Dat laatste.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:04 schreef wyccie het volgende:
TH, ik snap je doedelscheiding grap niet. Of is ie gewoon zo flauw dat het niet te begrijpen is?
Ja hoor. Even Alicia geluisterd en toen was alles weer okay.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je m alweer teruggevonden?
Zeer zeker. Met één film won hij er negen!quote:Op donderdag 29 september 2005 13:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Oscarwinnaar?
Ahaquote:Op donderdag 29 september 2005 13:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Doedelscheiding <-> boedelscheiding.
[..]
[afbeelding]
9 gewonnen of 9 keer genomineerd?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zeer zeker. Met één film won hij er negen!![]()
Tokay zegt toch dat ie met 1 film er negen won of ben ik nou scheel?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
9 gewonnen of 9 keer genomineerd?
Negen beeldjes gewonnen.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:13 schreef wyccie het volgende:
9 gewonnen of 9 keer genomineerd?
Ja, weet ik. Maar het lijkt me raar dat jij een regisseur die met 1 film 9 oscars gewonnen heeft niet kent. Daarom dacht ik dat ze misschien oscarnominaties bedoelde.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tokay zegt toch dat ie met 1 film er negen won of ben ik nou scheel?![]()
Ik weet ook niet alles hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar het lijkt me raar dat jij een regisseur die met 1 film 9 oscars gewonnen heeft niet kent. Daarom dacht ik dat ze misschien oscarnominaties bedoelde.
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Mike Figgis?
Wel bijna alles wat met films te maken heeftquote:Op donderdag 29 september 2005 13:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet ook niet alles hoor.
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:28 schreef wyccie het volgende:
Anthony Minghella!
Zo leer je nog eens wat van RJPvD!quote:Op donderdag 29 september 2005 13:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Minghella .. dacht dat ie Italo-Amerikaan was. Heb zijn file nooit gelicht op IMDB.
Dat is waar maar vind zijn films niet zo boeiend dus voelde ik me niet geroepen zijn file te lichten.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat van RJPvD!
Vind het een tamelijk overrated film.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:30 schreef wyccie het volgende:
Ik wist ook helemaal niet dat The English Patient zoveel oscars had gewonnen!
Dat dacht ik eerst ook. Het leek me een suffe romantische film. Maar hij viel me heel erg mee.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vind het een tamelijk overrated film.
Ach wyccie, ik word wel vaker gepest.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:41 schreef wyccie het volgende:
Hoi Diaan
Tokay, we pesten je wel hè?
Ik zag je naamtopicquote:Op donderdag 29 september 2005 13:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ach wyccie, ik word wel vaker gepest.![]()
Ja, soort van 'Amélie', maar dat wat duisterder, en je krijt Audrey's kont te zienquote:Op donderdag 29 september 2005 13:47 schreef Tokay het volgende:
Die moet ik dus nog steeds zien...... met Audrey Tautou, toch?
Whehe, ik kan je oordeel alleen maar beamen. Maar ook dat terzijde.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:46 schreef Z het volgende:
Ik heb gister trouwens Une Long Dimanche De Fiancailles in het filmmuseum gezien, top film op een top lokatie, maar dat geheel ter zijde
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:50 schreef wyccie het volgende:
Of een museumdirecteur?
Heel knap,quote:Op donderdag 29 september 2005 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik herken volgens mij wel musee d'Orsay maar het gaat om die meneer zeker
We zijn er vorig jaar nog geweest en toen het restaurant "uitgestuurd"quote:Op donderdag 29 september 2005 13:59 schreef pyl het volgende:
[..]
Heel knap,, maar het gaat inderdaad om meneer zelf en die heeft niets met het Musée d'Orsay of met Parijs te maken.
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
en toen het restaurant "uitgestuurd"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |