geloof aanhangen.
Ben wel zo opgevoed maar zie het hem niet als een man met een baard of zo. Ik denk er wel wat anders over, maar daar gaat dit topic niet overquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:03 schreef Tokay het volgende:
Even de RJPvD'ertjes welterusten wensen...![]()
![]()
De acteur die Jezus speelde in Jezus Christ Superstar.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:06 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ben wel zo opgevoed maar zie het hem niet als een man met een baard of zo.
Kennen jullie deze nog...nog... nog....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De acteur die Jezus speelde in Jezus Christ Superstar.
Helemaal goed Wyccie !quote:Op donderdag 29 september 2005 01:10 schreef wyccie het volgende:
Tutu?
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:14 schreef Treinhomo het volgende:
Bert van Leeuwen.
DJ Tutu is ook zijn artiestennaam.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:14 schreef wyccie het volgende:
Wel Bling Bling, die Tutu.....
Correct! Heb je enkele cd's van hem in je bezit TH?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:16 schreef Treinhomo het volgende:
John Denver.
De hel vriest nog eerder dicht...quote:Op donderdag 29 september 2005 01:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Correct! Heb je enkele cd's van hem in je bezit TH?
De lijkschouwer had de avond van te voren nog naar de film Things to do in Denver when youre dead gekeken denk ik.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:16 schreef Treinhomo het volgende:
John 'Mayday, mayday; we're going down' Denver.
Er is geen helquote:Op donderdag 29 september 2005 01:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De hel vriest nog eerder dicht...![]()
Zeg dat niet te hard. Je weet maar nooit met die klimaatsveranderingen tegenwoordig.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Daar bevinden we ons nu.quote:
Zou ze met haar wieltjes klem zitten?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
BB wat ben je stil! Ben je er nog?
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou ze met haar wieltjes klem zitten?
Hij had me al welterusten gewenstquote:Op donderdag 29 september 2005 01:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Treintje Homohuis is er ook weer vandoor geloof ik.
The Eagles?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Het is wel flink aan tussen jullie. Willen niet eens Tokay helpen om mij achterna te gaan...quote:Op donderdag 29 september 2005 01:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij had me al welterusten gewenst![]()
Gelukkig maar. Was al bang dat je weg was gegaan zonder weltrusten te zeggen.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:26 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
The Eagles?
Ja ja ben er nog hoor Mr_A!Was ff koekeloeren op andere topics....
Ik heb nog gezegd dat ik wel wil meehelpen.....quote:Op donderdag 29 september 2005 01:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is wel flink aan tussen jullie. Willen niet eens Tokay helpen om mij achterna te gaan...![]()
Niet lees maar na. Jullie waren nog te bang voor Scrut en wilde liever samen zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb nog gezegd dat ik wel wil meehelpen.....
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Engelse regisseur?
Nou dan brei ik er wel een mooi verhaal van morgen dat jij ons wel wil helpen maar dat Treintje te bang is.quote:
Ken Loach?quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou dan brei ik er wel een mooi verhaal van morgen dat jij ons wel wil helpen maar dat Treintje te bang is.![]()
Nou zeg.... BB rijdt Wyccie over met je rolstoel!quote:
Pfff..effe goed denken dan......quote:Op donderdag 29 september 2005 01:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee. Zijn bekendste film is van 1973
BB, de rolstoelmoordenaarquote:Op donderdag 29 september 2005 01:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou zeg.... BB rijdt Wyccie over met je rolstoel!
sorryquote:Op donderdag 29 september 2005 01:39 schreef mr_anonimous het volgende:
BB, Wyccie loopt me te meppen....![]()
Accepted, maar je krijgt geen bloemen meer.quote:
Is niet ergquote:Op donderdag 29 september 2005 01:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Accepted, maar je krijgt geen bloemen meer.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:44 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde bijna de initialen geven van die bekende film uit '73
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:46 schreef BwennieBren het volgende:
WYc niet Mr_A slaan hoor! Vink zielug!
Ik sla hem niet, als hij maar aardig doet.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:46 schreef BwennieBren het volgende:
WYc niet Mr_A slaan hoor! Vink zielug!
ik heb je geld bespaard.quote:Mag ik dan nu twee initialen kopen van de film?
Ik deed aardig! Ik wou van jou een heldin maken.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik sla hem niet, als hij maar aardig doet.
Oh daar speelt de vader in van Jack Bauer!quote:Op donderdag 29 september 2005 01:46 schreef wyccie het volgende:
Ik zeg maar gewoon welke film ik bedoel
Don't look now.
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Nicolas Roeg heeft die geregisseerd.
Maar je was niet aardig voor TH.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik deed aardig! Ik wou van jou een heldin maken.
Doet Frans mee in Don't look now?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:50 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh daar speelt de vader in van Jack Bauer!
Ehhhh...... weet ut nog nie...
Donald Sutherlandquote:Op donderdag 29 september 2005 01:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Doet Frans mee in Don't look now?![]()
Ja zeg hij was niet aardig over Christenen.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Maar je was niet aardig voor TH.![]()
quote:
Frans niet, maar zijn neef wel, Bob, die deed de decorbouw van de filmquote:Op donderdag 29 september 2005 01:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Doet Frans mee in Don't look now?![]()
Maar hij bedoelde het goedquote:Op donderdag 29 september 2005 01:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja zeg hij was niet aardig over Christenen.
Ja neem het maar weer voor je vriendje op hoor.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja neem het maar weer voor je vriendje op hoor.![]()
Ik voel iets opbloeien hier op RJP tussen Wyc en THquote:
Dat kan ik niet bepalen. En dat wil ik ook niet.quote:
Dat is al een topic of tien aan de gang.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:55 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik voel iets opbloeien hier op RJP tussen Wyc en TH![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 02:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Buster Keaton.
En niet ikke?quote:Op donderdag 29 september 2005 02:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga denk ik wel snurken nu. Truste Wyccie
Sorry dacht dat je al naar bed was.quote:Op donderdag 29 september 2005 02:07 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
En niet ikke?
Iig slaap lekker Mr_ATot morgen weer!
quote:Op donderdag 29 september 2005 02:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry dacht dat je al naar bed was.![]()
Óf iemand met een niet te stuiten (tamelijk naïef, dat weer wel) optimisme.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:53 schreef pyl het volgende:
In ieder geval iemand met gebrekkig politiek inzicht.
Of iemand die denkt dat Bush een goed eindrapport heeft gehad op school...quote:Op donderdag 29 september 2005 09:53 schreef pyl het volgende:
In ieder geval iemand met gebrekkig politiek inzicht.
Nou zeg.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:42 schreef Treinhomo het volgende:
Of iemand die denkt dat Bush een goed eindrapport heeft gehad op school...
Nope.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:03 schreef Tokay het volgende:
Meneer is geboren op 8 maart 1959.
Hij speelde rollen in onder meer: Desperate Seeking Susan, Legends of the fall, Benny & Joon, Blink en Michael Collins.
Zijn voornaam luidt Aiden...
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:05 schreef pyl het volgende:
Het is trouwens Desperately Seeking Susan.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:11 schreef Tokay het volgende:
Ik vergeet een keer twee lettertjes, nou nou, poe poe
![]()
quote:Alsof ik niet weet dat het Desperately Seeking Susan is........
Ja hoor, ik slaap elke nacht als een roos. Geen zorgen.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Goed geslapen in het enge bos Tokay?
Jij bent toch in Schotland geweest, Tokay ?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:38 schreef Tokay het volgende:
Ja hoor, ik slaap elke nacht als een roos. Geen zorgen.
Ja hoor, wat wil je weten?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:40 schreef Treinhomo het volgende:
Jij bent toch in Schotland geweest, Tokay ?
Mag ik jou daar wat over vragen ?
Ik weet niet wie dat is, behalve dat het níet mijn meneer is!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij heeft iets weg van Vince Pruitt Taylor maar het is hem niet.
Als 'n huwelijk in Schotland op de klippen loopt, hebben ze daar dan ook een doedelscheiding ?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:41 schreef Tokay het volgende:
Ja hoor, wat wil je weten?
Dit is Vince een steengoede bijrolacteur:quote:Op donderdag 29 september 2005 12:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is, behalve dat het níet mijn meneer is!
Treinhomo! Ik bemerk dat de goede invloed van wyccie helaas nog geen effect heeft gehad op je vreselijk flauwe grappen.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:43 schreef Treinhomo het volgende:
Als 'n huwelijk in Schotland op de klippen loopt, hebben ze daar dan ook een doedelscheiding ?
Mooi is dat, hè ?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:48 schreef Tokay het volgende:
Treinhomo! Ik bemerk dat de goede invloed van wyccie helaas nog geen effect heeft gehad op je vreselijk flauwe grappen.![]()
Meneer is een hooggewaarde regisseur.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Is meneer een muzikant of een acteur?
Ik wou Harvey Weinstein zeggen maar die produceert alleen maar.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Meneer is een hooggewaarde regisseur.
Is dan ook niet het goede antwoord.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wou Harvey Weinstein zeggen maar die produceert alleen maar.
Mooi is dat, hè ?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:00 schreef Z het volgende:
Dat zijn meer smilies dan woorden.
Oscarwinnaar?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Is dan ook niet het goede antwoord.
Niet Bob Hoskins.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:48 schreef dolle_hond het volgende:
ik vind dat hij op bob hoskins lijkt
Mijn schuld denk ik. Omdat ik mijn temper verloor gister....quote:Op donderdag 29 september 2005 13:05 schreef peaceman het volgende:
Pfff ik las in het feedbacktopic dat het gezeik weer begonnen is.. En ik had me er speciaal niet mee bemoeid..![]()
Doedelscheiding <-> boedelscheiding.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:04 schreef wyccie het volgende:
TH, ik snap je doedelscheiding grap niet.
quote:Of is ie gewoon zo flauw dat het niet te begrijpen is?
Heb je m alweer teruggevonden?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn schuld denk ik. Omdat ik mijn temper verloor gister....
Dat laatste.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:04 schreef wyccie het volgende:
TH, ik snap je doedelscheiding grap niet. Of is ie gewoon zo flauw dat het niet te begrijpen is?
Ja hoor. Even Alicia geluisterd en toen was alles weer okay.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je m alweer teruggevonden?
Zeer zeker. Met één film won hij er negen!quote:Op donderdag 29 september 2005 13:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Oscarwinnaar?
Ahaquote:Op donderdag 29 september 2005 13:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Doedelscheiding <-> boedelscheiding.
[..]
[afbeelding]
9 gewonnen of 9 keer genomineerd?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zeer zeker. Met één film won hij er negen!![]()
Tokay zegt toch dat ie met 1 film er negen won of ben ik nou scheel?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
9 gewonnen of 9 keer genomineerd?
Negen beeldjes gewonnen.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:13 schreef wyccie het volgende:
9 gewonnen of 9 keer genomineerd?
Ja, weet ik. Maar het lijkt me raar dat jij een regisseur die met 1 film 9 oscars gewonnen heeft niet kent. Daarom dacht ik dat ze misschien oscarnominaties bedoelde.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tokay zegt toch dat ie met 1 film er negen won of ben ik nou scheel?![]()
Ik weet ook niet alles hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar het lijkt me raar dat jij een regisseur die met 1 film 9 oscars gewonnen heeft niet kent. Daarom dacht ik dat ze misschien oscarnominaties bedoelde.
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Mike Figgis?
Wel bijna alles wat met films te maken heeftquote:Op donderdag 29 september 2005 13:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet ook niet alles hoor.
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:28 schreef wyccie het volgende:
Anthony Minghella!
Zo leer je nog eens wat van RJPvD!quote:Op donderdag 29 september 2005 13:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Minghella .. dacht dat ie Italo-Amerikaan was. Heb zijn file nooit gelicht op IMDB.
Dat is waar maar vind zijn films niet zo boeiend dus voelde ik me niet geroepen zijn file te lichten.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat van RJPvD!
Vind het een tamelijk overrated film.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:30 schreef wyccie het volgende:
Ik wist ook helemaal niet dat The English Patient zoveel oscars had gewonnen!
Dat dacht ik eerst ook. Het leek me een suffe romantische film. Maar hij viel me heel erg mee.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vind het een tamelijk overrated film.
Ach wyccie, ik word wel vaker gepest.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:41 schreef wyccie het volgende:
Hoi Diaan
Tokay, we pesten je wel hè?
Ik zag je naamtopicquote:Op donderdag 29 september 2005 13:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ach wyccie, ik word wel vaker gepest.![]()
Ja, soort van 'Amélie', maar dat wat duisterder, en je krijt Audrey's kont te zienquote:Op donderdag 29 september 2005 13:47 schreef Tokay het volgende:
Die moet ik dus nog steeds zien...... met Audrey Tautou, toch?
Whehe, ik kan je oordeel alleen maar beamen. Maar ook dat terzijde.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:46 schreef Z het volgende:
Ik heb gister trouwens Une Long Dimanche De Fiancailles in het filmmuseum gezien, top film op een top lokatie, maar dat geheel ter zijde
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:50 schreef wyccie het volgende:
Of een museumdirecteur?
Heel knap,quote:Op donderdag 29 september 2005 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik herken volgens mij wel musee d'Orsay maar het gaat om die meneer zeker
We zijn er vorig jaar nog geweest en toen het restaurant "uitgestuurd"quote:Op donderdag 29 september 2005 13:59 schreef pyl het volgende:
[..]
Heel knap,, maar het gaat inderdaad om meneer zelf en die heeft niets met het Musée d'Orsay of met Parijs te maken.
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
en toen het restaurant "uitgestuurd"![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:04 schreef pyl het volgende:
Nu mag het toch niet moeilijk meer zijn..........
Juist, Anatoly Karpov, oud-wereldkampioen schaken.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Karpov?
Ben er ook een keer of drie geweest, knap overigens dat Diaan het herkende!quote:Op donderdag 29 september 2005 14:07 schreef peaceman het volgende:
Prachtig museum is dat!
Lekker duidelijke foto ookquote:Op donderdag 29 september 2005 14:11 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
Enig idee wie deze unusual suspect is?
![]()
Duidelijker kan niet, want dan herkent iedereen hem à la minute.quote:
En jij zelfs met een onduidelijke foto!!!!!!!!!!quote:Maradonna?
Wat een raar bioritme heb jij!quote:Op donderdag 29 september 2005 14:16 schreef wyccie het volgende:
'k ben doodmoe, ik kruip mijn bed maar weer in
Ben jij narcoleptisch? Of gewoon bejaard?quote:Op donderdag 29 september 2005 14:16 schreef wyccie het volgende:
'k ben doodmoe, ik kruip mijn bed maar weer in
Of verpleegster.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat een raar bioritme heb jij!
Weet je zeker dat je geen stewardess bent?
We zijn er vorig jaar geweestquote:Op donderdag 29 september 2005 14:11 schreef Z het volgende:
[..]
Ben er ook een keer of drie geweest, knap overigens dat Diaan het herkende!
Nou om te beginnen waren we die dag een beetje laat voor de lunch en zijn we in het museum het eerste beste restaurant binnengedoken. Blijkt dus het luxe restaurant te zijn en we hadden op dat moment niet zo'n zin in luxe eten en omdat we het onbeschoft vonden om zo maar weer weg te gaan, bestelden we een kopje thee. Daarop vroeg de ober ons wat te eten, en gaven wij aan dat we dat niet hoefden... toen maakte hij een gebaar dat we eruit moesten en dat we boven moesten zijn (wat wij dus niet wisten). Daarna hebben we boven nog een heerlijk broodje gegeten en een kopje thee gedronken.quote:
Tsk...........Parijse obers...... leven die in een omgekeerde wereld of zo.......quote:Op donderdag 29 september 2005 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
.........Daarop vroeg de ober ons wat te eten........
Qua onbeschoftheid kun je zelfs als Nederlandse tourist nog wel het één en ander van een Parijse ober leren.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:28 schreef pyl het volgende:
[..]
Tsk...........Parijse obers...... leven die in een omgekeerde wereld of zo.......![]()
Neuh, het is was een Italiaanquote:Op donderdag 29 september 2005 14:29 schreef pyl het volgende:
Da's een morsig typeje, Scrut. Pistolen Paultje is het niet, denk ik, maar zit ik daarmee wel in het goede milieu?
Ook niet dusquote:Op donderdag 29 september 2005 14:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Zwarte Joop de Vries?
Scrittore? Cinematografo?quote:
Molto bene, signor Scrut! Grazie!quote:Op donderdag 29 september 2005 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Direttore cinematograficoIk spreek geen woord Italiaans, capice?
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:28 schreef pyl het volgende:
[..]
Tsk...........Parijse obers...... leven die in een omgekeerde wereld of zo.......![]()
Leuk verhaal, Diaan!![]()
Ze hebben ontdekt dat je zit te Fok!ken in de baas z'n tijd?quote:Op donderdag 29 september 2005 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
ben ook een beetje verhit, rel hier op het werk
Nope. Denk aan Spaghetti-westerns.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:48 schreef pyl het volgende:
Ettore Scola?
Yepquote:Op donderdag 29 september 2005 14:53 schreef pyl het volgende:
Aha. Sergio Leone?
Als je naar Italië gaat komt het wel van pas hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel een mooie taal, mooier dan Spaans maar daar heb je dan weer meer aan.
Dat is waar en in jouw vakgebied zal het ook niet een onbelangrijke taal zijn me dunkt.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Als je naar Italië gaat komt het wel van pas hoor.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben ontdekt dat je zit te Fok!ken in de baas z'n tijd?
wat is jouw vakgebied Pylquote:Op donderdag 29 september 2005 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is waar en in jouw vakgebied zal het ook niet een onbelangrijke taal zijn me dunkt.
Gezelligquote:Op donderdag 29 september 2005 15:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
een van onze medewerkers is "boos" op mij en mijn collega en is naar mijn leidinggevende gestapt
![]()
Maar gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee héél verschillende zakenquote:Op donderdag 29 september 2005 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Komt wel goed, wij hebben gelijk![]()
Whehe............raden maar!quote:Op donderdag 29 september 2005 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar probeer ik ook via een omweg achter te komen
Ja dat is waar, maar als ik mn leidinggevende zo hoor... gaat het wel goedkomen.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee héél verschillende zaken![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:09 schreef Diaan73 het volgende:
Pyl ben je leraar?
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk ...... provinciaal ambtenaar![]()
Ja lach er maar om. We weten in ieder geval dat je bakken geld verdient en één ding is zeker: in organisaties die door de provincies gefinancieerd worden, denk aan kunstinstellingen e.d., wordt goud geld betaald aan adviseurs, projectleiders en meer van zulke vage types.quote:
Erg hard lijkt hij niet te werken, een beetje een boekje zitten lezen, that's it. Heb jij ook een stropdas om op je werk?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:17 schreef pyl het volgende:
Hier nogmaals. Het zal misshien niet veel helpen, maar je kunt in ieder geval niet meer klagen over de onduidelijkheid van de afbeelding.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja lach er maar om. We weten in ieder geval dat je bakken geld verdient
quote:en één ding is zeker: in organisaties die door de provincies gefinancieerd worden, denk aan kunstinstellingen e.d., wordt goud geld betaald aan adviseurs, projectleiders en meer van zulke vage types.
Valt er wat te lachen? Da's een eerzaam beroep hoor, filosoof; waren er maar meer van.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Erg hard lijkt hij niet te werken, een beetje een boekje zitten lezen, that's it.
Als de omstandigheden dat vereisen, ja. Maar gelukkig is dat niet zo vaak.quote:Heb jij ook een stropdas om op je werk?
Pater Kilsdonkquote:Op donderdag 29 september 2005 15:25 schreef pyl het volgende:
Wie dacht je dat er op het plaatje staat?
Filosoof is mijn droomberoep.. beetje nadenken over het leven in je stoel... heerlijk! maar ja het betaald zo slecht als je niet eerst een ' meesterwerk' schrijft...quote:Op donderdag 29 september 2005 15:25 schreef pyl het volgende:
[..]
Valt er wat te lachen? Da's een eerzaam beroep hoor, filosoof; waren er maar meer van.
Ennuh nee, ik ben geen filosoof. Wie dacht je dat er op het plaatje staat?
Wat een vrouw!!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 15:31 schreef Tokay het volgende:
Dat klopt, en ik heb zelfs de naam van meneer onthouden: Johan Huizinga.
Nou zeg, die is zó makkelijk, daar geef ik geeneens antwoord op.quote:
Het was een hint, geen raad-plaatjequote:Op donderdag 29 september 2005 15:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou zeg, die is zó makkelijk, daar geef ik geeneens antwoord op.![]()
Hmmmmmmmmm.......valt toch wel mee? Beoefenaar der geschiedkunde. Of bedoel je dat er veel specialismen in de geschiedenis zijn? In dat geval ben ik contemporanist, maar dat is geen officiële benaming.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Historicus is wel een heel breed begrip, toch?
Ik begreep het wel hoor, Z.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef Z het volgende:
Het was een hint, geen raad-plaatje
Historicus dus.... hmmm interessant. Wat doe je dan zoal?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmm.......valt toch wel mee? Beoefenaar der geschiedkunde. Of bedoel je dat er veel specialismen in de geschiedenis zijn? In dat geval ben ik contemporanist, maar dat is geen officiële benaming.![]()
O pardon, Zquote:Op donderdag 29 september 2005 15:35 schreef Z het volgende:
Het was een hint, geen raad-plaatje
Stoffige plaatjes? Ik heb vanmiddag godbeterehet nog Maradona geplaatst........quote:Op donderdag 29 september 2005 15:37 schreef peaceman het volgende:
Historicus dus... Hmm dat verklaart wel al die stoffige plaatjes Pyl
Alleen maar boekjes lezen, volgens Scrut.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
Historicus dus.... hmmm interessant. Wat doe je dan zoal?
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:37 schreef peaceman het volgende:
Historicus dus... Hmm dat verklaart wel al die stoffige plaatjes Pyl
Twee zielen, één gedachte. Zouden het wel goed doen als stelletje.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Historicus dus.... hmmm interessant. Wat doe je dan zoal?
Dat bedoel ik dus... plaatjes van de vorige eeuw.....quote:Op donderdag 29 september 2005 15:39 schreef pyl het volgende:
[..]
Stoffige plaatjes? Ik heb vanmiddag godbeterehet nog Maradona geplaatst........![]()
Nee, een hint nav de plaatjes die pyl postte, want Cruyff is immers ook een Johan.quote:
......in feite was hij van vorige week......quote:Op donderdag 29 september 2005 15:41 schreef peaceman het volgende:
... plaatjes van de vorige eeuw.....![]()
Echt waar, pyl? Kan ik eens iets van je lezen?quote:
Ja hoor. Bij de erkende boekhandel. Of in een bibliotheek.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:45 schreef Tokay het volgende:
Echt waar, pyl? Kan ik eens iets van je lezen?
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:46 schreef pyl het volgende:
Ja hoor. Bij de erkende boekhandel. Of in een bibliotheek.
En ik geen journalisten die 'Tokay' heten - gek, hè?quote:Op donderdag 29 september 2005 15:48 schreef Tokay het volgende:
Ik ken heulegaar geen schrijvers die 'pyl' heten.
Leuke baan!quote:Op donderdag 29 september 2005 15:40 schreef pyl het volgende:
[..]
Alleen maar boekjes lezen, volgens Scrut.
O ja, en ik schrijf ook weleens wat.![]()
Dank u voor deze uitleg, ik snap het nuquote:Op donderdag 29 september 2005 15:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, een hint nav de plaatjes die pyl postte, want Cruyff is immers ook een Johan.
Snappez-vous?
Hahaha, leuk geprobeerd, pyl.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:50 schreef pyl het volgende:
En ik geen journalisten die 'Tokay' heten - gek, hè?
Graag gedaan hoor, Diaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:53 schreef Diaan73 het volgende:
Dank u voor deze uitleg, ik snap het nu![]()
het is dan ook een enerverende dag hier
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |