quote:Op donderdag 29 september 2005 14:04 schreef pyl het volgende:
Nu mag het toch niet moeilijk meer zijn..........
Juist, Anatoly Karpov, oud-wereldkampioen schaken.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Karpov?
Ben er ook een keer of drie geweest, knap overigens dat Diaan het herkende!quote:Op donderdag 29 september 2005 14:07 schreef peaceman het volgende:
Prachtig museum is dat!
Lekker duidelijke foto ookquote:Op donderdag 29 september 2005 14:11 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
Enig idee wie deze unusual suspect is?
![]()
Duidelijker kan niet, want dan herkent iedereen hem à la minute.quote:
En jij zelfs met een onduidelijke foto!!!!!!!!!!quote:Maradonna?
Wat een raar bioritme heb jij!quote:Op donderdag 29 september 2005 14:16 schreef wyccie het volgende:
'k ben doodmoe, ik kruip mijn bed maar weer in
Ben jij narcoleptisch? Of gewoon bejaard?quote:Op donderdag 29 september 2005 14:16 schreef wyccie het volgende:
'k ben doodmoe, ik kruip mijn bed maar weer in
Of verpleegster.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat een raar bioritme heb jij!
Weet je zeker dat je geen stewardess bent?
We zijn er vorig jaar geweestquote:Op donderdag 29 september 2005 14:11 schreef Z het volgende:
[..]
Ben er ook een keer of drie geweest, knap overigens dat Diaan het herkende!
Nou om te beginnen waren we die dag een beetje laat voor de lunch en zijn we in het museum het eerste beste restaurant binnengedoken. Blijkt dus het luxe restaurant te zijn en we hadden op dat moment niet zo'n zin in luxe eten en omdat we het onbeschoft vonden om zo maar weer weg te gaan, bestelden we een kopje thee. Daarop vroeg de ober ons wat te eten, en gaven wij aan dat we dat niet hoefden... toen maakte hij een gebaar dat we eruit moesten en dat we boven moesten zijn (wat wij dus niet wisten). Daarna hebben we boven nog een heerlijk broodje gegeten en een kopje thee gedronken.quote:
Tsk...........Parijse obers...... leven die in een omgekeerde wereld of zo.......quote:Op donderdag 29 september 2005 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
.........Daarop vroeg de ober ons wat te eten........
Qua onbeschoftheid kun je zelfs als Nederlandse tourist nog wel het één en ander van een Parijse ober leren.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:28 schreef pyl het volgende:
[..]
Tsk...........Parijse obers...... leven die in een omgekeerde wereld of zo.......![]()
Neuh, het is was een Italiaanquote:Op donderdag 29 september 2005 14:29 schreef pyl het volgende:
Da's een morsig typeje, Scrut. Pistolen Paultje is het niet, denk ik, maar zit ik daarmee wel in het goede milieu?
Ook niet dusquote:Op donderdag 29 september 2005 14:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Zwarte Joop de Vries?
Scrittore? Cinematografo?quote:
Molto bene, signor Scrut! Grazie!quote:Op donderdag 29 september 2005 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Direttore cinematograficoIk spreek geen woord Italiaans, capice?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |