quote:Op donderdag 29 september 2005 00:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Berkowitz Son of Sam
Dat doet de malle molenaar Bimmel.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Nou gaat Scrut kindermeel maken van Andy, Tokay en Berk.....
Het is/was een Oost-Europeaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
@ Sooty:Lijkt wel op Slobodan Milosevic?
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:28 schreef Treinhomo het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten van The fun loving criminals...
En waar is wyycie nou opeens gebleven ?![]()
Groeten terug.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:28 schreef Treinhomo het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten van The fun loving criminals...
En waar is wyycie nou opeens gebleven ?![]()
Imre Nagy?quote:
Rekening zeker niet betaald ?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:29 schreef wyccie het volgende:
MSN heeft me eraf gegooid! Ik krijg geen verbinding meer
![]()
Rekeningchatten!quote:Op donderdag 29 september 2005 00:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Rekening zeker niet betaald ?
Jawelquote:Op donderdag 29 september 2005 00:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Rekening zeker niet betaald ?
Stop dat eerder in de collectebus van de kerk. Gaat het nog naar de arme kindertjes in de derde wereld.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
JawelAl mijn kleingeld heb ik gedoneerd.
Hij heeft 'n regenjas en 'n gleufhoed; 't zou dus net zo goed Scrutinizer kunnen zijn...quote:Op donderdag 29 september 2005 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Wetenschapper..... TH zeg jij het maar dan.
Van de kerk, mooi nietquote:Op donderdag 29 september 2005 00:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Stop dat eerder in de collectebus van de kerk. Gaat het nog naar de arme kindertjes in de derde wereld.
Wat is er mis met de kerk?quote:
Jazeker...quote:Op donderdag 29 september 2005 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Heb je het dagelijkse verhaaltje al gelezen TH?
Jij bent ook niet gelovig ?quote:
Alles. Corrupte oplichtersbende...quote:Op donderdag 29 september 2005 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat is er mis met de kerk?
Ben je niet boos over het broekplas gedeelte van zaterdag trouwens?quote:
Huh ?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben je niet boos over het broekplas gedeelte van zaterdag trouwens?
Ik wou vroeger priester worden.......quote:Op donderdag 29 september 2005 00:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Alles. Corrupte oplichtersbende...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |