In dat geval...ja Scrut idd, ik moet morgen voeg opquote:
Alleen daarom zou ik al een ander baantje zoeken!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:53 schreef pos het volgende:
[..]
Nee dat heb ik al tijden niet meerAlleen nog maar uurtje of 8 beginnen
Voor mij is het nu weekendquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef pos het volgende:
[..]
In dat geval...ja Scrut idd, ik moet morgen voeg op
Ach, ik moet nog 2 dgn en dan heb ik 4 dgn weekendquote:
Nee, geboren in New Jersey, ze is van 1949.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
On-topic: is ze Brits?
Maar ik hoef niet te googlen.quote:
Doe ik ook niet..... alleen om te controleren of de huidskleur kloptquote:Op woensdag 28 september 2005 00:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar ik hoef niet te googlen.![]()
Zing eens een stukje van die hit voor onsquote:Op woensdag 28 september 2005 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, geboren in New Jersey, ze is van 1949.
Dat wil je echt niet horenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zing eens een stukje van die hit voor ons
Nou vooruit dan maar, sneak!quote:Op woensdag 28 september 2005 00:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe ik ook niet..... alleen om te controleren of de huidskleur klopt
Krolse kattengejank?quote:
Ach dan ga je bij Rockbitch. Die krijsen ook alleen maar.quote:
Ik meen toch dat die meer doen dan krijsenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach dan ga je bij Rockbitch. Die krijsen ook alleen maar.
Ander werkwoord, zelfde klinkers...quote:Op woensdag 28 september 2005 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik meen toch dat die meer doen dan krijsen
ik wilde het net schrijven Scrutquote:Op woensdag 28 september 2005 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hijsen?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ander werkwoord, zelfde klinkers...
Wat doen die dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hijsen volgens TH.quote:
Bespeur ik hier enige jalouzie?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; zodra 't om vunzigheid gaat zijn de Amsterdammers er weer 's als de kippen bij...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |