En dan begin je met 2005/2006 selectie's in 2004/2005quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:49 schreef BMH het volgende:
Je kunt ook zelf de spelers naar andere clubs sturen in de 2004 edior. Scheelt je weer 45 euro.
ze mogen inderdaad pas op een bepaalde leeftijd hun debuut maken in jou elftal... een regen is een speler die heel erg goed is geworden in jou spel (als je erg ver bent) terwijl hij bij anderen niets voor hoeft te stellenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:42 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb Freddy Adu aangetrokken maar nu is hij steeds niet speelgerechtigd. Ik kan er maar niet achterkomen waarom dat is. Heeft hij geen werkvergunning ofzo?
Een regen is gewoon een door de computer gegenereerde (dus niet in het echt bestaande) speler. Of hij nou goed of slecht is maakt niet uit. Dit gebeurt na het eerste seizoen al, omdat er dan oudere spelers met pensioen gaan. Anders zou het aantal spelers na verloop van tijd steeds lager worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:25 schreef mordradead het volgende:
[..]
ze mogen inderdaad pas op een bepaalde leeftijd hun debuut maken in jou elftal... een regen is een speler die heel erg goed is geworden in jou spel (als je erg ver bent) terwijl hij bij anderen niets voor hoeft te stellen
Als je tevreden was wachtte je niet op een vervolgquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:06 schreef PirE het volgende:
[..]
En dan begin je met 2005/2006 selectie's in 2004/2005![]()
. Niet te vergeten al het werk wat er bij komt kijken. Ik ben nog tevreden zo
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:48 schreef mordradead het volgende:
ik heb gehoord dat je bij de nieuwe versie ook stereo's en portable dvd spelers kunt geven als je bij psv zit
Ik blijf tevreden totdat ik mijn Hull / Boro game zat ben. En dat kan nog wel even durenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je tevreden was wachtte je niet op een vervolg![]()
Ik heb nog geen Europees gespeeld met Dordt, maar zou altijd van eigen kracht uitgaan en je eigen spel blijven spelen met misschien wat kleine aanpassingen in de passing en in het uiterste geval iets verdedigender.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:52 schreef magic_dreamer het volgende:
hoe spelen jullie eigenlijk europees want nu word ik weer dik ingemaakt door inter.
gebruiken jullie een andere tacktiek of speel je veel verdedigender?
Met Boro, speel ik altijd hetzelfde. Uit of thuis, maakt niet uit. Maar ik speel nu pas voor het eerst Europees voetbal (UEFA Cup). Sterkste tegenstander tot nu toe was Dortmund in de groepsfase en die heb ik op 2-2 gehouden. Ik heb nog nooit tegen Inter of Real gespeeld in FMquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:52 schreef magic_dreamer het volgende:
hoe spelen jullie eigenlijk europees want nu word ik weer dik ingemaakt door inter.
gebruiken jullie een andere tacktiek of speel je veel verdedigender?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |