Huh, hier heb ik nog nooit van gehoord dat dit soort dingen gebeuren in FMquote:Op zondag 25 september 2005 20:48 schreef Zijpie het volgende:
wat ik nou mee maak...
speel met mn Chelsea game.. net begonnen aan seizoen..
Aankope van mij..
Djrokaeff - Gratis
Bierofka - 625k
Ovidiu - 925k
Robinho - 15M![]()
begint abromovitsch (zoiets) te zeuren dat er geen grote namen zijn gekomen.. dus ik kijk nog ff naar transfer geld dat nog over is was nog 45M over.. ik koop niks meer komt op de dag van de deadline doodleuk 2 berichten binnen dat abramovitsch zelf ff is gaan shoppen..
Cassano - 78M![]()
Vieira - 94M![]()
Geweldige man![]()
![]()
ja dat is dus ook nog een probleem.. Doordat hij niet zoveel speelt moet ik ook mn andere spitsen erin gooien zoals gezegd Beattie, Cavenaghi en mn nieuwste aanwinst Gilardino.... Dus ik heb ook echte toppers achter de hand. En als Torres maar zo weinig speelt en eigenlijk niet een heel grote toegevoegde waarde heeft (hij scoort in die paar wedstrijden niet), dan moet je als manager gaan nadenken want als een Beattie en Cavenaghi bijna altijd goed zijn voor min 1 goal p/w waarom zou je dan een spits erin gooien die toch niet scoort en na de wedstrijd begint te zeuren dat hij vindt dattie gerust moet wordenquote:Op maandag 26 september 2005 11:22 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Je doet Torres toch niet wegBij mij zou die natural fitness geen probleem zijn, ik pas 't rouleren gewoon toe. Ik zet vooral de mensen met 100% fitness er in en degenen die er dicht tegenaan zitten. Zo'n Torres moet je erbij hebben, die legt er ook 'n hoop in
Mooi mooiquote:Op zondag 25 september 2005 20:48 schreef Zijpie het volgende:
begint abromovitsch (zoiets) te zeuren dat er geen grote namen zijn gekomen.. dus ik kijk nog ff naar transfer geld dat nog over is was nog 45M over.. ik koop niks meer komt op de dag van de deadline doodleuk 2 berichten binnen dat abramovitsch zelf ff is gaan shoppen..
Cassano - 78M![]()
Vieira - 94M![]()
Geweldige man![]()
![]()
Ik kreeg voor het tweede seizoen eerst 44 miljoen te besteden dus ik heb vooral mijn selectie in de breedte versterkt met oa Nigel de Jong en Fred. Toen het geld op was kreeg ik doodleuk 98 miljoen extra te besteden van 'mquote:Op zondag 25 september 2005 20:48 schreef Zijpie het volgende:
wat ik nou mee maak...
Aankope van mij..
Djrokaeff - Gratis
Bierofka - 625k
Ovidiu - 925k
Robinho - 15M![]()
Cassano - 78M![]()
Vieira - 94M![]()
Geweldige man![]()
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 20:48 schreef Zijpie het volgende:
wat ik nou mee maak...
Aankope van mij..
Djrokaeff - Gratis
Bierofka - 625k
Ovidiu - 925k
Robinho - 15M![]()
Cassano - 78M![]()
Vieira - 94M![]()
Geweldige man![]()
![]()
Klinkt alsof je iets fout hebt gedaan in de voorbereiding. Heb je genoeg friendlys gespeeld? Zit je training goed in elkaar (fysiek niet te ver over de stippellijn)? Heb je eventueel een ander trainingsschema gebruikt?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:19 schreef JeroenV het volgende:
Seizoen redelijk begonnen, sta vijfde. Maar zit nu dus al met de conditie in mijn maag.
Ik denk dat daar ook het probleem ligt. Heb niet al te veel friendly's gespeeld en ze vrij lang vrij gegeven. De assistent doet de trainingen, dus dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klinkt alsof je iets fout hebt gedaan in de voorbereiding. Heb je genoeg friendlys gespeeld? Zit je training goed in elkaar (fysiek niet te ver over de stippellijn)? Heb je eventueel een ander trainingsschema gebruikt?
Whahahahahaquote:Op donderdag 29 september 2005 23:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel leuk en aardig, maar op GAM is er eigenlijk een min of meer ongeschreven regel dat wanneer je warez gebruikt, je het dan niet meldt. Da's niet zo fijn voor de mensen die wel willen betalen. Helaas worden degenen die wel betalen nog genaaid ook door de 5.0.5 patch die minder TV en plaatsingsgeld uitlooftquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:41 schreef JPM01 het volgende:
ik heb het ook gedownloaden spel geinstalleerd was wel franse versie, maar dankzij _moderbor8_ heb ik nu de dutch version spelen.
ik moet updates hebben welke moet ik pakken
sorry ben een noob
aha okquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:37 schreef twi het volgende:
[..]
Heel leuk en aardig, maar op GAM is er eigenlijk een min of meer ongeschreven regel dat wanneer je warez gebruikt, je het dan niet meldt. Da's niet zo fijn voor de mensen die wel willen betalen. Helaas worden degenen die wel betalen nog genaaid ook door de 5.0.5 patch die minder TV en plaatsingsgeld uitlooft
Ik speelde met PSV altijd een zeer aanvallende 4-4-2:quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:58 schreef JeroenV het volgende:
Met mijn HSV gaat het steeds kutter. Ik scoor steeds minder en krijg steeds meer tegen. Ik heb mijn taktiek iets aangepast. Veel beter gaat het nog niet, maar hopen dat het snel beter gaat. Anders vrees ik het ergste. Nigel de Jong komt mijn team in ieder geval in december versterken.
Wat voor taktiek spelen jullie?
Ik speelde eerst zo:
GK
DR-DC-DC-DL
DMC
MC-MC-MC
SC-SC
Ging lang goed, maar nu niet meer dus. Nu de DMC veranderd in AMC. Pijlen bij de backs en buitenste middenvelders en de AMC. Hoe speelt jullie verdediging, mandekkend? En target man?
Ik heb gewoon exact hetzelfde net.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Van der Kraan saved and held the ball
Van der Kraan delivered the ball upfield
Van der Kraan scored a fluke goal!!
Hehehe ik kreeg die uitslag van die reserves dus klik erop en zie Lastuvka tussen de doelpunten makers staan dus ik kijken en zie ik ditquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik heb gewoon exact hetzelfde net.![]()
![]()
[..]
Dus...zit in mijn tweede seizoen met FC Dordrecht. Sta 2de in de eredivisie achter NEC. 9 gespeeld, waarvan 4 gewonnen en 5 gelijk gespeeld. Spitsen willen nog niet echt scoren, daarom speel ik regelmatig 0-0 of win ik met 1-0...
[afbeelding]
Tactiek is als volgt:
[afbeelding]
Laatste wedstrijd:
[afbeelding]
Wist met moeite de nul te houden, laatste 15 minuten geen doelpoging meer gehad. Benieuwd hoe lang ik de ongeslagen reeks kan volhouden. Niet lang waarschijnlijk, sta nu al met 2-1 achter tegen Den Haag, heb mijn B-elftal eens opgesteld voor de verandering.
Robben als reservequote:Op zondag 2 oktober 2005 15:49 schreef TheVulture het volgende:
Reserves:
Cech
Tudor
Robben
Ortega
Fred
Adu
Guarin
Esposito is echt wereldklasse en ook Jenssen heeft een veel betere voorzet in huis... vandaar dat ie op de bank zit maar zijn tijd komt nog wel, hij valt vrijwel elke wedstrijd na zo'n 65 minuten in om de tegenpartij nog verder de vernieling in te schietenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |