beetje wel ja, nooit echt naar grote gabberfeesten geweest fozo maar k kon t wel aanhoren. Bovendien begon ik met stappen precies bij t begin van de happy hardcorequote:Op woensdag 28 september 2005 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Was jij zo'n gabber in de jaren negentig Eend?
Ik ben vroeger nog wel eens naar die feesten geweest..quote:Op woensdag 28 september 2005 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje wel ja, nooit echt naar grote gabberfeesten geweest fozo maar k kon t wel aanhoren. Bovendien begon ik met stappen precies bij t begin van de happy hardcoredus dadelijk komt mijn hele stapjeugd langs
maar mijn muzieksmaak was wel wat breder hoor, dat voor de duidelijkheid.
Waarom moet die er komen dan??quote:
vertel dat dan !quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:58 schreef Againzender het volgende:Ik wilde net een hools getiteld 'Hak mee met rubbereend' openen
Koop een Toyota!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:58 schreef Bjoro het volgende:
poing poing poing ....richting de wegenwacht !
geen geld voor !quote:
die heb gehad toen je niet jarig wasquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die heb gehad toen je niet jarig was
mijn collega zet hem net uit !!quote:
en nu is t mooiste nummer uit de 90's eropquote:
Mooi was die tijd.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:04 schreef rubbereend het volgende:
en het feest kan beginnen
*gooit radio op maximaal in hoolsWonderfull days
meteen de mooiste
vandaag jarig zijn:quote:Op woensdag 28 september 2005 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee precies, de 28ste is nog helemaal vrij.
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:16 schreef dndiek het volgende:
Ik heb 3fm maar ff aangezet
Lemon tree![]()
21 appelsientjequote:Op woensdag 28 september 2005 14:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgende verjaardagen: 6 oktober Eilanden, 9 oktober -Vaduz-, 14 oktober Tong80.
verkoop je kind!quote:
gefelicitaartquote:Op woensdag 28 september 2005 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor jou wel hoor...
Vorig jaar was ik ook op 28 september jarig
lijkt me een puik planquote:Op woensdag 28 september 2005 14:21 schreef PyTh het volgende:
Wat een gezelligheid hier
Feli enzo Zandmenneke en dat PSV vanavond maar minimaal een punt mag halen in Turkije zodat je verjaardag toch nog een beetje geslaagd is
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgende verjaardagen: 6 oktober Eilanden, 9 oktober -Vaduz-, 14 oktober Tong80 & PyTh.
Dan ben je al weg, niet meer interessant.quote:
ik neem de vrijheid om mezelf ook even toe te voegenquote:Op woensdag 28 september 2005 14:12 schreef Bjoro het volgende:
www.jarig.nl
golfer@fok.nl
hools als ww
oe heb deze ook een keer ingevuldquote:Op woensdag 28 september 2005 14:12 schreef Bjoro het volgende:
www.jarig.nl
golfer@fok.nl
hools als ww
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan ben je al weg, niet meer interessant.
ik ben jaloers! ruilen? dan krijg jij bert kontermanquote:Op woensdag 28 september 2005 14:29 schreef superjoden het volgende:
oe heb deze ook een keer ingevuldheb het vetorecht om samen met "gouden" Winston Bogarde jarig te mogen zijn
![]()
gefeliciteerd sandman![]()
gezelligquote:
wiequote:Op woensdag 28 september 2005 14:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben jaloers! ruilen? dan krijg jij bert konterman
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:32 schreef Cart_man het volgende:
Eindelijk 3FM...lang genoeg volhouden en dan komt het wel.
Helaas mogen we hier geen radio aanquote:
Dat is wel 1906. Clarence is toch "Opa". Leuk, die nieuwkomers...quote:Op woensdag 28 september 2005 14:28 schreef snellejelle het volgende:
btw, ik heb maar even het geboortjejaar van clarence seedorf gewijzigd
1906![]()
1976![]()
Kutbedrijf...quote:Op woensdag 28 september 2005 14:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Helaas mogen we hier geen radio aan
dus kan ik ook niet luisteren.
quote:
nu op 3 fm...terwijl mijn collega naar City FM wil luisterenquote:Op woensdag 28 september 2005 14:47 schreef methodmich het volgende:
Dat was toch die suffe happy house hardcore hopperdepop tijd?
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:47 schreef methodmich het volgende:
Dat was toch die prachtige happy hardcore tijd?
Ik zit dus gewoon Classic Rock te luisteren terwijl er ook 90's muziek is.....maar goed een Ajax-Arsenal missen door autopech is ergerquote:Op woensdag 28 september 2005 14:49 schreef methodmich het volgende:
Heb je gezien wie je taart gaf Sandman?
Arme Bjoro, 3FM is vreselijk.
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:52 schreef Bluezz het volgende:
Jarig Zandkorreltje
Dikke kus van Tante Bloes![]()
Er is wel goede 90's muziek, maar die draait 3FM volgens mij ook niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik zit dus gewoon Classic Rock te luisteren terwijl er ook 90's muziek is.....maar goed een Ajax-Arsenal missen door autopech is erger
tuurlijk wel, de Bittersweet symphony is al langsgekomen het afgelopen uurquote:Op woensdag 28 september 2005 14:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Er is wel goede 90's muziek, maar die draait 3FM volgens mij ook niet.
Moet je Ekdom even de vrije hand geven, dan staat het je wel aan denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Er is wel goede 90's muziek, maar die draait 3FM volgens mij ook niet.
vroegâhquote:Op woensdag 28 september 2005 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet alles wat jij goed vind is per definitie goed MM...
Happy Hardcore was geweldig, net als de 'echte' hardcore van die tijd.
krijg je een uur Bruce Springsteenquote:Op woensdag 28 september 2005 14:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Moet je Ekdom even de vrije hand geven, dan staat het je wel aan denk ik.
Weet ik niet hoor. Draait die dEUS, Zita Swoon, Wilco, Jayhawks, Belle & Sebastian, Pavement, Nick Cave, Beck, Jeff Buckley, PJ Harvey en Daryll-Ann bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Moet je Ekdom even de vrije hand geven, dan staat het je wel aan denk ik.
o ja, dat is een mogelijkheid natuurlijkquote:Op woensdag 28 september 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
krijg je een uur Bruce Springsteen
dEUS, Wilco, Nick Cave, Beck, Jeff Buckley en Daryll-Ann heb k de afgelopen dagen al gedurende de dag langs horen komenquote:Op woensdag 28 september 2005 14:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor. Draait die dEUS, Zita Swoon, Wilco, Jayhawks, Belle & Sebastian, Pavement, Nick Cave, Beck, Jeff Buckley, PJ Harvey en Daryll-Ann bijvoorbeeld?
Wat een kutmuziek.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor. Draait die dEUS, Zita Swoon, Wilco, Jayhawks, Belle & Sebastian, Pavement, Nick Cave, Beck, Jeff Buckley, PJ Harvey en Daryll-Ann bijvoorbeeld?
Ik denk dat als hij de ruimte zou krijgen van zijn baas dat hij dat zeker vaker zou doen. Nu blijft het bij incidenten dat hij daar wat van draait.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat moeten ze in godsnaam van Wilco en D-A draaien? Lijkt me echt onmogelijk, volgens mij zijn die nog nooit op de Nederlandse radio geweest buiten de VPRO.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dEUS, Wilco, Nick Cave, Beck, Jeff Buckley en Daryll-Ann heb k de afgelopen dagen al gedurende de dag langs horen komen
Kutmuziek is relatief.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat een kutmuziek.
Jeff Buckley.![]()
Ik ben zo vrij om mezelf ook ff toe te voegenquote:Op woensdag 28 september 2005 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
inloggen:
golfer@fok.nl
ww: hools
je bent toevallig niet meteen aan 't streamen?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:06 schreef rubbereend het volgende:
omgHAve you ever been mellow
* rubbereend doet t party animals loopje door de kamer
MENEER!! WAT ZEGT U???quote:Op woensdag 28 september 2005 15:05 schreef appelsientje het volgende:
dat was leuk... net ging het brand alarm af.. had net een klant aan de lijn... moest dus de verbinding verbreken.. erg vervelend.
Dat was het dus wel.. ik kon hem niet horen praten... zo'n herrie..quote:
ook geboren op dezelfde dag ?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:09 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben op dezelfde dag als Heitinga jarig!
Wij hadden gisteren buitenlandmanifestatie op de HvA. Vraagt de spreker of er een raampje openkan (was best benauwd) gooit er eentje de branddeur open . Alles moest ontruimd wordenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat was het dus wel.. ik kon hem niet horen praten... zo'n herrie..
wel lekker zo'n pauze
ook op een dinsdag ?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:11 schreef Bananenman het volgende:
Ik vermoed van wel!
Alleen niet hetzelfde jaar he![]()
nee, k ben net zo technisch als Tongquote:Op woensdag 28 september 2005 15:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
je bent toevallig niet meteen aan 't streamen?
sorryquote:Op woensdag 28 september 2005 14:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is wel 1906. Clarence is toch "Opa". Leuk, die nieuwkomers...
maar de grote vraag is: staat er iets in de fik?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat was het dus wel.. ik kon hem niet horen praten... zo'n herrie..
wel lekker zo'n pauze
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:12 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren buitenlandmanifestatie op de HvA. Vraagt de spreker of er een raampje openkan (was best benauwd) gooit er eentje de branddeur open . Alles moest ontruimd worden
quote:
EenSCHquote:
Vertel!!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:22 schreef pfaf het volgende:
Middag. Net een collectie Iris-cheque's uitgegeven bij Plato.
hen beste nummer is nog steeds used and abused mequote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:30 schreef rubbereend het volgende:
waar is die haksmiley als je hem nodig hebt
used and abusedquote:Op woensdag 28 september 2005 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hen beste nummer is nog steeds used and abused meen ook geweldig Aquarius, toen waren de PA op hun hoogtepunt qua roem
mietjequote:Op woensdag 28 september 2005 15:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]lekker bezig...
de volgende keer neem ik een jas mee.. was best koud buiten..
Jammer dat die tijd er niet meer is, van 1990 tot 1997 ongeveer.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:36 schreef Suijk het volgende:
Dat is toch wel redelijk nostalgie, die 'muziek'. Vind het geen toffe muziek, maar de herinneringen maken het leuk. Wat een onbezorgde tijd was dat zeg.
was dat het beruchte shirt-verbrand incident?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:35 schreef Cart_man het volgende:
Het beste van ze is toen ze in 1996 moesten rennen voor hun leven.
die met dat haarquote:Op woensdag 28 september 2005 15:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Er woont hier een paar straten verderop ook zo'n gast van de Party Animals.
Aquarius was muzikaal gezien een topnummer voor die tijd...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hen beste nummer is nog steeds used and abused meen ook geweldig Aquarius, toen waren de PA op hun hoogtepunt qua roem
Ohja. Toen hadden ze een paar weken daarvoor een feyenoord vlag verbrand op een concert toch?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:35 schreef Cart_man het volgende:
Het beste van ze is toen ze in 1996 moesten rennen voor hun leven.
puik topicquote:Op woensdag 28 september 2005 15:36 schreef Againzender het volgende:
ahum, laten we dit topic niet vergeten:
90's request deze week op 3FM
quote:
wat dacht van t briljante Hajoquote:Op woensdag 28 september 2005 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Aquarius was muzikaal gezien een topnummer voor die tijd...
Ik heb het meeste met Misadventures of the Spiegelman en Hava Naguila...
Goede idee.. ik denk dat ik maar ff een bakje neem.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
Best leuk, dat sommigen op www.jarig.nl gewoon 2 x jarig zijn. Basto, Anastasiou.
Met Haaajo gaat het zo jalalalalalalalalalalaaaaaaaa lala...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat dacht van t briljante Hajo
o ja, een vlag was het, geen shirtjequote:Op woensdag 28 september 2005 15:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ohja. Toen hadden ze een paar weken daarvoor een feyenoord vlag verbrand op een concert toch?
Die ja...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ohja. Toen hadden ze een paar weken daarvoor een feyenoord vlag verbrand op een concert toch?
* lionheaad 2 bakjes thee paktquote:Op woensdag 28 september 2005 15:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goede idee.. ik denk dat ik maar ff een bakje neem.
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met Haaajo gaat het zo jalalalalalalalalalalaaaaaaaa lala...
Hoe is de nieuwe Adams?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nieuwe Ryan Adams, Pocket Revolution en Spoon - Gimme Fiction.
Hij's fijn. Compleet anders dan Cold Roses, deze is weer volledig (alt.) country, maar daardoor zeker niet veel minder goed.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoe is de nieuwe Adams?
* methodmich draait de nieuwste Ome Nelis.
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ja doe maar zo'n chocolade koekje..quote:Op woensdag 28 september 2005 15:45 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
* lionheaad 2 bakjes thee pakt
koekje erbij??
oké...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja doe maar zo'n chocolade koekje..
Hij was een maandje terug al flink gegroeid, maar is er nu mee gestopt. Goede plaat, maar niet de geniale plaat die ik ( onterecht? ) verwachtte. Maar vooral de eerste paar nummers blijven ijzersterk.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:54 schreef methodmich het volgende:
Dat kan juist een pré zijn pfaffie. Begint dEUS al te groeien?
KPN of PLANET of allebeiquote:Op woensdag 28 september 2005 15:59 schreef appelsientje het volgende:
*zucht* ik zit op de ene lijn met een boze.. zeer boze klant.. op de andere lijn probeer ik al 15 min een collega van KPN te bereiken ..maar daar nemen ze niet op.... en die klant wordt maar bozer en bozer omdat hij al zo lang moet wachten..
wat een bedrijf
Vraag of je zo mag terugbellen.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:59 schreef appelsientje het volgende:
*zucht* ik zit op de ene lijn met een boze.. zeer boze klant.. op de andere lijn probeer ik al 15 min een collega van KPN te bereiken ..maar daar nemen ze niet op.... en die klant wordt maar bozer en bozer omdat hij al zo lang moet wachten..
wat een bedrijf
halve hools volgepostquote:
kom maar op.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:05 schreef Lionheaad het volgende:
Iemand nog interresse in een on-line (gratis) game voor als je echt niks te doen hebt??
quote:
linkjequote:Op woensdag 28 september 2005 16:06 schreef DeTolk het volgende:
[..]
kom maar op.
Ik heb er ook nog wel eentje anders
mie toequote:
Vertel eens ik heb geen VIquote:Op woensdag 28 september 2005 16:02 schreef pfaf het volgende:
Iemand al gezien wat er op die foto in de VI bij vd Vaart gebeurt?![]()
je laat hetquote:Op woensdag 28 september 2005 16:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]als k binnenkort weer eens een carnavalshools open dan is ie sneller vol
quote:
altijd gezellig zo'n carnaval-Hoolsquote:
yepquote:Op woensdag 28 september 2005 17:02 schreef Againzender het volgende:
zo, dat was weer even wat gehik van MySQL geloof ik?
nou, dan ga ik maar naar huisquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:07 schreef pfaf het volgende:
Zojuist de database van Fok! gedonwload. Nog last van gehad?
Dat heb ik gisteren net voor Ajax gedaan.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:07 schreef pfaf het volgende:
Eten staat net op. Spaghettiquote:Op woensdag 28 september 2005 17:32 schreef Bos81 het volgende:
Zo, het eten zit er weer in
Pepersteak
lekker!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:32 schreef Bos81 het volgende:
Zo, het eten zit er weer in
Pepersteak
De cache zat vast in m'n printerquote:Op woensdag 28 september 2005 17:07 schreef pfaf het volgende:
De naam van het recept is gay.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:38 schreef golfer het volgende:
Pasta di Paolo is weer voorbereid voor straks als Bluezz thuiskomt.
Alleen nog even de penne koken en de rest weer opwarmen als ze er is.![]()
Voor wie zijn de rozen ?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
lekker!
een bossie een bossie een bossie rooie rozen
aaaaaahhhhquote:Op woensdag 28 september 2005 18:13 schreef Suijk het volgende:
Ik ga maar eens pannenkoeken maken vanavond.
Voor je vriendinquote:
Ach, op elk potje past een deksletje moet je maar denkenquote:
Lesbische sexquote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ach, op elk potje past een deksletje moet je maar denken
Is ook zo, Ik heb ook wel het vertrouwen dat ik nog wel eens iemand tegen het lijf loop, waarmee ik lang samen kan zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ach, op elk potje past een deksletje moet je maar denken
Ja, ik ben ook benieuwd of Tanja het huis uit gaat. Best spannend.quote:
is dat lieske?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:32 schreef tong80 het volgende:
Voetballen komt later.
Eerst Big Brother.![]()
[afbeelding]
Ik kook maandag t/m donderdag altijd voor mezelfquote:Op woensdag 28 september 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Goed zo dndiek. Zelf gemaakt?
Netjes hoor. En vrijdag t/m zaterdag haal je?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik kook maandag t/m donderdag altijd voor mezelf
Nou ja, bijna altijdquote:Op woensdag 28 september 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Netjes hoor. En vrijdag t/m zaterdag haal je?
quote:
Neukbaar.quote:
Monopoly-en?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:49 schreef appelsientje het volgende:
Zo een beetje douchen lucht op...
hopelijk dat ik me morgen wat beter voel...
mooi vrouwtje trouwens.....
En nu voorbereiden voor vanavond
* rubbereend trekt PSV shirt alvast aanquote:Op woensdag 28 september 2005 19:49 schreef appelsientje het volgende:
Zo een beetje douchen lucht op...
hopelijk dat ik me morgen wat beter voel...
mooi vrouwtje trouwens.....
En nu voorbereiden voor vanavond
Oh dat kan ookquote:Op woensdag 28 september 2005 19:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
* rubbereend trekt PSV shirt alvast aan
Anderlecht - Betis op SPORZAquote:Op woensdag 28 september 2005 19:53 schreef golfer het volgende:
Is er vanavond nog iets leuks op de TV of kan ik met een gerust hart het drama Tanja van BB blijven volgen?![]()
quote:
ha... ha...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Keurig dndiek, een ware kok.
En Golfer, er schijnt PSV te zijn. Wat dat is?
thnxquote:Op woensdag 28 september 2005 19:57 schreef rubbereend het volgende:
Appelsientje, 90's request deze week op 3FM daar staat een link naar de uitzending van vanmiddaghakkûh
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Keurig dndiek, een ware kok.
ook aandoetquote:Op woensdag 28 september 2005 19:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
* rubbereend trekt PSV shirt alvast aan
Kut ik kan het niet aandoen, het ligt in Beek en Donk en ik ben in Tilburgquote:
Hopelijk dat het een leuke avond wordtquote:Op woensdag 28 september 2005 20:04 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gaat eens naar een psv'er toe, even daar voetbal kijken...
De groeten
Jij bent altijd wat vergeten. Verstand.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kut ik kan het niet aandoen, het ligt in Beek en Donk en ik ben in Tilburg![]()
en ik maar denken dat ik een keer niks vergeten was![]()
Kan jij daar serieus wakker bij blijven? Zonder dollen?quote:
en bedankt hequote:Op woensdag 28 september 2005 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Boeit me niet, er schijnt bier te zijn [14.gif]
ja hoor geen probleem mee! moet zelfs om mijn hart denken..quote:Op woensdag 28 september 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan jij daar serieus wakker bij blijven? Zonder dollen?
je bedoeld winnen in de CL, maar natuurlijk, wij weten hoe dat isquote:Op woensdag 28 september 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Echt waar?quote:
Ga eens aan de kant, zo zie ik niksquote:Op woensdag 28 september 2005 20:15 schreef appelsientje het volgende:
ik ga maar eens voor de tv hangen
ja nu jij ook even serieusquote:Op woensdag 28 september 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
De tegenstander van PSV aanmoedigen is altijd wel iets wat je wakker houdt.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja nu jij ook even serieus
ik word altijd wakker van de tegendoelpunten van ajaxquote:Op woensdag 28 september 2005 20:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
De tegenstander van PSV aanmoedigen is altijd wel iets wat je wakker houdt.
Jouw fixatie op Ajax begint ook een beetje enge vormen aan te nemen, pascal.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik word altijd wakker van de tegendoelpunten van ajax
altijd leuk een goal van de tegenstanderquote:Op woensdag 28 september 2005 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar zou ik niet wakker van liggen Pascal, als PSV'er.
krijg je van die negatieve posts van mmquote:Op woensdag 28 september 2005 20:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jouw fixatie op Ajax begint ook een beetje enge vormen aan te nemen, pascal.
gaat hard daarquote:
Ja, helaas welquote:Op woensdag 28 september 2005 21:48 schreef Dos37 het volgende:
Tis de laatste dagen elke keer wel weer raak zeg.
In FB staat dat ze er volgende week weer mee bezig gaanquote:
En ik heb beide avonden leedvermaakquote:Op woensdag 28 september 2005 22:33 schreef golfer het volgende:
Glaasjes azijn klaarzet voor al die PSV-ers die gisteren zo'n leed vermaak hebben.
*Rondje op kosten van VoH*
geniet van zijn glaasje azijnquote:Op woensdag 28 september 2005 22:33 schreef golfer het volgende:
Glaasjes azijn klaarzet voor al die PSV-ers die gisteren zo'n leed vermaak hebben.
Gelukkig geen azijn voor mij dus.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:33 schreef golfer het volgende:
morgen donderen de andere ploegen uit de EC en dan kunnen we op de Uefalijst weer lekker zakkenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:42 schreef appelsientje het volgende:
Hoe een kut dat... nog kutter kan lopen.. hopelijk dat het morgen allemaal wat beter is...
ach veel slechter kan het niet worden.
Dat zal ze lerenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:51 schreef pascalheister het volgende:
voor straf maar 3 dvd's bestellen
Het viel idd zwaar tegen zeg.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:48 schreef popolon het volgende:
Heb Liverpool - Chelsea gezien.
Wat een beschamende partij.
EchtDaar kijk je toch geen voetbal voor.
Een lied met ons allen want Eendracht maakt machtquote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef Spideyman het volgende:
En toch komt het goed.
Zet in: Voor Rood-Wit gezongen, vol manlijke kracht!
Zie bij Bosquote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef Spideyman het volgende:
En toch komt het goed.
werd tijd, die fluitconcerten ben ik wel beuquote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef Spideyman het volgende:
En toch komt het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |