Ja maar.... politiek correct.... ze lezen ook wel eens een dagje niet uit de Torah neem ik aan?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Torahlezers was de politiekcorrecte term toch?
Truste Tokayquote:Op donderdag 29 september 2005 01:03 schreef Tokay het volgende:
Even de RJPvD'ertjes welterusten wensen...![]()
![]()
Je mag van mij ze ook wel gewoon Joden noemen hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja maar.... politiek correct.... ze lezen ook wel eens een dagje niet uit de Torah neem ik aan?
Moslims noem ik ook geen Koranlezers.
Ik bedoel dus de mensen die het Joodse geloof aanhangen.
Ben wel zo opgevoed maar zie het hem niet als een man met een baard of zo. Ik denk er wel wat anders over, maar daar gaat dit topic niet overquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:03 schreef Tokay het volgende:
Even de RJPvD'ertjes welterusten wensen...![]()
![]()
De acteur die Jezus speelde in Jezus Christ Superstar.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:06 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ben wel zo opgevoed maar zie het hem niet als een man met een baard of zo.
Kennen jullie deze nog...nog... nog....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De acteur die Jezus speelde in Jezus Christ Superstar.
Helemaal goed Wyccie !quote:Op donderdag 29 september 2005 01:10 schreef wyccie het volgende:
Tutu?
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:14 schreef Treinhomo het volgende:
Bert van Leeuwen.
DJ Tutu is ook zijn artiestennaam.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:14 schreef wyccie het volgende:
Wel Bling Bling, die Tutu.....
Correct! Heb je enkele cd's van hem in je bezit TH?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:16 schreef Treinhomo het volgende:
John Denver.
De hel vriest nog eerder dicht...quote:Op donderdag 29 september 2005 01:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Correct! Heb je enkele cd's van hem in je bezit TH?
De lijkschouwer had de avond van te voren nog naar de film Things to do in Denver when youre dead gekeken denk ik.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:16 schreef Treinhomo het volgende:
John 'Mayday, mayday; we're going down' Denver.
Er is geen helquote:Op donderdag 29 september 2005 01:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De hel vriest nog eerder dicht...![]()
Zeg dat niet te hard. Je weet maar nooit met die klimaatsveranderingen tegenwoordig.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Daar bevinden we ons nu.quote:
Zou ze met haar wieltjes klem zitten?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
BB wat ben je stil! Ben je er nog?
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou ze met haar wieltjes klem zitten?
Hij had me al welterusten gewenstquote:Op donderdag 29 september 2005 01:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Treintje Homohuis is er ook weer vandoor geloof ik.
The Eagles?quote:Op donderdag 29 september 2005 01:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Het is wel flink aan tussen jullie. Willen niet eens Tokay helpen om mij achterna te gaan...quote:Op donderdag 29 september 2005 01:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij had me al welterusten gewenst![]()
Gelukkig maar. Was al bang dat je weg was gegaan zonder weltrusten te zeggen.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:26 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
The Eagles?
Ja ja ben er nog hoor Mr_A!Was ff koekeloeren op andere topics....
Ik heb nog gezegd dat ik wel wil meehelpen.....quote:Op donderdag 29 september 2005 01:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is wel flink aan tussen jullie. Willen niet eens Tokay helpen om mij achterna te gaan...![]()
Niet lees maar na. Jullie waren nog te bang voor Scrut en wilde liever samen zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 01:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb nog gezegd dat ik wel wil meehelpen.....
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Engelse regisseur?
Nou dan brei ik er wel een mooi verhaal van morgen dat jij ons wel wil helpen maar dat Treintje te bang is.quote:
Ken Loach?quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 01:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou dan brei ik er wel een mooi verhaal van morgen dat jij ons wel wil helpen maar dat Treintje te bang is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |