In dat geval...ja Scrut idd, ik moet morgen voeg opquote:
Alleen daarom zou ik al een ander baantje zoeken!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:53 schreef pos het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al tijden niet meerAlleen nog maar uurtje of 8 beginnen
Voor mij is het nu weekendquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef pos het volgende:
[..]
In dat geval...ja Scrut idd, ik moet morgen voeg op
Ach, ik moet nog 2 dgn en dan heb ik 4 dgn weekendquote:
Nee, geboren in New Jersey, ze is van 1949.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
On-topic: is ze Brits?
Maar ik hoef niet te googlen.quote:
Doe ik ook niet..... alleen om te controleren of de huidskleur kloptquote:Op woensdag 28 september 2005 00:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet te googlen.![]()
Zing eens een stukje van die hit voor onsquote:Op woensdag 28 september 2005 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, geboren in New Jersey, ze is van 1949.
Dat wil je echt niet horenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zing eens een stukje van die hit voor ons
Nou vooruit dan maar, sneak!quote:Op woensdag 28 september 2005 00:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe ik ook niet..... alleen om te controleren of de huidskleur klopt
Krolse kattengejank?quote:
Ach dan ga je bij Rockbitch. Die krijsen ook alleen maar.quote:
Ik meen toch dat die meer doen dan krijsenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach dan ga je bij Rockbitch. Die krijsen ook alleen maar.
Ander werkwoord, zelfde klinkers...quote:Op woensdag 28 september 2005 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik meen toch dat die meer doen dan krijsen
ik wilde het net schrijven Scrutquote:Op woensdag 28 september 2005 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hijsen?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ander werkwoord, zelfde klinkers...
Wat doen die dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hijsen volgens TH.quote:
Bespeur ik hier enige jalouzie?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; zodra 't om vunzigheid gaat zijn de Amsterdammers er weer 's als de kippen bij...![]()
TH heeft geloof ik gordijnen.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bespeur ik hier enige jalouzie?
Ik denk het niet. Daarvoor is hij te exhibitionistischquote:Op woensdag 28 september 2005 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
TH heeft geloof ik gordijnen.
quote:It took all the strength I had
not to fall apart
kept trying hard to mend
the pieces of my broken heart
and I spent oh so many nights
just feeling sorry for myself
I used to cry
But now I hold my head up high
and you see me
somebody new
I'm not that chained up little person
still in love with you
and so you felt like dropping in
and just expect me to be free
But now I'm saving all my loving
for someone who's loving me
Lamellen...quote:Op woensdag 28 september 2005 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
TH heeft geloof ik gordijnen.
Beetje alternatieve spelling, ik denk niet dat dat in het groene boekje staat. Maar ik reken het goed.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Gloria Traingaynor
Allicht.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Zelf geïnstalleerd zeker?
Graag gedaan. Ik hoop dat je er lang van mag genieten. En als ze op zijn post ik wel een nieuw boeketje hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:29 schreef Tokay het volgende:
O ja mr_a, nog bedankt vor die bloeme!
Ze staan hier al in een vaasje, naast de computer!
Jij denkt dat Tokay ze opeet ?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Graag gedaan. Ik hoop dat je er lang van mag genieten. En als ze op zijn post ik wel een nieuw boeketje hoor.![]()
quote:Na de ontknoping van de ontvoeringszaak werden Andy, Tokay, Berk , rechercheur Peaceman en rechercheur DH gehuldigd. Burgermeester BwennieBren was erg opgelucht dat TH en Wyccie weer thuis waren. De pinguïns en Treinsharpei waren ook blij dat hun baasjes terug waren. De huldiging vond plaats op school. Rechercheurs Peaceman en DH kregen een weer een onderscheiding voor vertoonde moed. Andy, Tokay en Berk kregen een lintje vanwege het helpen met oplossen van de ontvoering. Burgermeester BwennieBren hield weer een toespraak. Eerst kregen rechercheurs Peaceman en DH hun onderscheiding. Daarna was het de beurt aan de kinderen. Burgermeester BwennieBren spelde het lintje bij hun op de borst. Hoewel Andy aan juffrouw Diaan had beloofd om geen rotgeintjes maar hij kon het niet laten om keihard auw te roepen toen burgermeester BwennieBren hem het lintje opspelde. Burgermeester BwennieBren schrok heel erg. Juffrouw Diaan werd rood van schaamte. TH en Wyccie begonnen hard te lachen. Tokay en Berk ook. Burgermeester BwennieBren begreep dat Andy een grapje had gemaakt en moest er ook om lachen. Burgermeester BwennieBren sprak even met de rechercheurs over het feit dat Scrutinizer nog steeds vrijrond liep. Die engerd moet toch gepakt worden hoor. Hij is heel gevaarlijk. Rechercheur DH zei dat Scrutinizer vermoedelijk naar het buitenland was gevlucht. Ze hadden de boot wel terug gevonden maar vanaf dat punt ontbrak ieder spoor van hem. De malle molenaar Bimmel hadden ze inmiddels wel gearresteerd. Die zat nu in de Tbs-kliniek. Andy had het gesprek afgeluisterd en lichtte zijn maatjes in. Scrutinizer loopt nog vrij rond. We moeten hem gaan zoeken. TH en Wyccie deinsde terug. Ze waren nog steeds erg bang voor Scrutinizer. Tokay zei: Dat is heel erg gevaarlijk Andy. Hij is veel sterker dan wij zijn en hij is gemeen. Hij wou kindermeel van Wyccie en TH laten maken. Berk knikte. Hoewel ik het journalistiek gezien natuurlijk wel interessant vind denk ik dat Tokay gelijk heeft zei hij. Andy was boos. Hij wou graag nog eens de held zijn. Iedereen vond hem nu aardig, zelfs boze buurman Tong had vriendelijk tegen hem gedaan. Andy wou dolgraag Scrutinizer achter de tralies brengen. Maar omdat te doen had hij wel al zijn vriendjes nodig. Dus moest hij wachten tot hij ze zover had gekregen dat ze met hem op onderzoek uitgingen. Ver daar vandaan zat Scrutinizer in een blokhut. Hij zat te broeden op kwade plannen. Hij zou nu voor eens en altijd met dat groepje kwelgeesten afrekenen. Hij begon weer vals en hard te lachen.
Nog niet eerst het verhaaltje lezen!quote:
Scrutinizer zal gerust slapen in z'n blokhutquote:Op woensdag 28 september 2005 00:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nog niet eerst het verhaaltje lezen!
Dit is eigenlijk Scrut:quote:Op woensdag 28 september 2005 00:44 schreef Tokay het volgende:
Ik zie Scrut voor me als die engerd in de spiegel, bij Twin Peaks!![]()
Niet alleen hoor, daar heb ik hulp bij nodig.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Hehe, Tokay is echt verstandig. Maar ik denk dat Andy wel de boef kan vangen.
ik wil je wel helpenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet alleen hoor, daar heb ik hulp bij nodig.
Hmm, ik weet het nog niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Dit is eigenlijk Scrut:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |