Talking Headsquote:Op donderdag 29 september 2005 00:05 schreef Tokay het volgende:
Een vrolijke noot, voordat we allemaal in een depressie raken....![]()
[afbeelding]
Johnny B?quote:
Ik zal het onthouden. Truste Scrutquote:Op donderdag 29 september 2005 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga ook slapen. Ik wens jullie een prettige nacht
en mr_anonimous: One good thing about music. When it hits you, you feel no pain. Werkt altijd
Close, héél close!quote:Op donderdag 29 september 2005 00:06 schreef sooty het volgende:
Tom-Tom Club ?
Jazeker!quote:
Ja wilde dat nog achter Mr_A's antwoord plaatsen maar duurde WEER zo lang.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:09 schreef sooty het volgende:
John Belushi.
Die is pas nog geplaatst, da's Dame Edna....quote:
quote:Andy was boos. Hij wou die gemene Scrutinizer vinden maar al zijn vriendjes wilde niet helpen. Hij stond wild op de stootzak te stompen maar helpen wou het niet echt. Hij ging even playstationnen maar hij verloor steeds met Tekken en Pro Evo dus dat hielp ook niet echt. Hij zag TH en Wyccie weer buiten lopen met Treinsharpei aan de lijn en de pinguīns in de kinderwagen. Tokay zat op de veranda van haar huis met Tokavia te spelen. En Berk liep met zijn fototoestel en blocnote in de aanslag door de buurt. Andy besloot maar alleen op pad te gaan. Hij moest en zou Scrutinizer vangen. Als Andy in zo’n bui was dacht hij niet zo erg goed na over de mogelijke gevolgen. Daar ging Andy op pad. Tokay had hem zien vertrekken en volgde hem maar voor de zekerheid. Want als zij niet op haar vriend zou letten dan liep hij in zeven sloten te gelijk. Ze vroeg eerst of TH en Wyccie meegingen maar die wilde liever samen zijn. Mooie vrienden zijn jullie zei Tokay boos. Berk wou wel meekomen want journalistiek gezien zat er weer een mooi verhaal in. Ze volgde Andy op afstand. Andy wist waar ze de boot gevonden hadden. Hij liep er naar toe. Hij onderzocht de plek nauw maar kon geen sporen meer ontdekken. Hij zag in de verte het grote bos. Daar moest Scrutinizer verborgen zitten wist hij zeker. Andy probeerde een lift te krijgen naar het grote bos. Nu moesten Tokay en Berk zich wel bekend maken. Andy, Andy niet doen riep Tokay. Het is veels te gevaarlijk! Maar Andy luisterde niet. Jullie kunnen meekomen of mij alleen laten gaan maar stoppen doe ik niet zei hij nors. Tokay en Berk besloten maar om met hem mee te gaan. Ze kregen een lift van een vriendelijke vrachtwagenchauffeur. Na een half uurtje waren ze bij de boszoom. Passen jullie wel op zei de vrachtwagenchauffeur nog. Tokay en Berk knikte. Andy liep direct op het bos af. Hier zat Scrutinizer dat wist hij zeker. Nu zou hij hem vangen. Het bos was donker en griezelig. En het was nog geen eens nacht. Ze liepen met hun drieën het bos verder in. Tokay was bang ze hield Berk en Andy’s hand stevig vast. Het begon al te schemeren. Thuis was inmiddels de paniek uitgebroken. Nu waren Tokay, Berk en Andy weer zoek. Wyccie en TH vertelde dat Andy Scrutinizer was gaan vangen. Rechercheurs Peaceman en DH gingen direct op onderzoek uit. Ze moesten snel zijn want het was al bijna donker. De kinderen liepen steeds dieper het bos in.
Dan staan we weer gelijkquote:Op donderdag 29 september 2005 00:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die is pas nog geplaatst, da's Dame Edna....![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die is pas nog geplaatst, da's Dame Edna....![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:15 schreef mr_anonimous het volgende:
En het is weer verhaaltjestijd:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |