abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30923036

Demo en Patch voor Football Manager 2005 beschikbaar

Football Manager 2005 Demo : Klik hier om te downloaden. (169 mb)

Football Manager 2006 BETA Demo: klik hier om hem te downloaden

Patch 5.0.5 is de laatste die is uitgebracht. Er zijn 2 versies van de 5.0.5 patch, namelijk met en zonder dataupdate. De dataupdate heeft alle transfers tot en met 31 januari 2005.

Patch 5.0.5 met data update, 80mb: Download hier
Patch 5.0.5 zonder data update, 34mb: Download hier

Systeemeisen

Minimaal:
Windows 98SE, 2000 of XP
600mhz processor
128mb systeem ram
100% DirectX8.1-compatible geluidskaart
4x cd-romspeler
1024x768 32bits kleurenscherm
650mb vrije schijfruimte

Aanbevolen:
1.8ghz processor
256mb systeem ram
8x cd-romspeler

Top-Links

The Dug Out Veel info over goede spelers.
Sort it out SI Een FM forum

Vorige delen
| 19 | 20 | 21 |
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_30923483
Nou mijn eerste seizoen bij Chelsea zit erop. Ik heb de titel gewonnen na een bloedstollende strijd met Arsenal.

Verder geen prijzen gepakt. In de League Cup verloor ik van Man City (al eerder geschreven) en ook in de halve finale van de FA Cup waren ze te sterk

In de CL verloor ik in de achtste finale van Milan met 1-4 over twee wedstrijden. In San Siro ging ik er met 4-0 keihard af, thuis revancheerde ik me enigszins.

Met mijn reputatie gaat het ondertussen erg voorspoedig. Heb nu al continentale bekendheid!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_30924531
Ik heb de nieuwste update (22-9) geinstalleerd, maar nu krijg ik een unexpected error bij het starten van een nieuwe game. Kan het zijn dat ik eerst nog een andere update moet installeren?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_30925085
misschien eerst nog de 5.0.5 patch...
GamerTag: Zipa
pi_30925346
fm 2006, wat een spel
het ziet er al zo veel vetter uit dan fm 2005 [voor zover mogelijk dan.. het heeft gewoon schaduwen enzo, gelikter]
en je hebt contracten, hmm de demo is al verslavend
pi_30925886
wat ik nou mee maak...

speel met mn Chelsea game.. net begonnen aan seizoen..

Aankope van mij..

Djrokaeff - Gratis
Bierofka - 625k
Ovidiu - 925k
Robinho - 15M

begint abromovitsch (zoiets) te zeuren dat er geen grote namen zijn gekomen.. dus ik kijk nog ff naar transfer geld dat nog over is was nog 45M over.. ik koop niks meer komt op de dag van de deadline doodleuk 2 berichten binnen dat abramovitsch zelf ff is gaan shoppen..

Cassano - 78M
Vieira - 94M

Geweldige man
GamerTag: Zipa
pi_30927553
quote:
Op zondag 25 september 2005 20:48 schreef Zijpie het volgende:
wat ik nou mee maak...

Aankope van mij..

Djrokaeff - Gratis
Bierofka - 625k
Ovidiu - 925k
Robinho - 15M

begint abromovitsch (zoiets) te zeuren dat er geen grote namen zijn gekomen.. dus ik kijk nog ff naar transfer geld dat nog over is was nog 45M over.. ik koop niks meer komt op de dag van de deadline doodleuk 2 berichten binnen dat abramovitsch zelf ff is gaan shoppen..

Cassano - 78M
Vieira - 94M

Geweldige man
Huh, hier heb ik nog nooit van gehoord dat dit soort dingen gebeuren in FM
  zondag 25 september 2005 @ 22:53:05 #8
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_30930149
Dat is 't lache en onverwachte van dit spel Echt mooi

Verkapte tvp
- "I need Tipi for my bunghole" -
pi_30939102
Met Atl. Madrid uiteindelijk 4e geëindigd in het 1e seizoen na heel lang meegedaan te hebben voor de titel maar helaas is mijn grote broertje Real met de titel ervandoor gegaan. Maar.................voor het nieuwe seizoen gaan we dr weer vol voor vooral mijn rechtervleugel is versterkt met...... JOAQUIN!!!! voor het 'spotprijsje' van 32 miljoen magere euri's . Daarnaast is Fernando Torres natuurlijk wel een topspits maar zn 'natural fitness' is maar 7 dus op zoek gegaan naar betere spitsen die wel 5 wedstrijden achter elkaar kunnen spelen en die heb ik gevonden in de namen van James Beattie en Fernando Cavenaghi Cavenaghi kwam pas in de winterstop maar wist er in totaal toch al 30!!!! in het netje te leggen. Maar ook Beattie heeft een goal garantie met 40+ goals in het seizoen. Ik denk dus dat mijn nieuwe spitsenduo Cavenaghi en Beattie wordt jammer voor Torres . Daarnaast ook nog Dede, v Bommel en De Siena aangetrokken. kijken wat het nieuwe seizoen ons gaat brengen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_30939229
Ben met Feyenoord (2008-2009) hard op weg naar de tweede Champions League op rij . Na de groepsronde makkelijk te hebben overleefd, heb ik Arsenal (6-4 agg) en Juventus (5-2 agg) eruit geknikkerd. In de halve finale wacht mij nu de dubbele ontmoeting met Man Utd....
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  maandag 26 september 2005 @ 11:22:49 #11
Are you threatening me?!
pi_30939248
Je doet Torres toch niet weg Bij mij zou die natural fitness geen probleem zijn, ik pas 't rouleren gewoon toe. Ik zet vooral de mensen met 100% fitness er in en degenen die er dicht tegenaan zitten. Zo'n Torres moet je erbij hebben, die legt er ook 'n hoop in
pi_30940239
quote:
Op maandag 26 september 2005 11:22 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Je doet Torres toch niet weg Bij mij zou die natural fitness geen probleem zijn, ik pas 't rouleren gewoon toe. Ik zet vooral de mensen met 100% fitness er in en degenen die er dicht tegenaan zitten. Zo'n Torres moet je erbij hebben, die legt er ook 'n hoop in
ja dat is dus ook nog een probleem.. Doordat hij niet zoveel speelt moet ik ook mn andere spitsen erin gooien zoals gezegd Beattie, Cavenaghi en mn nieuwste aanwinst Gilardino.... Dus ik heb ook echte toppers achter de hand. En als Torres maar zo weinig speelt en eigenlijk niet een heel grote toegevoegde waarde heeft (hij scoort in die paar wedstrijden niet), dan moet je als manager gaan nadenken want als een Beattie en Cavenaghi bijna altijd goed zijn voor min 1 goal p/w waarom zou je dan een spits erin gooien die toch niet scoort en na de wedstrijd begint te zeuren dat hij vindt dattie gerust moet worden Wat heb je dan aan zo'n speler? Daarnaast heeft hij ook een hekel aan mij Maar idd omdat het Torres is flikker je m er niet zomaar uit.
pi_30944070
quote:

Cassano - 78M
Vieira - 94M

Geweldige man
Mooi mooi
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
pi_30944685
Het is idd gelukt met de 502 patch. Gaan we maar eens opnieuw beginnen met Ajax...
pi_30944769
ik word er altijd agressief door als de chairman spelers gaat kopen
hij geeft lomp veel geld uit aan oude spelers, je hele beleid gaat er verrot door
pi_30945029
nog nooit last mee gehad. waarschijnlijk is het alleen bij de clubs wie leven van de commercie...
pi_30945112
het gebeurt vooral bij ac milan, chelsea, real madrid, dat soort clubs met maffe voorzitters
de enige manier om het tegen te gaan is om in de editor de voorzitter te ontslaan of heel weinig ambitie te geven
pi_30947788
quote:
wat ik nou mee maak...

Aankope van mij..

Djrokaeff - Gratis
Bierofka - 625k
Ovidiu - 925k
Robinho - 15M

Cassano - 78M
Vieira - 94M

Geweldige man
Ik kreeg voor het tweede seizoen eerst 44 miljoen te besteden dus ik heb vooral mijn selectie in de breedte versterkt met oa Nigel de Jong en Fred. Toen het geld op was kreeg ik doodleuk 98 miljoen extra te besteden van 'm

heb nu Fernando Torres gekocht en een bod gedaan op Baptista...
pi_30969233
Ik ben met de FM2005-2006 update(volgens mij FMFinland) gaan spelen en heb zelf nog enkele wijzigingen gedaan(Aissati en Beerens erin).

Ik lijk in het 1e seizoen wel het echte psv, weinig verdedigers en redelijk wat blessures. Heb de groepsronde CL overleefd(onder andere bij Panathinaikos en Udinese in de poule) maar verloor in de 1e ronde van Inter(2-0 en 3-0 verlies).
In de beker werd ik in de kwart finale uitgeschakeld door NEC die in de halve finale van Ajax 2!! won, Ajax 1 verloor al in ronde 3. Go Ahead is de andere finalist.

In de competitie sta ik momenteel bovenaan, 2 punten voor. En dat terwijl ik wijnig scoor(38 in 29(ajax 50 in 29)) maar heb er wijnig tegen(18, ajax 22). Kon'e heeft pas een goal of 10. Robert is voor mij een gouden speler geweest tegen AZ en Ajax. Beide keren won ik met 2-1 door 2 goals van Robert, nadat ik met 1-0 achterstond.

NAC staat momenteel 3e achter Ajax en Vitesse 4e.
pi_30973806
quote:
wat ik nou mee maak...

Aankope van mij..

Djrokaeff - Gratis
Bierofka - 625k
Ovidiu - 925k
Robinho - 15M

Cassano - 78M
Vieira - 94M

Geweldige man
beb je het over fm 2005?
heb dit helaas nog nooit gehad
  dinsdag 27 september 2005 @ 15:28:43 #21
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30973903
Dordrecht kampioenen

tvp
A.M.A.B
pi_30978838
Ben nog bezig met mijn HSV, maar zit nu met een probleem.

Eerste seizoen ging erg goed, Europees voetbal gehaald. Nu is het tweede seizoen net begonnen, maar nu al zitten de spelers op een wedstrijd op zondag met een fitnessrating van 90%, als er op woensdag gespeeld is. Dit lijkt me niet echt oke, hoe krijg je ze weer fit? Rust geven na een wedstrijd ofzo?

Ik heb voor dit seizoen leuk ingekocht. Het eerste jaar kocht ik maar een paar spelers;
Sierra (AMC), Roger (AMC) en Delgado (SC). Vooral de laatste doet het super en scoort er rustig op los. Sierra is nu 36, maar speelt als een jonge god en kan ik eigenlijk niet missen. Roger is leuk voor de breedte.

Voor het tweede seizoen heb ik flink wat gehaald om te zorgen dat ik mee kan strijden om CL plaatsen. Deze spelers zijn gekomen;
Saja (GK), Oude Kamphuis, Ricksen (DR), Lembi (DC), Oliseh (DMC), Lahm (DL), Listsez (AMCR) en Ilhan Mansiz (SC).

Seizoen redelijk begonnen, sta vijfde. Maar zit nu dus al met de conditie in mijn maag.
pi_30979099
Netjes

Thee - vee - pee
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_30980803
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 18:19 schreef JeroenV het volgende:
Seizoen redelijk begonnen, sta vijfde. Maar zit nu dus al met de conditie in mijn maag.
Klinkt alsof je iets fout hebt gedaan in de voorbereiding. Heb je genoeg friendlys gespeeld? Zit je training goed in elkaar (fysiek niet te ver over de stippellijn)? Heb je eventueel een ander trainingsschema gebruikt?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_30995948
Heb het seizoen afgesloten als nummer 1
NAC ging op de enalaatste speeldag Ajax nog voorbij en werd tweede.
NEC won de beker van GAE. Volendam en VVV promoveerden, RKC en (ik geloof) sparta degradeerden.

Van VVV heb ik spits Paul Jans overgenomen. Hij heeft redelijk goede stats en scoorde redelijk veel(meer als mijn spitsen) en hij was 2,7m waard(net gepromoveerd) maar hoefde maar 550k tebetalen(ontsnap. clausule). Andere nieuwkomer is Igor Akinfeev. Mogelijk komt ook Silvio Proto.

Paul Jans debuteerde goed door 2x te scoren in de JCS tegen NEC. Het werd 3-1, de 3e werd gescoord door Jefferson Farfan die een door Ibrahim Afellay gemiste pingel binnen te trappen(rebound).
pi_30999747
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:26 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Klinkt alsof je iets fout hebt gedaan in de voorbereiding. Heb je genoeg friendlys gespeeld? Zit je training goed in elkaar (fysiek niet te ver over de stippellijn)? Heb je eventueel een ander trainingsschema gebruikt?
Ik denk dat daar ook het probleem ligt. Heb niet al te veel friendly's gespeeld en ze vrij lang vrij gegeven. De assistent doet de trainingen, dus dat zit wel goed.
pi_30999955
Ben een seizoen begonnen met Atalanta dat in de serie B uitkomt. De club heeft enorm veel spelers en er zitten een hoop goede tussen (maar ook een hoop mindere goden). De voorbereiding verliep vrij stroef. Ik wist Guarin aan te trekken, door eerst een tweetal Brazillianen voor een spotprijs weg te doen (ik mag maar 4 niet-EU spelers en die twee stelden toch niets voor). Ook trok ik Pellegrini aan met een vrij transfer en kocht ik de Noorse keeper Straw (of zoiets) en de Colombiaanse keeper Arenas. De spelers kregen mijn tactiek echter steeds beter in de vingers en ik begon met grote cijfers te winnen. De competitie is inmiddels begonnen en ik sta na twee wedstrijden tweede op doelsaldo. Ik heb namelijk 8 voor en 0 tegen. De nummer één heeft 9 voor en 1 tegen... Daarnaast heb ik me geplaast voor de derde ronde van de beker, waarin ik tegen Milan moet...

Ik speel een soort 3-5-2, waarbij twee middenvelders zeer verdedigend spelen en drie middenvelders zeer aanvallend.

Ik snap echter niets van die 50% belangen in spelers. Twee van mijn spelers zijn voor de helft van een andere club. Het zijn overigens erg goede spelers, maar niet speelgerechtigd. Waarom weet ik niet, want ik snap het systeem niet helemaal. Volgens mij moet ik een bod op ze uitbrengen om de helft terug te kopen, maar dat bedrag kan ik niet op tafel leggen. Wel jammer, maar voorlopig red ik het wel zonder ze...
We sure are cute for two ugly people.
pi_31005611
Speel nu met FC Brussels. Veel jonge Nederlanders gehaald, 150 tegen 1 bij de bookmakers en degradatiekandidaat. Begonnen met 2 x 0-0, tegen Club Brugge thuis (knap) en tegen Roeselare uit (jammer).

Mijn team:

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31044090

donderdag 29 september 2005 @ 23:18:53 #30
Are you threatening me?!
pi_31044210
In mijn zoektocht naar 'n jonge spits, nadat ik Cavenaghi verkocht had en Rossi en Panza min of meer geflopt waren, kwam ik de volgende tegen:

ik lachte me kapot toen ik die foto bij 'n 21-jarige dacht

Heb daarom maar Johan Vonlanthen gekocht van Feyenoord ( ) voor 8,5 mln terwijl ie 'tzelfde seizoen voor dat bedrag van PSV is gekomen en 'n gemiddelde van 7.61 haalde met 10 doelpunten uit 17 wedstrijden. Ik zeg: da's 'n koopje! Hopelijk wil ie bij mij ook 'n beetje slagen als stand-in achter Tevez, Rooney en Ruudje.

Verder heb ik Lasse Staw maar 'n kans gegeven, v.d. Sar wil maar niet minder gaan presteren op 37-jarige leeftijd. Dan moet ik zelf maar de knoop doorhakken he
  donderdag 29 september 2005 @ 23:20:30 #31
Are you threatening me?!
pi_31044266
  vrijdag 30 september 2005 @ 00:41:33 #32
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31046623
ik heb het ook gedownload en spel geinstalleerd was wel franse versie, maar dankzij _moderbor8_ heb ik nu de dutch version spelen.

ik moet updates hebben welke moet ik pakken

sorry ben een noob
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  vrijdag 30 september 2005 @ 02:35:24 #33
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31048621
Ik speel nu in m'n 5e seizoen met Napoli, sta in de halve finale UEFA na met 7-2 en 2-2 door te zijn gegaan tegen Olympiakos. Maar in de competitie wil het maar niet vlotten, voornamelijk door de hoeveelheid tegentreffers. Echt goede betaalbare verdedigers kan ik niet vinden (ondanks dat ik naar mijn gevoel toch best een solide achterlijn heb met Reina op de goal, en Rat, Vanden Borre, Andreasen, Juan en als invallers Bouma en Simons. Daarvoor kan ik echter onmogelijk met 2 DMC's spelen in m'n favo 4-2-3-1 opstelling, want dan krijg ik in de Seria A gewoon ervan langs. En dat met Guarin en Mascherano.

Voorin loopt het dan wel goed met Kallstrom, Gargorov, Malbranque, Mascherano en Guarin op het middenveld (4 stuks, beetje afwisselen om ze blij te houden). Voorin het koppel Robinho en Chevanton.

Mascherano heb ik nu voor het eerst eigenlijk, bij eerdere clubs wilde hij niet komen maar nu nadat 'ie 12 maanden out was geweest kon ik 'm binnen halen na die lange blessure. Robinho transfervrij van Hertha en Chevanton transfervrij van Monaco, die schopt er gewoon al 25 in op 3/4 van de competitie.

Maargoed, nu moet ik dus wachten totdat ik de echte transfervrije supertoppers aan kan gaan trekken met een mooi salaris, want heel vrijgevig is de veelvragende voorzitter van Napoli (elke keer een big name signing met een budget van nauwelijks 15 miljoen) niet.
  vrijdag 30 september 2005 @ 02:37:01 #34
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31048638
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 00:41 schreef JPM01 het volgende:
ik heb het ook gedownload en spel geinstalleerd was wel franse versie, maar dankzij _moderbor8_ heb ik nu de dutch version spelen.

ik moet updates hebben welke moet ik pakken

sorry ben een noob
Heel leuk en aardig, maar op GAM is er eigenlijk een min of meer ongeschreven regel dat wanneer je warez gebruikt, je het dan niet meldt. Da's niet zo fijn voor de mensen die wel willen betalen. Helaas worden degenen die wel betalen nog genaaid ook door de 5.0.5 patch die minder TV en plaatsingsgeld uitlooft
  vrijdag 30 september 2005 @ 09:27:52 #35
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_31050724
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 02:37 schreef twi het volgende:

[..]

Heel leuk en aardig, maar op GAM is er eigenlijk een min of meer ongeschreven regel dat wanneer je warez gebruikt, je het dan niet meldt. Da's niet zo fijn voor de mensen die wel willen betalen. Helaas worden degenen die wel betalen nog genaaid ook door de 5.0.5 patch die minder TV en plaatsingsgeld uitlooft
aha ok
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_31063299
Met mijn HSV gaat het steeds kutter. Ik scoor steeds minder en krijg steeds meer tegen. Ik heb mijn taktiek iets aangepast. Veel beter gaat het nog niet, maar hopen dat het snel beter gaat. Anders vrees ik het ergste. Nigel de Jong komt mijn team in ieder geval in december versterken.

Wat voor taktiek spelen jullie?

Ik speelde eerst zo:
GK
DR-DC-DC-DL
DMC
MC-MC-MC
SC-SC

Ging lang goed, maar nu niet meer dus. Nu de DMC veranderd in AMC. Pijlen bij de backs en buitenste middenvelders en de AMC. Hoe speelt jullie verdediging, mandekkend? En target man?
  vrijdag 30 september 2005 @ 19:46:28 #37
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_31066244
wilde ik net spelen kon hij m'n savgame niet laden... terwijl ik net 29 wedstrijden van de 29 op rij had gewonnen in de competitie.... kutspel ik wacht wel weer op 2006
Bernie en ik zijn tof.
pi_31081952
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 17:58 schreef JeroenV het volgende:
Met mijn HSV gaat het steeds kutter. Ik scoor steeds minder en krijg steeds meer tegen. Ik heb mijn taktiek iets aangepast. Veel beter gaat het nog niet, maar hopen dat het snel beter gaat. Anders vrees ik het ergste. Nigel de Jong komt mijn team in ieder geval in december versterken.

Wat voor taktiek spelen jullie?

Ik speelde eerst zo:
GK
DR-DC-DC-DL
DMC
MC-MC-MC
SC-SC

Ging lang goed, maar nu niet meer dus. Nu de DMC veranderd in AMC. Pijlen bij de backs en buitenste middenvelders en de AMC. Hoe speelt jullie verdediging, mandekkend? En target man?
Ik speelde met PSV altijd een zeer aanvallende 4-4-2:
------------GK-------------
--VR----VC--VC----VL--
---------MC---MC---------
-AMR---------------AML-
---------AC---AC---------

Nu met Atalanta heb ik een tactiek (3-5-2) die zowel verdedigend als aanvallend is:
------------GK-------------
-----VC---VC---VC------
-------VMC---VMC-------
--MR------MC-------ML--
---------AC---AC---------
De middenvelders hebben allemaal een pijl naar voren, waarbij die van de MC een lange pijl is. De VMC hebben beide een pijltje naar achteren. De twee buitenste VC's een pijl naar de buitenkant.
Deze heb ik ergens op internet gevonden en hij werkt redelijk. Ik moet er nog een eigen swung aan geven.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:29:45 #39
Are you threatening me?!
pi_31085213
Ik gebruik onderstaande tactic, volgens mij heet ie unbeatable en is te vinden op www.manutd.nl. 't Duurt even voor je spelers 'm doorhebben, maar daarna loopt 't als een trein. Ik zit nu in 't vierde seizoen en heb voorgaande jaren de Premier League en Champions League op m'n naam geschreven. Verder leg je gemiddeld ruim 3 ballen per wedstrijd in 't net.. Geen verkeerde tactiek denk ik dus

zaterdag 1 oktober 2005 @ 14:46:14 #40
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31085685
quote:
Ik heb gewoon exact hetzelfde net.
quote:
Van der Kraan saved and held the ball
Van der Kraan delivered the ball upfield
Van der Kraan scored a fluke goal!!

Dus...zit in mijn tweede seizoen met FC Dordrecht. Sta 2de in de eredivisie achter NEC. 9 gespeeld, waarvan 4 gewonnen en 5 gelijk gespeeld. Spitsen willen nog niet echt scoren, daarom speel ik regelmatig 0-0 of win ik met 1-0...

Tactiek is als volgt:

Laatste wedstrijd:

Wist met moeite de nul te houden, laatste 15 minuten geen doelpoging meer gehad. Benieuwd hoe lang ik de ongeslagen reeks kan volhouden. Niet lang waarschijnlijk, sta nu al met 2-1 achter tegen Den Haag, heb mijn B-elftal eens opgesteld voor de verandering.
A.M.A.B
pi_31085920
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 14:46 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik heb gewoon exact hetzelfde net.
[..]

Dus...zit in mijn tweede seizoen met FC Dordrecht. Sta 2de in de eredivisie achter NEC. 9 gespeeld, waarvan 4 gewonnen en 5 gelijk gespeeld. Spitsen willen nog niet echt scoren, daarom speel ik regelmatig 0-0 of win ik met 1-0...

[afbeelding]

Tactiek is als volgt:

[afbeelding]

Laatste wedstrijd:

[afbeelding]

Wist met moeite de nul te houden, laatste 15 minuten geen doelpoging meer gehad. Benieuwd hoe lang ik de ongeslagen reeks kan volhouden. Niet lang waarschijnlijk, sta nu al met 2-1 achter tegen Den Haag, heb mijn B-elftal eens opgesteld voor de verandering.
Hehehe ik kreeg die uitslag van die reserves dus klik erop en zie Lastuvka tussen de doelpunten makers staan dus ik kijken en zie ik dit

Ik lijk trouwens het kampioenschap voor het eerst met Ajax te verspelen en Feyenoord lijkt hem te pakken

Maaaaaaaaaaar! met Zwitserland loopt het redelijk tot goed, die spitsen scoren aan de lopende band en de keeper pakt er echt veel
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:43:43 #42
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31090466
Ik ben benieuwd naar de PSP versie van 2006.
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_31091164
Met speels gemak werd in mijn tweede seizoen met Ajax de titel gepakt. Met zo veel gemak zelfs, dat er geen enkel punt verspeeld werd en ik na 34 wedstrijden sterk bovenaan stond met 102 punten. De stand:

Ook de Amstel Cup werd gewonnen. De uitslag was teleurstellend, het verschil had groter moeten zijn...

De selectie:

Inmiddels heb ik ontslag genomen bij Ajax. 'Nederland werd te klein'. Ik zet mijn kansen op Valencia of Roma, die allebei een trainer hebben die op het rantje van de afgrond staat.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_31110948
Ik heb dat ook weleens gehad. Zo'n doelpunt van een keeper. Was volgens mij nog in CM 03/04. Keeper maakte ze debuut scoort ie
pi_31114362
Na Ajax ben ik coach geworden van Bologna. De club is financieel gezond, ik ben benieuwd wat ervan te maken valt.
pi_31116559
Net mijn tweede seizoen afgesloten met Chelsea. Had het hele seizoen de leiding in de competitie met zo'n zeven pnt voorsprong op de rest. Heb er uiteindelijk een puntje van overgehouden maar de tweede titel op rij is binnen. verder heb ik de League Cup en de Fa Cup gewonnen. dat levert me in een klap de 6e plaats op in het lijstje van meest succesvolle Nederlandse trainers in de geschiedenis.

Enige smetje was mijn uitschakeling in de halve finale CL tegen Man United...

Heb aan het begin van mijn derde seizoen inmiddels Adu gehaald. ook Jeroen Drost voor de toekomst transfervrij vastgelegd. Die heeft vrij aardige stats voor een 19-jarige...

Verder mijn defensie versterkt met Squillaci.

Mijn opstelling voor dit seizoen:

Lastuvka
Samuel
Squillaci
Terry
De Jong
De Rossi
Pander
Esposito
Jensen
Torres
Drogba

Reserves:
Cech
Tudor
Robben
Ortega
Fred
Adu
Guarin
pi_31120293
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 15:49 schreef TheVulture het volgende:

Reserves:
Cech
Tudor
Robben
Ortega
Fred
Adu
Guarin
Robben als reserve
pi_31120532
Met Pander bedoel je niet Ronnie Pander hoop ik...
pi_31120802
robben zou ik ook nooit reserve houden, die gast heeft 190 punten in cm scout
pi_31123702
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 18:11 schreef Escape het volgende:

[..]

Robben als reserve
Esposito is echt wereldklasse en ook Jenssen heeft een veel betere voorzet in huis... vandaar dat ie op de bank zit maar zijn tijd komt nog wel, hij valt vrijwel elke wedstrijd na zo'n 65 minuten in om de tegenpartij nog verder de vernieling in te schieten

verder is het Christian Pander, hele goeie verdedigende middenvelder.

Oh en ik heb Santa Cruz weggekocht bij Bayern Munchen voor 45 miljoen... als stand in voor Torres
  maandag 3 oktober 2005 @ 01:15:15 #51
Are you threatening me?!
pi_31133950
Dan had ik voor veel minder geld Tevez aangekocht i.p.v. Santa Cruz, al heb je altijd genoeg bij Chelski natuurlijk.

Ik heb naast Guarin Jenas, Essien en Fletcher die als verdedigende middenvelder functioneren. Heerlijke duo's met zeer veel scorend vermogen

Welke Esposito is 't eigenlijk? Er staan er zoveel in de database
  maandag 3 oktober 2005 @ 02:19:07 #52
79778 Arun
King Kung Ling
pi_31135109
Ik heb zojuist een nieuwe pc gehaald en FM 2005 geinstalleerd, maar na de update 5.05 te hebben geinstalleerd kan ik geen nieuw spel openen.. Als ik de competities heb geselecteerd en het spel wil aanmaken dan geeft de pc een windows foutmelding..!

snap er niks van.. kan iemand helpen?
  maandag 3 oktober 2005 @ 02:38:01 #53
Are you threatening me?!
pi_31135391
Google maar even, je moet 'n image hebben waardoor 't lijkt of ie 'n cd ziet.. Meer verklap ik niet, want dat schijnt niet te mogen

Succes
pi_31147937
zeg ff een vraagje :p ik wil mijn game weer ff updaten om het zo realistisch mogelijk te doen, maar die update wat in de op staat doet het niet, iemand anders nog een link?
pi_31148594
Zoals gezegd vertrok ik na Ajax naar Bologna. Alles daar verliep goed, er kwamen best leuke spelers (Solksjaer, Costinha, Peralta, Bræmer, De Sactis en nog een paar) en de friendlys en de eerste bekerwedstrijd werden gewonnen met een redelijk gewaagde 3-4-3. Maar na 27 dagen Italië deed Betis me een offer I couldn't refuse en ik vertrok naar Sevilla, waar een transferbudget van 70M op me wachtte. Een echte uitdaging is het niet om de doelstelling (middenmoot) te halen, maar het is wel een realistisch gevolg...
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:12:49 #56
Are you threatening me?!
pi_31148969
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:26 schreef Biertjuhhhh het volgende:
zeg ff een vraagje :p ik wil mijn game weer ff updaten om het zo realistisch mogelijk te doen, maar die update wat in de op staat doet het niet, iemand anders nog een link?
Kijk even op www.thedugout.net of www.manutd.nl, daar kun je verschillende updates/patches/etc vinden..
pi_31150471
ik doe zelf na die update ook altijd nog een paar dingetjes om het echter te maken; advocaat naar korea, beenhakker naar trinidad, petrovic weg bij feyenoord, wisman naar armenie, kone naar psv, en nog meer van die dingetjes
en Robinho braziiaan maken natuurlijk.. in die fm sorted update issie ineens een Liberiaan
pi_31151072
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zoals gezegd vertrok ik na Ajax naar Bologna. Alles daar verliep goed, er kwamen best leuke spelers (Solksjaer, Costinha, Peralta, Bræmer, De Sactis en nog een paar) en de friendlys en de eerste bekerwedstrijd werden gewonnen met een redelijk gewaagde 3-4-3. Maar na 27 dagen Italië deed Betis me een offer I couldn't refuse en ik vertrok naar Sevilla, waar een transferbudget van 70M op me wachtte. Een echte uitdaging is het niet om de doelstelling (middenmoot) te halen, maar het is wel een realistisch gevolg...
27 dagen

Ik wacht zelf op een bijbaantje als bondscoach, maar alleen Klinsmann werd ontslagen na het WK (in de voorronde al gesneuveld de Duitsers) maar dat zocht ik niet. Oranje pakte trouwens brons.

Mijn competitiestart in seizoen drie was wat wijfelend. eerst won ik dik van Liverpool met 4-0 en vervolgens verloor ik kansloos van Birmingham
pi_31155651
Ik ben redelijk nieuw met dit spel, ik speel nu met Hornchurch in de Engelse zuid divisie. Dus ik heb nog een lange weg te gaan, maar hoe zit het precies met die trainingen, en hoe kan ik het beste spelers selecteren voor mijn wedstrijden, ik doe dat nu namelijk door de assistent te raadplegen, maar nu heb ik gemekker van een aantal spelers die vinden dat ze niet op de positie staan waar ze het best tot hun recht schijnen te komen.
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
  maandag 3 oktober 2005 @ 21:25:25 #60
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_31156660
Halverwege het 2e seizoen doet het succesvolle Atl. Madrid nog steeds volop mee voor de prijzen. Ik sta nu bovenaan op 15!!! punten afstand van de nummer 2 aartsrivaal Real. In de CL sta ik tegenover Chelsea en in die wedstrijd sta ik zonder Fernando Torres die ik voor 66 miljoen verkocht heb aan Real Madrid. Dit is wel een aderlating maar hij was niet meer te behouden dus maar een mooie prijs voor gevangen maar hij vondt t jammer om weg te gaan dus misschien na een seizoentje terughalen ben nu ook part time bondscoach van Nederland geworden na t ontslag van Guuske ben ik gevraagd om te komen. Helaas moet ik aan het einde van het seizoen ook Sneijder laten gaan en ook deze gaat naar Real en ook voor een mooi prijsje voor 55 miljoen speelt hij volgend seizoen in het wit. Maar voor Sneijder komt Totti naar Madrid dmv een bosmanarrestje en ook Mancini en D'Agostino van Roma de selectie versterken. Ook Luccin is vertrokken voor 18 miljoen naar Juventus. Maar was ook niet onvervangbaar dus vd Vaart maar aangetrokken en zo wordt ik stukje bij beetje beter en hoop ik in het 3e seizoen voor de triple te gaan.
  maandag 3 oktober 2005 @ 23:00:22 #61
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31160127
Zit in de winterstop en sta op een 6de plaats. Voor de winterstop AZ (4-1), Utrecht (5-1) en Vitesse (4-2) een pak op de broek gegeven. Eens zien of ik ook na de winterstop tot dit soort resultaten in staat ben...
A.M.A.B
pi_31181219
Iemand van jullie al de demo gespeeld?
pi_31200134
Ik ga m nu downloaden en vanavond spelen. .
Hoi.
pi_31200228
Ik bestel FM 2006 binnenkort ook wel op play.com 40 euri + bezorging. .
Hoi.
pi_31200649
Na de update van 22-9 lukt het mij maar niet om met Ajax goed te gaan spelen. Aurajo aangekocht (oid) en Aruna van Lens... Eerder al eens werledkampioen geweest met Nederland na het winnende doelpunt van vd Sar in de finale tegen Engeland...
pi_31219127
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 11:59 schreef pekel het volgende:
Ik bestel FM 2006 binnenkort ook wel op play.com 40 euri + bezorging. .
Vorig jaar had ik meegedaan aan een prijsvraag, en had ik FM 2005 gewonnen + gooddies

Denk dat ik hem nu wel ga kopen
pi_31220631
Heb de FM2006 demo gespeeld, en hij is weer top. De 2d-versie vind ik ook gewoon goed, en ook de tactische aanpassingen tijdens de wedstrijd zijn handig. . M'n favoriete spel voor het komende jaar is ook weer bekend. .
Hoi.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:43:05 #68
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_31225732
Demo is
pi_31225777
Idd....ik kan niet wachten om straks weer te gaan spelen. .
Hoi.
pi_31225790
Komt het spel nu op 4 november uit in de NL-winkels?
Hoi.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:30:19 #71
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31244864
Zitten grappige opties in de nieuwe FM2006.

Het bekijken van de vorderingen van de trainingen bijvoorbeeld, werelds.
A.M.A.B
pi_31249989
Zit nu halverwege het derde seizoen met Chelsea en ik doe nog mee voor alle prijzen.

Ben nu vooral bezig met het verjongen van mijn selectie en flink wat geld binnen te sleuren.

Real Madrid deed een bod van 85 miljoen voor Robben. Ik deed ze een ander voorstel voor 125 miljoen en daar gingen ze mee akkoord Robben had bij mij toch geen basisplaats omdat zijn voorzetten me te mager zijn dus dat was een leuke slag... heb er Motta voor teruggehaald van Barcelona voor 25 miljoen...

Kreeg verder een aanbod om Cech te ruilen tegen Cavenaghi en kreeg er nog 16 miljoen bij. Ook gelijk gedaan natuurlijk... Cech had toch geen basisplaats meer en ik heb Lastuvka en Cudicini nog.

nadat ik Cavenaghi binnenhaalde had ik met Fernando Torres, Santa Cruz, Fred en Cavenaghi en ook nog eens Sturridge en Adu voor de toekomst zoveel spitsen dat ik Drogba voor 34 miljoen heb verkocht aan Barca. Hij is al 28 en Torres Fred en Cavenaghi hadden nu al betere stats en zijn een stuk jonger dus cashen die hap.
pi_31250227
Doe je lekker TheVulture. .
Hoi.
pi_31250399
Oh ja, bijna vergeten. Ik ben nu ook part-time bondscoach van Portugal

binnenkort mijn vuurdoop als bondscoach in een oefenpot tegen Duitsland

De Portugezen houden nu al van me...
pi_31261621
Update van mijn potje met FC Brussels.

Begon het seizoen zoals gezegd met 2 x een 0-0, tegen Club Brugge (mooi) en tegen Roeselare (balen). Daarna wat nederlagen, vooral omdat ik moeilijk scoorde. Tussentijds voegde ik dan ook Eduardo van Dinamo Zagreb aan de selectie toe, met als gevolg dat Froilán Ledezma gelijk ging zeuren. Die is naar het tweede verbannen en mag worden gekocht. Langzaamaan kwam de ommekeer. Mijn routiniers doen het goed, keeper Patrick Nys stopte al twee keer een penalty (alle penalty's die ik tegen kreeg in de Jupiler League) en Bertrand Crasson haalde als rechtsback al vier keer het elftal van de week. Aanvoerder Laurent Wuillot vormt centraal een goed duo met Ron Vlaar, terwijl Urby Emanuelson het als linksback goed doet achter linkshalf Nourdin Boukhari. Als defensieve middenvelder in het ruitsysteem heb ik de Tsjech Richard Culek, die het goed doet, aanvallend houdt Werry Sels tot nu toe Haris Medunjanin en huurling Björn Helge Riise uit de ploeg. Sels loopt vooral veel en maakt ruimte voor de spitsen. Op rechts staat alleskunner Alan Haydock, een vrij constante kracht. In de spits dus Eduardo en de jonge Belg Kristof Snelders. Achter de hand heb ik daar Sjoerd van der Waal en Igor de Camargo.

Dit is de stand momenteel, doelstelling was niet degraderen:

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31262088
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:45 schreef methodmich het volgende:
Update van mijn potje met FC Brussels.

Begon het seizoen zoals gezegd met 2 x een 0-0, tegen Club Brugge (mooi) en tegen Roeselare (balen). Daarna wat nederlagen, vooral omdat ik moeilijk scoorde. Tussentijds voegde ik dan ook Eduardo van Dinamo Zagreb aan de selectie toe, met als gevolg dat Froilán Ledezma gelijk ging zeuren. Die is naar het tweede verbannen en mag worden gekocht. Langzaamaan kwam de ommekeer. Mijn routiniers doen het goed, keeper Patrick Nys stopte al twee keer een penalty (alle penalty's die ik tegen kreeg in de Jupiler League) en Bertrand Crasson haalde als rechtsback al vier keer het elftal van de week. Aanvoerder Laurent Wuillot vormt centraal een goed duo met Ron Vlaar, terwijl Urby Emanuelson het als linksback goed doet achter linkshalf Nourdin Boukhari. Als defensieve middenvelder in het ruitsysteem heb ik de Tsjech Richard Culek, die het goed doet, aanvallend houdt Werry Sels tot nu toe Haris Medunjanin en huurling Björn Helge Riise uit de ploeg. Sels loopt vooral veel en maakt ruimte voor de spitsen. Op rechts staat alleskunner Alan Haydock, een vrij constante kracht. In de spits dus Eduardo en de jonge Belg Kristof Snelders. Achter de hand heb ik daar Sjoerd van der Waal en Igor de Camargo.

Dit is de stand momenteel, doelstelling was niet degraderen:

[[url=http://img208.imageshack.us/img208/685/brussels6dx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Netjes
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_31303313
Ben nu met Ulsan begonnen in de hoogste divisie van het Zuid Koreaanse voetbal.

Kwam daar toen er al een wedstrijd of 15 gespeeld waren.

De competitie bestaat uit 13 ploegen die ieder 2x tegen elkaar spelen. Het seizoen is verdeeld in 2 periodes(beide 12 duels). De periode winnar van de beide periodes en aangevuld met de besten uit de totaal stand tot 4 gaan naar de nacompetitie en strijden om de titel.
Tussen de 2 periodes zit de league cup, die is het zelfde als de eerste periode(zelfde volgorde) en daar van wordt ook een stand gemaakt en de nummer 1 wint de League Cup.
Verder is er ook een beker, die als een gewoon beker toernooi gespeeld wordt.

Voor dat ik er kwam was de 1e periode al gespeeld en was Ulsan daarin 3e geworden. Bucheon was 1e en zeker van Nacompetitie. In de League cup waren al 4 punten behaald in 4 duels toen ik kwam. Ik begon met 2 verliesen maar won vervolgens 6 keer op rij, gevolgd door een gelijk spel, de 3e plaats werd nog behaald in de League Cup.

In de beker werd ikvroeg uitgeschakeld en in de 2e periode van de K-League heb ik na 3 duels de 4e plaaats met 5 punten.
pi_31313566
Effe een update van mijn avonturen met Chelski. ben voor het derde achtereenvolgende jaar kampioen geworden en heb de league cup voor de tweede maal gewonnen. Minpuntjes waren de exit in de FA Cup en mijn nederlaag in de halve finale CL (wederom). Door een enorme blessuregolf en dus beperkte mogelijkheden ging ik tenonder tegen Juve.

mijn erelijst tot nu toe, ben net begonnen aan seizoen 4, waarin ik eindelijk eens de CL wil winnen:

3 Titels Premier Division
2 League Cups
1 FA Cup
3 Community Shields

Overigens ben ik gekapt als bondscoach van Portugal. Het aanwezige spelersmateriaal bood me te weinig kans op de Europese titel in mijn ogen dus ik heb de pijp maar aan Maarten gegeven...
  maandag 10 oktober 2005 @ 15:50:56 #79
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_31335378

Zegt genoeg neem ik aan

ps de selecite
pi_31337116
Ik ga voor het eerst geen kampioen worden met Ajax Maar ik ben ook bezig met Ajax -21 en daar ben ik bijna kampioen en heb ik de beker voor -21 al binnen. Volgend seizoen komen Juan van Leverkussen en Alex van Fenerbache gratis over, lijken me wel 2 leuke versterkingen
pi_31341195
Ik vond fm 2005 niet leuk, maar 2006 lijk ik weer wel leuk te vinden. Mooiere skin, betre training, kleinere blobs, betere engine..ik ben er best enthousiast over gelukkig maar, want ik was altijd een fan van de series.
pi_31346454
En nog een speler er gratis bij, verwacht veel van deze jongen ook van Fenerbache trouwens

pi_31352192
Even een kleine hint voor de mensen met de FM 2006 Demo;

Koop Park Joo-Young.
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_31356082
En voor de FM05 : Araujo (colombiaanse AM RLC)
pi_31356672
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 10:25 schreef MMUFC het volgende:
Ben nu met Ulsan begonnen in de hoogste divisie van het Zuid Koreaanse voetbal.

Kwam daar toen er al een wedstrijd of 15 gespeeld waren.

...

In de beker werd ikvroeg uitgeschakeld en in de 2e periode van de K-League heb ik na 3 duels de 4e plaaats met 5 punten.
Ongeveer een kwartier na het posten van dit is mijn windows in de soep gelopen en was ik genoodzaakt te formateren(was alles kwijt ook mijn muziek collectie e.d.)

Later die dag is mn hele pc in de soep gelopen Een Chip Fan die 8000 toeren draait en vervolgens terug valt naar 3000 , oploopt naar 8000 enz..
En ook nog een leuke schijfleesfout. en toen deed mijn pc helemaal niets meer...
Vandaag wordt de pc naar de mycom gebracht(heb zelf weinig tijd om dat te doen) maar denk dat ik ongeveer een week zonder pc zal moeten..
pi_31369047
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:30 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Ongeveer een kwartier na het posten van dit is mijn windows in de soep gelopen en was ik genoodzaakt te formateren(was alles kwijt ook mijn muziek collectie e.d.)

Later die dag is mn hele pc in de soep gelopen Een Chip Fan die 8000 toeren draait en vervolgens terug valt naar 3000 , oploopt naar 8000 enz..
En ook nog een leuke schijfleesfout. en toen deed mijn pc helemaal niets meer...
Vandaag wordt de pc naar de mycom gebracht(heb zelf weinig tijd om dat te doen) maar denk dat ik ongeveer een week zonder pc zal moeten..
Precies op tijd voor de release datum van Football Manager 2006
pi_31416259
Ben ook weer begonnen.

Eerst met Sheffield Wednesday, maar maakte snel de overstap naar het almacxhtige Chelsea.
pi_31416705
Ik wil 2006, ben op 2005 nu wel uitgekeken.
pi_31419393
2005 is weer helemaal verouderd idd... tijd voor 2006
Hoi.
pi_31420523
Dat heb ik nu ook wel
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:38:26 #91
Are you threatening me?!
pi_31459261
Ik snap helemaal niets van 't spel

Ik bied 5 miljoen voor Barreto die op dat moment 5,25 miljoen waard zou moeten zijn. Ik speel overigens met PSV. Energie Cottbus (ja dat kloteclubje uit Duitsland) biedt 4,4 miljoen en gaat met m'n talent aan de haal! Blijkbaar wil NEC niet genoeg geld verdienen aan zo'n talent

Dan haal ik 'm na 'n seizoen maar weer bij die stinkmoffen op voor 'n schijntje, want daar zal ie wel niet genoeg aan spelen toekomen of zo...
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:03:00 #92
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_31459834
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 12:38 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Ik snap helemaal niets van 't spel

Ik bied 5 miljoen voor Barreto die op dat moment 5,25 miljoen waard zou moeten zijn. Ik speel overigens met PSV. Energie Cottbus (ja dat kloteclubje uit Duitsland) biedt 4,4 miljoen en gaat met m'n talent aan de haal! Blijkbaar wil NEC niet genoeg geld verdienen aan zo'n talent

Dan haal ik 'm na 'n seizoen maar weer bij die stinkmoffen op voor 'n schijntje, want daar zal ie wel niet genoeg aan spelen toekomen of zo...
NEC zal niet willen verkopen aan een andere nederlandse club.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_31460729
Of ze boden een beter salaris aan Barreto.
pi_31477732
Hier nog een FM-verslaafde
Ben momenteel bezig met een club uit de Noorse Tweede Divisie, Gjovik-Lyn.
Eerste seizoen ging goed, met een tweede plaats. De laatste competiewedstrijd tegen de nummer 1 was de beslissing, met 1-0 verloren. Die nederlaag kostte me dus de koppositie aangezien we gelijk stonden voor de laatste wedstrijd. Erg zuur, maar ja een tweede plaats was al meer dan ik verwacht had. Tweede seizoen gaat wel erg slecht. Sta momenteel tiende en heb net twee uitwedstrijden op rij verloren, met 0-3 en 0-5. Ik twijfel dus of ik nog wel wil doorgaan en neig erna om ontslag te nemen. Heb ondertussen een baan aangeboden gekregen bij Heracles, maar niet geaccepteerd omdat ze slechts 15e stonden in de Eerste Divisie.
Morgen eens even kijken wat ik ga doen, momenteel zit ik met de club wel in een uitzichtsloze positie, maar ik ben bang dat ik verder niet snel meer aan de bak kom en ik wil toch wel een serieuze carriere opbouwen.
pi_31478047
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 00:24 schreef Curva het volgende:
Hier nog een FM-verslaafde
Morgen eens even kijken wat ik ga doen, momenteel zit ik met de club wel in een uitzichtsloze positie, maar ik ben bang dat ik verder niet snel meer aan de bak kom en ik wil toch wel een serieuze carriere opbouwen.
Zal ik jou eens een tip geven? Nok ermee, ga lekker een weekje wat anders doen, en koop volgende week vrijdag FM2006 en doe dan nog eens een poging
pi_31478177
Och ja, dat stuk was ik idd vergeten erbij te typen
Dit is meer zo'n save om FM 2005 ff 'uit te spelen'. Zit idd al enkele weken uit te kijken naar FM 2006 en dan pak ik eens een team dat wél potentie heeft.
pi_31485484

Tot nu toe gewonnen van Panathinaikos en verloren van Barca en Man Utd (uit beide met 2-1)
pi_31578331
Eindelijk FM2006! Wie maakt het 2006 topic aan?
pi_31579972
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 12:39 schreef Naggelwauz het volgende:
Eindelijk FM2006! Wie maakt het 2006 topic aan?
Naggelwauz aangezien jij hem al hebt
pi_31580816
Hij komt morgen pas uit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')