Dat dacht ik eerst ook. Het leek me een suffe romantische film. Maar hij viel me heel erg mee.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vind het een tamelijk overrated film.
Ach wyccie, ik word wel vaker gepest.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:41 schreef wyccie het volgende:
Hoi Diaan
Tokay, we pesten je wel hè?
Ik zag je naamtopicquote:Op donderdag 29 september 2005 13:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ach wyccie, ik word wel vaker gepest.![]()
Ja, soort van 'Amélie', maar dat wat duisterder, en je krijt Audrey's kont te zienquote:Op donderdag 29 september 2005 13:47 schreef Tokay het volgende:
Die moet ik dus nog steeds zien...... met Audrey Tautou, toch?
Whehe, ik kan je oordeel alleen maar beamen. Maar ook dat terzijde.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:46 schreef Z het volgende:
Ik heb gister trouwens Une Long Dimanche De Fiancailles in het filmmuseum gezien, top film op een top lokatie, maar dat geheel ter zijde
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:50 schreef wyccie het volgende:
Of een museumdirecteur?
Heel knap,quote:Op donderdag 29 september 2005 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik herken volgens mij wel musee d'Orsay maar het gaat om die meneer zeker
We zijn er vorig jaar nog geweest en toen het restaurant "uitgestuurd"quote:Op donderdag 29 september 2005 13:59 schreef pyl het volgende:
[..]
Heel knap,, maar het gaat inderdaad om meneer zelf en die heeft niets met het Musée d'Orsay of met Parijs te maken.
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
en toen het restaurant "uitgestuurd"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |