------------------Podolski---------Mosquera-------------------quote:Op maandag 25 juli 2005 10:36 schreef Winski05 het volgende:
Hmm, om dit topic wat gemakkelijker terug te vinden moet ik toch even een reactie achterlaten.
Finale CL, da's niet gek, wat is je basiself?
En je speelt met Feijenoord? Je toornt aan de regel om geen spelers van concurrenten te halen.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:43 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
------------------Podolski---------Mosquera-------------------
---Goor---------Kallstrom-----Van Bommel-------Kalou---
---Drost----------Yobo--------Vanden Borre-----Petras----
--------------------------Stekelenburg-------------------------
![]()
Stekelenburg kwam bij Marseille vandaan.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En je speelt met Feijenoord? Je toornt aan de regel om geen spelers van concurrenten te halen.![]()
Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dat te doen. Zelfs met Dordrecht weiger ik het.
Heb trouwens echt moeite met dat attribuut masking. Kan maar geen goede spelers vinden die willen komen. Caluwe zit zonder contract, wil niet komen. Belemmerd het opbouwen van een goed elftal dat kan concurreren met de rest (RKC, FC Den Bosch, NAC) wel. Alhoewel ik gisteren voor het slapen gaan nog wel van NAC wist te winnen met 2-0.![]()
Blonk kan echt een hele goeie worden. Alleen z'n techniek/first touch is voor een AM/LC een beetje (erg) laag.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ach, in mijn game met Wolves heeft Ajax ook Blonk gekocht. Hoewel hij niet rechtstreeks van Feyenoord vandaan kwam, heeft hij daar toch echt de jeugd doorlopen...
Die heb ik je aangeradenquote:Op maandag 25 juli 2005 15:39 schreef Cart_man het volgende:
Netjes
Jij raadde met trouwens in het vorige topic wat spelers aan (Westerberg, Mokouko en Pettersson). Kan ze echter geen van drieën vinden. Betwijfel overigens of ze wel haalbaar zijn voor Dordrecht...
quote:Op maandag 25 juli 2005 14:32 schreef Harmen1984 het volgende:
Wanneer gaat eigenlijk je reputation omhoog? Ik sta met Feyenoord in de CL-finale, maar ik ben nog steeds "National"....
Volgens mij wordt dat na elk seizoen opnieuw bekeken. Als je dan een prijs hebt gewonnen, zal je reputatie ook stijgen.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 15:58 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat na elk seizoen opnieuw bekeken. Als je dan een prijs hebt gewonnen, zal je reputatie ook stijgen.
Maargoed, zeker weten doe ik het niet...lees het boekje eens door![]()
Ja, jeweetwel, die je immers bij je gedownkochte versie gekregen hebtquote:Op maandag 25 juli 2005 16:02 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Het boe............. OOOHHH, het boekje!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |