Hij's fijn. Compleet anders dan Cold Roses, deze is weer volledig (alt.) country, maar daardoor zeker niet veel minder goed.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoe is de nieuwe Adams?
* methodmich draait de nieuwste Ome Nelis.
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ja doe maar zo'n chocolade koekje..quote:Op woensdag 28 september 2005 15:45 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
* lionheaad 2 bakjes thee pakt
koekje erbij??
oké...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja doe maar zo'n chocolade koekje..
Hij was een maandje terug al flink gegroeid, maar is er nu mee gestopt. Goede plaat, maar niet de geniale plaat die ik ( onterecht? ) verwachtte. Maar vooral de eerste paar nummers blijven ijzersterk.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:54 schreef methodmich het volgende:
Dat kan juist een pré zijn pfaffie. Begint dEUS al te groeien?
KPN of PLANET of allebeiquote:Op woensdag 28 september 2005 15:59 schreef appelsientje het volgende:
*zucht* ik zit op de ene lijn met een boze.. zeer boze klant.. op de andere lijn probeer ik al 15 min een collega van KPN te bereiken ..maar daar nemen ze niet op.... en die klant wordt maar bozer en bozer omdat hij al zo lang moet wachten..
wat een bedrijf
Vraag of je zo mag terugbellen.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:59 schreef appelsientje het volgende:
*zucht* ik zit op de ene lijn met een boze.. zeer boze klant.. op de andere lijn probeer ik al 15 min een collega van KPN te bereiken ..maar daar nemen ze niet op.... en die klant wordt maar bozer en bozer omdat hij al zo lang moet wachten..
wat een bedrijf
halve hools volgepostquote:
kom maar op.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:05 schreef Lionheaad het volgende:
Iemand nog interresse in een on-line (gratis) game voor als je echt niks te doen hebt??
quote:
linkjequote:Op woensdag 28 september 2005 16:06 schreef DeTolk het volgende:
[..]
kom maar op.
Ik heb er ook nog wel eentje anders
mie toequote:
Vertel eens ik heb geen VIquote:Op woensdag 28 september 2005 16:02 schreef pfaf het volgende:
Iemand al gezien wat er op die foto in de VI bij vd Vaart gebeurt?![]()
je laat hetquote:Op woensdag 28 september 2005 16:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]als k binnenkort weer eens een carnavalshools open dan is ie sneller vol
quote:
altijd gezellig zo'n carnaval-Hoolsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |