quote:Op woensdag 28 september 2005 14:32 schreef Cart_man het volgende:
Eindelijk 3FM...lang genoeg volhouden en dan komt het wel.
Helaas mogen we hier geen radio aanquote:
Dat is wel 1906. Clarence is toch "Opa". Leuk, die nieuwkomers...quote:Op woensdag 28 september 2005 14:28 schreef snellejelle het volgende:
btw, ik heb maar even het geboortjejaar van clarence seedorf gewijzigd
1906![]()
1976![]()
Kutbedrijf...quote:Op woensdag 28 september 2005 14:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Helaas mogen we hier geen radio aan
dus kan ik ook niet luisteren.
quote:
nu op 3 fm...terwijl mijn collega naar City FM wil luisterenquote:Op woensdag 28 september 2005 14:47 schreef methodmich het volgende:
Dat was toch die suffe happy house hardcore hopperdepop tijd?
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:47 schreef methodmich het volgende:
Dat was toch die prachtige happy hardcore tijd?
Ik zit dus gewoon Classic Rock te luisteren terwijl er ook 90's muziek is.....maar goed een Ajax-Arsenal missen door autopech is ergerquote:Op woensdag 28 september 2005 14:49 schreef methodmich het volgende:
Heb je gezien wie je taart gaf Sandman?
Arme Bjoro, 3FM is vreselijk.
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:52 schreef Bluezz het volgende:
Jarig Zandkorreltje
Dikke kus van Tante Bloes![]()
Er is wel goede 90's muziek, maar die draait 3FM volgens mij ook niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik zit dus gewoon Classic Rock te luisteren terwijl er ook 90's muziek is.....maar goed een Ajax-Arsenal missen door autopech is erger
tuurlijk wel, de Bittersweet symphony is al langsgekomen het afgelopen uurquote:Op woensdag 28 september 2005 14:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Er is wel goede 90's muziek, maar die draait 3FM volgens mij ook niet.
Moet je Ekdom even de vrije hand geven, dan staat het je wel aan denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Er is wel goede 90's muziek, maar die draait 3FM volgens mij ook niet.
vroegâhquote:Op woensdag 28 september 2005 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet alles wat jij goed vind is per definitie goed MM...
Happy Hardcore was geweldig, net als de 'echte' hardcore van die tijd.
krijg je een uur Bruce Springsteenquote:Op woensdag 28 september 2005 14:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Moet je Ekdom even de vrije hand geven, dan staat het je wel aan denk ik.
Weet ik niet hoor. Draait die dEUS, Zita Swoon, Wilco, Jayhawks, Belle & Sebastian, Pavement, Nick Cave, Beck, Jeff Buckley, PJ Harvey en Daryll-Ann bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Moet je Ekdom even de vrije hand geven, dan staat het je wel aan denk ik.
o ja, dat is een mogelijkheid natuurlijkquote:Op woensdag 28 september 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
krijg je een uur Bruce Springsteen
dEUS, Wilco, Nick Cave, Beck, Jeff Buckley en Daryll-Ann heb k de afgelopen dagen al gedurende de dag langs horen komenquote:Op woensdag 28 september 2005 14:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor. Draait die dEUS, Zita Swoon, Wilco, Jayhawks, Belle & Sebastian, Pavement, Nick Cave, Beck, Jeff Buckley, PJ Harvey en Daryll-Ann bijvoorbeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |