quote:Op donderdag 29 september 2005 00:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Berkowitz Son of Sam
Dat doet de malle molenaar Bimmel.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nou gaat Scrut kindermeel maken van Andy, Tokay en Berk.....
Het is/was een Oost-Europeaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
@ Sooty:Lijkt wel op Slobodan Milosevic?
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:28 schreef Treinhomo het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten van The fun loving criminals...
En waar is wyycie nou opeens gebleven ?![]()
Groeten terug.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:28 schreef Treinhomo het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten van The fun loving criminals...
En waar is wyycie nou opeens gebleven ?![]()
Imre Nagy?quote:
Rekening zeker niet betaald ?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:29 schreef wyccie het volgende:
MSN heeft me eraf gegooid! Ik krijg geen verbinding meer
![]()
Rekeningchatten!quote:Op donderdag 29 september 2005 00:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Rekening zeker niet betaald ?
Jawelquote:Op donderdag 29 september 2005 00:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Rekening zeker niet betaald ?
Stop dat eerder in de collectebus van de kerk. Gaat het nog naar de arme kindertjes in de derde wereld.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
JawelAl mijn kleingeld heb ik gedoneerd.
Hij heeft 'n regenjas en 'n gleufhoed; 't zou dus net zo goed Scrutinizer kunnen zijn...quote:Op donderdag 29 september 2005 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Wetenschapper..... TH zeg jij het maar dan.
Van de kerk, mooi nietquote:Op donderdag 29 september 2005 00:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Stop dat eerder in de collectebus van de kerk. Gaat het nog naar de arme kindertjes in de derde wereld.
Wat is er mis met de kerk?quote:
Jazeker...quote:Op donderdag 29 september 2005 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Heb je het dagelijkse verhaaltje al gelezen TH?
Jij bent ook niet gelovig ?quote:
Alles. Corrupte oplichtersbende...quote:Op donderdag 29 september 2005 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat is er mis met de kerk?
Ben je niet boos over het broekplas gedeelte van zaterdag trouwens?quote:
Huh ?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben je niet boos over het broekplas gedeelte van zaterdag trouwens?
Ik wou vroeger priester worden.......quote:Op donderdag 29 september 2005 00:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Alles. Corrupte oplichtersbende...
Dank je wel BBquote:
Toen malle molenaar Bimmel je bijna tot kindermeel wou malen.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij heeft 'n regenjas en 'n gleufhoed; 't zou dus net zo goed Scrutinizer kunnen zijn...![]()
Hmmm...van 't weekend maar 's 't één en ander teruglezen, dan...quote:Op donderdag 29 september 2005 00:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Toen malle molenaar Bimmel je bijna tot kindermeel wou malen.
Link naar de verhaaltjes staat in de OP.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm...van 't weekend maar 's 't één en ander teruglezen, dan...
quote:Andy zat naast de loods. Hij gluurde af en toe door het raampje. Scrutinizer liep rondjes door de loods. Af en toe porde hij Wyccie of TH met een puntige stok. Wyccie was nog steeds niet gestopt met huilen. Ineens ging zijn mobiele telefoon af. Hij voerde een kort gesprekje. Ik heb jullie aan een molenaar verkocht. Die maakt Korenaars kindermeel van jullie zei Scrutinizer vals. Wyccie begon nog harder te huilen. TH begon nou ook te huilen. Andy zat in spanning te wachten. Scrutinizer zou zo weggaan en Tokay en Berk hadden nog geen hulp gehaald. Tokay en Berk liepen door het havengebied op zoek naar politie. Ze hadden geen mobiele telefoon. Dus konden ze niet bellen. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH waren inmiddels op school. Omdat juffrouw Diaan had gebeld dat Andy, Tokay en Berk zoek waren. Nu moesten ze die drie ook nog eens zoeken. Ineens ging de telefoon. Het was Tokay. Rechercheur Peaceman nam direct de telefoon over van juffrouw Diaan. Na een kort gesprekje hing hij op. Ze zitten in het havengebied en hebben Scrutinizer en de kinderen gevonden. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH stormde de school uit en rende naar hun auto met loeiende sirenes reden ze de stad uit. Vlak voor het havengebied zette ze hem uit. Ze reden rustig het havengebied binnen. Ze zochten eerst Tokay en Berk. Na een poosje rondrijden hadden ze die gevonden. Scrutinizer laadde ondertussen Wyccie en TH in de speedboat. Hij smeet ze in de boot. Andy wist niet wat hij moest doen. Scrutinizer kon hij niet aan. Ineens voelde hij een hand op zijn schouder. Het was rechercheur DH. Hij had zijn pistool getrokken. Hij stuurde Andy naar de auto. Rechercheur Peaceman stond vlak achter rechercheur DH. Ineens hoorde ze de motor van de boot starten. De speedboat kwam uit de loods gevaren en Scrutinizer lachte de rechercheurs uit. Dag sukkeltjes!riep hij hard. Rechercheur DH wou schieten maar rechercheur Peaceman zei dat hij de kinderen wel eens zou kunnen raken. Ze sprintte naar de auto en zette de achtervolging in. Andy vertelde over de molenaar die korenaars kindermeel van ze ging maken. Dat moet wel die gekke Bimmel zijn zei rechercheur DH. Ze reden in volle vaart naar de verlaten molen aan de andere kant van de stad. Scrutinizer en Bimmel waren bezig de kinderen uit de boot te halen. Wyccie zette het op een brullen. TH plaste van angst in zijn broek. Scrutinizer en Bimmel lachtte hem uit. TH moest heel hard huilen. Ineens stopte er een auto. Rechercheur DH en rechereur Peaceman sprongen met getrokken pistool uit de wagen. Bimmel en Scrutinizer sprongen in de boot en voeren hard weg. Wyccie en TH waren weer veilig dat was het belangrijkste. Maar die schurken waren nog steeds vrij.
In plaats daarvan verdiep je je nu maar in de mensen die alles doen wat God verboden heeft?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wou vroeger priester worden.......
Ach voor god is iedereen gelijk zelfsde mensen die het verst van hem afgedwaald zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
In plaats daarvan verdiep je je nu maar in de mensen die alles doen wat God verboden heeft?
'k zeg altijd maar zo; Als god echt bestaat houdt-ie vast ook wel van atheīsten...quote:Op donderdag 29 september 2005 00:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach voor god is iedereen gelijk zelfs voor de mensen die het verst van hem afgedwaald zijn.
God is er voor iedereen. Of je nou behoefte aan hem hebt of niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k zeg altijd maar zo; Als god echt bestaat houdt-ie vast ook wel van atheīsten...
Of hij is er niet...quote:Op donderdag 29 september 2005 00:54 schreef mr_anonimous het volgende:
God is er voor iedereen. Of je nou behoefte aan hem hebt of niet.
Dat is een nooit op te lossen mysterie denk ik.quote:
Ja morgen komt daar meer over aan het licht.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:55 schreef Tokay het volgende:
Schattig verhaaltje, Andy.
Zat Tokavia niet in mijn jaszak? [afbeelding]
God is er altijd, behalve op zondag... dan is ie vrijquote:
Ook een gelovig mens BB?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:57 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
God is er altijd, behalve op zondag... dan is ie vrij
't schijnt dat-ie dan gaat joggen.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:57 schreef BwennieBren het volgende:
Of op zaterdag als je Joods bent toch? Of zeg ik nou iets heel stoms?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:57 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Torahlezers was de politiekcorrecte term toch?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Of op zaterdag als je Joods bent toch? Of zeg ik nou iets heel stoms?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |