abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30999747
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:26 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Klinkt alsof je iets fout hebt gedaan in de voorbereiding. Heb je genoeg friendlys gespeeld? Zit je training goed in elkaar (fysiek niet te ver over de stippellijn)? Heb je eventueel een ander trainingsschema gebruikt?
Ik denk dat daar ook het probleem ligt. Heb niet al te veel friendly's gespeeld en ze vrij lang vrij gegeven. De assistent doet de trainingen, dus dat zit wel goed.
pi_30999955
Ben een seizoen begonnen met Atalanta dat in de serie B uitkomt. De club heeft enorm veel spelers en er zitten een hoop goede tussen (maar ook een hoop mindere goden). De voorbereiding verliep vrij stroef. Ik wist Guarin aan te trekken, door eerst een tweetal Brazillianen voor een spotprijs weg te doen (ik mag maar 4 niet-EU spelers en die twee stelden toch niets voor). Ook trok ik Pellegrini aan met een vrij transfer en kocht ik de Noorse keeper Straw (of zoiets) en de Colombiaanse keeper Arenas. De spelers kregen mijn tactiek echter steeds beter in de vingers en ik begon met grote cijfers te winnen. De competitie is inmiddels begonnen en ik sta na twee wedstrijden tweede op doelsaldo. Ik heb namelijk 8 voor en 0 tegen. De nummer één heeft 9 voor en 1 tegen... Daarnaast heb ik me geplaast voor de derde ronde van de beker, waarin ik tegen Milan moet...

Ik speel een soort 3-5-2, waarbij twee middenvelders zeer verdedigend spelen en drie middenvelders zeer aanvallend.

Ik snap echter niets van die 50% belangen in spelers. Twee van mijn spelers zijn voor de helft van een andere club. Het zijn overigens erg goede spelers, maar niet speelgerechtigd. Waarom weet ik niet, want ik snap het systeem niet helemaal. Volgens mij moet ik een bod op ze uitbrengen om de helft terug te kopen, maar dat bedrag kan ik niet op tafel leggen. Wel jammer, maar voorlopig red ik het wel zonder ze...
We sure are cute for two ugly people.
pi_31005611
Speel nu met FC Brussels. Veel jonge Nederlanders gehaald, 150 tegen 1 bij de bookmakers en degradatiekandidaat. Begonnen met 2 x 0-0, tegen Club Brugge thuis (knap) en tegen Roeselare uit (jammer).

Mijn team:

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31044090

West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  donderdag 29 september 2005 @ 23:18:53 #30
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_31044210
In mijn zoektocht naar 'n jonge spits, nadat ik Cavenaghi verkocht had en Rossi en Panza min of meer geflopt waren, kwam ik de volgende tegen:

ik lachte me kapot toen ik die foto bij 'n 21-jarige dacht

Heb daarom maar Johan Vonlanthen gekocht van Feyenoord ( ) voor 8,5 mln terwijl ie 'tzelfde seizoen voor dat bedrag van PSV is gekomen en 'n gemiddelde van 7.61 haalde met 10 doelpunten uit 17 wedstrijden. Ik zeg: da's 'n koopje! Hopelijk wil ie bij mij ook 'n beetje slagen als stand-in achter Tevez, Rooney en Ruudje.

Verder heb ik Lasse Staw maar 'n kans gegeven, v.d. Sar wil maar niet minder gaan presteren op 37-jarige leeftijd. Dan moet ik zelf maar de knoop doorhakken he
- "I need Tipi for my bunghole" -
  donderdag 29 september 2005 @ 23:20:30 #31
Are you threatening me?!
pi_31044266
  vrijdag 30 september 2005 @ 00:41:33 #32
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31046623
ik heb het ook gedownload en spel geinstalleerd was wel franse versie, maar dankzij _moderbor8_ heb ik nu de dutch version spelen.

ik moet updates hebben welke moet ik pakken

sorry ben een noob
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  vrijdag 30 september 2005 @ 02:35:24 #33
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31048621
Ik speel nu in m'n 5e seizoen met Napoli, sta in de halve finale UEFA na met 7-2 en 2-2 door te zijn gegaan tegen Olympiakos. Maar in de competitie wil het maar niet vlotten, voornamelijk door de hoeveelheid tegentreffers. Echt goede betaalbare verdedigers kan ik niet vinden (ondanks dat ik naar mijn gevoel toch best een solide achterlijn heb met Reina op de goal, en Rat, Vanden Borre, Andreasen, Juan en als invallers Bouma en Simons. Daarvoor kan ik echter onmogelijk met 2 DMC's spelen in m'n favo 4-2-3-1 opstelling, want dan krijg ik in de Seria A gewoon ervan langs. En dat met Guarin en Mascherano.

Voorin loopt het dan wel goed met Kallstrom, Gargorov, Malbranque, Mascherano en Guarin op het middenveld (4 stuks, beetje afwisselen om ze blij te houden). Voorin het koppel Robinho en Chevanton.

Mascherano heb ik nu voor het eerst eigenlijk, bij eerdere clubs wilde hij niet komen maar nu nadat 'ie 12 maanden out was geweest kon ik 'm binnen halen na die lange blessure. Robinho transfervrij van Hertha en Chevanton transfervrij van Monaco, die schopt er gewoon al 25 in op 3/4 van de competitie.

Maargoed, nu moet ik dus wachten totdat ik de echte transfervrije supertoppers aan kan gaan trekken met een mooi salaris, want heel vrijgevig is de veelvragende voorzitter van Napoli (elke keer een big name signing met een budget van nauwelijks 15 miljoen) niet.
  vrijdag 30 september 2005 @ 02:37:01 #34
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31048638
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 00:41 schreef JPM01 het volgende:
ik heb het ook gedownload en spel geinstalleerd was wel franse versie, maar dankzij _moderbor8_ heb ik nu de dutch version spelen.

ik moet updates hebben welke moet ik pakken

sorry ben een noob
Heel leuk en aardig, maar op GAM is er eigenlijk een min of meer ongeschreven regel dat wanneer je warez gebruikt, je het dan niet meldt. Da's niet zo fijn voor de mensen die wel willen betalen. Helaas worden degenen die wel betalen nog genaaid ook door de 5.0.5 patch die minder TV en plaatsingsgeld uitlooft
  vrijdag 30 september 2005 @ 09:27:52 #35
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31050724
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 02:37 schreef twi het volgende:

[..]

Heel leuk en aardig, maar op GAM is er eigenlijk een min of meer ongeschreven regel dat wanneer je warez gebruikt, je het dan niet meldt. Da's niet zo fijn voor de mensen die wel willen betalen. Helaas worden degenen die wel betalen nog genaaid ook door de 5.0.5 patch die minder TV en plaatsingsgeld uitlooft
aha ok
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_31063299
Met mijn HSV gaat het steeds kutter. Ik scoor steeds minder en krijg steeds meer tegen. Ik heb mijn taktiek iets aangepast. Veel beter gaat het nog niet, maar hopen dat het snel beter gaat. Anders vrees ik het ergste. Nigel de Jong komt mijn team in ieder geval in december versterken.

Wat voor taktiek spelen jullie?

Ik speelde eerst zo:
GK
DR-DC-DC-DL
DMC
MC-MC-MC
SC-SC

Ging lang goed, maar nu niet meer dus. Nu de DMC veranderd in AMC. Pijlen bij de backs en buitenste middenvelders en de AMC. Hoe speelt jullie verdediging, mandekkend? En target man?
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:46:28 #37
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_31066244
wilde ik net spelen kon hij m'n savgame niet laden... terwijl ik net 29 wedstrijden van de 29 op rij had gewonnen in de competitie.... kutspel ik wacht wel weer op 2006
Bernie en ik zijn tof.
pi_31081952
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 17:58 schreef JeroenV het volgende:
Met mijn HSV gaat het steeds kutter. Ik scoor steeds minder en krijg steeds meer tegen. Ik heb mijn taktiek iets aangepast. Veel beter gaat het nog niet, maar hopen dat het snel beter gaat. Anders vrees ik het ergste. Nigel de Jong komt mijn team in ieder geval in december versterken.

Wat voor taktiek spelen jullie?

Ik speelde eerst zo:
GK
DR-DC-DC-DL
DMC
MC-MC-MC
SC-SC

Ging lang goed, maar nu niet meer dus. Nu de DMC veranderd in AMC. Pijlen bij de backs en buitenste middenvelders en de AMC. Hoe speelt jullie verdediging, mandekkend? En target man?
Ik speelde met PSV altijd een zeer aanvallende 4-4-2:
------------GK-------------
--VR----VC--VC----VL--
---------MC---MC---------
-AMR---------------AML-
---------AC---AC---------

Nu met Atalanta heb ik een tactiek (3-5-2) die zowel verdedigend als aanvallend is:
------------GK-------------
-----VC---VC---VC------
-------VMC---VMC-------
--MR------MC-------ML--
---------AC---AC---------
De middenvelders hebben allemaal een pijl naar voren, waarbij die van de MC een lange pijl is. De VMC hebben beide een pijltje naar achteren. De twee buitenste VC's een pijl naar de buitenkant.
Deze heb ik ergens op internet gevonden en hij werkt redelijk. Ik moet er nog een eigen swung aan geven.
We sure are cute for two ugly people.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:29:45 #39
Are you threatening me?!
pi_31085213
Ik gebruik onderstaande tactic, volgens mij heet ie unbeatable en is te vinden op www.manutd.nl. 't Duurt even voor je spelers 'm doorhebben, maar daarna loopt 't als een trein. Ik zit nu in 't vierde seizoen en heb voorgaande jaren de Premier League en Champions League op m'n naam geschreven. Verder leg je gemiddeld ruim 3 ballen per wedstrijd in 't net.. Geen verkeerde tactiek denk ik dus

zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:46:14 #40
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31085685
quote:
Ik heb gewoon exact hetzelfde net.
quote:
Van der Kraan saved and held the ball
Van der Kraan delivered the ball upfield
Van der Kraan scored a fluke goal!!

Dus...zit in mijn tweede seizoen met FC Dordrecht. Sta 2de in de eredivisie achter NEC. 9 gespeeld, waarvan 4 gewonnen en 5 gelijk gespeeld. Spitsen willen nog niet echt scoren, daarom speel ik regelmatig 0-0 of win ik met 1-0...

Tactiek is als volgt:

Laatste wedstrijd:

Wist met moeite de nul te houden, laatste 15 minuten geen doelpoging meer gehad. Benieuwd hoe lang ik de ongeslagen reeks kan volhouden. Niet lang waarschijnlijk, sta nu al met 2-1 achter tegen Den Haag, heb mijn B-elftal eens opgesteld voor de verandering.
A.M.A.B
pi_31085920
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:46 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik heb gewoon exact hetzelfde net.
[..]

Dus...zit in mijn tweede seizoen met FC Dordrecht. Sta 2de in de eredivisie achter NEC. 9 gespeeld, waarvan 4 gewonnen en 5 gelijk gespeeld. Spitsen willen nog niet echt scoren, daarom speel ik regelmatig 0-0 of win ik met 1-0...

[afbeelding]

Tactiek is als volgt:

[afbeelding]

Laatste wedstrijd:

[afbeelding]

Wist met moeite de nul te houden, laatste 15 minuten geen doelpoging meer gehad. Benieuwd hoe lang ik de ongeslagen reeks kan volhouden. Niet lang waarschijnlijk, sta nu al met 2-1 achter tegen Den Haag, heb mijn B-elftal eens opgesteld voor de verandering.
Hehehe ik kreeg die uitslag van die reserves dus klik erop en zie Lastuvka tussen de doelpunten makers staan dus ik kijken en zie ik dit

Ik lijk trouwens het kampioenschap voor het eerst met Ajax te verspelen en Feyenoord lijkt hem te pakken

Maaaaaaaaaaar! met Zwitserland loopt het redelijk tot goed, die spitsen scoren aan de lopende band en de keeper pakt er echt veel
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:43:43 #42
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31090466
Ik ben benieuwd naar de PSP versie van 2006.
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_31091164
Met speels gemak werd in mijn tweede seizoen met Ajax de titel gepakt. Met zo veel gemak zelfs, dat er geen enkel punt verspeeld werd en ik na 34 wedstrijden sterk bovenaan stond met 102 punten. De stand:

Ook de Amstel Cup werd gewonnen. De uitslag was teleurstellend, het verschil had groter moeten zijn...

De selectie:

Inmiddels heb ik ontslag genomen bij Ajax. 'Nederland werd te klein'. Ik zet mijn kansen op Valencia of Roma, die allebei een trainer hebben die op het rantje van de afgrond staat.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_31110948
Ik heb dat ook weleens gehad. Zo'n doelpunt van een keeper. Was volgens mij nog in CM 03/04. Keeper maakte ze debuut scoort ie
pi_31114362
Na Ajax ben ik coach geworden van Bologna. De club is financieel gezond, ik ben benieuwd wat ervan te maken valt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_31116559
Net mijn tweede seizoen afgesloten met Chelsea. Had het hele seizoen de leiding in de competitie met zo'n zeven pnt voorsprong op de rest. Heb er uiteindelijk een puntje van overgehouden maar de tweede titel op rij is binnen. verder heb ik de League Cup en de Fa Cup gewonnen. dat levert me in een klap de 6e plaats op in het lijstje van meest succesvolle Nederlandse trainers in de geschiedenis.

Enige smetje was mijn uitschakeling in de halve finale CL tegen Man United...

Heb aan het begin van mijn derde seizoen inmiddels Adu gehaald. ook Jeroen Drost voor de toekomst transfervrij vastgelegd. Die heeft vrij aardige stats voor een 19-jarige...

Verder mijn defensie versterkt met Squillaci.

Mijn opstelling voor dit seizoen:

Lastuvka
Samuel
Squillaci
Terry
De Jong
De Rossi
Pander
Esposito
Jensen
Torres
Drogba

Reserves:
Cech
Tudor
Robben
Ortega
Fred
Adu
Guarin
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_31120293
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 15:49 schreef TheVulture het volgende:

Reserves:
Cech
Tudor
Robben
Ortega
Fred
Adu
Guarin
Robben als reserve
pi_31120532
Met Pander bedoel je niet Ronnie Pander hoop ik...
pi_31120802
robben zou ik ook nooit reserve houden, die gast heeft 190 punten in cm scout
pi_31123702
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:11 schreef Escape het volgende:

[..]

Robben als reserve
Esposito is echt wereldklasse en ook Jenssen heeft een veel betere voorzet in huis... vandaar dat ie op de bank zit maar zijn tijd komt nog wel, hij valt vrijwel elke wedstrijd na zo'n 65 minuten in om de tegenpartij nog verder de vernieling in te schieten

verder is het Christian Pander, hele goeie verdedigende middenvelder.

Oh en ik heb Santa Cruz weggekocht bij Bayern Munchen voor 45 miljoen... als stand in voor Torres
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')