abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29104951

Hier verder!
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  maandag 25 juli 2005 @ 10:03:37 #2
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29104963
Gaat hard.
A.M.A.B
pi_29104978
Mijn laatste post uit deel 18:

Met Feyenoord (seizoen 2007-2008) heb ik vanavond de twee wedstrijden waarin het seizoen gemaakt of gebroken kan worden.

De stand in de HCE:

Ajax 33-78
PSV 33-77
Feyenoord 33-76
Heerenveen 33-71

Fixtures zondag:

Heerenveen - Ajax
PSV - Feyenoord

Fixtures woensdag:

Arsenal - Feyenoord (Champions Cup Final)

De titel wordt lastig, maar CL-plaatsing en CL-winst zijn nog mogelijk!
pi_29105473
Hmm, om dit topic wat gemakkelijker terug te vinden moet ik toch even een reactie achterlaten.

Finale CL, da's niet gek, wat is je basiself?
pi_29105592
quote:
Op maandag 25 juli 2005 10:36 schreef Winski05 het volgende:
Hmm, om dit topic wat gemakkelijker terug te vinden moet ik toch even een reactie achterlaten.

Finale CL, da's niet gek, wat is je basiself?
------------------Podolski---------Mosquera-------------------

---Goor---------Kallstrom-----Van Bommel-------Kalou---

---Drost----------Yobo--------Vanden Borre-----Petras----

--------------------------Stekelenburg-------------------------

pi_29105771
Omdat mijn game met Napoli nogal sloom ging op mijn k*tcomputer, heb ik mijn game met de Wolverhampton Wanderers maar weer opgepakt.
Ik sta nog altijd 3e in de PL. In de kwartfinale CL werd ik op het nippertje uitgeschakeld door AC Milan. Thuis won ik 2-1, uit verloor ik 3-1, ondanks dat ik in de laatste 10 minuten nog grote kansen kreeg...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 25 juli 2005 @ 11:16:51 #7
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29106263
quote:
Op maandag 25 juli 2005 10:43 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

------------------Podolski---------Mosquera-------------------

---Goor---------Kallstrom-----Van Bommel-------Kalou---

---Drost----------Yobo--------Vanden Borre-----Petras----

--------------------------Stekelenburg-------------------------

En je speelt met Feijenoord? Je toornt aan de regel om geen spelers van concurrenten te halen.
Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dat te doen. Zelfs met Dordrecht weiger ik het.

Heb trouwens echt moeite met dat attribuut masking. Kan maar geen goede spelers vinden die willen komen. Caluwe zit zonder contract, wil niet komen. Belemmerd het opbouwen van een goed elftal dat kan concurreren met de rest (RKC, FC Den Bosch, NAC) wel. Alhoewel ik gisteren voor het slapen gaan nog wel van NAC wist te winnen met 2-0.
A.M.A.B
  maandag 25 juli 2005 @ 11:19:43 #8
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29106321
Ik heb met Dordt ook gewoon Pardo gehaald nu hoor, of Majoros. Wanneer ik met Ajax zou spelen zou ik dat nooit doen, maar met Dordt geef ik daar niet zoveel om.
pi_29106897
Ik ben dus 2de geworden met AS Roma in de competitie met 4 punten achterstand op Inter,
Zelf won ik wel de beker finale die ik speelde tegen Parma.
Ik strande in de halve finale van de CL tegen Inter die wonnen het toernooi ook.
De UEFA CUP werd ook nog gewonnen door Parma.

Parma en Inter waren dus de topclubs uit mijn competitie.
pi_29107203
quote:
Op maandag 25 juli 2005 11:16 schreef Cart_man het volgende:

[..]

En je speelt met Feijenoord? Je toornt aan de regel om geen spelers van concurrenten te halen.
Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dat te doen. Zelfs met Dordrecht weiger ik het.

Heb trouwens echt moeite met dat attribuut masking. Kan maar geen goede spelers vinden die willen komen. Caluwe zit zonder contract, wil niet komen. Belemmerd het opbouwen van een goed elftal dat kan concurreren met de rest (RKC, FC Den Bosch, NAC) wel. Alhoewel ik gisteren voor het slapen gaan nog wel van NAC wist te winnen met 2-0.
Stekelenburg kwam bij Marseille vandaan.
pi_29108804
Ach, in mijn game met Wolves heeft Ajax ook Blonk gekocht. Hoewel hij niet rechtstreeks van Feyenoord vandaan kwam, heeft hij daar toch echt de jeugd doorlopen...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  maandag 25 juli 2005 @ 13:33:40 #12
53760 Silverado
Da Animator
pi_29109586
TVP
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
  maandag 25 juli 2005 @ 13:37:07 #13
62489 SimK
Thonbroeder
pi_29109700
quote:
Op maandag 25 juli 2005 13:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ach, in mijn game met Wolves heeft Ajax ook Blonk gekocht. Hoewel hij niet rechtstreeks van Feyenoord vandaan kwam, heeft hij daar toch echt de jeugd doorlopen...
Blonk kan echt een hele goeie worden. Alleen z'n techniek/first touch is voor een AM/LC een beetje (erg) laag.
pi_29110104
Blonk is bij mij de opvolger voor Bart Goor, die stopt namelijk aan het einde van het seizoen....
  maandag 25 juli 2005 @ 14:29:31 #15
62489 SimK
Thonbroeder
pi_29111185
Heeft iemand van jullie Eddie Gaven wel eens gekocht? Ik heb hem nu voor het tweede seizoen. In het begin vond ik het maar een lastige gast. Altijd zeuren, heimwee en z'n prestaties waren niet extreem goed. Dit seizoen is ie daarentegen elke wedstrijd top. Na zo'n 20 wedstrijden gemiddeld een 8,20
pi_29111275
Wanneer gaat eigenlijk je reputation omhoog? Ik sta met Feyenoord in de CL-finale, maar ik ben nog steeds "National"....
  maandag 25 juli 2005 @ 15:12:30 #17
62489 SimK
Thonbroeder
pi_29112381
Aangezien ik niet weet hoe ik het zonder die link krijg maar weer even zo:

[img=http://img123.imageshack.us/img123/6107/anfieldvictory2yc.th.jpg]

Liverpool en Sporting liggen eruit. Mvv met 12 uit 4 eerste in de poule
  maandag 25 juli 2005 @ 15:39:20 #18
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29113170
Netjes

Jij raadde met trouwens in het vorige topic wat spelers aan (Westerberg, Mokouko en Pettersson). Kan ze echter geen van drieën vinden. Betwijfel overigens of ze wel haalbaar zijn voor Dordrecht...
A.M.A.B
pi_29113371
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:39 schreef Cart_man het volgende:
Netjes

Jij raadde met trouwens in het vorige topic wat spelers aan (Westerberg, Mokouko en Pettersson). Kan ze echter geen van drieën vinden. Betwijfel overigens of ze wel haalbaar zijn voor Dordrecht...
Die heb ik je aangeraden

Wat kan meespelen is dat ik alle Zweedse spelers heb geladen. Ze zijn zeker weten haalbaar met Dordrecht, aangezien ik ze met Cambuur heb gehaald...terwijl ik ook amper reputatie had en bijna geen geld. Maargoed, als je ze niet kan vinden wordt dat lastig natuurlijk
pi_29113542
ik ben bezig met Chelsea, 1e jaar kampioen geworden met 4 punten voorsprong...
2e jaar is net begonnen, maar gaat niet lekker vind ik zelf, ik kreeg van de Board ineens een financiele injectie van 106 miljoen euro, heb nu Fernando Torres, Robinho, Henry, Del Horno, van Bommel(gratis) en Nesta gekocht, en Stekelenburg als 2e keeper achter Cech....

En ben ook nog gevraagd voor bondscoach van Australie, heb ik maar geaccepteerd, maar meteen 1e wedstrijd al verloren...
pi_29113709
quote:
Op maandag 25 juli 2005 14:32 schreef Harmen1984 het volgende:
Wanneer gaat eigenlijk je reputation omhoog? Ik sta met Feyenoord in de CL-finale, maar ik ben nog steeds "National"....
pi_29113811
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:55 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Volgens mij wordt dat na elk seizoen opnieuw bekeken. Als je dan een prijs hebt gewonnen, zal je reputatie ook stijgen.

Maargoed, zeker weten doe ik het niet...lees het boekje eens door
pi_29113945
quote:
Op maandag 25 juli 2005 15:58 schreef Winski05 het volgende:

[..]

Volgens mij wordt dat na elk seizoen opnieuw bekeken. Als je dan een prijs hebt gewonnen, zal je reputatie ook stijgen.

Maargoed, zeker weten doe ik het niet...lees het boekje eens door

Het boe............. OOOHHH, het boekje!
pi_29114147
quote:
Op maandag 25 juli 2005 16:02 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Het boe............. OOOHHH, het boekje!
Ja, jeweetwel, die je immers bij je gedownkochte versie gekregen hebt
pi_29114674
Het kan per wedstrijd veranderen. Ik had heel snel een wereldklasse status, omdat ik van grote clubs als Chelsea en Arsenal wist te winnen. In Nederland is de competitie veel minder bekend, en krijg je geen grote status. Als je een Europese beker wint, zal het langzaam gaan stijgen, denk ik.

Mijn seizoen met Wolves is voorbij. Voor de 3e keer in 4 jaar werd de 3e plaats veroverd. Arsenal werd kampioen, ik won voor de 3e keer de League Cup en Arsenal de FA Cup. Zoals de traditie voorschrijft komt het team dat mij in Europa uitschakelde in de finale. Normaal winnen ze ook, maar deze keer verloor AC van stadsgenoot Inter op penalty's.

Claudio Lopez werd topscorer van de Premier League, D'alessandro 2e in de player of the year (3e van beste spelers van de CL), en Adu werd verkozen tot Talent van het jaar.

Hier wat plaatjes van de selectie en de competitie:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')