Ja, helaas welquote:Op woensdag 28 september 2005 21:48 schreef Dos37 het volgende:
Tis de laatste dagen elke keer wel weer raak zeg.
In FB staat dat ze er volgende week weer mee bezig gaanquote:
En ik heb beide avonden leedvermaakquote:Op woensdag 28 september 2005 22:33 schreef golfer het volgende:
Glaasjes azijn klaarzet voor al die PSV-ers die gisteren zo'n leed vermaak hebben.
*Rondje op kosten van VoH*
geniet van zijn glaasje azijnquote:Op woensdag 28 september 2005 22:33 schreef golfer het volgende:
Glaasjes azijn klaarzet voor al die PSV-ers die gisteren zo'n leed vermaak hebben.
Gelukkig geen azijn voor mij dus.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:33 schreef golfer het volgende:
morgen donderen de andere ploegen uit de EC en dan kunnen we op de Uefalijst weer lekker zakkenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:42 schreef appelsientje het volgende:
Hoe een kut dat... nog kutter kan lopen.. hopelijk dat het morgen allemaal wat beter is...
ach veel slechter kan het niet worden.
Dat zal ze lerenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:51 schreef pascalheister het volgende:
voor straf maar 3 dvd's bestellen
Het viel idd zwaar tegen zeg.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:48 schreef popolon het volgende:
Heb Liverpool - Chelsea gezien.
Wat een beschamende partij.
EchtDaar kijk je toch geen voetbal voor.
Een lied met ons allen want Eendracht maakt machtquote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef Spideyman het volgende:
En toch komt het goed.
Zet in: Voor Rood-Wit gezongen, vol manlijke kracht!
Zie bij Bosquote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef Spideyman het volgende:
En toch komt het goed.
werd tijd, die fluitconcerten ben ik wel beuquote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef Spideyman het volgende:
En toch komt het goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |