Óf iemand met een niet te stuiten (tamelijk naïef, dat weer wel) optimisme.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:53 schreef pyl het volgende:
In ieder geval iemand met gebrekkig politiek inzicht.
Of iemand die denkt dat Bush een goed eindrapport heeft gehad op school...quote:Op donderdag 29 september 2005 09:53 schreef pyl het volgende:
In ieder geval iemand met gebrekkig politiek inzicht.
Nou zeg.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:42 schreef Treinhomo het volgende:
Of iemand die denkt dat Bush een goed eindrapport heeft gehad op school...
Nope.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:03 schreef Tokay het volgende:
Meneer is geboren op 8 maart 1959.
Hij speelde rollen in onder meer: Desperate Seeking Susan, Legends of the fall, Benny & Joon, Blink en Michael Collins.
Zijn voornaam luidt Aiden...
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:05 schreef pyl het volgende:
Het is trouwens Desperately Seeking Susan.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:11 schreef Tokay het volgende:
Ik vergeet een keer twee lettertjes, nou nou, poe poe
![]()
quote:Alsof ik niet weet dat het Desperately Seeking Susan is........
Ja hoor, ik slaap elke nacht als een roos. Geen zorgen.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Goed geslapen in het enge bos Tokay?
Jij bent toch in Schotland geweest, Tokay ?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:38 schreef Tokay het volgende:
Ja hoor, ik slaap elke nacht als een roos. Geen zorgen.
Ja hoor, wat wil je weten?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:40 schreef Treinhomo het volgende:
Jij bent toch in Schotland geweest, Tokay ?
Mag ik jou daar wat over vragen ?
Ik weet niet wie dat is, behalve dat het níet mijn meneer is!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij heeft iets weg van Vince Pruitt Taylor maar het is hem niet.
Als 'n huwelijk in Schotland op de klippen loopt, hebben ze daar dan ook een doedelscheiding ?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:41 schreef Tokay het volgende:
Ja hoor, wat wil je weten?
Dit is Vince een steengoede bijrolacteur:quote:Op donderdag 29 september 2005 12:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is, behalve dat het níet mijn meneer is!
Treinhomo! Ik bemerk dat de goede invloed van wyccie helaas nog geen effect heeft gehad op je vreselijk flauwe grappen.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:43 schreef Treinhomo het volgende:
Als 'n huwelijk in Schotland op de klippen loopt, hebben ze daar dan ook een doedelscheiding ?
Mooi is dat, hè ?quote:Op donderdag 29 september 2005 12:48 schreef Tokay het volgende:
Treinhomo! Ik bemerk dat de goede invloed van wyccie helaas nog geen effect heeft gehad op je vreselijk flauwe grappen.![]()
Meneer is een hooggewaarde regisseur.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Is meneer een muzikant of een acteur?
Ik wou Harvey Weinstein zeggen maar die produceert alleen maar.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Meneer is een hooggewaarde regisseur.
Is dan ook niet het goede antwoord.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wou Harvey Weinstein zeggen maar die produceert alleen maar.
Mooi is dat, hè ?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:00 schreef Z het volgende:
Dat zijn meer smilies dan woorden.
Oscarwinnaar?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:01 schreef Tokay het volgende:
[..]
Is dan ook niet het goede antwoord.
Niet Bob Hoskins.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:48 schreef dolle_hond het volgende:
ik vind dat hij op bob hoskins lijkt
Mijn schuld denk ik. Omdat ik mijn temper verloor gister....quote:Op donderdag 29 september 2005 13:05 schreef peaceman het volgende:
Pfff ik las in het feedbacktopic dat het gezeik weer begonnen is.. En ik had me er speciaal niet mee bemoeid..![]()
Doedelscheiding <-> boedelscheiding.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:04 schreef wyccie het volgende:
TH, ik snap je doedelscheiding grap niet.
quote:Of is ie gewoon zo flauw dat het niet te begrijpen is?
Heb je m alweer teruggevonden?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn schuld denk ik. Omdat ik mijn temper verloor gister....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |